Publikováno Květen 22, 200619 r Tak jsem dostal dnes zprávu,že kulance na auta byla zrušena a taktéž kulanční listy.záruka na auto je dva roky.Jakékoli závady po záruce se řeší se škodovkou a ta rozhoduje,jestli zákazník dostane slevu na díly,práci atd. a to pouze závady,které se často vyskytujou i u jiných vozů(např.jako u starších Fábii serva.ložiska atd) Také jsem se dozvěděl,že díly prodávané jako X -ové jsou díly nové.Patří mezi ně Váhy vzduchu,cena cca 3065 Kč,vodní pumpa Octávia,spojka-lamela,přítlačák a jiné,seznam zatím nemám
Květen 23, 200619 r Tak jsem dostal dnes zprávu,že kulance na auta byla zrušena a taktéž kulanční listy.záruka na auto je dva roky.Jakékoli závady po záruce se řeší se škodovkou a ta rozhoduje,jestli zákazník dostane slevu na díly,práci atd. a to pouze závady,které se často vyskytujou i u jiných vozů(např.jako u starších Fábii serva.ložiska atd)Také jsem se dozvěděl,že díly prodávané jako X -ové jsou díly nové.Patří mezi ně Váhy vzduchu,cena cca 3065 Kč,vodní pumpa Octávia,spojka-lamela,přítlačák a jiné,seznam zatím nemám X-ové díly jsou nové ale koupíš je pouze vrácením poškozeného dílu.
Květen 23, 200619 r Tak jsem dostal dnes zprávu,že kulance na auta byla zrušena a taktéž kulanční listy.záruka na auto je dva roky.Jakékoli závady po záruce se řeší se škodovkou a ta rozhoduje,jestli zákazník dostane slevu na díly,práci atd. a to pouze závady,které se často vyskytujou i u jiných vozů(např.jako u starších Fábii serva.ložiska atd)Také jsem se dozvěděl,že díly prodávané jako X -ové jsou díly nové.Patří mezi ně Váhy vzduchu,cena cca 3065 Kč,vodní pumpa Octávia,spojka-lamela,přítlačák a jiné,seznam zatím nemám Nejak tomu tvemu prispevku nerozumim V podstate vyvracis to, co pak v dalsi vete potvrdis Takze jestli to dobre chapu, tak kulance funguje dal, jen se tomu uz "oficialne" nerika kulance
Květen 23, 200619 r Autor Nemáš pravdu Martine.Existovaly kulanční listy,kde byl seznam věcí,které se v kulanci mění a u každé bylo napsáno,co hradí zákazník,jestli nic,nebo materiál,práci atd.Dnes to neexistuje,prostě dva roky záruka a potom indiv.přístup Škody as.
Květen 23, 200619 r U nás je to takto: Ak sa niečo pokazí po záruke, zákazník požiada o kulančnú opravu. Vyplní sa "Žiadosť o individuálnu kulanciu", ktorá odíde do ŠAS na schválenie. Schvaľuje to pridelený oblastný technik, ktorý zkategorizuje závadu podľa triednika závad a zistí, aké su podmienky kulancie pre tú ktorú závadu. Následne vyrozumí servis, kde bola žiadosť podaná a určí, za akých podmienok sa oprava vykoná - koľko % z ceny dielu a opravy bude musieť hradiť zákazník, koľko servis, a koľko Škoda.
Květen 23, 200619 r Autor Ano,takhle nějak to je,ale dříve byly kulanční listy,které měly serisy a přímo veděly,co mají a nemají dělat
Květen 24, 200619 r Takže jestli to dobře chápu, tak se krom jiného taky hezky protáhne doba řešení každé takovéto závady po záruce? Než to dojde do Škodofky, než to tam (ne)schválí..... Dokud byl seznam závad řešených na kulanci, šlo to asi rychleji, ne?
Květen 24, 200619 r cosby: A v cem nemam pravdu prosimte Psal jsem jen, ze dnes uz tomu proste nerikaji kulance, ale v podstate to funkci jako kulance plni, jen se to uz resi trosku jinak Vetsinu problemu pri kulanci beztak resila primo skodovka, takze to soucasne individualni posuzovani je v podstate to same
Květen 24, 200619 r Autor A nemáš pravdu.Psal jsem,že byly kulanční listy,kde bylo popsáno,co se na kulanci opravuje a jak se hradí.Vůbec do škodovky nevolali.prostě splńoval li si kritéria na kulanci,měl jsi to a to je sakra rozdíl proti dnešku
Květen 24, 200619 r No jak myslis Ja myslim, ze akorat zrusili zbytecna lejstra a postup je stale stejny, respektive zmena je pro zakaznika nepodstatna Sam vis, ze v servisech kulance stejne neuznavali a mnohdy o nich nemeli ani poneti a kdyz jsi se o tom nezminil, pak ti nic podobneho nenabidli. A i pred tim, jak rikas - zrusenim kulance, museli vsechno probirat se skodovkou. Neni pravda, ze jen koukli do papiru a bylo. Chces-li necham te promluvit s garancim technikem v mem servisu
Květen 24, 200619 r A jak je to v případě, že člověk nejezdil do značkového servisu? Asi nelze o individuální kulanci vůbec uvažovat co? ( to že padá záruka mobility je jasné-to je dané přesně v podmínkách mobility) Dřív taky bylo, že kulance buď do 4 let nebo 75tis km. Takže když mám auto 2,5 roku a skoro 100tis, tak mám stejně smůlu ne?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.