Moa Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Škodovka zaručuje životnost kotoučů na 80 000km. To je snad vtip, to by se muselo najezdit těch 80000 km tak maximálně do dvou let, mě kotouče totálně zrezavěly na pracovní ploše asi po třech letech i když auto jezdí denně asi po 35000 km, destičky jsem zbrousil do roviny, namontoval nové kotouče a jsem zvědavý za jak dlouho zhnijou, škoda že nestojí 200 Kč jako kdysi na Favorita, to bych s radostí měnil jen kotouče a destičky by byly OK auto jezdí denne po 35000 km??? Trans: má najetocca 35000km a auto jezdí každý den. Já se snažím jezdit tak, jako bych brzdy vůbec neměl, ale nikomu to pánbuchraň nevnucuju, jsem už starší pán... Citovat
Host Alois Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Škodovka zaručuje životnost kotoučů na 80 000km. To je snad vtip, to by se muselo najezdit těch 80000 km tak maximálně do dvou let, mě kotouče totálně zrezavěly na pracovní ploše asi po třech letech i když auto jezdí denně asi po 35000 km, destičky jsem zbrousil do roviny, namontoval nové kotouče a jsem zvědavý za jak dlouho zhnijou, škoda že nestojí 200 Kč jako kdysi na Favorita, to bych s radostí měnil jen kotouče a destičky by byly OK auto jezdí denne po 35000 km??? chybí mi tam čárka, chtěl jsem tím říct, že to nezrezlo tím, že by auto dlouho stálo, skutečně mi ty kotouče zrezavěly tak, že to skoro zničilo desky, z venku byly ještě jakž takž, ale z vnitřní strany jsem měl na pracovní ploše jen úzké mezikruží které bylo hladké a kde desky brzdily a vedle toho mezikruží byla tlustá a hrbolatá vrstva rzi, která rašplovala obložení na deskách. Mám to někde vyfocený. Citovat
Milhouse Vloženo 31. Květen 2006 Vloženo 31. Květen 2006 Já jsem měl na vnitřní straně kotoučů na činné ploše taky vyleštěnou vrstvu rzi a hoblovalo mi to destičky. Kotouče jsem sundal, kompletně odrbal a omlátil (šlo to hezky dolů a činná plocha zůstáva docela rovná) a lehce přelíznul ruční bruskou. Stalo se to asi tím, že jezdím skoro bez brzdění. Je potřeba občas pořádně zabrzdit, aby se to průběžně strhávalo. Citovat
Host Alois Vloženo 31. Květen 2006 Vloženo 31. Květen 2006 Taky si myslím, že to bude tím, radši šlapu na plyn než na brzdy. Ty brzdový destičky mi asi přežijou i další kotouče až to zase zrezne. Citovat
_GK_ Vloženo 31. Květen 2006 Vloženo 31. Květen 2006 Kotouče mi mněnili za 200 000km dvakrát pokaždé vydrželi cca 90 tis. brzdové destičky mám čtvrté ty vydrží o něco mín, bohužel jedny jsem usmažil zapadanejma kamínkama naštěstí už byli dost ohoblovaný Citovat
Julo Vloženo 10. Únor 2007 Vloženo 10. Únor 2007 Ja som musel menit kotuce pri 30 000km - boli uplne zhrdzavene z vnutornej strany, tiez tam boli take 3-4 ryhy a uplne sa rozpadali Citovat
fabka2004 Vloženo 10. Únor 2007 Vloženo 10. Únor 2007 Ja som musel menit kotuce pri 30 000km - boli uplne zhrdzavene z vnutornej strany, tiez tam boli take 3-4 ryhy a uplne sa rozpadali aky bol dovod prehrdzavenia kotucov po 30tkm az na vymenu? ... to by ma vazne zaujimalo Citovat
houmr Vloženo 10. Únor 2007 Vloženo 10. Únor 2007 ked budem prezuvat pneu tak hodin foto kotucov v akom su stave. inak na pohlad ako nove len tusim uz su na 19mm ale nieco este vydrzia, zatial najazdene 87tkm. Citovat
multipas Vloženo 11. Únor 2007 Vloženo 11. Únor 2007 mam 115t.km a este stale origo kotuce aj dosticky - cca 2-3 mm. v zime a blate sa mi s tym nechce robit, v lete sa chystam menit a zmerat aj kotuce ci aj tie bude treba. Citovat
Julo Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 QUOTE (Julo @ 10.2.2007, 19:13 )Ja som musel menit kotuce pri 30 000km - boli uplne zhrdzavene z vnutornej strany, tiez tam boli take 3-4 ryhy a uplne sa rozpadali mad.gif aky bol dovod prehrdzavenia kotucov po 30tkm az na vymenu? ... to by ma vazne zaujimalo Ved tie kotuce boli doslova rozpadnute, chlapik co ich menil povedal,ze nieco take este nevidel a okrem toho boli uz tenke a trochu stocene - mi to z volantom robilo ako na starej 120-tke Citovat
wagnerr Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 mam 115t.km a este stale origo kotuce aj dosticky - cca 2-3 mm. v zime a blate sa mi s tym nechce robit, v lete sa chystam menit a zmerat aj kotuce ci aj tie bude treba. Já mám najeto 122 tis. a teď budu měnit kotouče i destičky (oboje tam je originál). A to to ještě budu měnit jen proto, že mechanik říkal, že by to chtělo, jinak nemám pocit, že by auto nějak hůř brzdilo. Citovat
jargoon Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 Já měnil obojí při 140kkm. Desky nevím, jestli nebyly druhé, ale byly až na kov. Citovat
Xp3 Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 (editace) Když už tady všichni měříte kotouče: jakou minimální tlouštku musí mit? A kolik destičky? A co pakny a bubny? Vyžadují nějakou údržbu, popř. kontrolu? Edit: a ještě jeden dotaz, na co je tenhle plastovej sráč? Mám ho nějakej volnej a dost rachtá. Editováno: 17. Únor 2007, autor: Xp3 Citovat
Xp3 Vloženo 17. Únor 2007 Vloženo 17. Únor 2007 Stalo se to asi tím, že jezdím skoro bez brzdění. Je potřeba občas pořádně zabrzdit, aby se to průběžně strhávalo. To je právě ono, člověk se snaží jezdit co "nejšetrněji" k autu, tzn. brzdí jen motorem, lehkou nohou motor nevytáčí, stěrače používá jen když už nic nevidí, okna raději nestahuje vůbec a ono auto se mu takhle odvděčí. Věci fungují jen když se používají, tzn. brzdit, vytáčet, stírat a rozhejbat okna, ať to frčí Citovat
Tomas.cz Vloženo 18. Únor 2007 Vloženo 18. Únor 2007 Ten plast tam mám dělat jakousi ochranu brzdové hadičky. Citovat
Xp3 Vloženo 6. Březen 2007 Vloženo 6. Březen 2007 Když už tady všichni měříte kotouče: jakou minimální tlouštku musí mit? A kolik destičky?A co pakny a bubny? Vyžadují nějakou údržbu, popř. kontrolu? Opravdu niko nevíte kolik mají mít destičky a kotouče, když je bude měřit šuplériho přístrojem? A pakny udržba nějaká? Citovat
Tomas.cz Vloženo 6. Březen 2007 Vloženo 6. Březen 2007 FS II- kotouč nový 18mm, hranice opotřebení 15mm FS III- kotouč nový 22mm, hranice optořebení 19m Destičky maj mít minimálně 2mm materiálu měřeno bez nosné ocelové desky. Zadní pakny opotřebení 1.5mm opět bez nosné kovové desky. U zadních paken se nejvíse opotřebovává náběžná strana, já zadky cca jednou za rok rozdělám, prach vyfoukám kompresorem, šmirglem líznu buben zevnitř, a pohyblivé čísti paken strříknu spešl sprejem. Tom Citovat
Xp3 Vloženo 8. Březen 2007 Vloženo 8. Březen 2007 FS II- kotouč nový 18mm, hranice opotřebení 15mmFS III- kotouč nový 22mm, hranice optořebení 19m Destičky maj mít minimálně 2mm materiálu měřeno bez nosné ocelové desky. Zadní pakny opotřebení 1.5mm opět bez nosné kovové desky. U zadních paken se nejvíse opotřebovává náběžná strana, já zadky cca jednou za rok rozdělám, prach vyfoukám kompresorem, šmirglem líznu buben zevnitř, a pohyblivé čísti paken strříknu spešl sprejem. Tom Mám najeto 75.000km a kotouče a destičky původní. Mají původní destičky signalizici opotřebení nebo ne? Kontrolka na palubce je, ale je funkční? Citovat
Tomas.cz Vloženo 8. Březen 2007 Vloženo 8. Březen 2007 Jestli se nepletu signalizaci maj jen ty Fabie s prodlouženám serivsním intervalem... Citovat
marvin Vloženo 8. Březen 2007 Vloženo 8. Březen 2007 No, záleží, jestli mají destičky tu signalizaci v sobě.. Většinou je to takové lanko(drátek), které vede od destičky někam do podběhu. Ale jestli ho nemáte, nic si z toho nedělejte, většinou stejně urezne a je to jenom pro zlost Citovat
Xp3 Vloženo 8. Březen 2007 Vloženo 8. Březen 2007 většinou stejně urezne a je to jenom pro zlost Škodovka Citovat
Tomas.cz Vloženo 9. Březen 2007 Vloženo 9. Březen 2007 Ono jí destičky klidně můžou mít ale musí na to být auto vybavené. Jinak s tím urezáním souhlas, většinou poznávám auta kterejm se kabel amorát plandá sem tam u kola... Citovat
colins Vloženo 9. Březen 2007 Autor Vloženo 9. Březen 2007 (editace) ......a pohyblivé čísti paken strříknu spešl sprejem. co je to za sprej ? nemas foto, alebo odkaz? lebo mi nejako zacala zadna brzda piskat, skripat. ked zatiahnem rucnu brzdu a stlacam pedal, tak to nerobi. :-( uz som nieco nasiel : http://media.wurth.sk/katalog/04181_sk_A.pdf http://www.tectane.cz/produkty/tectane/1344.htm Editováno: 9. Březen 2007, autor: colins Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.