hubo44 Vloženo 17. Září 2010 Sdílet Vloženo 17. Září 2010 Včera po vym. oleja mi tiež začalo pipať tlak oleja. Hned som dal nove čidlo a je dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 17. Září 2010 Sdílet Vloženo 17. Září 2010 Mno, ja to budu menit v nedeli, takze dam vedet. Ale stejne to nechapu, jak muze zdechnout cidlo po vymene oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 17. Září 2010 Sdílet Vloženo 17. Září 2010 Po vymene oleja sa vždy trochu zvyši tlak oleje a tym padom prerazi tu načatu membradu v čidle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 (editace) Tak jsem dneska vymenil to cislo a upadl mi konektor. Po opraveni chyb je tam stale, ale prisel jsem na to, ze ten kabel je asik jeste prelamany nekde jinde. Nemate nahodu nekdo konektor navic ?? Bo je zlomeny tak blbe hned za plastem. Rozebrat se mi jej nepodarilo, tak jsem urizl kousek toho plastu abych mohl jeste napajet, ale ten drat je uplne vyzhaveny. EDIT: Uz jsem koupil konektory a o vikendu se na to vrhnu. Editováno: 21. Září 2010, autor: Roman Herot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 Vymenil jsem cca 10cm kabliku a dal novy konektor a jiz OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanymili Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 (editace) Tak už jsem vyzkoušel úplně všechno - napojil jsem měřák na čidlo tlaku a nastartoval čidlo normálně seplo kostru, pak jsem (s nastartovaným motorem ) vypustil olej a hned jak ho tam bylo málo, ozvaly se hydroštely a tlakový senzor vypnul, ihned jsem vypnul motor . I když to čidlem není, ale pro jistotu jsem koupil nové (chová se úplně stejně jak to staré = staré bylo v pořádku, nevadí zas není tak drahé ) Tak a s diagnostikou jsem zkoušel palubku a všechny kontrolky včetně mazání fungují a žádná chyba.... No a proč to teda nefunguje??? Kde může být zakopanej pes??? prosím, Vás zkušenější pomoooc. Editováno: 1. Únor 2011, autor: fanymili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanymili Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 (editace) Jen info, pro ty kteří mají Fábii 1.4 Mpi tak problém vyřešen, no on to vlastně problém nebyl Nechápu proč mi to ani ve Škodovce takhle jednoduše neřekli a pořád tvrdili, že se na to musejí podívat,vyměnit senzor atd... (ODBORNÍCI !) A nakonec jsem si na to přišel sám tak když odpojím kabel od čidla(je to vlastně to samé jako když tam není olej) a auto vrčí jen tak na místě tak se kontrolka NIKDY! nerozsvítí, ale jakmile se rozjedu asi tak 15 - 20Km/h okamžitě se rozbliká olejová kontrolka a začne to řvát... Pídil jsem se proč je to takhle zapojený a je to prý z toho důvodu, že se dříve(konkrétně na Fáčkách a Filckách)stávalo to, že v létě na rozehřátém motoru, na volnoběch občas problikávalo mazání a lidi to sralo, tak to Škodovka vyřešila takto - opravdu odborně... Takže když vám z nějakého důvodu zmizí olej v motoru, musíte jet rychleji, než 20 km/hod, prosté že ? Editováno: 18. Únor 2011, autor: fanymili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 Já myslím, že by stačilo zvýšit pouze otáčky nad 1500 a řvalo by ti to taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanymili Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Ne, ne! Musím se rozjet. Mám to odzkoušené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri272 Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 Ahojte mam taky problem mam fabiu 1,4mpi r.v. 2002 a casto mi svieti kontrolka mazania, prejdem 15km rozvieti sa prejdem dalsich 5 tak zhasne,dal som vymenit cidlo tlaku oleja a stale svieti aj ked odpojim cidlo tak svieti neviete kde je problem???????? a da sa stim jazdit?????? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 na to jestli se s tím dá jezdit je odpověď v tom, zda čerpadlo dává dostatečný tlak oleje a tedy jestli to maže (nechat změřit). Pokud ano, tak pak se pídit po tom proč to svítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 jen takový blbý dotaz.. hladinu oleje jsi kontroloval? Jinak viz výše.. zkontroloval bych tlak oleje, příp třeba, jestli se nedostává ke chladící kapalině apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 keď vynechám to meranie tlaku oleja,tak sa pozri či ti neuhnila kabeláž na nosníku...stará bolesť 1,4 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 Vypadá to na kraťas buď v palubovce nebo v tom svazku - čidlo tlaku alias "policajt na voleji" spíná na kostru, pokud kontrolka zůstává svítit i po odpojení kabelu od čidla, je závada někde mezi konektorem na kabelu a kontrolkou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hjaryn Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 toto je klasický případ špatného kabelového svazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
datel.1 Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 (editace) Měl jsem ten samý problém, prostě rožla a zhasla kontrolka mazání ojele. Koupil jsem nový spínač tlaku oleje 130kč a je po problému. Ve starém spínači už protíkal olej a tím pádem to probíjelo na kostru a hlásilo chybu. Oprava 5 min. Editováno: 29. leden 2012, autor: datel.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 on ho ale vymenil..tu to píše dal som vymenit cidlo tlaku oleja a stale svieti ako to dopadlo,však už juri272 nenapísal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlastorM Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Zdravím, začala mi blikat a pípat červená kontrolka oleje. Olej byl vyměně v září, stav oleje zkontrolován a je ho dostatek. Kontrolka bliká nepravidelně - to znamená, že ujedu například 25km a neblikne ani jednou, při zpáteční cestě pak již bliká a pípe v rlzných intervalech celou cestu. Stav oleje se zdá stejný jako při posledním dolití, teplota nějak prudce za jizdy nestoupá, takže mě nenapadá, v čem by mohl být asi problém Najeto má necelých 100000km, rok 2001. VAG neukazuje nic, nějaké nápady? Kromě vadného čidla tlaku oleje? EDIT: ještě jsem zapoměl na hlavní problém, kvůli kterému píšu. VAG mi nedávno našel chybu 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena - nikde jsem nenašel pořádnou odpověď, co je to za chybu? Navíc už pár týdnů mám pocit, že auto má divný zvuk, podobný, jakoby by byl děravý výfuk, ale zdroj toho zvuku jsem nenašel Editováno: 28. Duben 2012, autor: AlastorM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Pozri si sniac tlaku oleja ci ti netecie z neho olej ak ano tak ho vymen vacsinou byva v nom problem. kedze mas divny zvuk tak treba sa pozriet pod voz bud nemas dobre utesnene vyfukove potrubie alebo je niekde diera da sa to najst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlastorM Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 (editace) Výfuk jsem kontroloval důkladně nedávno a byl v pohodě, teď se k němu sice nedostanu tak dobře, ale nemyslím, že zvuk jde od výfuku, ikdyž tam jde slyšet právě nejvíce. Zvuk se ale objevuje když auto stojí (na volnoběh) a zejména při zrychlování, kdyby byla díra někde ve výfuku, tak by to šlo slyšet pořád, ne? Právě že nevím, zda je divný zvuk samostatný probém, nebo souvisí s uvedenou chybou co vypsal VAG, jelikož se oboje objevilo asi ve stejnou dobu Editováno: 28. Duben 2012, autor: AlastorM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Ak mas 2 lambda sondy tak to suvisi pri netesnosti vyfukoveho potrubia to robi taketo blbosti .Mozes mat dieravy pletenec pred katalyzatorom zistis to ked mas auto studene a nastartujes a das opatrne ruku ponad spoje a urcitis ako ked ti fuci ale auto musis mat na kanali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Olej ti bude blikat nejspíše vlivem špatného snímače (vlastní zkušenost) .. stoji pár korun ve škodovce a výměna je na 5 minut .. A s tím zvukem .. nemohl by to být taky vysypaný zadní tlumič výfuku? Nebo střední? Mě známý taky řekl jestli mám na 1.4 MPI laděný výfuk že to má zajímavý zvuk .. díravej výfuk nemám a spotřebu mám pohodovou .. takže to taky tipuju na vysypaný tlumič.. Jestli ti to jezdí vpohodě a spotřeba je taky v normě tak vyměň símač tlaku oleje, přestane ti to svítit a jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlastorM Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 Ten snímač vyměním, jen mě zajímalo, zda to může být i jinde, jelikož bych nerad vyměnil snímač a nezjistil, že chyba bude ještě jinde. Ze snímače každopádně olej vytekl. jde mi jen o to, abych nemusel jezdit vícekrát do města (což by opravu prodražilo) a mohl to opravit na poprvé Zadní tlumič výfuku byl sice děravej, ale pouze v jedné vrstvě a má dvě vrstvy, druhá byla před nějakou dobou dobrá, díru jsem nenašel při poslední kontrole. Spotřeba je v normě, spíše to ale tipuju na variantu, kterou psal stukator, jen nevím, kdy se pod auto dostanu, ale za všechny nápady díky, zkontroluju teda výfuk a budu doufat, že chyba 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena se tím odstraní, protože ta mě štve právě nejvíce, ten zvuk dotiž zní dobře . Horší bude, když žádnou díru ve výfuku nenajdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 (editace) ak ti zo spínača vytiekol olej,tak problém je jednoznačne v ňom...na 100% a nezabudni vyčistiť od oleja aj ten konektor čo ide na ten spínač,trebárs čističom na brzdy.. Editováno: 29. Duben 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 Dobrý den, Mám Fabku 1.4MPI rv. 2000 (najeto 113tkm). Dnes mi začala svítit kontrolka tlaku oleje. Nechal jsem auto přes noc vychladnout a ráno zkontroloval olej.. je ho tam dost. Je pravda že jezdím už asi 1 a půl roku s naprasklým těsněním pod hlavou, protože v expanzní nádobce se mi usazuje takový sajrajt rezavé barvy a je ho tam dost. Auto ale jezdí perfektně. Před 2 měsíci jsem měnil olej a filtry tak si spíše myslím že tam dali nějaký špatný (bohužel nevím jaký a na faktuře to taky není). A nebo prý taky to čidlo tlaku oleje. Dá se k němu nějak dostat beztoho abych musel něco rozebírat? Jinak kontrolka sice svítí ale oleje je tam dost tak nevím jestli je bezpečné s tím jezdit dál.. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.