Přejít na obsah

Kontrolka mazání


KALIMERO

Doporučené příspěvky

Tak jsem dneska vymenil to cislo a upadl mi konektor. Po opraveni chyb je tam stale, ale prisel jsem na to, ze ten kabel je asik jeste prelamany nekde jinde. Nemate nahodu nekdo konektor navic ?? Bo je zlomeny tak blbe hned za plastem. Rozebrat se mi jej nepodarilo, tak jsem urizl kousek toho plastu abych mohl jeste napajet, ale ten drat je uplne vyzhaveny.

EDIT: Uz jsem koupil konektory a o vikendu se na to vrhnu.

Editováno: , autor: Roman Herot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak už jsem vyzkoušel úplně všechno - napojil jsem měřák na čidlo tlaku a nastartoval čidlo normálně seplo kostru, pak jsem (s nastartovaným motorem :smich:) vypustil olej a hned jak ho tam bylo málo, ozvaly se hydroštely a tlakový senzor vypnul, ihned jsem vypnul motor :D. I když to čidlem není, ale pro jistotu jsem koupil nové (chová se úplně stejně jak to staré = staré bylo v pořádku, nevadí zas není tak drahé :) )

Tak a s diagnostikou jsem zkoušel palubku a všechny kontrolky včetně mazání fungují a žádná chyba.... No a proč to teda nefunguje??? Kde může být zakopanej pes??? prosím, Vás zkušenější pomoooc. :help:

Editováno: , autor: fanymili
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jen info, pro ty kteří mají Fábii 1.4 Mpi tak problém vyřešen, no on to vlastně problém nebyl :smich:

Nechápu proč mi to ani ve Škodovce takhle jednoduše neřekli a pořád tvrdili, že se na to musejí podívat,vyměnit senzor atd... (ODBORNÍCI !)

A nakonec jsem si na to přišel sám lol tak když odpojím kabel od čidla(je to vlastně to samé jako když tam není olej) a auto vrčí jen tak na místě tak se kontrolka NIKDY! nerozsvítí, ale jakmile se rozjedu asi tak 15 - 20Km/h okamžitě se rozbliká olejová kontrolka a začne to řvát... Pídil jsem se proč je to takhle zapojený a je to prý z toho důvodu, že se dříve(konkrétně na Fáčkách a Filckách)stávalo to, že v létě na rozehřátém motoru, na volnoběch občas problikávalo mazání a lidi to sralo, tak to Škodovka vyřešila takto - opravdu odborně...

Takže když vám z nějakého důvodu zmizí olej v motoru, musíte jet rychleji,

než 20 km/hod, prosté že ? :_icon_smich2:

Editováno: , autor: fanymili
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte mam taky problem mam fabiu 1,4mpi r.v. 2002 a casto mi svieti kontrolka mazania, prejdem 15km rozvieti sa prejdem dalsich 5 tak zhasne,dal som vymenit cidlo tlaku oleja a stale svieti aj ked odpojim cidlo tak svieti neviete kde je problem???????? a da sa stim jazdit?????? dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Měl jsem ten samý problém, prostě rožla a zhasla kontrolka mazání ojele. Koupil jsem nový spínač tlaku oleje 130kč a je po problému. Ve starém spínači už protíkal olej a tím pádem to probíjelo na kostru a hlásilo chybu. Oprava 5 min.

Editováno: , autor: datel.1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

začala mi blikat a pípat červená kontrolka oleje. Olej byl vyměně v září, stav oleje zkontrolován a je ho dostatek. Kontrolka bliká nepravidelně - to znamená, že ujedu například 25km a neblikne ani jednou, při zpáteční cestě pak již bliká a pípe v rlzných intervalech celou cestu.

Stav oleje se zdá stejný jako při posledním dolití, teplota nějak prudce za jizdy nestoupá, takže mě nenapadá, v čem by mohl být asi problém

Najeto má necelých 100000km, rok 2001. VAG neukazuje nic, nějaké nápady? Kromě vadného čidla tlaku oleje?

EDIT: ještě jsem zapoměl na hlavní problém, kvůli kterému píšu. VAG mi nedávno našel chybu 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena - nikde jsem nenašel pořádnou odpověď, co je to za chybu? Navíc už pár týdnů mám pocit, že auto má divný zvuk, podobný, jakoby by byl děravý výfuk, ale zdroj toho zvuku jsem nenašel

Editováno: , autor: AlastorM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výfuk jsem kontroloval důkladně nedávno a byl v pohodě, teď se k němu sice nedostanu tak dobře, ale nemyslím, že zvuk jde od výfuku, ikdyž tam jde slyšet právě nejvíce. Zvuk se ale objevuje když auto stojí (na volnoběh) a zejména při zrychlování, kdyby byla díra někde ve výfuku, tak by to šlo slyšet pořád, ne?

Právě že nevím, zda je divný zvuk samostatný probém, nebo souvisí s uvedenou chybou co vypsal VAG, jelikož se oboje objevilo asi ve stejnou dobu

Editováno: , autor: AlastorM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej ti bude blikat nejspíše vlivem špatného snímače (vlastní zkušenost) .. stoji pár korun ve škodovce a výměna je na 5 minut .. A s tím zvukem .. nemohl by to být taky vysypaný zadní tlumič výfuku? Nebo střední? Mě známý taky řekl jestli mám na 1.4 MPI laděný výfuk že to má zajímavý zvuk .. díravej výfuk nemám a spotřebu mám pohodovou .. takže to taky tipuju na vysypaný tlumič.. :)

Jestli ti to jezdí vpohodě a spotřeba je taky v normě tak vyměň símač tlaku oleje, přestane ti to svítit a jezdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten snímač vyměním, jen mě zajímalo, zda to může být i jinde, jelikož bych nerad vyměnil snímač a nezjistil, že chyba bude ještě jinde. Ze snímače každopádně olej vytekl. jde mi jen o to, abych nemusel jezdit vícekrát do města (což by opravu prodražilo) a mohl to opravit na poprvé

Zadní tlumič výfuku byl sice děravej, ale pouze v jedné vrstvě a má dvě vrstvy, druhá byla před nějakou dobou dobrá, díru jsem nenašel při poslední kontrole. Spotřeba je v normě, spíše to ale tipuju na variantu, kterou psal stukator, jen nevím, kdy se pod auto dostanu, ale za všechny nápady díky, zkontroluju teda výfuk a budu doufat, že chyba 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena se tím odstraní, protože ta mě štve právě nejvíce, ten zvuk dotiž zní dobře :D. Horší bude, když žádnou díru ve výfuku nenajdu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

Mám Fabku 1.4MPI rv. 2000 (najeto 113tkm). Dnes mi začala svítit kontrolka tlaku oleje. Nechal jsem auto přes noc vychladnout a ráno zkontroloval olej.. je ho tam dost. Je pravda že jezdím už asi 1 a půl roku s naprasklým těsněním pod hlavou, protože v expanzní nádobce se mi usazuje takový sajrajt rezavé barvy a je ho tam dost. Auto ale jezdí perfektně. Před 2 měsíci jsem měnil olej a filtry tak si spíše myslím že tam dali nějaký špatný (bohužel nevím jaký a na faktuře to taky není). A nebo prý taky to čidlo tlaku oleje. Dá se k němu nějak dostat beztoho abych musel něco rozebírat? Jinak kontrolka sice svítí ale oleje je tam dost tak nevím jestli je bezpečné s tím jezdit dál..

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...