Přejít na obsah

Originální rádio ŠKODA Symphony Fabia I


Host Lacer

Doporučené příspěvky

Jo já jsem ho kupoval,dneska mi přišlo a mám už ho i zapojený a zatím je vše v pořádku.

Přišlo v originál krabici,po detailnějším zkoumání odpovídá stav "po repasi",ale celkovej vzhled v pohodě.

Nevím ještě co přehrává a co ne,chtěl jsem jen napsat svou zkušenost se zapojením a maxidotem.

Takže podle předchozích návodů jsem propojil za budíky maxidotu dva dráty s rádiem Symphony,otočíl klíčkem,zapl rádio a hned zobrazoval maxidot.

Naskočilo SAFE pak 1000,zadal jsem kód a rádio začalo hrát :palec2: ,nic víc jsem nedělal...

tímto dík všem

Editováno: , autor: vratena
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Asi uplne hloupy dotaz po tom vsem co se tady napsalo, ale neni nikde tedy pevne dano, ze kdyz zapoji radio ze ihned pujde na maxidotu, musi se vzdy neco kodovat nebo jeste davat nejake draty navic, dnes pojedu pro radio smyphony maji tri radia as pismeny C,D,E, vim ze C a E urcite komunikuji s maxikem, ale zajimalo by me zda je podminka nakodovani komunikace s maxikem a proc to nedela automaticky, pripadne kdo by to umel v praze nebo okoli nastavit nebo zda se ve skodovce to udelaji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové prosím,

ať hledám, jak hledám nevím jestli to je tu už někde řešeno, či nikoli.. Zkusím zde.

Nevíte jestli jde do Fabie I narvat právě třeba Dance, nebo Stream? Myslím nějaký rámeček, nebo tak něco?

Děkuji za tipy

To by mě taky zajímalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Moja skusenost so symphony? Mal som symphony s cd/mp3 a vypisovalo aj nazov pesniciek - ale cd text to zevraj nebol a zaver po dvoch mesiacoch a naslednom predaji o tisic korun lacnejsie - radsej investovat do ineho klasickeho napr. sony,apline,

dovody: zvuk nevalnej kvality /horsi ako u ms 202, ms 402/, prijem radii no standard fabia - nevalny a pre pouzitie na neseriovych reproduktoroch uplne nevhodne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Symphony do auta uz nikdy. To radio proste nehralo (mizernej tuner. spatna dynamika). Je pravda, ze designove je to super, ale tim to konci. Navic jsme mel jeste starsi verzi, ktera nekomunikovala s maxidotem, takze jsem nevahal a poslal ho do sveta. Soucasny obyc Panasonic hraje vyrazne lepe. Ma MP3, citlivejsi tuner, kvalitnejsi zvuk (pri zachovani stejnych repro)... ale je to muj osobni nazor, nechci tim nikoho ovlivnovat.

Kdyby se tam tak dalo napasovat radio z O2 face Swing, to by bylo neco. Ve sluzebaku je a nemuzu si ho vynachvalit, ale to je holt jina trida - ma 2 tunery s vybornou citlivosti, DSP, MP3...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám teda se symphony dobrou zkušenost. Když jsem kupoval auto, bylo tam rádio SONY XR-CA370, přijímání rádia mělo problém i s fantomem, nemohl jsem tam pořádně, bez šumu, chytit ani jednu stanici, zvukově mě taky moc nenatchl. Když jsem pak sehnal Symphony (z OI), tak to byl rozdíl k lepšímu. Lepší příjem, komunikace s maxidotem a lépe tam padne i vzhledově než ten "soňák" a hlavně zvuk je o poznání lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

koupil jsem antenu ze zesilovacem zapojil jsem ji na pin5 a nejak moc nevidim rozdil kdyz jezdim s octavkou tak mam signal vsude ale toto to nejak nebere a jeste bych se chtel zeptat proc me nesviti podsviceni radia jestli mam taky zapojit ten pin6 a spis do ceho jestli na stali proud nebo to natahnout ke svetlum a jak se zapnou svetla tak se to zapne ale skousel jsem to zapojit na plus -maprimo a radio nesviti cetl jsem zde na foru ze se to nejak koduje ale nevim jak poraditemi nekdo zvas diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A do akého auta si to napchal, to rádio? Vo Fabii stačí zapojiť konektory do rádia a všetko funguje. Rozdiel môže byť, či na výstupe z koaxiálneho výstupu na anténu na rádií ide von k anténe 12V. Ak nie, treba dať medzičlen -slučku a napojiť ju na 12V trebárs na pin A4 alebo A7. Osvetlenie panelu rádia funguje na každom rovnako pri zapnutých parkovačkách sa rozsvieti panel , displej až po zapnutí rádia. Bez zapnutia obrysových svetiel nesvieti nič pri vypnutom rádiu alebo pri zapnutom rádiu svieti len displej.

iso_schema.doc

Editováno: , autor: touareg3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nacpal jsem to do Favorita zene a ted mi volala ze je to nahovno ze to vubec nehraje a nic nevidi kdyz to nesviti nevim kam to zapojit jestli primo nekam k vypinaci svetel nebo jak a ten signal me stve jeste vic koupil jsem antenu ze zesilovacem a prodluzovaci kabel a jeste redukci k radiu zapojil jsem ji do pinu 5 a nic nevim v mem aute to hraje spickove ale to je z vyroby tak nevi mam octavku, a jestli byjsi mohl my poslat tu stranku 58 osvetleni polubni desky zatim dik

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však som ti to napísal dosť jasne. Schému som ti priložil v príspevku. Kábel na osvetlenie panelu rádia zapoj na spínač parkovačiek , ktorý je vľavo na Favorite. Pri rozsvietení parkovačiek sa rozsvieti aj panel rádia. Na anténu si kúp ten tzv.Fantómový člen či ako sa to volá, ja som si to vyrobil doma z jedného obyčajného keramického kondíka. Ale dostať to kúpiť v Škodovke, káblik zapoj na pin A7. Ostatné zapojíš hádam hravo..zem, A4 na zapaľovanie, A7 na trvalé napätie 12V a A6 na ten spínač parkovačiek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den,

Mám Fabii 1.4 ,50kW ,nechal jsem si v servisu zprovoznit centrál zamykání . Od té doby mám problém s nakodováním autoradia Symhony.

Pustí mě to na pozici zadání kodu - a po potvrzení kodu se pohybuju pouze v 1 SAFE a 2 SAFE .Dál to nejde . Autorádio se nezapne ani při zapnutém zapalování .

Nevím co s tím . Poradte .Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všem,

nedávno jsem se rozhodl pro menší přestavbu audia ve své FABII... Psal jsem to i sem, ovšem studování této problematiky protáhlo rozhodnutí až doteď.

Ale k problému. Pouštím se do úpravy přední soustavy. Z finančních důvodů jsem se rozhodl pro koupi nejdříve reprosoustavy a poté rádia. V autě mám instalované SYMPHONY.

Do předních dvěří bych chtěl dát komponentní repro

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...-crunch-GP-6-2C

a před ně zesilovač

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...-crunch-GTS-280

Výměna kabeláže i vytlumení dvěří je jasné, na to už materiál koupený mám.

Otázkou je pro mě připojení zesilovače k rádiu. SYMPHONY má výstup do zesilovače, netuším jaký a jak vypadá. Nemáte tedy někdo zkušenosti s tím, jak na to? Tohle jsem nikde nenašel. Na zesilovači je low level vstup CINCH, ovšem pochybuji o tom, že SYMPHONY má dva CINCHové výstupy. Zesilovač má i HIGH LEVEL INPUT, nebylo by snažší to připojit přes něj? Tohle chápu elektrotechnicky, ale ne jako zkušený audiotechnik. (Je tu pár příspěvků na podobnou problematiky, ovšem LINKY v nich nefungují a vím houby)

Druhou otázkou je upevnění zesilovače pod sedačku, četl jsem o nějakém kitu, připraveném pro tuhle věc, nevíte o tom někdo něco??

Můžete mi tedy poradit a popřípadě i ohodnotit výběr v závislosti na ceně?

Díky,

Venca:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...pro propojení Symphony-zesilovač potřebuješ toto...

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...05-MINI-ISO-RCA

...crunch GP6.2C na zesilovač ve vytlumených dveří zahrají.O upevňovacím kitu zesilovače pod sedačku jsem neslyšel.Co ještě budeš potřebovat je toto...

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi-cz...Autotek-AT10KIT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kit na uchytenie zosiku pod sedacku podla mojich vedomosti neexistuje. a ak mas pod sedadlom schranky ani ho tam nedostanes, ale ak schranky nemas tak uchytenie je otazkou 15 min a jednej dosky. miest na uchytenie je tam dost. kable privedies do stredu pod sedacku ako vyhrev a airbag, je tam na to miesto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rychlé odpovědi. Tu přechodku pořídím, spíš jsem se bál, že to bude nějaké komplikovanější.

Ještě se chci zeptat, máte nějaký ideální tip na přivedení elektřiny k zesíku?? Kabely z rádia povedu tím střeďákem kolem ruční brzdy atd., ještě nevím, jak to vypadá za rádiem, ale snad to tam bez problémů protáhnu. Řeším zatím jenom ty kabely od elektřiny. Dá se to vzít třeba u konektoru k zapalovači? Nebo tu musim táhnout někde z pojistkové skříně/motoru?

A ještě o jednu radu prosím. Kudy bude nejvýhodnější táhnout kabely k reproduktorům od sedadel? Řekněme, že zesík umístím pod řidiče...(je to správná volba?)

Díky,

Venca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Středovym tunelem to netahej / hrozí skřípnutí kabelu ..elektriku od zapalovače neber,asi by si hořel,protože zesík si veme víd A než zapík :D...v krámě koupíš komplet sadu do 600,-

http://www.autohifi-jean.cz/napajeci-set-z...ml?cPath=14_157

kabel od napájení zesíku jsem táhl od baterky pod stěrače a rovnou dolů přez průchodku na bovden otevírání kapoty a levym prahem dozádu do kufru.Kabely na zvuk jsem táhl druhou stranou do kufru.Pak jestě kabel na impuls zesíku,aby se sepnul.Většinou bývá mezi kabely se cinchy a ten chytneš na elektrickou anténu,protože pochybuju,že smphony bude mít vývod na aktivaci zesíku,když nemý ani cinch.

To jsem si pojil kostku v kufru,ale postup je stejný až na to tažení do kufru.

Editováno: , autor: azriel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...