Přejít na obsah

Pozáruční prohlídky - 2 roky


Jar_da

Doporučené příspěvky

No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje

Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje

Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny...

V případě, že chodíš do jednoho servisu, tak ti v tom konkrétním servisu jsou schopni říct minulost auta, ale v případě návštěv různých servisů nezjistíš on-line nic, toť moje zkušenost stará 14 dní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje

Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny...

V případě, že chodíš do jednoho servisu, tak ti v tom konkrétním servisu jsou schopni říct minulost auta, ale v případě návštěv různých servisů nezjistíš on-line nic, toť moje zkušenost stará 14 dní

je to taky, taky si myslím, že žádná centrální evidence údajů od servisů neexistuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi.

a to jako úplně všechno...protože třeba občas zajdu do servisu ohledně lakování a montáže nějakýho spoileru nebo nárazníku atd....to znamená že i tohle o mojem autě budou vědět?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si je opravíš sám,automaticky strácíš záruku na prorezavění karoserie ,tak i na lak.O tu nepřijdeš jen tehdy,pokud Ti to opraví smluvní partner se škodovkou.Jinak můžeš chodit na servis kde se Ti zachce ,tedy i k neznačkovému a o záruku na vůz nepřijdeš dle směrnic evropské unie.Jen si musíš dát pozor na díly,které Ti budou vyměněny,aby měly homologaci,Za takto vyměněné díly odpovídá servis.Pokud se Ti z důvodu vadného dílu stane havárie,odpovídá za to servis,který Ti jej namontoval.Neodpovídá za zranění posádky vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....Jinak můžeš chodit na servis kde se Ti zachce ,tedy i k neznačkovému a o záruku na vůz nepřijdeš dle směrnic evropské unie.Jen si musíš dát pozor na díly,které Ti budou vyměněny,aby měly homologaci..

Z tohoto co píšeš jasně plyne,že mužu chodit do libovolného servisu a razítko nemusím mit ani jedno a třeba zaruka na prorezivění mi bude uznána? to jě nějaké divené udajně první co prohlíži je pečlivě vyplněná serviska...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi.

Souhlasím. Když jsem koupil ojeté auto a šel v Liberci ke Kučerovi, měl v PC záznam o odmotání kabelového svazku z jiného města od minulého majitele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Pokud Vaše vozidlo bude z důvodu jakékoliv poruchy nepojízdné, budou Vám poskytnuty následující služby:

* pomoc na místě

* odtažení vozidla k nejbližšímu autorizovanému Škoda-obchodníkovi

* přednostní provedení opravy

* pokud nebude oprava provedena ten samý den, může Vám v případě potřeby Škoda-obchodník zajistit jednu z následujících tří možností:

o přenocování na 1 noc v hotelu pro Vás a Vaše spojujezdce

o zapůjčení náhradního vozidla na nezbytnou dobu - nejdéle do 3 dnů

o zajištění náhradní dopravy do cíle Vaší cesty

Všechny tyto služby Vám budou poskytnuty bezplatně. Z bezplatných služeb jsou vyloučeny poruchy způsobené vlastní vinou (např. nedostatek paliva) nebo násilnými vnějšími vlivy (např. havárie)."

Kladl bych duraz na slovo BEZPLATNE. Je jasne ze tu opravu si zaplatis, ale i ten odtah je kolikrat pekne drahej, obzvlast v zahranici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me se zaruka mobility vyplatila i v CR. Vybijela se mi baterie a neslo otevrit auto. Vzdy prijeli, auto otevreli a pripadne si ho i odvezli do servisu a dostal jsem nahradni. Fungovalo to bez problemu, i po zaruce. Samozrejme opakovany vyskyt vady nebylo nic prijemneho a auto bylo 2x v MB v Servisnich sluzbach. Problem s vybijenim baterie vyresili vymenou vetsiny kabelaze (az napodruhe).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi je ta mobilita k ničemu, doma odtah zaplatím tak nebo tak, po záruce opravu taky a bezplatný příjezd služby mám v asistenci u pojistky.

V zahraničí to je za peníze taky, takže to tam můžu řešit až to přijde a nechat si tam opravovat auto, no nevím, spíš odtah do Čech někým z Česka a asistence u pojištění je pro celou Evropu, takže pro mě žádné plus mobilita nepřináší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi je ta mobilita k ničemu, doma odtah zaplatím tak nebo tak, po záruce opravu taky a bezplatný příjezd služby mám v asistenci u pojistky.

V zahraničí to je za peníze taky, takže to tam můžu řešit až to přijde a nechat si tam opravovat auto, no nevím, spíš odtah do Čech někým z Česka a asistence u pojištění je pro celou Evropu, takže pro mě žádné plus mobilita nepřináší.

V zahraničí pro České zákazníky platí následující:

Zdarma je zprostředkování pomoci centrálou „Škoda Assistance“.

Samotné služby v rámci Záruky mobility (odtah, náhradní vozidlo, náhradní doprava, příp. ubytování) jsou ale zpravidla už vyúčtovávány.

Pokud se ale uhradí některá ze služeb v rámci záruky mobility přímo na místě, jsou náklady po předložení účtu propláceny vašimi kmenový obchodníky v CZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...