Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Každých 15 tkm jsem v servisu a zatím max. spokojenost jsou vstřícní, řekl bych rodinná atmosféra. A serviska je O.K.

No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje

Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny...

No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje

Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny...

V případě, že chodíš do jednoho servisu, tak ti v tom konkrétním servisu jsou schopni říct minulost auta, ale v případě návštěv různých servisů nezjistíš on-line nic, toť moje zkušenost stará 14 dní

No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje

Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny...

V případě, že chodíš do jednoho servisu, tak ti v tom konkrétním servisu jsou schopni říct minulost auta, ale v případě návštěv různých servisů nezjistíš on-line nic, toť moje zkušenost stará 14 dní

je to taky, taky si myslím, že žádná centrální evidence údajů od servisů neexistuje

je to taky, taky si myslím, že žádná centrální evidence údajů od servisů neexistuje

Áno, v súčasnosti žiadna centrálna evidencia nie je, ale pracuje sa na tom, aby bola uvedená do ostrej prevádzky v druhej polovici tohto roka.

Igor: A půjde v ní něco dohledat zpětně? Např. dřívější absolvování prohlídek???

Igor: A půjde v ní něco dohledat zpětně? Např. dřívější absolvování prohlídek???

Uff tak toto netuším. Ale skôr tipujem nie. Proste sa od určitého dátumu na centrále začnú zbierať všetky úkony spojené s daným autom.

Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi.

Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi.

a to jako úplně všechno...protože třeba občas zajdu do servisu ohledně lakování a montáže nějakýho spoileru nebo nárazníku atd....to znamená že i tohle o mojem autě budou vědět?

Pokud na něj bude napsána zakázka s kterou je propojen DMS ,tak ano.

  • Autor

otázkou pořád zůstává kolik člověk nasype servisu a jestli stojí za to pak si ty zadní dveře opravit sám, tím myslím pochopitelně prohlídky, ne jen razítka.

Pokud na něj bude napsána zakázka s kterou je propojen DMS ,tak ano.

zakázka je...no to je teda super...škodovka má kompetně záznamy jak si tuním auto :ph34r::smich:

Pokud si je opravíš sám,automaticky strácíš záruku na prorezavění karoserie ,tak i na lak.O tu nepřijdeš jen tehdy,pokud Ti to opraví smluvní partner se škodovkou.Jinak můžeš chodit na servis kde se Ti zachce ,tedy i k neznačkovému a o záruku na vůz nepřijdeš dle směrnic evropské unie.Jen si musíš dát pozor na díly,které Ti budou vyměněny,aby měly homologaci,Za takto vyměněné díly odpovídá servis.Pokud se Ti z důvodu vadného dílu stane havárie,odpovídá za to servis,který Ti jej namontoval.Neodpovídá za zranění posádky vozu.

Jim to je ukradený,oni to mají hlavně kvůli zárukám......

.....Jinak můžeš chodit na servis kde se Ti zachce ,tedy i k neznačkovému a o záruku na vůz nepřijdeš dle směrnic evropské unie.Jen si musíš dát pozor na díly,které Ti budou vyměněny,aby měly homologaci..

Z tohoto co píšeš jasně plyne,že mužu chodit do libovolného servisu a razítko nemusím mit ani jedno a třeba zaruka na prorezivění mi bude uznána? to jě nějaké divené udajně první co prohlíži je pečlivě vyplněná serviska...

Jim to je ukradený,oni to mají hlavně kvůli zárukám......

-_-

ano,pečlivě vyplněná serviska,teda i razítko neznačkové opravny.Aby se vědělo ,kdo to dělal.Podmínkou záruky je pečlivě vedená knížka a to dodržíš.Pouze oprava laku,teda přestříkání,to Ti uznají tehdy,pokud to stříkala smluvní opravna.

Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi.

Souhlasím. Když jsem koupil ojeté auto a šel v Liberci ke Kučerovi, měl v PC záznam o odmotání kabelového svazku z jiného města od minulého majitele.

Můžete mi někdo říct co konkrétně mi přináší záruka mobility když už jsem po 2 letý záruční době....nějak nechápu k čemu mi to je? :t

"Pokud Vaše vozidlo bude z důvodu jakékoliv poruchy nepojízdné, budou Vám poskytnuty následující služby:

* pomoc na místě

* odtažení vozidla k nejbližšímu autorizovanému Škoda-obchodníkovi

* přednostní provedení opravy

* pokud nebude oprava provedena ten samý den, může Vám v případě potřeby Škoda-obchodník zajistit jednu z následujících tří možností:

o přenocování na 1 noc v hotelu pro Vás a Vaše spojujezdce

o zapůjčení náhradního vozidla na nezbytnou dobu - nejdéle do 3 dnů

o zajištění náhradní dopravy do cíle Vaší cesty

Všechny tyto služby Vám budou poskytnuty bezplatně. Z bezplatných služeb jsou vyloučeny poruchy způsobené vlastní vinou (např. nedostatek paliva) nebo násilnými vnějšími vlivy (např. havárie)."

Kladl bych duraz na slovo BEZPLATNE. Je jasne ze tu opravu si zaplatis, ale i ten odtah je kolikrat pekne drahej, obzvlast v zahranici.

NiceOne: a jestli to platí i v zahraničí tak je to hustý...

ale to aby člověk vozil servisku pořád s sebou (i po čechách) co aby prokázal tu mobilitu B)

Me se zaruka mobility vyplatila i v CR. Vybijela se mi baterie a neslo otevrit auto. Vzdy prijeli, auto otevreli a pripadne si ho i odvezli do servisu a dostal jsem nahradni. Fungovalo to bez problemu, i po zaruce. Samozrejme opakovany vyskyt vady nebylo nic prijemneho a auto bylo 2x v MB v Servisnich sluzbach. Problem s vybijenim baterie vyresili vymenou vetsiny kabelaze (az napodruhe).

NiceOne: a jestli to platí i v zahraničí tak je to hustý...

ale to aby člověk vozil servisku pořád s sebou (i po čechách) co aby prokázal tu mobilitu B)

No ja ji samozrejme vozim. Jinak je ti cela zaruka k nicemu.

  • Autor

Tak to mi je ta mobilita k ničemu, doma odtah zaplatím tak nebo tak, po záruce opravu taky a bezplatný příjezd služby mám v asistenci u pojistky.

V zahraničí to je za peníze taky, takže to tam můžu řešit až to přijde a nechat si tam opravovat auto, no nevím, spíš odtah do Čech někým z Česka a asistence u pojištění je pro celou Evropu, takže pro mě žádné plus mobilita nepřináší.

Tak to mi je ta mobilita k ničemu, doma odtah zaplatím tak nebo tak, po záruce opravu taky a bezplatný příjezd služby mám v asistenci u pojistky.

V zahraničí to je za peníze taky, takže to tam můžu řešit až to přijde a nechat si tam opravovat auto, no nevím, spíš odtah do Čech někým z Česka a asistence u pojištění je pro celou Evropu, takže pro mě žádné plus mobilita nepřináší.

V zahraničí pro České zákazníky platí následující:

Zdarma je zprostředkování pomoci centrálou „Škoda Assistance“.

Samotné služby v rámci Záruky mobility (odtah, náhradní vozidlo, náhradní doprava, příp. ubytování) jsou ale zpravidla už vyúčtovávány.

Pokud se ale uhradí některá ze služeb v rámci záruky mobility přímo na místě, jsou náklady po předložení účtu propláceny vašimi kmenový obchodníky v CZ.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.