Rumík Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Pokud máš dostatek financí tak si to nech namontovat origo.Dotatečná montáž vyjde levněji jen podle toho kolik dáš za tempomat.Napřed si zjisti kde a za kolik by ti to namontovali.Mechnická montáž není nic extra složitého , ale je lepší jít k někomu kdo už to dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Tak díky informacím z tohoto fora jsem si dodělal tempomat do FL Fabie prakticky zadarmo podmínkou je aby byla vybavena z fabriky BCM jednotkou 87F, což je jednotka kterou disponují vybavenější vozy.... montáž el. instalace je triviální a podstatně jednodušší než u předfaceliftové verze. Podařilo se mi sehnat páčku přepínače stěračů s ovládáním maxidotu z předfaceliftovky a s obrovským potěšením jsem zjistil, že ten vnitřek jde zrcadlově zacvaknout do nové páčky blinkrů na pozici tempomatu,jediné omezení je že se mi nechtělo pilovat díru do horní části páčky tudíž nemám vypínač tempomatu.... což mi nijak nevadí. Při troše šikovnosti se nechá díra na kolébku ovládání v krytce vypilovat s profesionálním výsledkem. Veškeré úpravy se děly bez demontáže volantu, báglu atd..... Takže nejvíc práce zabralo protažení vodiče z ŘJ motoru do prostoru interieru, ne podle orig návodu pro dodatečnou montáž, ale hezky podle původního svazku elektriky zkrz oddělovací prostor, propíchnutím gumové průchodky.... Celkem práce asi na 2 hoďky s připravenou kabeláží.... nakódování ŘJ motoru a BCM podle výše napsaného postupu.... a ..... zelená kontrolka tempomatu na panelu přístrojů svítí Pokud bude zájem mohu nakreslit modifikovanou el. instalaci tempomatu pro tuto jednodušší verzi. Také jsem zkoumal jak je to s CORNER funkcí mlhovek.... pokud BCM nakóduju na CORNER... hned se mi objeví závada BCM že jsou přerušené žárovky na mlhovkách.Když jsem zkoumal schema, zjistil jsem že CORNER jsou ovládány přímo BCM a to každá vzlášť, kdežto obyč. mlhovky jsou spojené dohromady a ovládány přímo spínačem mlhových světel. Dalším pátráním jsem zjistil že (bíložluté) vodiče mlhovek jsou spojené cca 7,5 cm od oddělovací přepážky uvnitř vozu....... a tady jsem zkončil pro nedostatek času Dráty rozdělit píchnout na vývody BCM a mělo by to fungovat ...možná.... Pokud to má někdo vyřešené dejte vědět Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Pokud máš dostatek financí tak si to nech namontovat origo. Já sem se na finance při objednávání nějak extra nedíval a přesto rozdíl 3750Kč beru jako příjemný bonus. Jediný rozdíl byl v tom, že tempomat nenamontoval člověk ve fabrice, ale člověk v autorizovaným servisu. U druhého auta bohužel došlo k problémům (podle všeho vadný kus a kombinace s nemehlem), ale celkem asi 7500Kč ušetřených za to stálo. Montáže od místních prověřených bych se nebál, protože dneska spousta servisů nedělá jednu věc víc jak jednou a tady jsou už vycvičení profíci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roomwagen Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Prosím kdo montuje v Praze tempomaty Roomster a F2 mám palubku bez maxidotu. Prosím o nabídky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 EDIT: a když už jsem byl v těch budíkách tak jsem si zapnul staging blbost ale potěší A čo je ten staging? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 Diamant: viz moje video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 Dík za vysvetlenie. Ale myslím, že stačilo napísať, že sa jedná o pretočenie ručičiek na maximum po zapnutí zapaľovania. Ja to mám ale na budíkoch od výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rmaudio Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 prosim vas ako si spustim ten staging ? mam teda budem mat FII facelift, budiky tie iste, tiez budem mat tempomat.dakujem velmi sa mi to paci 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 diamant: ty máš RS tam to aktivují od výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pro_man Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 Ahoj chlapi, Mám Fabii r.v. 2010 1.2 TSI. Výbava Ambiente plus. Mám MaxiDot, ESP+ASR+MSR atd. atd. Bez Multifunkčního volantu. Nevim jak jinak bych ještě specifikoval co vše v autě je...Otázka je: Jak je složité dodělat Tempomat? Myslel jsem si že jde jen o výměnu páček povolení v jednotce.(že je tam už příprava) ale koho znám tak mi tvrdí že se musí dokoupit konfortní jednotka, protáhnout kable do mot. prostoru a samozřejmě páčky a konfig. Prý by to bylo za 8000.- Máte s tím někdo zkušenost? Děkuju za odpověď Jsem z Ostravy kdyby to někdo uměl udělat ozvěte se i s cenou Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 Proč to řešíš v samostatném příspěvku To tema už tu je Pokud chceš koupit sadu napiš si RomanR25 ti dodá sadu za slušnou cenu. Podstatné je jakou maš jednotku BCM Pokud máš ve vozidle s písmenem F na konci tak máš výhodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pro_man Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 (editace) Ahoj, promiň jsem tu nový. snažil jsem se najít téma ale nepovedlo se mi to. Jsem karosář....a to pouze vyučený a na elektroniku jsem laik takže pardon názvosloví nerozumim . Je duležité auto dovést na diagnostiku aby se zjistilo co vlastně mám za jednotku?? Jak píšeš? Editováno: 12. Únor 2013, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 24. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2010 (editace) Byl by někdo ochoten mi v Praze nebo okolí domontovat tempomat na TSI 63 kW FII Ambiente? Prosím o SZ. Tak zatím se mi nikdo nepřihlásil... Editováno: 27. Prosinec 2010, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pospec Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 dobry den mam fabii II facelift a chci tempomat ale mam jednotku bcm .....86H musím ji vymenit za 87f nebo jde přehrat a udelat z ni tu jednotku co potřebuji nebo jen vymenou tempoamt již mám zapojen a nemeůžu ho nakodovat a až ted jsem zjistl že mám špatnou jednotku bcm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 Budem mať zvyšnú BCM z FII RS označenú 6R7 937 087 F. Tak ak by niekto mal záujem, nech sa mi ozve. Cena 60€ + poštovné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 pospec: pouze výměna překódovat to nejde nejsou zapojeny potřebné piny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky23 Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 Ahojte, Ak mi niekto viete poradiť, čo všetko treba na dodatočnú montáž tepmpomatu, jedná sa o Fabia ll combi 1.6Tdi(66kw), výbava ambient 9/2010. Je tam už predpríprava na montáž a stačia len nové páčky (tie stoja cca 83 eur)? Alebo treba sadu aj s kabelážou BEA 700020 (tá stojí cca 193 eur)? A koľko asi tak trvá výmena(v servise mi povedali 2hod)? Vďaka za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 přípravu u škodovky nehledej u ničeho vždy se musí natahat potřebné kabely které z výroby nejsou! Musíš mít celou sadu páčku, kabel, BCM jednotku pokud již nemáš tu správnou (o tom už se zde psalo!) 2hodiny to by odpovídalo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky23 Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 Ďik za info, už len posledná otázka, kde, alebo podľa čoho zistím či mám BCM 87F alebo inú? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 Poznáš to buď diagnostikou, nebo podle VIN v škodováckém elektronickém katalogu náhradních dílů ETKA, nebo si jí vytáhneš z prostoru za pojistkami (nedoporučuju je to docela pakárna jí vydolovat ) a nebo odhadem, pokud máš vybavenější auto , třeba ESP plus nebo corner mlhovky tak je pravděpodobné že jí tam máš. pak je blbost vyhazovat prachy za orig sadu.... někde jsem tu psal příspěvek kterak jsem si ho vyrobil prakticky úplně zadara tak hledej j. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Zkoušel jsem poptávat v Praze v servisech ŠA na kolik by přišlo dodělání tempomatu na FII Ambiente, TSI 63 kW (Sport II) a cena vychází kolem 7 500,- Nemá někdo levnější typ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 koukni do bazaru tam seženeš páčku a práce bude pak do 2tis. v autorizáku případně ti to někdo udělá levněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filas1 Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 (editace) Pokud máš Fabii II po faceliftu tak panu Milhausekovi můžeš opravdu tvrdit že nejsi slepý. Opravdu sběrnice XS3 tam není. BSG po gfaceliftu má dvě 73 pinové svorkovnice a to černou a bílou. A máte někdo zapojení tempomatu do faceliftu? Mám pouze návod do starého modelu. Editováno: 4. Listopad 2011, autor: Filas1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.F. Vloženo 5. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2011 K prvnímu příspěvku na chování tempomatu cestou z kopce: přijde mi, že z důvodu komfortní plynulé jizdy na tempomat a z důvodu ekonomické jízdy se plyn přidává a ubírá docela pozvolna. Pokud je aktuální rychlost výrazně pod nastavenou rychlostí, auto jede pod plným plynem. Blíží-li se rychlost nastavené, začíná plynule ubírat plyn až do rovnovážnýho stavu rychlostí. A naopak - pokud s tempomatem přišlápnu při předjíždění plyn a výrazně zrychlím a pak plynový pedál pustím, auto začne zpomalovat s nulovou spotřebou až do doby kdy bude aktuální rychlost blízko nastavené, pak začne zase spojité přidávání plynu až do rovnovážného stavu rychlostí. Ten práh je podle mě odhadem ±3 km/h okolo nastavené rychlosti. Jede-li tedy auto o -2km/h než je nastavená rychlost, tempomat šlape na plyn míň než při vyšším rozdílu rychlostí a je-li rychlost +2km/h tak aktuální spotřeba není nulová, tempomat brzdí motorem míň než když je rozdíl rychlostí větší. Důsledkem toho auto na tempomat nijak motorem netrhá a při přejezdu běžných horizontů mimo obec se perfektně komfortně udržuje nastavená rychlost. Ovšem bohužel na druhou stranu taky z mírnýho dlouhého kopce tempomat nedodržuje nastavenou rychlost a jede +1km/h nad nastavenou rychlost (spotřeba třeba 3l/100km), z středního kopce jede +2km/h (spotřeba třeba 1l/100km) a z prudkýho kopce jede +3km/h a už dochází k úplnýmu brzdění motorem a spotřeba je 0,0l/100km. Snad jsem to vysvětili dost podrobně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mojtinar Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Zdravim! mam fabiu combi 1,4tdi 59kW a chcel by som na nu domontovat tempomat.neviete o nejakej dobrej firme na Slovensku kde by mi to mohli spravit a za kolko??? Dakujem,info please na mojtinar@gmail.com alebo 0944 128 470 ...a este kde zohnat kalitnu gumovu protismyk rohoz do kufra...diki moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.