Publikováno Červenec 1, 201015 r Ahoj, nemáte někdo zkušenost s motorkem na víčku nádrže?(OI r.v.97) Neotevírá, zkoušel jsem jestli tam jde elektrika a + tam je, tak jsem si říkal špatná kostra, jenže když to ukostřím, tak se to sepne a zůstane zatažený. V podstatě je to pod proudem a tváří se to že tam není kostra.
Červenec 1, 201015 r motorek je ok chyba je v tlacitku nebo vedeni motorek je stale napojeny 2.pin na + tlacitko v kabine mu uzemnuje 1. pin tlacitko ma spolecny privod zeme pro podsvetleni i pro otevirani nadrze - sviti ti? Upraveno Červenec 1, 201015 r od zdesim
Červenec 3, 201015 r Autor díky mrkneme na to, je to auto kamaráda Upraveno Červenec 3, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 5, 201015 r toto sa mi stalo takisto ale mal som preruseny drat niekde vo zvazku v podpalubi. tak som natiahol novy drat zo zadu ,je to rychlejsie a bez trapenia.
Duben 10, 201114 r Mám stejnej problém. Spínač na otevření nádrže funguje a i svítí, + na otevírání nádrže je v pořádku. Někde na cestě od spínače k motorku je to přerušený. Nemáte někdo nápad jak a kudy natáhnout nový kabel. Dal by se využít ten starý a na jeden konec navázat nový kabel a protáhnout ho. Asi ne. Upraveno Duben 10, 201114 r od faltas
Srpen 10, 201114 r Zdravím. Mám podobný problem,jen mi nejde žádný proud do spinače od víčka k nadrži a ani k motůrku,pojistky kontrolované a ok.Prosím o radu.Děkuji.
Srpen 10, 201114 r viz horni prispevek, nameril jsi neco v konektoru? proti zemi i proti plusu, oba piny?
Srpen 10, 201114 r Nenaměřeno vůbec nic jak plus tak kostra,ale při zapnutých světlech je vypínač alespon podsvícen.
Srpen 10, 201114 r Treba zmerat napetie na konektore motorceka otvarania nadrze. Ci tam mas +12 V Svetlo v kufri ti svieti??? Ak nesvieti tak pozri poistku cislo 38 (10A)
Říjen 3, 201311 r Zdravím všechny, mám problém stejný, akorát... Na moturku napětí naměřím, motorek funguje. vedení ok když sepnu spínač naměřím na moturku12,78 V.spínač nesvítí, nesvítí ani voliče na větrák. Pomohlo by mi schéma nepo někdo se stejným problémem? kufr svítí. A význam drátků? hnědej je napětí, žlutočervenej a žlutomodrej? Kde je to ukostřené? ve spínači? nesvítí ani popelník vzadu. Upraveno Říjen 3, 201311 r od Meglle
Říjen 4, 201311 r od motorku ide kabel spat do spinaca a ten ti to spina proti kostre, hnedy by mal byt kostra... je spolocna aj pre podsvit, presne nevim som v posteli po nocnej na mobile, potom pozrem schemu... takze tie dva ostatne by mali byt od motorku a plus na podsvit. skus od motorku dat nakratko nejaky kus dratu a ukostri to v kufri ci beha motorek ...
Říjen 4, 201311 r Na motorku je trvalé plus (ro/ge), druhý konec (bl/ro) je spínán spínačem v palubce na kostru. Takže voltmetrem musíš naměřit palubní napětí na červeno/žlutém a když ukostříš ten modro/červený drát, musí otevřít.
Říjen 4, 201311 r Zítra ráno na to jdu... Uvidíme, schéma jsem pochopil k vypinaci, ta další žárovka je osvětlení kufru? (levá polovina obrázku nebo náhradní řešení?) To že nejde otvírání nádrže nemuže souviset s otvíráním kufru? Mam klasiku ne elektrický otvírání. Pro orientaci který drátek kam vede? (Se spínače) Kde je kostřící bod, kde je ukostřený ten spínač, mám podezření na kostru (hnědy) Osvětlení spínače (šedomodrý) ten vede odkud? Snad nesvítí kvůli tomu popelník vzadu a podsvícení ovladačů topení...? Je divný že zapalovač funguje... Každopádně to schéma je super a díky za něho. Upraveno Říjen 4, 201311 r od Meglle
Říjen 4, 201311 r boze :-) to su dva varianty spinaca, bud 3 ci 4 pinovy, ten 3 ma spolocne vyvedeny pin na kostru. posvit je vyvedeny spod palubky , kostra momentalne netusim ale zrejme je vyvedeny tiez pod palubku, moze byt ze ho mas nejak preruseny, zlomeny, ci odpojeny... skus premerat tie kable pri spinaci proti kostre ci tam je stava alebo si to pripoj niekde od spinaca druhym dratom namiesto toho hnedeho na kostru a odskusaj to... evidentne nemas funkcny prepoj na kostru ...
Říjen 5, 201311 r V kufru u motorku 12,7 V, ale u spínače od motorku červeno modrý proti kostře jen 10.3V na žárovku sedomodry jde 12,7V
Říjen 5, 201311 r to by mohlo byt, cez motorček moze byt nejaká strata. ale... od vypinaca co ide na kostru ten hnedy prever ci je ukostreny, zober zarovky, najdi plus a daj na tu kostru ci zasviti.. a este skus odpojit v kufri ten cervenomodry a daj ho tam niekde na kostru. ci funguje... to len prilozis a musi otvorit. ja som to tak chvilu mal kym som to neopravil, ked som potreboval otvorit nadrz tak som tym dratom brnkol o kostru..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.