Přejít na obsah

Výkon 1.2 jede lip jak moje 1.4 16v 74kw


lada

Doporučené příspěvky

fabka2004: Takze jeste jedna vec - mozna se to vysvetli. Spotreba se vzdy vztahuje k nejake ujete vzdalenosti na nejakem profilu trati. Je jasny, ze abysme mohli porovnavat, musi se brat v uvahu to, ze na te trati je stoupani, klesani, rovina, rekneme ze ale celkove mame absolutni prevyseni 0m. Jinak recfeno, to co jsme vyjeli nekde do kopce zase nekde sjedeme dolu.

Jinak kdyz se budeme bavit o nejnizsi spotrebe jak asi uvadis ty (nebo to aspon ted tak chapu), tak muzeme zapomenout 2500 ot. nebo 4000 ot., rekneme ze pojedeme z kopce bez plynu a mame nejnizsi spotrebu, konkretne 0l/100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP 47kW

A poznas charakteristiku motoru 16v 74kw?Teda videl si jeho krivku krut. momentu?

Pre istotu ti ho sem dam.Povedz mi ,preco si myslis,ze budem mat lepsiu spotrebu napriklad ako si ty uviedol pri V.p.s. pri rychlosti 50km/h a otackach 1900 ako pri 140km/h a otackach bliziacich sa max krutaku?!

videl, poznam

Ja si to nemyslim, ja to viem B)

Skus uvidis, za pokus nic nedas

Prepac nemam cas teraz argumentovat, musim odijst z netu, a kymk sa vratim skusi si to a nebude argumentacia potrebna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak si vsimni a pozoruj napr spotreby pri 3000ot ci nahodou nebudes mat nizse, alebo aj pri 2500ot

a potom napis :D

uvidis sam ........

Ale tohle je presne mereni OKAMZITE SPOTREBY!!!!!!!!!!!!!

Kdyz tohle udela v klesani, bude mit pri 2500ot. mensi spotrebu nez pri 4000 ot.

Ale kdyz to same udela ve stoupani, bude to naopak.

Podstata jsem ale v tom, ze rozdil mezi spotrebama v klesani bude mnohem mensi, nez mezi spotrebama ve stoupani!!!!!

A to je ten celkovej efekt!!!!!

s tym co pises uplne suhlasim, ale s tym zaverom NIE

To z toho predsa vobec nevyplyva.

Zoberme modelovy priklad:

Sam si schvalne skus ist po rovinke (pre istotu a vylucenie vplyvu maleho stupania ci klesania a vplyvu vetra) skus ist istu vzdialenost napr 10km na maxime krutiaceho momentu a tych istych 10km povedzme s otackami o 700nizsimi a sam uvidis ten rozdiel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: Takze jeste jedna vec - mozna se to vysvetli. Spotreba se vzdy vztahuje k nejake ujete vzdalenosti na nejakem profilu trati. Je jasny, ze abysme mohli porovnavat, musi se brat v uvahu to, ze na te trati je stoupani, klesani, rovina, rekneme ze ale celkove mame absolutni prevyseni 0m. Jinak recfeno, to co jsme vyjeli nekde do kopce zase nekde sjedeme dolu.

Jinak kdyz se budeme bavit o nejnizsi spotrebe jak asi uvadis ty (nebo to aspon ted tak chapu), tak muzeme zapomenout 2500 ot. nebo 4000 ot., rekneme ze pojedeme z kopce bez plynu a mame nejnizsi spotrebu, konkretne 0l/100km.

ciastocne tomuto rozumiem co pises, aj ked sa tam moze skryvat vela zadrhelov.

a s tymto tiez suhlasim

ale tiez mi nieje jasne kde je tam ta najnizsia spotreba

Idealne je menit otacky koli zatazeniu vozdila, koli stupaniu klesaniu a este dokonca aj zvysovat rychlost pred kopcom (kinetika) a pod, ale to sem nechcem tahat.

Co sa tyka kopcoviteho terenu hodi sa tam vaivej auto co ma nizsie polozene maximum krutaku (kompenzuje nedostatok vykonu v nizsich otackach) a auto s vyssou maximalkou krutaku, ale tiez sa tu nehovori o tom kde je aka spotreba, iba o hospodarniosti jazdy.

POZOR nezamienat si s najnizsou spotrebou.

Co sa tyka rovinky...... ved si skuste (Ti co mate PP)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: Ale to je presne ono, pomalu se blizis k finisi!!!

To co rikas je pravda (neuvazuju-li povetrnostni podminky, hrali by do karet totiz mne), a bereme-li rovinu. Je potreba ale vzit zase konkretni motor a jeho charakteristiku.

Vezmu zase HTP 12V. Spotreba pri tom, co rikas bude cca o 15% nizsi. V klesani by se rozdil zmensil na zaklade mnohem nizsiho zatizeni (nebo zadneho v pripade brzdeni motorem).

Ale ono se nejezdi jen po rovine. A v tom to cele je. Ten rozdil, kterej usporis na 10km rovinky v nizsich otackach sezeres na cca 3 km stoupani, ktery pojedes o tech 700ot. niz nez je max. tocivej moment. A na dalsich 7 km sezeres to palivo navic.

Bemo, prevezmi prosim stafetu, uz me to nebavi... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NiceOne: Taky bych toho uz nechal...

Jinak mam Combi, 1.2 HTP 47kW a dlouhodobou (konkretne ted podle PP za 6267km) mam 5.3 l/100km. Snazim se jezdit v oblasti max. tociveho momentu a lokalita jsou stredni Cechy a okoli Prahy a MB.

HOWGH!

OK

zoberiem to tak, ze to ukoncime, a skus si schvalne ist na nizsich otackach dajme tomu len o 500ot a uvidis rozdiel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: Ale to je presne ono, pomalu se blizis k finisi!!!

To co rikas je pravda (neuvazuju-li povetrnostni podminky, hrali by do karet totiz mne), a bereme-li rovinu. Je potreba ale vzit zase konkretni motor a jeho charakteristiku.

Vezmu zase HTP 12V. Spotreba pri tom, co rikas bude cca o 15% nizsi. V klesani by se rozdil zmensil na zaklade mnohem nizsiho zatizeni (nebo zadneho v pripade brzdeni motorem).

Ale ono se nejezdi jen po rovine. A v tom to cele je. Ten rozdil, kterej usporis na 10km rovinky v nizsich otackach sezeres na cca 3 km stoupani, ktery pojedes o tech 700ot. niz nez je max. tocivej moment. A na dalsich 7 km sezeres to palivo navic.

Bemo, prevezmi prosim stafetu, uz me to nebavi... ;)

s tymto 100% suhlasim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...