Publikováno Červenec 15, 201015 r Dobry den, chcel by som Vas poziadat o radu. Moja octavka (1,6 AEE,r.v. 1999) vcera z nicoho nic zacala blbnut. Po nastartovani sa motor sam vytoci na 4500 ot./min., nasledne klesnu a kolisaju otacky. Auto ide akoby stale na sytic. Je mozna zavada sytica? Ci sa mam pripravit na investiciu do skrtiacej klapky? Napada mi, ze by to mohla byt aj lambda, ale pri lambde a ani skrtiacej klapke mi nesedi to vytocenie motora po starte. Dakujem za rady.
Červenec 15, 201015 r U Tdi to dělá čidlo teploty.Jestli tady se to taky takto může projevit netuším.Ale škrtící klapku bych i tak nevylučoval
Červenec 15, 201015 r čidlo teploty, škrtící klapka, lambda.... zkus nejdříve VAG jestli něco napíše u mě kolísání otáček byla škrtící klapka zasviněná .. po vyčištění a výměně svíček klídek...
Červenec 17, 201015 r Čidlo teploty chladící kapaliny. Před lety nám odešlo v 1,6 74kW a projevovalo se to přesně jak píšeš.
Červenec 19, 201015 r Autor Dakujem. Zajtra ho pojdem kupit. Viete mi niekto povedat, kolko to priblizne vyjde? Pripadne odporucit stranku na nakup? Cidlo je modrej farby s hranatou koncovkou. Dakujem.
Červenec 19, 201015 r já čidlo kupoval nedávno, cena 290 CZK v Mototechně Škoda to je myslím přesně ono: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/059919501-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-octavia.html Upraveno Červenec 19, 201015 r od HanyZ
Červenec 19, 201015 r Autor Skoda len, ze neviem o podobnej slovenskej stranke. Predbezne som z mototechny zistoval ceny a za najlacnejsiu si vypytal 20 €, co je teda dost velky rozdiel.
Červenec 20, 201015 r Číslo je na tom odkazu, který jsem ti poslal Tedy: číslo dílu dle Škoda 059 919 501 078 919 501 B
Červenec 22, 201015 r Autor Treba po vymene cidla mazat chybu z riadiacej jednotky? Po vymene cidla sa stav nezmenil.
Srpen 18, 201015 r Ahoj mám dlhodobý problém už prakticky od marca 2010.Škoda octavia 1.6/75 Kw BFQ 93.000 km.Pri studenom štarte mi otáčky stúpajú a klesajú až to skoro skape v rozmedzí 750-1500 ot/min.Trvá to necelích 43 sekund,potom sitič vypne a otáčky klesnú na 800 a mierne kolíšu..Diagnostika píše chybu 17811-system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka.Na aute som menil veci nasledovne :olej,filter olej,vzduchový filter,palivový filter,sviečky org.,odvetrávacia trubka veka ventilov,plastová trubka prívodu vzduchu,lambda sonda1,čistenie klapky,čistenie EGR ventilu-neskôr výmena EGR ventilu.Napriek všetkému to robí naďalej a po vymazaní chýb tam nabehne po chvíli 17811-system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka.Prosím poraďte čo stým.
Srpen 19, 201015 r Treba po vymene cidla mazat chybu z riadiacej jednotky? Po vymene cidla sa stav nezmenil. Čistil jsi tu klapku + udělal přes diagnostiku zakladní nastavení? Ahoj mám dlhodobý problém už prakticky od marca 2010.Škoda octavia 1.6/75 Kw BFQ 93.000 km.Pri studenom štarte mi otáčky stúpajú a klesajú až to skoro skape v rozmedzí 750-1500 ot/min.Trvá to necelích 43 sekund,potom sitič vypne a otáčky klesnú na 800 a mierne kolíšu..Diagnostika píše chybu 17811-system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka.Na aute som menil veci nasledovne :olej,filter olej,vzduchový filter,palivový filter,sviečky org.,odvetrávacia trubka veka ventilov,plastová trubka prívodu vzduchu,lambda sonda1,čistenie klapky,čistenie EGR ventilu-neskôr výmena EGR ventilu.Napriek všetkému to robí naďalej a po vymazaní chýb tam nabehne po chvíli 17811-system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka.Prosím poraďte čo stým. Zkontroluj těsnost vedení k EGR a od EGR, koukni na šrtící klapku v místě vstupu vedení od EGR. Zkontroluj přes diagnostiku EGR ventil, jestli cvaká tj. akční členy. Zkontroluj sekundární vzduchový systém - kombinovaný ventil je na samém držáku co EGR. Kontrola ventilátoru (pohledová těsnost na nýty) a funkčnost přes akční členy.
Srpen 19, 201015 r Ahoj tesnosť vedenia je v poriadku je tam aj nové tesnenie. Kontrola EGR cez diagnostiku akčných členov nepovolená( nedovolí ) Kombinovaný ventil som nekontroloval Kontrola ventilátoru bola v poriadku aj jeho tesnosť. chyba vymazaná a za minutu je tam znova.
Srpen 20, 201015 r Hmm zajímavé. Ja ten EGR už nemám, tak nemohu v tomto moc sloužit. Prováděl jsi přes VAG základní nastavení? tj. motor-zakladní nastaveni-skupina074 a 075 Koukni na obrázek. Upraveno Srpen 20, 201015 r od Haski
Duben 20, 201312 r Skoda len, ze neviem o podobnej slovenskej stranke. Predbezne som z mototechny zistoval ceny a za najlacnejsiu si vypytal 20 €, co je teda dost velky rozdiel. KVALT autodiely, Bratislava Ruzinov original nemecke 12.55 Eur
Září 25, 20159 r Zdravím, mám octávii I - 1,6; 55kw; 1997 najeto 230,000km. Před měsícem mi začali samy od sebe vyskakovat otáčky při volnoběhu na cca 2000-3000. Nyní nastartuji studený motor, otáčky se samy blíží k 2000, po přidání plynu se zaseknou tam kde jsem nechal plyn. Po rozjezdu a zařazení je vše v pořádku, ale jakmile zmáčknu spojku na cca 2000 otáčkách, tak vyletí na cca 2500 - 3000 a po zařazení rychlosti je to zase normální. Nevíte někdo co by to mohlo být? A jak to vyřešit? Moc díky za všechny reakce. Upraveno Září 25, 20159 r od Pawouk
Září 25, 20159 r Dotaz na spotřebu oleje napiš do toho tématu, které jsem ti doporučil. Já to nedělám pro srandu králíkům.To ti nepřijde divné se na to ptát v nesouvisejícím tématu? Takže jsem tvůj příspěvek upravil.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.