Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

nasiel som viacero prispevkov, ale k nejakemu rieseniu som sa nedopatral, takze pisem:

1. Climatronic mi nechladi. Vnutri auta vyzera vsetko v poriadku, svieti AUTO, fukace fukaju, ale teply vzduch.

2. V motore sa netoci ani velky ani maly ventilator.

3. Na VAG to neukazovalo ziadnu chybu (ale robil to clovek, ktory sa skontroloval naozaj len chyby, v niektorych prisevkoch bolo ze treba skontrolovat aj nieco ine.....)

4. Tlak v sustave je, to skusil na nejakom ventile pri kompresore.

Moja otazka je, ci to musi byt len zlym kompresorom (pretoze to mi urcite povedia, ked to dam do servisu), alebo to este moze byt nieco ine a lacnejsie.

  • Autor

tak tomu uz nerozumiem.

dnes som sadol do auta a po par dnoch ked nebolo treba, som opat bastrngoval s tlacitkami a zrazu climatronic zacal fungovat. !

je to normalne? vsak ked je raz nieco pokazene, tak je pokazene. nie? potom som aj pod kapotu pozrel a velky aj maly ventilator sa krasne tocili, a vsetko ako ma.

ze by nejaky kablik - kontakt niekde, ktory sa niekedy vysunie a niekedy zasa zasunie?

  • Autor

A uz zasa nechaldi. Priznaky tak ako pred tym, v motore sa netoci ani jeden ventilator, a ani trubky nie su studene.

POMOC, vsak ako moze nieco tyzden fungovat a tyzden nie?

  • 3 měsíce později...

tak ja ma tiez podobny problem, vrtula sa raz toci, roz nie, ked sa toci tak klima ide.

  • 3 měsíce později...

Mám takový dotázek. Auto jsem kupoval v bazaru v prosinci v mrazech (O2 rok 2006) a tak jsem nemohl vyzkoušet, zda funguje chlazení. Mám automatický dvouzonový Climatronic. Dneska jsem to zkoušel následovně:

Venku bylo 10C, volič teploty jsem dal na nejmíň "LO" a zmáčknul ECON. Do auta by měl tedy foukat vzduch z venku nijak tepelně upravený (kompresor při ECON nechladí, je vypnutý). Po chvíli jsem ECON vypnul, volič teploty stále na "LO" , chlazení by tedy mělo začít fungovat, ale žádná změna nenastala, vzduch dovnitř foukal pořád stejně studený a okamžitá spotřeba stále 0,5l/h (při sepnutí klimakompresoru by měla okamžitá spotřeba stoupnout).

Je to tak správně a musím počkat až venku bude tepleji, aby chlazení začalo fungovat a nebo by i při 10C venku měla klima chladit a foukat dovnitř ledový vzduch, mnohem chaldnější než když je chalzení vypnuté tlačítkem ECON ? Nezkoušl jste to někdo? A nebo nevyzkoušel by jste to někdo zítra, abych věděl na čem jsem?

Díky za rady.

Napíchnout na diagnostiku a počítej s tím že bude asi prázdný systém a budou v paměti závad chyby a s tím že je nedostatečný tlak pokud ne bude v háji klimakompresor.V případě prázdnýho systému to uniká většinou okolo té bílé zátky co je vepředu na chladiči (bude třeba koupit novej chladič).Je možný že to bylo i bouraný na předek a tam to většinou odnese kompresor.Hold musíš pátrat je toho dost co způsobí nefunkčnost.

takže i při venkovních 10C musí klimatizace chladit? není tam nějaké omezení, aby se dovnitř nedostával úplně ledový vzduch?

ono u té elektroniky dneska člověk nikdy neví na čem je, tak abych zase zbytečně nepanikařil :)

Při 10°C chladit musí pokud to nastavíš na LO musí jet naplno.Měla by se dát spustit už asi od 1°C jinak pokud není aktivovaný tlačítko ECON tak klima se automaticky spíná aby vysoušela nasávaný vzduch z venčí i když mrzne.Proto nejde sepnout dokud není nad nulou to vysoušení si reguluje ŘJ motoru automaticky sama.

V týdnu jsem to dal do servisu, diagnostika hlásila proražený tlakový ventil, kompresor tedy vůbec nespínal. Ventil vyměnili, chybu už to nehlásí, ale kompresor dává nedostatečný tlak, takže někdy příští týden jdu na výměnu kopresoru :angry:

Klimakompresor vyměněn a už chladíme :palec2: Doufám, že mám na pár let od toho pokoj a bude to chodit spolehlivě.

  • 2 týdny později...

V případě prázdnýho systému to uniká většinou okolo té bílé zátky co je vepředu na chladiči (bude třeba koupit novej chladič).

Tak jsem včera myl auto a doplňoval vodu do ostřikovačů a náhodou jsem mrknul na tu bílou zátku, při mytí se tam dostala voda, kolem té zátky se ve vodě objevují maličkaté bublinky, asi chladicí médium tam nepatrně uníká :wallbash: Dneska jsem to zkusil znova polít vodou, zajímavé je, že ty bublinky se tam začaly objevovat až po cca 10s, co sem tam nalil vodu, kdyby to unikalo stále, tak by se měli objevovat hned. No v pondělí s tím zajedu do servisu, co oni na to, možná to budu potřebovat i píchnout na VAG, protože se mi rozsvítila kontrolka motoru, to už se mi stalo a za dva dny zhasla, asi nějaká sporadická chyba, tak doufám že zhasne i teď. Furt nějaké problémy :076

Klimakompresor vyměněn a už chladíme :palec2: Doufám, že mám na pár let od toho pokoj a bude to chodit spolehlivě.

kolik stála výměna kompresoru a byl jsi v autorizovaném servisu? Mám podobný problém. Teď akorát řeším, zda to případně nereklamovat.

Koupeno v listopadu, kdy bylo už jen 5°C. Je to bazar a snad 6 měsíců by měla být záruka na skryté vady. Otázka je, jestli je to skr. vada.

No vyzkoušet jsem to nemohl. dík

cena byla dohromady 10 600kč, ale ještě se tam dávalo nějaké čidlo a nepatrně chladicího média, jenom výměna kompresoru by vyšla cca 8500kč. Autorizovaný servis to není.

Jinak k tomu úniku média (jestli to tam opravdu uniká) kolem té bílé zátky, do okruhu dopustili trochu barviva, jestli to tam opravdu uniká, tak by to mělo být vidět, odpoledne se tam zatím nic neobjevilo, asi to chce čas a sledovat to.

  • 1 měsíc později...

lidi, proc je treba menit cely kondenzator, respektive vysousec klimatizace,kdyz to utika kolem te bile zatky?? To nejde za zatka jednoduse oddelat a zaslepit to vhodnym zpusobem?? Diky za odpoved, ba mam podezreni, ze mi to kolem take utika. Vidim take nazenelanou skvrnu na vystupni hadici z kmpresoru a jak jsem kukal na ceny ND, hadice prijde na 4000kc.???

  • 10 měsíců později...

Hoši taky mám problém s klimou,nefunguje(párkrát se mi stalo že se klima tak na minutu zapnula).Diagnostika hlásí slabý tlak chladiva jenomže je klima naplněná dost a tlak je tam dobrý.

přikládám foto z VAGu, číslo závady mi VIS nerozluštil tak kdyby někdo veděl nebo měl podobnou zkušenost s tímto problémém tak by mi to docela pomohlo.

Díky :kol-47:

post-44797-0-70492100-1336201296_thumb.j

  • 1 rok později...

Ja mam ten isty problem.To iste vypisuje ..hladam ci vie niekto viac otom..

Upraveno od Pawouk
Necituj přímo předcházející příspěvek!

  • 2 měsíce později...

Zdar mám problém
 Climatronic mi nechladí.  svíti AUTO, fukary foukají, ale teply vzduch i když mám nastaveno na max. chlazení . V motore sa netoci ani velky ani maly ventilator. Hadice které jsou v motoru jsou teplé a ne studené. koupil jsem octavii II r.v 2007 s předělaným panelem klima facelift. doteď to chodilo
 

Doplnit chladivko a zkontrolvoat tesnost. Pokud nepomuze, tak je KO kompresor nebo expanzni ventil.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.