Publikováno Srpen 4, 201015 r Vážení, Níže jsem popisovval patálie s vrzající spojkou, ale to již bylo opraveno, auto bylo 2 dny v servisu bez dohledu a teď právě ta otázka. Poté co jsem přijel domů a druhý den jsem vyndaval auto z garáže, tak se při nasávání paliva z nádrže ozývaly takové divné zvuky, vyšší tóny než obvykle, upozorňuji, že jsem byl na rezervě, trochu mě to zaskočilo, po dotankování, se to stalo ještě tak 2x a od té doby celkem klid. Je možné?, že mi nějaký snaživý borec v servisu vyměnil palivové čerpadlo za nějaké staré? Jak topoznat? Kde a jak jej mám hledat? Čeho si mám všímat při hledání? Problém byl ve spojce, takže u čerpadla by neměl nic dělat. Jinak je to: Octavia II 1.6 MPI 75kW. Díky
Srpen 5, 201015 r Čerpadlo je v nádrži. No a upřímě pochybuju, že by si s tim někdo dával práci...demontovat nádrž a všechno okolo toho, aby ti jen tak z nudy měnil čerpadlo...to je trochu moc přehnaný...spíš bych viděl příčinu jinde...možná se ti jen přicpal filtr nečistotama v palivu...to se muže běžně stát když nádrž dojíždíš až skoro do prázdna-pak to nasaje nečistoty ze dna, muže to taky zdechnou a konec, už nenatočíš...kde tankuješ?kolik si dotankoval litrů když si byl na rezervě?jak to startuje?příčin může být víc, jak už na samotnym čerpadle, tak na filtru...ten je na boku nádrže tušim...regulátoru tlaku paliva (součástí filtru) aj...stáhni si dílenskou příručku...tam možná najdeš víc...je tady někde na ni odkaz Upraveno Srpen 5, 201015 r od tomcat007
Listopad 18, 201410 r Ahoj, začalo se mi ozývat takové monotolní hučení zezadu z auta, které se mění/snižuje pokud stisknu tlačítko oken, pohnu volantem, atd.., tedy v případě, že se změní zátěž v napětí. Nevíte čím to může být? Jestli vadné čerpadlo nebo jen zanesený flltr? Předem díky moc za jakoukoli odpověď.
Prosinec 30, 201410 r Koukám že tady není moc aktivních lidí co by poradili. Mě po otevření dveří čerpadlo tlačilo dlouze a zvuk se pomalu snižoval. Vyměnil jsem palivák a čerpadlu se na první poslech hodně ulevilo. U tebe bych to viděl na zanesený filtr.
Červenec 5, 20187 r Čaute. Objednal som si manometer na meranie tlaku paliva . Len tak zo zvedavosti som napojil merák a zmeral tlak paliva . Po otvorení dverí alebo otočení klúčika natlačí 3.8 bar. Po naštartovaní drží 4.5 bar. Podľa manuálu má byť v systéme 4 bar. Jediné ma napadlo že filter paliva má zabudovaný regulátor tlaku paliva na 4 bar , kde je asi tá membrána alebo pružina už trochu unavená a preto púšťa 4.5 bar. Inak celý okruh drží tlak po vypnutí motora . Za pol hodinu neklesol tlak. Merák má bočný vývod na zníženie tlaku v systéme a aj tak stíhalo čerpadlo dočerpávať. Tak teraz sa chystám meniť palivový filter a potom to zas zmerám. Filter som od kúpy ešte nemenil - skoro rok. Čerpadlo je zatiaľ v slušnom stave. VID_20180705_175728.mp4
Červenec 18, 20187 r Nový filter značky MANN dorazil , tak som ho dnes vymenil . Neviem koho napadlo dať filter pod auto. Tu starý filter A tu nový Potom som zasa napojil merák a zmeral tlak. Starý filter bol kúsok už unavený tak púšťal 4.5 bar , tento nový drží 4 a niečo málo bar. Na videu som zároveň robil aj test podtlaku sacieho potrubia.
Červenec 19, 20187 r Nemal som nikdy problém s pal. filtrom. Menil som ho , lebo neviem kedy bol menení . A tiež kvôli skúšaniu a testovaniu motora. Akurát mohli tam dať čidlo tlaku paliva , aby sa to dalo skontrolovať cez diagnostiku .
Červenec 20, 20187 r Zakaždým keď som ho rozrezal bol čistý . Tento som ešte nerezal . Možno keď bude času.
Červenec 28, 20187 r Tu máme rezaný filter , ak odrátam pilinky z rezania , tak je celkom čistý. Vľavo regulátor tlaku 4 bar. Upraveno Červenec 28, 20187 r od mino22
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.