Přejít na obsah

Kontrola prasknutej žiarovky


Napster050

Doporučené příspěvky

Ja mám všetky tieto kolónky na kontrolu žiaroviek zaškrtnuté ale keď sa mi vypálila pravá predná žiarovka tak to nič nehlásilo. Tak isto nič keď odišla sulfitka v osvetlení EČV. Okrem jednej interiérovej sa mi zatiaľ ostatné žiarovky držia, tak zatiaľ neviem či sa na toto hlásenie vypálenej žiarovky môžem spoliehať alebo nie. Každopádne ak má niekto problém že chce dať LED, tak najlepšie riešenie bude asi vypnúť funkciu hlásenie prasknutej žiarovky a tým pádom nebude tam treba dávať ďalší odpor a zbytočne tým zvyšovať odber elektriky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tu funkci prasklé žárovky zkoušel jedině tak, že jsem prostě žárovku vytáhl.. třeba přední blinkr a pod... Jediné, kdy jsem měnil prasklou žárovku, tak to bylo v denním svícení, tam ovšem hlídání žárovek není.. S tím vypnutím kontroly namísto dávání odporu s tebou souhlasím, ledky se dávají i kvůli nižší spotřebě, je to i jeden z důvodů, proč jsem je dával třeba do interiéru, kde bylo normálních žárovek tuším 5 odhadem dohromady tak 30 W odběry a přitom po výměně za ledky je jejich odběr sotva třetinový, nehledě na to, že se mi bílé světlo líbí více...

Vypnout nebo přenastavit tu kontrolu žárovek bych chtěl, bohužel, zatím se to moc nedaří  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Galvi, ak mas kabel, tak vypnut by nemal byt problem. To hlasenie co som vcera skusal, vybral som ziarovku, nastartoval, zapol svetla, pohol sa asi o meter-dva dozadu a potom spat a nic nehlasilo...LED-ky mam v interieri, parkovacky (CREE), SPZ, kufor pasik, ziarovky Night Breaker Unlimited...mozno to chce dlhsie testovanie. A nemam maxidot, ale v tom by problem byt nemal

--

Z mobilu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpoj přední blinkr, jde to snadno, jen odpojit patici od žárovky, sedni do auta, nastartuj a zapni blinkr, pokud ti vyskočí že je vadný a rozsvítí se kontrolka, Kontrolu žárovek máš, když si toho auto nevšimne, nemáš  :kol-28:

 

EDIT: Já mám také Face r.v. 2010 Elegance a kontrolu mám, takže nejspíš budeš mít i ty.

Editováno: , autor: Galvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kontrolu žárovek mám :) jsem rád aspoň nemusím kontrolovat žárovky..

 

Ale dnes jsem viděl takovou lehounce modré světlo ve fabce s optkou a vypadalo to fakt luxusně.. Nevíte jaké žárovky to dokážou? Koukal jsem na Osram Night Breaker či jak se to píše .. mám denní svícení takže bych to měl fakt jen na noc takže uvažuji o koupi drahších žárovek .. Doporučíte nějaké? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

veľa asi nepomôžem...dá sa nastaviť zapnutie/vypnutie. čo sa týka spotreby, tak to som neobjavil. skôr možno nejaký elektrikár/mechanik, ktorý sa tomu venuje...

 

Tak jsme konečně zkoušel podle tvého návodu tu kontrolu vypnout, ale hned jsem narazil, protože bych ji měl mít dle toho již vypnutou.. Jak v bite 16 tak i 19. Protože ani jedno políčko nemám označené jako aktivní  :kol-32:  Možná to naopak zkusím pozapínat, třeba to mají naopak, jinak nevím teda  :D

post-35598-0-02652400-1412758327_thumb.p

post-35598-0-37433700-1412758327_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konečně kontrola prasklé žárovky u parkovaček vypnutá. Velké dík patří wirer-ovi za nasměrování  :kol-47: .

 

Dnes jsem si s tím hrál a nakonec se parkovačky vypínají v Byte 19, kde musí být označeno Bit 6 - Lamp Diagnostic for Tail Light aktiv.. Poté funguje kontrola žárovek u ostatních věcí co předtím - blinkry a pod, ale nefunguje u parkovaček, kdy to přestane hlásit u ledky chybu.

V Byte 16 jsem nakonec neměnil vůbec nic, žádné políčko není označené, i když jsem to zapínal a vypínal, nemělo to na parkovačky vliv...

 

Viz Screen:

post-35598-0-59082400-1413016380_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ešte napíš. Ak je to zapnuté (tj. políčko zaškrtnuté), tak je kontrola aktívna? Takže ty si odškrtával políčko? Ja totiž mám práve ten pocit, že tie kolónky si opačne, lebo pri vypálení jednej žiarovky v stretávacích svetlách mi to nič nehlásilo. Tak nám nešťasníkom bez LEDiek prosím upresni.  :) Vďaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

juraj, s kontrolou žárovek je to o náhodě jestli ji máš zapnutou nebo ne.. Zkus odpojit třeba přední blinkr, jde to jednoduše jen odpojením kabelu, bez demontáže žárovky, pak nastartuj a zapni blinkr.. Bud ti vyskočí kontrolka prasklé žárovky nebo ne...

Kapalina v ostřikovačích má čidlo v nádržce jen tehdy, když máš ostřiky světel a nezáleží tam na maxidotu, protože to má také svoji kontrolku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdili jsme bez posilovače brzd i bez ABS, bez servořízení, bez synchronizace v převodovkách, bez halogenovejch světlometů, ostřikovače se objevovaly jen občas jako ruční pumpička, veškerá elektronika, kterou auto obsahovalo, bylo rádio. Tlak v gumách jsme kontrolovali kopnutím, dovření dveří zacloumáním s nima, kvalitu spalování jsme posuzovali podle barvy ústí vejfuku nebo podle barvy jiskřiště vymontovanejch svíček. 

A TAKY JSME JEZDILI.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...