Přejít na obsah

Potřebuji poradit ohledně feldy


tropik

Doporučené příspěvky

Dobrý den, odešel mi motor na felicii 1,3 rok výroby 1997,

A potřeboval bych ho vyměnit, jen nevím co je potřeba všechno oddělat

a tak jsem chtěl poprosit, jestli by mi někdo nenapsal postup při výměně motoru

a nebo alespoň nějaký odkaz, kde bych se dočetl co všechno je potřeba udělat,

díky mockrát, kdyžtak pište na StarVojtech@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak v kostce co bys měl udělat.. Jinak asi je nejrozumější vytáhnout najednou v kuse motor s převodovkou.. takže bych asi začal, že bych vypustit fridex, motorový olej, převodový olej z převodovky. Dale odpojil baterii a všechny hadice, kabely, dráty co jsou našroubované na motoru. Z převodovky sundal lanko spojky a odpojil lanko nebo elektrickou zástrčku od náhonu tachometru. Sundal kola, vytáhnoul poloosy. Z vrchu si pomocí nějakého připravku uchytil motor. Povolil, sundal všechny držáky motoru a převodovky. Jsou tam myslim 3 držáky.. Ze spodku nezapomenout oddělat tyčku řazení. No jinak prostě zkontrolovat a popřípadě odpojit vše co by bránilo vytáhnutí motoru s převodovkou. Vytahuje se to samozřejmě spouštěním motoru a převodovky k zemi... Jinak to by tak asi bylo vše... Hlavně si pamatovat kde co bylo.. A pak na zemi oddělit motor od převodovky.. Toď asi vše ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevidím důvod k vypouštění náplně převodovky - pokud se nenakloní, nic z ní nemá důvod vytékat a obzvlášť pokud by bez dalších oprav "šla zpátky", vidím jako úplnou zbytečnost přelívat nebo dokonce měnit její náplň... Jiná situace by samozřejmě nastala, pokud by se demontovala třeba kvůli ložiskům - tam je vypuštění náplně nezbytnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevidím důvod k vypouštění náplně převodovky - pokud se nenakloní, nic z ní nemá důvod vytékat a obzvlášť pokud by bez dalších oprav "šla zpátky", vidím jako úplnou zbytečnost přelívat nebo dokonce měnit její náplň... Jiná situace by samozřejmě nastala, pokud by se demontovala třeba kvůli ložiskům - tam je vypuštění náplně nezbytnost.

Tak většinou při vytahnutí poloos olej zbytečně kape.. Tak ho vypustím do čistého lavoru a pak ho naleju zpět. Moc práce to nezabere a pak když vytahnu poloosy tak zkontroluju hned gufera a popřípadě je vyměním.. a měnit gufera jak z toho furt kape neni dvakrat zábava ;) Ale tak každeho věc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...