Jar_da Vloženo 8. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 To je divné, jakoby nekomunikovaly jednotky?, nemáš náhodou MR06? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 8. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 (editace) Auto bolo vyrobene v roku 2005 resp. typ schaleny v aprili 2005 podla technicaku. Model 2006 ma nejake ine zapojenie? Predpokladam, ze ano. Zapojnie svorkovnic mam vsak take ake je na obrazku pre MR 2005 zo zaciatku tejto diskusie. V piatok by sa na to mal pozriet nejaky super elektrikarsky fachman zo Skodovky. Mozem vsak zodpovedne prehlasit, ze aj v znackovych servisoch su poriadny hokejisti. Bol som uz v troch a vsade som sa dozvedel, ze to jednoducho nepojde. Podla tvrdenia vyrobcu, to vsak ist vyslovene MUSI. Toto je dovod, preco som sa obratil na Vas odbornikov so skusenostami so ziadostou o radu. Editováno: 8. Listopad 2006, autor: HajdmaN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Mam to nakodovane (teda ak mas na mysli aktivaciu kodom 11463), skusal som aj aktivaciu a naslednu deaktivaciu a opat aktivaciu. A nic. Stale rovnaky vysledok. Len pri nacitani chybovych hlasiek odkaz na kanal 66 chybou 45 o nespravnom signale. Avsak je nutne podotknut, ze v kanale 66 su vsetky hodnoty podla manualu OK. Uprimne povedane vobec to nechapem. Ja by som sa chytal tej chyby. A kde mas tu chybu,v BSG - 09 ci v motore-01? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Je to hned na zaciatku pri nacitani skupiny 01 diagnostika motora. Potom v chybovych hlaseniach je hlaska, ktoru popisujem. Vymazanie pamate nepomaha. Skupina 9 pojednava o pripadnych poruchach v bloku BSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 no ja som sa s podobným problémom stretol u kolegu ked som napojil kabel nie na spínač brzdový ale spojkový. po chvilke jazdy mu zasvietila kontrolka EPC tuším a zostala svietiť. tebe nesvieti na budikoch nijaká chyba? taktiež ktovie ako to v servise montovali resp ako pripojili ten jeden kabel z kabloveho zväzku tempomatu k tomu spinaču brzdovemu pretože sice na navode k inštalacii je kablik aj s dutinkou a pripravenym konektorom ale kablik nič take nemal. u toho kolegu som to nacvakol takou narezavacou pripojkou ktoru som mal k alarmu a koli tomu že ta bola na väčši priemer kablu, neprerezala izolaciu a teda žiadny kontakt nebol nakokniec som došiel na chybu a napajkoval som kablik z tempomatu s kablom zo spinača na novu dutinku a dal do konektoru brzdoveho spinača Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 no jo, ale píše, že mu píše funkčnost pedálů, divné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Ahoj Chlapi. Je to tak ako pise JaKr, mne podla VAG-u ukazuje, ze je vsetko OK. Aj pri stlacani jednotlivych pedalov. Vtedy automaticky TMP prechadza do stavu RESet. Dnes poobede by som sa mozno mal dozvediet viac. Importer Skoda auto SK mi vybavil nejakeho machra elektrikara SKODA, ktory by sa mal na to pozriet. Poviem vsak pravdu, ze tomu nejako nerozomumiem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Profor, mne EPC vobec nezasahuje do cinnosti, teda mam na mysli, ze EPC nevykazuje chybu. Keby to bolo zle zapojene, tak by asi VAG na kanale 66 ukazoval, ze to nefacha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 no kolegovi to tiež vykazovalo funkčne tlačitka a pedale a pedale preto lebo tie kontakty vedu priamo do RJ motora čiže tie zobrazi vždy pokial su napajane. odkial si? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Ja som z Piestan a auto mi robili vo Vrbovom, tam je znackovy servis Skoda. Ale ked to takto pises, je mozne, ze by to mohlo byt tym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Ten TMP je originalny diel Skoda a viedli z neho len dva kable a jedna svorkovnica. Skorkovnica je zapojena do BSG a biely na červenu svorkovnicu PIN 6 a ten posledny do spinaca na brzdovom pedale. Az to sk... oni tak ich tam dnes hadam prichlozdim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Profor, takze Ty hovoris, ze by to mohlo byt kablom, ktory je na brzdovom pedale, ze je pripojeny zle alebo nema dobry kontakt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Ten TMP je originalny diel Skoda a viedli z neho len dva kable a jedna svorkovnica. Skorkovnica je zapojena do BSG a biely na červenu svorkovnicu PIN 6 a ten posledny do spinaca na brzdovom pedale.Az to sk... oni tak ich tam dnes hadam prichlozdim. Tak to má být, není problém tedy v nakódování, teď mě tak napadá, jakou máš ŘJ, jestli to umí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 (editace) ja som mal tiež origo kabeláž s pačkou:-) presne taku aku maš ty:-) JaKr má 1,2 12V ako my tak snad v tom nebude probém Editováno: 10. Listopad 2006, autor: profor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 JaKr, ja mam RJ 6Q1 xxx xxx a zo Skodovky mi odpisali, ze to musi fungovat, pretoze Skoda to montuje do Sport Line modelov na zelanie zakaznika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Profor, to je potesujuca sprava. Tebe to vsak slape a mne nie. Ja na tom aute denne dochadzam do BA a spat. Od februara uz 19000 km. Celkom by som rad nohe a chrbtici ulahcil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Tak to nevím, jedině to znova projít, zkus to napojení na brzdu, uvidíš co ti řeknou v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 no je to užitočná vec no ked chodiš denne do ba sa stav u mna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Pofor, dakujem Ti to nie je problem zastavit sa aj v dopoludnajsich hodinach len mi musis povedat, ze kde. Ja idem dnes o 11:00 hod . servisu, co som spominal aby sa to pokusili zistit, vo co go. Netusim vsak aky bude vysledok. v kazdom pripade sa podelim o pojmy a dojmy. Este raz vdaka za ponuku, daj mi teda vediet kde sa ma stavit: hajdman@orangemail.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 JaKr, dnes dopoledne to uvidim jestli umi nebo ne. A kdyz ne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 OK daj vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 11. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2006 Nazdar chlapi, FUNGUJE TO! Chyba boja v tom, ze to nie je celkom pravda, ze je to PIN 6 pre pripojenie TMP. Ten priatel fora, ktory toto info zverejnil bud nepozna cislovanie PIN-ov a la SKODA, alebo mu to bolo jedno. V kazdom pripade je to PIN 8 a ak nepocitate prve 2 tak potom 6. Nema to vsak logiku ich neratat pri 11 PIN-ovom konektore. V kazdom pripade Vam nekonecne dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 (editace) Nazdar chlapi,FUNGUJE TO! Chyba boja v tom, ze to nie je celkom pravda, ze je to PIN 6 pre pripojenie TMP. Ten priatel fora, ktory toto info zverejnil bud nepozna cislovanie PIN-ov a la SKODA, alebo mu to bolo jedno. V kazdom pripade je to PIN 8 a ak nepocitate prve 2 tak potom 6. Nema to vsak logiku ich neratat pri 11 PIN-ovom konektore. V kazdom pripade Vam nekonecne dakujem. Silná slova, možná to máš jen jinak ty, vzhledem k MR, nebo máš jiné číslování pinů, tohle je z DP: (tady to je v instalačních manuálech k tempomatů, koneckonců Noiser to tak zapojil a bezproblému) Editováno: 12. Listopad 2006, autor: JaKr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 JaKr, dik za Tvuj postreh. Ale nejsou to silna slova. To bych si vuci Vam nedovolil. V kazdem pripade dik za ten .pdf. Ja som dost podrobne prestudoval Dielenske P rirucky Skoda a cislovanie PIN ov je stale rovnake (vid toto forum, kde je PIN 10) a aj podla fotiek, myslim strana 3 fora, to nie je 6-tka. Ale o to teraz vobec nejde. Ste tu fachmani a patri Vam nielen moj dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HajdmaN Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 (editace) Nazdar chlapi, skoro ma JaKr obvinil, ze tu pouzivam silne slova ako keby som si nieco vymyslel. Nie je to vsak pravda. - schema, ktoru mi poslal JaKr je schema z dielenskej prirucky Skoda pre MR 2004 a viac, nie je tam vsak MR 2005 len s pravou stranou svorkovnic (vid obr:3), - mne zo Skodovky napisali email, v ktorom ma odkazuje na tuto DP a aby som bielu kabel zapojil do svorkovnice T11b na PIN 6, - ked sa pozrieme na list z DP, ktory mi poslal JaKr dozvieme sa, ze to vskutku treba pripojit na PIN o ktorom pisem AVSAK sice na cervenu svorkovnicu VLAVO, kde nic nie je, svorkovnice su len vpravo, - Skoda bohuzial po dnes den podla mojich novych znamych v servise nevydala update na tento MR, - ked sa pozrieme na obr č:1, ktory je z tohto fora a ukazuje, PIN č.10, ktory je v hornej rade v strede, - to teda znamena, ze su tam 4 rady PINov, dole su dva piny a potom este v troch radoch po tri, co je spolu ak dobre pocitam 11, - teraz sa pozrime na obr:3 a obrazok č:4(obr pod tymto prispevkom), podla obrazku č. 4 (KDE JE UZ TMP ZAPOJENY) to urcite nie je PIN č:6, ale PIN č:8, - na obr:č:4 symbol ruky ukazuje PIN 6 a symbol šipky PIN 8, - TO PRE VYSVETLENIE A NAZORNU UKAZKU, - podla doteraz platnej dokumentacie DP sice mate zapojit tempomat do konektora T11-b PIN 6 do červenej svorkovnice vlavo, ta tam vsak nie je, je tam len svorkovnica cervena vpravo a ked to zapojite do PIN č:6 bude Vam VAG vypisovat chybu 35 o nezmyselnom signale a bude sa odkazovat na kanal 66, kde je vsak vsetko OK, - ked to vsak zapojite do regulerneho PINu č:8 tak Vam TEMPOMAT zacne normalne fungovat, - mozeme sa domnievat, ze je to hypoteticky PIN 6, kam to treba zapojit, ale len v pripade, ze nepocitame dva PINy v prvom rade, Toto su moje postrehy, o ktore sa tu s Vami chcem podeliť a snad pomoct zase niekomu dalsiemu, kto sa bude s takymto problemom mordovat. Pripominam, ze ma Sport Line 1.2 12V 47 kW. Este raz dakujem za vsetky postrhy, pripomienky a navody. Editováno: 13. Listopad 2006, autor: HajdmaN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.