Přejít na obsah

Tempomat a všetko s nim súvisiace.


Pepa007

Doporučené příspěvky

Auto bolo vyrobene v roku 2005 resp. typ schaleny v aprili 2005 podla technicaku.

:unsure: Model 2006 ma nejake ine zapojenie? Predpokladam, ze ano.

Zapojnie svorkovnic mam vsak take ake je na obrazku pre MR 2005 zo zaciatku tejto diskusie.

V piatok by sa na to mal pozriet nejaky super elektrikarsky fachman zo Skodovky.

fuck Mozem vsak zodpovedne prehlasit, ze aj v znackovych servisoch su poriadny hokejisti. Bol som uz v troch a vsade som sa dozvedel, ze to jednoducho nepojde. Podla tvrdenia vyrobcu, to vsak ist vyslovene MUSI.

Toto je dovod, preco som sa obratil na Vas odbornikov so skusenostami so ziadostou o radu. B)

Editováno: , autor: HajdmaN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam to nakodovane (teda ak mas na mysli aktivaciu kodom 11463), skusal som aj aktivaciu a naslednu deaktivaciu a opat aktivaciu.

A nic.

Stale rovnaky vysledok. Len pri nacitani chybovych hlasiek odkaz na kanal 66 chybou 45 o nespravnom signale.

Avsak je nutne podotknut, ze v kanale 66 su vsetky hodnoty podla manualu OK.

Uprimne povedane vobec to nechapem. :disgust:

Ja by som sa chytal tej chyby.

A kde mas tu chybu,v BSG - 09 ci v motore-01?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja som sa s podobným problémom stretol u kolegu ked som napojil kabel nie na spínač brzdový ale spojkový. po chvilke jazdy mu zasvietila kontrolka EPC tuším a zostala svietiť. tebe nesvieti na budikoch nijaká chyba?

taktiež ktovie ako to v servise montovali resp ako pripojili ten jeden kabel z kabloveho zväzku tempomatu k tomu spinaču brzdovemu pretože sice na navode k inštalacii je kablik aj s dutinkou a pripravenym konektorom ale kablik nič take nemal. u toho kolegu som to nacvakol takou narezavacou pripojkou ktoru som mal k alarmu a koli tomu že ta bola na väčši priemer kablu, neprerezala izolaciu a teda žiadny kontakt nebol :D

nakokniec som došiel na chybu a napajkoval som kablik z tempomatu s kablom zo spinača na novu dutinku a dal do konektoru brzdoveho spinača

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

B) Ahoj Chlapi.

Je to tak ako pise JaKr, mne podla VAG-u ukazuje, ze je vsetko OK. Aj pri stlacani jednotlivych pedalov. Vtedy automaticky TMP prechadza do stavu RESet.

:angry: Dnes poobede by som sa mozno mal dozvediet viac. Importer Skoda auto SK mi vybavil nejakeho machra elektrikara SKODA, ktory by sa mal na to pozriet.

:o Poviem vsak pravdu, ze tomu nejako nerozomumiem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:unsure: Ten TMP je originalny diel Skoda a viedli z neho len dva kable a jedna svorkovnica. Skorkovnica je zapojena do BSG a biely na červenu svorkovnicu PIN 6 a ten posledny do spinaca na brzdovom pedale.

Az to sk... oni tak ich tam dnes hadam prichlozdim. :ph34r:

Tak to má být, není problém tedy v nakódování, teď mě tak napadá, jakou máš ŘJ, jestli to umí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- Pofor,

dakujem Ti to nie je problem zastavit sa aj v dopoludnajsich hodinach len mi musis povedat, ze kde.

Ja idem dnes o 11:00 hod . servisu, co som spominal aby sa to pokusili zistit, vo co go.

Netusim vsak aky bude vysledok. v kazdom pripade sa podelim o pojmy a dojmy.

Este raz vdaka za ponuku, daj mi teda vediet kde sa ma stavit: hajdman@orangemail.sk :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- Nazdar chlapi,

FUNGUJE TO!

Chyba boja v tom, ze to nie je celkom pravda, ze je to PIN 6 pre pripojenie TMP. Ten priatel fora, ktory toto info zverejnil bud nepozna cislovanie PIN-ov a la SKODA, alebo mu to bolo jedno. V kazdom pripade je to PIN 8 a ak nepocitate prve 2 tak potom 6. Nema to vsak logiku ich neratat pri 11 PIN-ovom konektore.

V kazdom pripade Vam nekonecne dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- Nazdar chlapi,

FUNGUJE TO!

Chyba boja v tom, ze to nie je celkom pravda, ze je to PIN 6 pre pripojenie TMP. Ten priatel fora, ktory toto info zverejnil bud nepozna cislovanie PIN-ov a la SKODA, alebo mu to bolo jedno. V kazdom pripade je to PIN 8 a ak nepocitate prve 2 tak potom 6. Nema to vsak logiku ich neratat pri 11 PIN-ovom konektore.

V kazdom pripade Vam nekonecne dakujem.

Silná slova, možná to máš jen jinak ty, vzhledem k MR, nebo máš jiné číslování pinů, tohle je z DP:

(tady to je v instalačních manuálech k tempomatů, koneckonců Noiser to tak zapojil a bezproblému)

Editováno: , autor: JaKr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- JaKr,

dik za Tvuj postreh. Ale nejsou to silna slova. To bych si vuci Vam nedovolil. V kazdem pripade dik za ten .pdf.

Ja som dost podrobne prestudoval Dielenske P rirucky Skoda a cislovanie PIN ov je stale rovnake (vid toto forum, kde je PIN 10) a aj podla fotiek, myslim strana 3 fora, to nie je 6-tka. Ale o to teraz vobec nejde. Ste tu fachmani a patri Vam nielen moj dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- Nazdar chlapi,

skoro ma JaKr obvinil, ze tu pouzivam silne slova ako keby som si nieco vymyslel.

Nie je to vsak pravda.

- schema, ktoru mi poslal JaKr je schema z dielenskej prirucky Skoda pre MR 2004 a viac, nie je tam vsak MR 2005 len s pravou stranou svorkovnic (vid obr:3),

- mne zo Skodovky napisali email, v ktorom ma odkazuje na tuto DP a aby som bielu kabel zapojil do svorkovnice T11b na PIN 6,

- ked sa pozrieme na list z DP, ktory mi poslal JaKr dozvieme sa, ze to vskutku treba pripojit na PIN o ktorom pisem AVSAK sice na cervenu svorkovnicu VLAVO, kde nic nie je, svorkovnice su len vpravo,

- Skoda bohuzial po dnes den podla mojich novych znamych v servise nevydala update na tento MR,

- ked sa pozrieme na obr č:1, ktory je z tohto fora a ukazuje, PIN č.10, ktory je v hornej rade v strede,

- to teda znamena, ze su tam 4 rady PINov, dole su dva piny a potom este v troch radoch po tri, co je spolu ak dobre pocitam 11,

- teraz sa pozrime na obr:3 a obrazok č:4(obr pod tymto prispevkom), podla obrazku č. 4 (KDE JE UZ TMP ZAPOJENY) to urcite nie je PIN č:6, ale PIN č:8,

- na obr:č:4 symbol ruky ukazuje PIN 6 a symbol šipky PIN 8,

- TO PRE VYSVETLENIE A NAZORNU UKAZKU,

- podla doteraz platnej dokumentacie DP sice mate zapojit tempomat do konektora T11-b PIN 6 do červenej svorkovnice vlavo, ta tam vsak nie je, je tam len svorkovnica cervena vpravo a ked to zapojite do PIN č:6 bude Vam VAG vypisovat chybu 35 o nezmyselnom signale a bude sa odkazovat na kanal 66, kde je vsak vsetko OK,

- ked to vsak zapojite do regulerneho PINu č:8 tak Vam TEMPOMAT zacne normalne fungovat,

- mozeme sa domnievat, ze je to hypoteticky PIN 6, kam to treba zapojit, ale len v pripade, ze nepocitame dva PINy v prvom rade,

kol110

:palec2: Toto su moje postrehy, o ktore sa tu s Vami chcem podeliť a snad pomoct zase niekomu dalsiemu, kto sa bude s takymto problemom mordovat.

Pripominam, ze ma Sport Line 1.2 12V 47 kW.

B) Este raz dakujem za vsetky postrhy, pripomienky a navody.

post-10-1163403559.jpg

Editováno: , autor: HajdmaN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...