Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

Promiň, ale co je to za blbost? Asistent ti vypne v okamžiku, kdy se dotkneš plynového pedálu...

Editováno: , autor: Sranki
prosim, necitovat predchadzajuci prispevok
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Promiň, ale co je to za blbost? Asistent ti vypne v okamžiku, kdy se dotkneš plynového pedálu...

Vypne se při zvýšení ot. na 1000 a ne při pouhém dotyku plynu. Mám zvyk rozjíždět se bez plynu. A měnit to nehodlám.

Vloženo

Vypne se při zvýšení ot. na 1000 a ne při pouhém dotyku plynu. Mám zvyk rozjíždět se bez plynu. A měnit to nehodlám.

Rozjíždět se do kopce se stoupáním 3 % a více (od tohoto sklonu je asistent aktivní) na volnoběh mi nepřijde jako dobrý nápad.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Rozjíždět se do kopce se stoupáním 3 % a více (od tohoto sklonu je asistent aktivní) na volnoběh mi nepřijde jako dobrý nápad.

Proč ne ? Protože neumíš ovládat své auto ? Potřebuješ berličku, která nahradí Tvou lenost ? Neschopnost ? K čemu je takový asistent vlastně dobrý ? No, k rychlejšímu opotřebení spojky určitě.

Editováno: , autor: Petryeti
Vloženo

I když to zní paradoxně, tak u motoru s dvojhmotovým setrvačníkem se spojka opotřebuje prakticky stejně při spínání při nízkých jako při vyšších otáčkách. Musí totiž navíc při spínání kompenzovat vysokou nerovnoměrnost otáček klikového hřídele (na kterém "visí" jen část hmoty setrvačníku), která se zvyšuje s klesajícími otáčkami. Poznáte to na rozdílu zvuku motoru při zařazeném neutrálu a sepnuté/vypnuté spojce. Rozjíždění na volnoběh tudíž nijak spojku nešetří.

Vloženo

Rozjíždět se do kopce se stoupáním 3 % a více (od tohoto sklonu je asistent aktivní) na volnoběh mi nepřijde jako dobrý nápad.

Proč ne ? Protože neumíš ovládat své auto ? Potřebuješ berličku, která nahradí Tvou lenost ? Neschopnost ? K čemu je takový asistent vlastně dobrý ? No, k rychlejšímu opotřebení spojky určitě.

Odpovím nejdříve na otázky, které nejsou zrovna věcné. Po pravdě nechápu na základě čeho si myslíš, že neumím ovládat své auto. Pokud vím, neznáme se. Stejně tak nevím, na základě čeho předpokládáš, že jsem líný, potřebuji nějakou berličku nebo jsem dokonce neschopný. Auto jsem kupoval s výbavou, která už tento asistent obsahovala. Pokud bych ho měl dokupovat, tak jedině za cenu zapnutí u šikovného mechanika. Jsem rád, že tam je, protože se může hodit mojí manželce i mému synovi, který si právě dělá řidičák. Je to o pohledu na věc. Předpokládám, že jiné asistenty (např. posilovač řízení) ti nevadí. Tento slouží k nahrazení nutnosti práce s ruční brzdou při rozjezdu ve větším kopci, což může dělat začátečníkům a méně nadaným jedincům potíže. Pokud tento zrovna nevyužiješ, neznamená, že ostatní jsou na tom stejně. Možná by bylo lépe si léčit svoje komlexy na jiných místech.

K otázce proč se nerozjíždět do kopce se stoupáním 3 % a více - protože na to není auto stavěné.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

I když to zní paradoxně, tak u motoru s dvojhmotovým setrvačníkem se spojka opotřebuje prakticky stejně při spínání při nízkých jako při vyšších otáčkách. Musí totiž navíc při spínání kompenzovat vysokou nerovnoměrnost otáček klikového hřídele (na kterém "visí" jen část hmoty setrvačníku), která se zvyšuje s klesajícími otáčkami. Poznáte to na rozdílu zvuku motoru při zařazeném neutrálu a sepnuté/vypnuté spojce. Rozjíždění na volnoběh tudíž nijak spojku nešetří.

No, zvuk mám stále stejný i po 70000 km. Asi to bude tím, že jsem si nechal vyměnit DHsetrvačník za "klasický".

I když to někomu může znít paradoxně, tak u motoru s dvouhmotovým setrvačníkem se přiřazená spojková lamela, při rozjezdu vozu s vyššíma otáčkama motoru opotřebuje bez rozdílu dřív. Budu-li spojku pouštět 2 sec. při 800 ot. nebo při min. 1000 ot., kdy vypíná asistent, která spojka vydrží déle ? Dvouhmotový setrvačník pouze mírní rázy při spínání spojky a zabraňuje přenosu vybrací z motoru do převodovky a kabiny vozu. Jinou funkci nemá. Nedorovnává žádné otáčky. To by v sobě musel mít zakomponován synchron.

Editováno: , autor: Petryeti
Vloženo

Odpovím nejdříve na otázky, které nejsou zrovna věcné. Po pravdě nechápu na základě čeho si myslíš, že neumím ovládat své auto. Pokud vím, neznáme se. Stejně tak nevím, na základě čeho předpokládáš, že jsem líný, potřebuji nějakou berličku nebo jsem dokonce neschopný. Auto jsem kupoval s výbavou, která už tento asistent obsahovala. Pokud bych ho měl dokupovat, tak jedině za cenu zapnutí u šikovného mechanika. Jsem rád, že tam je, protože se může hodit mojí manželce i mému synovi, který si právě dělá řidičák. Je to o pohledu na věc. Předpokládám, že jiné asistenty (např. posilovač řízení) ti nevadí. Tento slouží k nahrazení nutnosti práce s ruční brzdou při rozjezdu ve větším kopci, což může dělat začátečníkům a méně nadaným jedincům potíže. Pokud tento zrovna nevyužiješ, neznamená, že ostatní jsou na tom stejně. Možná by bylo lépe si léčit svoje komlexy na jiných místech.

K otázce proč se nerozjíždět do kopce se stoupáním 3 % a více - protože na to není auto stavěné.

To, že mám mít nějaké komplexy mne opravdu dostalo. :kol-47:

Hodně jezdím s V3S a ta opravdu posilovač nemá. :kol-26:

Jinak motor 1.2 TSI na to opravdu stavěný nebude. Sorry, potřebuješ asistent.

Vloženo

Rozjíždět se do kopce se stoupáním 3 % a více (od tohoto sklonu je asistent aktivní) na volnoběh mi nepřijde jako dobrý nápad.

Možná se pletu, ale domnívám se, že stoupání 3% je asi tak 2.7° odklon od roviny. Kdo na tak "prudké" stoupání potřebuje asistenta ?

Vloženo

Mám také předokolku s 1,2 TSI z června 2011 a asistenta tam mám (dovezeno ze Slovenska, kde ho montují v základu). Takže by to jít snad mělo. Ptej se uživatele Vaša o pár řádků zpět.

Vloženo

Asi neda, dnes sem byl u Vasi v Prostejove a rikal mi, ze tam chybi nejaky cidlo naklonu apod.

Jde to pry aktivovat pouze u aut s Haldexem a tedy jinou jednotkou.

Vloženo

Už jsem to tu někde psal. Před asi půl rokem mi Vaša řekl něco podobného – u 1.4TSI se musí doplnit „něco“ v ceně řádu tisíců a pak lze aktivovat asistenta rozjezdu. Zdálo se mi to drahý.

Vloženo

Mám dotaz olhedně asistentu ,dá se dodatečně aktivovat i na dvojkolce 1,2 active r.v květen 2011?

Pokud má vozidlo náklonové čidlo, které je nad čelním zrcátkem, tak to jde.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Asistent rozjezdu do kopce je jen pro blbce, co se neumi rozjizdet do kopce. V zivote jsem na rozjezd nepotreboval rucni brzdu, to je rovnez tak pro neumetely. Jenom to zdrzuje a otravuje.

Pokud nekdo vi, jak to vypnout, dejte mi vedet na pulauten@gmail.com.

Vloženo

Asistent rozjezdu do kopce je jen pro blbce, co se neumi rozjizdet do kopce. V zivote jsem na rozjezd nepotreboval rucni brzdu, to je rovnez tak pro neumetely. Jenom to zdrzuje a otravuje.

Pokud nekdo vi, jak to vypnout, dejte mi vedet na pulauten@gmail.com.

Né každý je taký ge-roy jak ty, jinak plně souhlasím s "davidkem.c".

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...