Publikováno Květen 31, 200619 r Mám krátce Octavii 1,6 74 kW ,r. v. 99.Jaké mám použít zapalovací svíčky a jak se na ně dostanu.Hlavně na ty 2 prostřední.
Květen 31, 200619 r Do te same Octy jsem nechal dat Bosch Super plus FR7 LDC+. Myslim, ze jsou dost doporucovane.
Červen 1, 200619 r Autor Hoši, díky a jak se na ně dostanu,nezdá se mi, že by tam byl zrovna přístup.
Červen 2, 200619 r já dával 3-bodové NGK,když jsme je montovali, měli jsme vořech přes dva klouby.....
Červen 2, 200619 r Já jsem dával Splitfire Performance, taky dobrý svíčky. Výkonostní zapalovací svíčka s patentovanou V elektrodou zaručující dokonalé zapálení pohonné směsi ve válci a následné využití maximální síly motoru. Tímto dosáhnete zvýšení výkonu motoru a zvětšení kroutícího momentu. Zvýšená životnost svíček a snížení ztrát při použití LPG až o 25%. Svíčky SplitFire jsou velmi oblíbené v závodních automobilech např. v závodech do vrchu, supercrossu, formule 3000, atd.. taky jsem je montoval vořechem z dvěma klouby.
Červen 2, 200619 r Ako som uz pisal uvažujem o týchto Brisk Premium, kamarád ich dal do Subaru Impreza STI a je s nimi spokojny. Tak ich skusim a dam vediet.
Červen 2, 200619 r Autor Soused mi taky doporučoval BRISK.Prý kvalita za rozumnou cenu.Asi je zkusím.
Červen 2, 200619 r Já jsem dával Splitfire Performance, taky dobrý svíčky. Výkonostní zapalovací svíčka s patentovanou V elektrodou zaručující dokonalé zapálení pohonné směsi ve válci a následné využití maximální síly motoru. Tímto dosáhnete zvýšení výkonu motoru a zvětšení kroutícího momentu. Zvýšená životnost svíček a snížení ztrát při použití LPG až o 25%. Svíčky SplitFire jsou velmi oblíbené v závodních automobilech např. v závodech do vrchu, supercrossu, formule 3000, atd.. taky jsem je montoval vořechem z dvěma klouby. Tento princip "Splitfire Performance" má na svých svíčkách NGK V-line už jak dlouho a za slušnou cenu u ELITu. Zdárec
Červen 4, 200619 r Taky jsem hodně přemýšlel o nových svíčkách. A pak, když jsem hledal firmu na chiptunung, u Motor Designu i u Sportmotoru mi tvrdili, že je nejlepší tam nechat originály od Škodovky. Prý jsou optimální pro ten daný motor i po nachipování a pokud se motor nepoužívá skutečně pro racing (což prý občasné blbnutí mimo město určitě není ), tak pak se jinýma svíčkama nic nezíská, nebo ještě hůř, ztratí. Nevím tedy co tam montuje Škodovka, ale nechal jsem je zatím tam.
Červen 4, 200619 r Já ty klouby neměl, rozebral jsem sání. Pak se na ně dostaneš bez problémů. no chlape tak uprimnou soustrast jak pise Pist nejlepsi je rozdelat sani je to dva dny co jsem to delal na kamosove nove koupene octe pakarna jako prase teda kdyz to srovnam ze u miho motoru to mam za 15-20min komplet.mozna je nekdo tak dobrej ze to meni i bez rozebrani sani ale takovej iluzionista nejsem. no a s tema dvouma kloubkama jak to nekdo dela tak to bych rad pozeral .
Červen 4, 200619 r V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat
Červen 4, 200619 r V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat mmmmmmmmmm a jak potom chytas zavit kdyz davas novou svicku musis byt COPERFILD. klobouk dolu
Červen 5, 200619 r V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat mmmmmmmmmm a jak potom chytas zavit kdyz davas novou svicku musis byt COPERFILD. klobouk dolu Kdyz mi je menili v servisu, tak sani nesundavali a maji prave ten klic se dvema klouby a praxi. Jak jsem si vse delal sam, tak na octave toho moc nezvladam :-(( HM 1,6 / 74
Červen 20, 200619 r Ako som uz pisal uvažujem o týchto Brisk Premium, kamarád ich dal do Subaru Impreza STI a je s nimi spokojny. Tak ich skusim a dam vediet. Já je měl ve Š 120 Užouka a u na dálnici v Německu u Mnichova na odpočívadle mě poprosil jeden německý závodník jestli by se nemohl podívat na motor, že mi ten veterán tak jede!!!! Jejich zájezdový autobus jsem předjel asi 145 -150 Km/h i s Thule na střeše, tak mi potom vyprávěl se slzou v oku o svých soubojích se Š-110R coupé na okruzích Poháru míru a přátelství!!! A přišli se podívat i jiní chlapi z autobusu, na ten 23 let starý brus. Než jsem ho dal pryč, bral jen 0.25 l Mogulu Racing na 1000 Km!!
Srpen 26, 200619 r Cau. Potreboval bych presne OZNACENI - typ svicek do Oct. - motoru 1.6 74Kw - 1998 Jedna se o NGK - takze prosim piste jen o nich. Jine me nezamko. Tyhle jsou podle poznatku nej a nechci to tu uz resit. Popripade kde se daji na netu sehnat. Hodil by se klidne nejaky odkaz ci tabulka techto svicek mont. do urcitych typu motoru / aut. Snad toho nechci mooooc. A diky Upraveno Srpen 26, 200619 r od Kryšot
Srpen 31, 200619 r V poho z dvěma klouby a s prodlouženou tičkou to de dobře, a nemusíš nic rozebýrat mmmmmmmmmm a jak potom chytas zavit kdyz davas novou svicku musis byt COPERFILD. klobouk dolu Ani nie, treba len to správne náradie a ide to. Tu je odkaz: http://www.univer.cz/katalog.php?sort=161211&str=5 kde sa dozviete viac. Je pravda, treba trocha viac zručnosti ale ide to. Ozaj, zabudol by som. Takéto klúče som kupoval v Chorvátsku na dovolenke a stali 180,-Kn/ks. Upraveno Srpen 31, 200619 r od Octavius
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.