Dalers430 Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 Mohl bych poprosit někoho, kdo už například dělal denní světla na jedničkové fabii, nemůžu najít to čidlo zpátečky, kam má prijit drat, ktery potrebuje + po sepnutí klicku. Už jsem si to tu celé pročetl a hodinu ležel pod autem a podle obrázků a textů hledal to čidlo, ale nenašel. Dočetl jsem se, že by mělo být u převodovky ze strany startéru zespodu, ale prostě ani podle obrázku jak by měl vypadat jsem ho nenašel. Mohl by mi někdo upřesnit pozici, nebo jestli třeba nevypadá jinak ? I kryt motoru jsem měl dole. No a ještě jedna věc, to je na něj napojený konektor kam se dá drát ze světel přímo ucyhtit, nebo musím drát prostě přestřihnout a nakonektorovat ho společně s tím drátem pro světla. Předem díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 a proč ty denní nenapojíš rovnou na konektor přepínače světel, je tam proto určená pozice PINu, kde je napětí než otočíš knoflíkem do polohy parkovaček, nebo tlumených. Přepínač jde lehce vyndat, jde jen o to natáhnout jeden drát z pod palubky do motorového prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalers430 Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 (editace) Popravdě jsem to už četl a taky mě to napadlo, ale šlo o to dlouhý tahání drátu. Průchodka je hádám z pohledu zepředu v levé částí kapoty, která vede za vnitřní chránku k ventilátoru ? Přepínač světel jsem zkoušel demontovat, ale nešlo mi to. Četl jsem: "V pozici 0 zatlačit, pootočit doprava a vysunout". Drbal jsem se s tím 10 minut a stejně mi to nešlo. Mám klasický originální přepínač bez poškození i úprav. A tam je teda volný pin, kam napojím nový konektor pro tento drát ? Editováno: 13. Červenec 2016, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 ano přesně tak, při pohledu na kabinu je "snadnější" průchodka vlevo, když se sundá schránka, podhrne tlumení, tak tvrdým dlouhým drátem krásně tama drát protáhneš, když pak sundáš i spodní kryt u řidiče pod volantem je to brnkačka. S tím vyjmutím koktoru se neboj použít mírného násilí, zamáčknout pootočit doprava a pak tahat, případně kolíbavě do stran a mělo by se to uvolnit, vytáhneš konektor z přepínače, na drát hodíš kontakt a ten zasuneš do plastového konektoru na správnou pozici, její označení tu je (já si to už nepamatuji), zasuneš zpět konetor do přepínače, zadekluješ inetriér a už se bavíš světly ve předu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalers430 Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 (editace) Dobře takže asi nejjednodušší cesta, ten kryt pod volantem..ten drží kde všude ? Je to někde na hvězdicových imbusech, nebo jen nacvakaný to nevíš náhodou ? Jdu si zatím najít tu správnou pozici pinu Editováno: 13. Červenec 2016, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 jj, všechno je přichycené torxy, ten u řidiče pozor, dva šrouby jsou pod krytem u budíků, ten je tam jen nasunutý, takže vysuneš směrem k volantu. je to nejelegantnější řešení, natáhneš jen jeden drát a nemusíš řešit ještě spínaný drát DLR, prostě od přepínače natáhneš plusový, a mínus od DLR ukostříš v motorové části Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalers430 Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 (editace) Super díky moc, konečně jsem se něco po týdnu dozvěděl Zítra je zajedu koupit a pak si budu hrát. Díky Editováno: 13. Červenec 2016, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalers430 Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 (editace) No a takže ten třetí drát jak píšeš, ten který má přijít na parkovačky řešit nemusím ? Jen jestli se nebavíme o tom druhým typu zapojení Editováno: 13. Červenec 2016, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 Necituj bezprostředně předcházející příspěvek - kromě toho, že je to nelogické, to odporuje pravidlům fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 mám, třívodičová DLR, ale zapojil jsem jen plus a mínus ... plus mi právě, přesně dle předpisů ovládá ten výstup s přepínače světel ... nejsem si teď jistý úplně, dělal jsem to snad před 6 lety, ale tutově mám zapojené jen 2 dráty ... ale je možné že napájím z přepínače ten "ovládací" drát, je potřeba to vyzkoušet ... stačí vyzkoušet, světla ukostřit a plusový dát na baterku, zda se rozsvítí, pokud ne, tak dát na baterku ten "ovládací" pokud budou světla svítit, tak ten drát připojíš na ten natažený od přepínače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
binford Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 Kdy se rozsvítí DLR, když to máte napojené na spínač světel? Hned po sepnutí klíčku a po dobu startování zhasíná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 přesně tak, dá se klíček do zapalování a po pootočení do plohy I, rozsvícené kontrolky, svítí také DLR, pootočení do polohy II, tedy start, DLR zháší a rozsvítí se až běží motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
binford Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 Děkuji za potvrzení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalers430 Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 V 14. 7. 2016 na 10:02, Malta napsal: přesně tak, dá se klíček do zapalování a po pootočení do plohy I, rozsvícené kontrolky, svítí také DLR, pootočení do polohy II, tedy start, DLR zháší a rozsvítí se až běží motor. Jen bych teda potřeboval poslední věc. Mám na nich bílý, žlutý a černý drát. Podle návodu je to takto: černý ukostřit, bílý ke +12V po sepnutí a žlutý na parkovačky. Do toho přepínače mám teda tahat ovládací, a to je v mém případě ten bílý ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 jj, jak jsem popsal výše, odzkoušej, ale myslím to bude ten bílý ... ale to klidně odzkoušej hned, černý dej na mínus baterky a pak zkus bílý na plus baterky, pokud bude svítit, tak dáš ten bílý na ten natažený drát od přepínače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalers430 Vloženo 15. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Zkoušel jsem a vše funguje, díky moc :-) Jen nemůžu najít tu průchodku, na jakém místě by zhruba měla být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 když si stoupneš před motor, tak vlevo nahoře je jedna průchodka mezi motorem a stěračema a hned za ní je druhá směrem do kabiny. Nafotil bych to, ale nechce se mi dolů k autu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kejsy Vloženo 17. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2016 Magneti Marelli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 7. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2016 Zdravím všechny, chtěl bych se poptat na doporučení LED DRL na Fabii RS. Mlhovky bych chtěl zachovat, uvažuju o nějakém horizontálním pásku, ale pokud možno s homologací. Mátě někdo nějaký vyzkoušení typ, který nenaruší estetiku předního nárazníku a přitom bude funkční (bílé světlo, žádné modré blbosti apod.) Díky moc za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Taky jsem řešil to samé. Myslím, že jsem to vymyslel -koupil jsem od stualarmu sj-292en , rozdělil na 2x3 a namontoval do mlhovkovejch krycích mřížek , mezi ty žebra. Není to skoro vidět-než se rozsvítí. Elektrické zapojení je + ze spátečkového spínače přes odpor 22ohm 6w na 3x led do serie a - na parkovací žárovku. levý na levou parkovačku a pravý na pravou. 2x stk a bez problemu. Musím zdůraznit, že nehyzdí. Vše chce opatlat silikonem proti vodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Díky za tip, mrknu na to, i když se přiznám, že jsem tajně doufal, že se někde vyskytne něco včetně např. plastového rámečku. Neměl bys fotku jak to vypadá v reálu svítící i nesvítící? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Firuz Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 Prosím neuvažoval jste někdo o použití pro denní svícení nějáké přimeřeně silnější LED žárovky na pozici parkovaček namísto původní 5W žárovky ? Tak, aby splnila účel být viděn, jak je potřeba pro denní svícení. Nevím, jestli je toto řešení povoleno. Svícení trvale potkávacími světly (2x55W) jednak trochu zvyšuje spotřebu a víc zatěžuje baterku, hlavně teď v zimě. Řešení nějákého klasického homologovaného přídavného LED světla pro denní svícené bych nechal až jako další v pořadí. Přece jen to je trochu dražší, a je potřeba toho v autě hodně rozebrat kvůli zapojení světla. Zajímal se o tuto možnost někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 klasické světlomety pro F I jsou homologavané tak jak jsou, tedy bez nějakých dalších úprav či změn, takže jediná cesta je dodatečným domontováním DLR s homologací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Firuz Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 (editace) Děkuji. tak uvidím, jest na to přidání DLR dojde. Tady v tomto vláknu je toho hodně, super. upraveno: Díky Ekkarovi z Bastlírny za osvětlení, moc jsem toho doteď nevěděl. Něják jsem dal na řeči lidí okolo, a myslel, že alternátor nebude stíhat jen tak dobíjet baterku, když jezdím denně 10km do práce. A domyslel jsem si k tomu, že nahrazením potkávaček nějákými LED DLR tomu výrazně pomůžu, a toto chtěl řešit. Je pravda, že to nebude nic moc tak dramatického. Jestli je alternátor např. 70A, tak nějákých 10A na svícení není až tak zásadní. Pomohlo by to lehce rychlejšímu dobíjení baterky po startu, ale asi jen tak lehce, že nemá smysl se tím něják zbytečně trápit. Díky :-) Editováno: 17. Listopad 2016, autor: Firuz 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.