Přejít na obsah

Denní svícení


virgin

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...
V 16. 10. 2011 na 9:31, Kacany napsal:

Zdravím, pokud hledáte řešení pro FRS tak já to mám takto, myslím si, že to nejlepší způsob :)

post-61885-0-19991600-1318750228_thumb.j

Jinak to mám uděláno ale style BMW, po odemknutí se rozsvítí a po zamknutí zhasnou, je to trocha práce v elektrice :)

Případné dotazy rád zodpovím ;)

 

Splňuje to ještě minimální výšku 250 mm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj,tady je moje provedení.Bydlím ve městě,nechtěl jsem,aby světla koukaly a šly ohnout,ulomit,ukradnout.Jsou zapuštěné v krytu mlhovek,napájené jsou ze spínače zpětných světlometů,spínací relé mají v sobě,takže druhý kabel mínus,třetí kabel na plus obrysových světel.Mají 4 diody.Je to sice Fábie před FL ,ale mně se kulatá světla líbila víc...

Fotografie0544_LI.jpg

Fotografie0543_LI.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nemáte niekto foto kde sa dá dostať do auta popod stierače ako to tu bolo spomenuté...? Včera som to pozeral, aj keď som nedával dole ten kryt pod stieračmi (na strane spolujazdca som to pozeral, kryt som čiastočne nadvihol) ale nikde som nenašiel žiadne miesto kadiaľ by som sa do kabíny mohol dostať... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u pravého tlumiče je gumová průchodka, přes ní se dostameš za přepážku mezi motorem a kabinovou přepážku (foceno kvůli té "dobrotě" co tam nechala kuna)

post-3505-0-64530600-1454256057.thumb.jpg.e354b7540dd74c9d43f376e5b950b768.jpg

a  když se pak podíváš podél toho lemu za pantem hauptny, uvidíš tam další průchodku do interiéru. Chce to sundat schránku na palubce, tvrdý 50cm drát, na jeho konec uvážeš vodič a pak to krásně protáhneš do interiéru (směrem od motoru). Nutno trochu ohnout i kobereček. Nic jiného netřeba rozdělávat

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No super diky moc, ja som to hladal niekde uplne inde... 

No bol som to pozrieť ale mam to tam nejak inak. Mam to prekryté čiernym plechom, v ktorom tá diera vobec nie je. Ak by som to prevrtal dostanem sa tam do tej medzery (plnej bordelu) kde sú pánty kapoty a tam vidím dieru, ktorá ale tá ústí von do podblatníka (aj ked tam prechádza nejaký menší zväzok káblov)... No ešte to skúsim lepšie pozrieť.

a7de032bf4accfe7a04545259e362fe7.jpg97877e69dd232add33c9399cb30cba36.jpg

 

 

 

08435551668a63d128e3128c08cb1607.jpg

Editováno: , autor: pepo316
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...

Ahojte, našel jsem v telefonu fotku jak jsem rok a něco zpět opravoval automatické denní svícení na své bývalé F1 SDi Fabce. Bylo to auto po ČEZu, oni tam automatické denní svícení H7ček nejspíše nechali dodělávat. Problém se zpočátku projevoval jen při nižníšch teplotách a vlhkosti, během jízdy "luplo" v palubce a přestaly svítit H7 světla, musel jsem manuálně přepínač otočit na denní svícení. Časem už začal být problém i s tímto, přesto že jsem fyzicky otočil vypínač, světla nesvítily, jen dálkové (jestli si správně pamatuji), také budíky na příástrojovce nebyly podsvícené, svítila jen část interiéru pro regulaci teploty a otáček ventilátoru.

Dupal jsem se s tím docela dlouho, do aut jsem nikdy takhle nevrtal, mám sice technický obor ve kterém i pracuji, ale do aut jsem si moc netroufal .. no co se dá pokazit na starém autě, že jo :) Ověřil jsem pojistky (pozor, F1 má pojistky zvlášť na pravý i levý světlomet, prověřit obojí). Pokud jsou OK, ideálně ještě zkusit proměřit nejspíše přidanou pojistku SB 55, která je dodělaná navíc v sadě pro denní svícení. Už si nepamatuji přesnou pozici ve skříňce, ale je docela viditelná a razí do očí.  POkud jsou pojistky OK, bude to nejspíše relé AEV 0317A / VK7.

 

Je třeba rozebrat část palubky podle návodu.

 

IMG_20170217_084000.jpg

 

 

IMG_20170217_082334.jpg

 

Najít relé, vytáhnout opatrně, aby jste nevytáhli i něco jiného. Doporučuji si po vytažení poznačit pozici, jak bylo Relé zasunuto a jakým směrem otočeno, ať s tím pak nebojujete jak já, při zpětné instalaci. Relé je na obrázku v kroužku. Pozor ať moc netaháte za jiné kabeláže, to by se pak člověk nedopátral kde to bylo zapojeno. 

 

IMG_20170217_125138.jpg

 

IMG_20170217_120129.jpg

 


Relé rozebral, propájet (prohřát) vyznačené piny. Jsou tam studené spoje, nejspíše to dlouhodobě neunese takové proudové zatížení. DOporučuji se toho nebát a klidně přidat cín, jen pozor abyste nepropojily piny mezi sebou, je lepší se pak mrknout pod lupou, zda není nic propojeno, případně proměřit ohm-metrem.

 

IMG_20170217_122938.jpg

 

Po té relé dát zpět do pouzdra a zpět do relé skříně, podle směru, který jste si poznačili. Prostoru je fakt málo, chce to ideálně menší ruku, nebo někoho s menší rukou a dlouho zkoušet, než se trefíte do pinů. Po otočení klíčkem a nastartování by mělo vše jet. Hodně štěstí.

 

 

 

 

 

 

Editováno: , autor: Durannn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Právě přemýšlím, jak řešit denní svícení. To, co jsem tam dal před x lety dosloužilo. 

Přes ty blinkry to vypadá fakt zajímavě a jednoduše, jen aby to nelákalo moc PČR no...

Je to nejspíš toto: (BAU15S)

https://www.aliexpress.com/item/2pcs-lot-New-Arrival-1156-42-led-light-High-Power-Daytime-Running-Light-Turn-Signal-Dual/32771024417.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj všichni škodováci, mám Fabiu 1.2 htp a nejdou potkávací světla,do žárovek do konektoru nejde  vůbec proud po rožnutí a palubovka je jen osvětlená při rozsvícení světel , jinak vše ostatní funguje včetně mlhovek ,dálková i  pa. kovací světla. Pojistky jsou v pořádku a přepínač je taky OK podle měření. Nevíte který relátko (viz obr.) je od potkávacích světel ? Nebo čímby to mohlo být? Děkuji předem za pomoc. 

rele fabia.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S největší pravděpodobností je vadný spínač světel. Pokud auto nemá kontrolu prasklých žárovek, tak potkávací světla jsou napájena přímo ze spínače světel, z pozice konektoru 7 žlutozeleným vodičem, bez nějakého relátka, přes pojistky 50 a 54 na žárovky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Světla konečně svítí :-) . koupen ten spínač světel ESEN SKV 36SKV012  za 338,-kč  na eshopu a v pohodě pasuje do Fabie 1  , jen se musí sundat ten původní kroužek kolem tlačítka , ale musí se sundat i to stříbrný lemování knoflíku z boku šroubováčkem a vysunout (nezlomit). To stříbrný lemování zpět nasadit až to bude celý nasazený v palubovce , je to asi jakási pojistka aby to celý  nešlo vytáhnout pouhým knoflíkem , navíc to má pěkný červený podsvícení , plně funkční i s mlhovkama.  

P_20210409_065429_1_p.jpg

P_20210409_070924_p.jpg

P_20210409_071317_p.jpg

P_20210409_072617_p.jpg

P_20210409_071516_1_p.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...