Květen 25, 201510 r jde to i bez sundání těch plastů u stěrače, ale musíš jít z motorové části přes tu gumovou průchodku s nějakým tvrdým (1mm-2mm na průměru) drátem, který ti ukáže cestu a nazpět si s ním (když uděláš háček) vytáhneš kabel do mot.prostoru
Květen 25, 201510 r Jasně,že to jde i bez těch stěračů jak píše Malta.Stačí drát na autogen,udělat háček na konci,vytáhnout záslepku v motoru na straně spolujezdce a jde to.Jenom musíš sundat odkládací přihrádku,aby jsi tam lépe viděl.Je to lepší jak sundávat stěrače.Nezapomeň pak do té záslepky udělat dírku a navléct na kabel aby jsi ji mohl vrátit zpátky
Červen 25, 201510 r Ahoj, chtěl bych se zeptat, chci namontovat denní svícení s homologací (jen abych nemusel svítit potkávacími-ne kvůli kráse). Chtěl bych si koupit něco co bude mít jednoduchou montáž s normálním nářadím (co možno bez zásahů do orig. elektra a plastů) a rozumnou cenu. Našel jsem, že se dělá přímo od škody ale až od roku 2004-5. Máte nějaké tipy (pár odkazů). Díky. Mám F1,1,4MPI, MR2002, bez mlhovek.
Červen 27, 201510 r Ahoj nevím co je u tebe rozumná cena,ale hledáš špatně,protože denní svícení je i pro tebe RV 2002 uděláno jako sada. Vedle mlhovek do těch mřížek. Vycvakneš mřížky,nacvakneš druhé,které už obsahují denní svícení,zapojíš elektr. Mrkni na elkar.cz. Cena cca2700kč Upraveno Červen 27, 201510 r od Mirek 835
Červen 27, 201510 r ... a to se vyplatí!! Hlavně když: "(jen abych nemusel svítit potkávacími-ne kvůli kráse)".
Červen 29, 201510 r Jde mi o to že na druhém voze mám automatické svícení a tady na F1 prostě zapomínám rozsvěcovat a hlavně zhasínat, protože tam není pípák na světla. Tak bych to chtěl nějak vyřešit.
Červen 29, 201510 r no a to chceš automatické zapínání světel,nebo denní svícení jakože samostatné světlomety.? Pokud jen zapínání tak si kup relé a máš klid,
Červen 29, 201510 r Nechci prostě řešit zapnutá nebo vypnutá světla, tudíž asi pořídím něco podobného na zapínání potk. světel, když LED jsou cenově jinde ale musím tedy vyřešit ten pípák aby to nevytlouklo baterii. (http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeJwT1vTOA2WhJGpUokeLNkiEA6fgsN67/v1BKAV1AMXRdku7S/C7xRMx1gUxVXYfC2qfiiXVuO/PlLz9BTbCJkPj5DQ158nurwa1o0I3fW8goq8KmJuMnMuTJGi5/bmWNLm2JV4yYI5jAhMFF/lxGmpy9+gNcd1BveuLG6SQ8pwvw==)
Červen 29, 201510 r Jde mi o to že na druhém voze mám automatické svícení a tady na F1 prostě zapomínám rozsvěcovat a hlavně zhasínat, protože tam není pípák na světla. Tak bych to chtěl nějak vyřešit. F I nemá pípák světel? To mě překvapuje ... že by to u starších ročníků nebylo? Mám 2004 a normálně pípá a to ikdyž dám směrovku a zapomenu jí vypnout a vytáhnu klíček
Červen 29, 201510 r No ta Fabia 1.4MPI z 10/2001 co jsem nedávno koupil prostě při zapnutých světlech a vyp. zapalování nepípá (dovoz DE). Když chcípnu motor tak se potkávačky vypnou, svítí obrysovky ale nikde nic se neozve. Tak se to snažím co nejlépe vyřešit. Upraveno Červen 29, 201510 r od jirka.king
Červen 29, 201510 r VAG v servise, nechat nastavit - třeba to jen někdo nechal vypnout... Pípá ti to vůbec někdy? Třeba když za jízdy rychlostí vyšší jak asi 4kmh pootevřeš dveře a podobně? To by mohlo znamenat, že ten pípák "někdo vypnul štípačkama" - třeba taky...
Červen 29, 201510 r Já bych řekl, že svítí obrysovky (parkovačky). Není jednoduše ten pípák po smrti? Jenže ve Fábii už je součásti přístrojovky, takže oprava nespočívá jen v jeho výměně. Anebo spínač v řidičových (jiné nesignalizují) dveřích umřel. Nicméně nic z toho neřeší automatické rozsvícení, ale jak už bylo výše napsáno, automat světla rozsvítí a taky zhasne.
Červen 29, 201510 r Díky za nápady, pípák prověřím, zatím jsem ho neslyšel, kontakt ve dveřích u řidiče je opravdu špatný, viz jiné téma zde (u klidového proudu baterie). Ale stejně by to tedy mělo pípat u rozsvícených potkávačkách a vypnutém zapalování, což nedělá. Ten automat tam stejně nechám dodělat. Edit1: aut. rozsvěcování potk. světel doděláno, pípák opraven, byl to ten spínač v zámku ve dveřích. Upraveno Červenec 30, 201510 r od jirka.king
Červen 29, 201510 r Automatické denní svícení (relé s kabeláží origo škoda příslušenství mám doma) Nevím odkud jsi? Pokud by jsi dorazil mohu i namontovat. Případně napiš SZ. Prima den.
Červen 29, 201510 r To bych musel jet ve dvojčeti, na čele Oct a na laně Fab abych se nebál, že nedojedu . Zkusím naše místní, jak si s tím poradí.
Červen 29, 201510 r ... kontakt ve dveřích u řidiče je opravdu špatný, viz jiné téma zde (u klidového proudu baterie). Ale stejně by to tedy mělo pípat u rozsvícených potkávačkách a vypnutém zapalování, což nedělá.....Mýlíš se, pípá až po otevření dveří. A to ještě nestačí zapalování jen vypnout, ale rovněž vytáhnout klíček ze spínací skříňky. Plus ještě MUSÍ být onen spínač v pořádku, jinak ŘJ neví, že jsou dveře otevřené, to dá rozum.Nevím jestli pípá v situaci co popsal Ekkar (nikdy jsem to nezkoušel), ale měl by pípat, rsp. pískat, když popojedeš se zataženou ručkou. Teda jen tolik, že to ještě nebrzdí, nebo brzdí jen málo, ale už svítí kontrolka ručky. Stejný pípák píská když dojde benzín, teda když dojde na rezervu.
Červen 29, 201510 r Její stav je dobrý ale ještě jsem si k ní nevybudoval důvěru. Ten pípák tedy pořádně prověřím, Opravu na dveřní kontakt mám již domluvenou, uvidím co vše se bude muset měnit. Zkoušel jsem to jen tak, že jsem odemkl dveře a zapnul světla, nic se neozvalo, klíček byl ve dveřích.
Červen 30, 201510 r Tohle je jasná závada mikrospínače. Moderátor ti to jasně popsal a vyzkoušej si funkčnost pípáku.
Červenec 14, 201510 r Zdravím ve spolek, koupil jsem "prej" homologované denní svícení, kde je na krytu značka E4 nic víc, ale dle chytrých stránek je potřeba mít značku RL nebo DRL s kodem, tak já nevím, jsem z toho blázen ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.