Přejít na obsah

Denní svícení


virgin

Doporučené příspěvky

jde to i bez sundání těch plastů u stěrače, ale musíš jít z motorové části přes tu gumovou průchodku s nějakým tvrdým (1mm-2mm na průměru) drátem, který ti ukáže cestu a nazpět si s ním (když uděláš háček) vytáhneš kabel do mot.prostoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně,že to jde i bez těch stěračů jak píše Malta.Stačí drát na autogen,udělat háček na konci,vytáhnout záslepku v motoru na straně spolujezdce a jde to.Jenom musíš sundat odkládací přihrádku,aby jsi tam lépe viděl.Je to lepší jak sundávat stěrače.Nezapomeň pak do té záslepky udělat dírku a navléct na kabel aby jsi ji mohl vrátit zpátky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat, chci namontovat denní svícení s homologací (jen abych nemusel svítit potkávacími-ne kvůli kráse). Chtěl bych si koupit něco co bude mít jednoduchou montáž s normálním nářadím (co možno bez zásahů do orig. elektra a plastů) a rozumnou cenu. Našel jsem, že se dělá přímo od škody ale až od roku 2004-5. Máte nějaké tipy (pár odkazů).

 

Díky.

 

Mám F1,1,4MPI, MR2002, bez mlhovek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj nevím co je u tebe rozumná cena,ale hledáš špatně,protože denní svícení je i pro tebe RV 2002 uděláno jako sada. Vedle mlhovek do těch mřížek. Vycvakneš mřížky,nacvakneš druhé,které už obsahují denní svícení,zapojíš elektr. Mrkni na elkar.cz. Cena cca2700kč

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci prostě řešit zapnutá nebo vypnutá světla, tudíž asi pořídím něco podobného na zapínání potk. světel, když LED jsou cenově jinde ale musím tedy vyřešit ten pípák aby to nevytlouklo baterii.

(http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp1Eh3X4ZlNBqYzs4FQuEaeJwT1vTOA2WhJGpUokeLNkiEA6fgsN67/v1BKAV1AMXRdku7S/C7xRMx1gUxVXYfC2qfiiXVuO/PlLz9BTbCJkPj5DQ158nurwa1o0I3fW8goq8KmJuMnMuTJGi5/bmWNLm2JV4yYI5jAhMFF/lxGmpy9+gNcd1BveuLG6SQ8pwvw==)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde mi o to že na druhém voze mám automatické svícení a tady na F1 prostě zapomínám rozsvěcovat a hlavně zhasínat, protože tam není pípák na světla. Tak bych to chtěl nějak vyřešit.

F I nemá pípák světel? To mě překvapuje ... že by to u starších ročníků nebylo? :kol-32:  Mám 2004 a normálně pípá a to ikdyž dám směrovku a zapomenu jí vypnout a vytáhnu klíček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ta Fabia 1.4MPI z 10/2001 co jsem nedávno koupil prostě při zapnutých světlech a vyp. zapalování nepípá (dovoz DE). Když chcípnu motor tak se potkávačky vypnou, svítí obrysovky ale nikde nic se neozve. Tak se to snažím co nejlépe vyřešit.

Editováno: , autor: jirka.king
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že svítí obrysovky (parkovačky).

Není jednoduše ten pípák po smrti?

Jenže ve Fábii už je součásti přístrojovky, takže oprava nespočívá jen v jeho výměně.

Anebo spínač v řidičových (jiné nesignalizují) dveřích umřel.

Nicméně nic z toho neřeší automatické rozsvícení, ale jak už bylo výše napsáno, automat světla rozsvítí a taky zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za nápady, pípák prověřím, zatím jsem ho neslyšel, kontakt ve dveřích u řidiče je opravdu špatný, viz jiné téma zde (u klidového proudu baterie). Ale stejně by to tedy mělo pípat u rozsvícených potkávačkách a vypnutém zapalování, což nedělá. Ten automat tam stejně nechám dodělat.

 

Edit1: aut. rozsvěcování potk. světel doděláno, pípák opraven, byl to ten spínač v zámku ve dveřích.

Editováno: , autor: jirka.king
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... kontakt ve dveřích u řidiče je opravdu špatný, viz jiné téma zde (u klidového proudu baterie). Ale stejně by to tedy mělo pípat u rozsvícených potkávačkách a vypnutém zapalování, což nedělá.....

Mýlíš se, pípá až po otevření dveří. A to ještě nestačí zapalování jen vypnout, ale rovněž vytáhnout klíček ze spínací skříňky. Plus ještě MUSÍ být onen spínač v pořádku, jinak ŘJ neví, že jsou dveře otevřené, to dá rozum.

Nevím jestli pípá v situaci co popsal Ekkar (nikdy jsem to nezkoušel), ale měl by pípat, rsp. pískat, když popojedeš se zataženou ručkou. Teda jen tolik, že to ještě nebrzdí, nebo brzdí jen málo, ale už svítí kontrolka ručky.

Stejný pípák píská když dojde benzín, teda když dojde na rezervu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Její stav je dobrý ale ještě jsem si k ní nevybudoval důvěru. Ten pípák tedy pořádně prověřím, Opravu na dveřní kontakt mám již domluvenou, uvidím co vše se bude muset měnit. Zkoušel jsem to jen tak, že jsem odemkl dveře a zapnul světla, nic se neozvalo, klíček byl ve dveřích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...