Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

jednoduchý , má to tři dráty , dva k baterce a jeden do konektorku k parkovačce - tím se světla vypínají pro jízdu s plným osvětlením, nají to vymyšleno chytře a jednoduše. ten modul je nastaven na odběr vyšší než 12,5V a tím vlastně zapne až po nastartování . :)

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo (editace)

Tak super pánové je to doma, hotovo. Tady jsou fotky pro případnýho šikulu jako jsem já. Všem velice děkuji za projevenou ochotu a účast. lol

post-44507-1269108072,8134_thumb.jpg

post-44507-1269108090,9695_thumb.jpg

post-44507-1269108165,1052_thumb.jpg

post-44507-1269108204,3383_thumb.jpg

post-44507-1269108222,7877_thumb.jpg

post-44507-1269108268,0221_thumb.jpg

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo (editace)

super :) , další kdo nebude pálit halogenová vlákna, umístění máme stejné, kryt baterie tomu nahrává úplně ideálně. tak ať svítí podle reklamy 50tis. hod :)

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

Díky. Hele josu to tyhle http://www.tuningshop.cz/denni-sviceni/svetla-pro-denni-sviceni-5-led-chrom-6-000k/

Označení je SJ-296E (Type 2) -> To znamená, že se spínají sama, a to jak jsou zapojena, Type 1 - je asi přes startér, Type 3 - je na vypínáč.

Jo a ještě je tady jedna zajímavá funkce. A to, že když se auto odemkne a zase zamkne dálkou tak se světla sepnou asi na cca. 5s. Něco jako "coming home". :-)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím. Chlapi prosím radu. Koupil jsem LED na fabiu na denní svícení ale nemám k tomu tu automatiku. Jak to mám zapojit?? Když jsem to zkusil jak zde píšete na pojistku č1 na autobaterce tak mi to svítí pořádi bez klíču v zapalování. :help::feve:

Vloženo

b33r: Ideální by bylo kdyby si natáhl jeden drát (plusovej) k vypínači světel, kde je přímo pozice na denní svícení (TFL). Pak by ti to fungovalo tak, že otočíš klíčkem - svítilo by ti to, startuješ - zhasne, pak svítí stále až do doby kdy pootočíš přepínačem na obrysový světla..

Takhle to mám zapojený já ;)

Vloženo

Něco lehčí není?? Já se na to ted díval , je tam na nacvaknutí hustej svazek kabelů a nevěděl bych kam to na to zapojit

Já bych doporućoval koupit to spínací relé, otázka tak 400 Kč.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Podle fotky bych to tipoval na verzi s automatikou - mrkni do návodu, jestli se to nepřipojuje jen na plus, kostru a světla. To by byla hračka. Jinak "spínané" plus bych vzal třeba od pojistky alternátoru č.1 na akumulátoru.

Fugasi - jedna věc je zástavba, druhá el. zapojení. Pokud máš problém natáhnout kablíky, viz předešlá odpověď, nebo se zastav, udělám.

Tohle pravidlo pro zapojení na baterce platí i pro automatická světla na denní svícení? Mně z toho světla koukaj 3 dráty:

1. mínus - to je OK - nekde to přišroubovat na kastli,

2. k parkovačce - to je taky OK - nejhorší bude asi se dostat do toho deklu, protože pájkovat to v tom svazku, co vede k světlu, by asi nebylo úplně ono,

3. plus - v návodu napsaný, že se má připojit na svorku 15 u zapalování.

Nechce se mi s tím jedním kabelem do interiéru ať ke startéru nebo ke spínači světel, proto ten dotaz, zda se ten třetí kabel dá připojit ke kabelu vedoucího od té pojistky alternátoru.

Mám jednu z posledních FI, a nějak mi nesedí ten obrázek, který tady taky někdo přikládal. Já mam pozici 1 neobsazenu (pokud se pozice počítají od vnějšku baterky). Jakou barvu má ten kabel nebo jakou pojistkou (A) je to jištěný?

Vím, že ty diodový světla žerou nula nula nic, ale stejně je chci rozsvěcet až po nastartování. (až alternátor začne dobíjet)

Předem díky za radu, kam to zapojit :palec2:

Až to bude hotové dám fotky.

Vloženo

Tohle pravidlo pro zapojení na baterce platí i pro automatická světla na denní svícení? Mně z toho světla koukaj 3 dráty:

1. mínus - to je OK - nekde to přišroubovat na kastli,

2. k parkovačce - to je taky OK - nejhorší bude asi se dostat do toho deklu, protože pájkovat to v tom svazku, co vede k světlu, by asi nebylo úplně ono,

3. plus - v návodu napsaný, že se má připojit na svorku 15 u zapalování.

Nechce se mi s tím jedním kabelem do interiéru ať ke startéru nebo ke spínači světel, proto ten dotaz, zda se ten třetí kabel dá připojit ke kabelu vedoucího od té pojistky alternátoru.

Mám jednu z posledních FI, a nějak mi nesedí ten obrázek, který tady taky někdo přikládal. Já mam pozici 1 neobsazenu (pokud se pozice počítají od vnějšku baterky). Jakou barvu má ten kabel nebo jakou pojistkou (A) je to jištěný?

Vím, že ty diodový světla žerou nula nula nic, ale stejně je chci rozsvěcet až po nastartování. (až alternátor začne dobíjet)

Předem díky za radu, kam to zapojit :palec2:

Až to bude hotové dám fotky.

No hele ty pojistky maj na tom plastu jak je baterka číslo, jinak na fotce s baterkou je to úplně ten zadní kabel, mám pocit, že to byla ta největší pojistka.

Vloženo

Vrtám se v schématech a zdá se mi, že od pojistek na baterce to opravdu nepůjde.

Jestli je to podle návodu potřeba zapojit na spínané plus, tak to asi bude potřeba táhnout až k pojistkám.

Vloženo

Taky jsem na to dnes koukal. Na baterce u všech pojistek je stálé +. Takže tam to opravdu nejde připojit. Myslel jsem, že se tam některé kabely právě kvůli pojistkám vracejí.

No, od začátku se mi moc nechtělo jít z venku dovnitř, ale asi mi nic jiného nezbude. Opravdu někde v motorovém prostoru není spínané plus, třeba právě někde u alternátoru?

Pokud budu muset jít do interiéru, kudy to bude nejsnažší?

V pojistkovce jsem se ještě nikdy nehrabal, tudíž vůbec nevím, co všechno bude potřeba.

Vloženo

Hm, zajímavé, nicméně můj plusový kabel byl asi před 3 hodinami přilepen v interiéru na kryt ventilátoru topení (aby nepřekážel). A zítra s ním budu pokračovat ke spínači světel pozice TFL/3.

Po konzultaci s Ancovkou/em (omlouvám se, ale nevím jak Tě vyskloňovat ;) ) a prohlídnutí několika vláken jsem usoudil, že bude nejjednodušší dotáhnout plus od spínače světel, než ho hledat někde v motorovém prostoru.

Postřehy z protahování kabelu do interiéru:

Torpédo jsem nesundával, jen jsem ho trochu přizvedl, Špunty zůstaly všechny na svém místě. Asi mám hubený ruce.

Ta krytka ve stěně do interiéru se dá lehce vystrčit zevnitř (tedy až ji nahmatáte). Pak už jen proděravět krytku, prostčit kablík a přidělat krytku zpět.

@ivomb: máš schémata i pro r.v. 2006? Písni kdyžtak SZ.

Vloženo (editace)

Netestoval někdo vzít kladný pól ze serva je tam 4-pólový konektor T4r a podle schematu by měl být na 4 PINu kladný pól, barva kabelu sw/ge (černá/žlutá) a vede přes stěnu do pojistkového boxu na pojistku. Co vy na to?

Tak jsem se do toho pustil a zjistil jsem, že D.R.L sj-286typ2 od MYCARu mají elektroniku hlídání napětí, tzn. že se můžou natvrdo připojit ke kladnému pólu, po nastartování se rosvítí po vypnutí klíčku cca po 3 sekundách zhasnou.

Jsou to tyto světla:

post-9055-1273073218,2714_thumb.jpg

Editováno: , autor: jendam
Vloženo

mna by celkom zaujimalo naco je to vobec dobre?

komu vadi ze mu svietia predne a zadne svetla a pristrojovka? stale mi unika zmysel tejto upravy.

esteticky vyznam to nema lebo pekne dorabane svetla neexistuju.

najkrajsie su ak sa vzdas hmloviek a to sa vzdat nechcem.

auta bez svietiecich zadnych svetiel je oproti ostatnym horsie vidno to znamena vyssiu rizikovost zrazky.

ludia na nich blikaju, borci na tom jazdia aj v noci, zastavuju vas policajti koli svetlam, obhajujete to na stk...

naozaj v tom nevidim vobec ziadny zmysel. same nevyhody. a pride mi to nebezpecne.

poprosim zastancov nech napisu nejake argumenty pre domontovavanie vselijakych tuzerskych led list, popripade vzdanie sa hmloviek a namontovanie svetielok.

Vloženo

U me je to jasny. Vecne zapominam rozsvecet - ted se to zapina samo. Hori mi jedna H7 zarovka za druhou - uz nehori, takze se mi ta svetla za par mesicu zaplati. Dalsi duvody jsem nepotreboval..

Vloženo

mna by celkom zaujimalo naco je to vobec dobre?

komu vadi ze mu svietia predne a zadne svetla a pristrojovka? stale mi unika zmysel tejto upravy.

esteticky vyznam to nema lebo pekne dorabane svetla neexistuju.

najkrajsie su ak sa vzdas hmloviek a to sa vzdat nechcem.

auta bez svietiecich zadnych svetiel je oproti ostatnym horsie vidno to znamena vyssiu rizikovost zrazky.

ludia na nich blikaju, borci na tom jazdia aj v noci, zastavuju vas policajti koli svetlam, obhajujete to na stk...

naozaj v tom nevidim vobec ziadny zmysel. same nevyhody. a pride mi to nebezpecne.

poprosim zastancov nech napisu nejake argumenty pre domontovavanie vselijakych tuzerskych led list, popripade vzdanie sa hmloviek a namontovanie svetielok.

To samé co psal kolega nade mnou, na xenony nemám, tak chci kvalitnější žárovky. Ale skrz blbého svícení přes den mi vydrží tak 2-3 měsíce. A navíc mlhovky jsem si dodělával před loni a za tu dobu jsem je použil asi 3 x . ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...