Přejít na obsah

Yeti - výrobné/vývojové chyby a iné nedostatky


Wheel

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Mám model Experience 2,0TDI CR 103kw najeto 18.200 km: - nechal jsem si nalepit stříbrnou okrasnou lištu na zadní nárazník- v zimě často neotevřu zadní víko kvůli ledu a drží se za ní akorát bordel.

- výměna ventilátoru topení při najetých cca 500km, nyní při 18.200km jedu ventilátor opět měnit.

- po první zimě zmizel chrom znaku zadního víka.

- při teplotách pod +4 stupně zvýšený volnoběh až do zahřátí na 90 stupňů, při poklesu teploty pod 90 (semafory,pojíždění po městě,zatavení) opět naskočí zvýšený volnoběh.Podle ŠKODY normální jev,podle mne ne.

- na volnoběh drnčící plastový kryt motoru- opraveno DODO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvýšený volnoběh naskočí jakmile teplota spadne pod 85 stupňů, což podle mne není studený motor. Pokud jezdím v zimě po městě a kratší trasy, tak se k 90 C ani nepřiblížím a pořád jede zvýšený volnoběh. Hučí to jak ŠKODA 105 se sytičem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem dorazil ze servisu-- ventilátor vyměněn, znak na zadním víku nenískladem snad ani v MB, navíc provedení svolávací akce

,,91G6099ATW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA SLOUPKU ŘÍZENÍ (SMLS)", podle servisního technika flešnutí software ŘJ, které možná vyřeší i ty zvýšené otáčky v zimě.

Nechám to uležet. Byl už někdo na svolávačce a co jste se dozvěděli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Mě trápí vrzání

1)rámečku rádia - jednou v servise, při projíždce s technikem to samozřejmě nedělalo, ale snažili se ten rámeček podložit, nicméně druhý den to zase začalo

2)sluneční clona u řidiče - povrzává při jízdě po dálnici při rychlostech nad 100kmh

3)v kapličce u řidiče jak je otáčkoměr a rychloměr v takovém kruhovém tubusu, tak u rychloměru tam něco dost nepřijemně vrže - nějaký tip na opravu?

Takže v této oblasti zklamání, ale jinak s yetim naprostá spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... zdravim, mam motor 2.0 tdi a problem je v tom ze ak niekto chce skontrolovat hladinu chladiacej kvapaliny tak ma pekny problem to vidiet, neviem ako to ty ING. vymysleli dat mierku za nejaku hadicku. a neni to vobec vidno

... tiez som mal unik nafty pri filtry je to tam vidiet cele spinave od nafty v serivise mi povedali ze je to normalne, neviem co by na to povedali GREENPEACE keby to videli.

mierka.jpg

pc060038x.jpg

pc060037.jpg

pc060040.jpg

pc060042.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

1)rámečku rádia - jednou v servise, při projíždce s technikem to samozřejmě nedělalo, ale snažili se ten rámeček podložit, nicméně druhý den to zase začalo

2)sluneční clona u řidiče - povrzává při jízdě po dálnici při rychlostech nad 100kmh

3)v kapličce u řidiče jak je otáčkoměr a rychloměr v takovém kruhovém tubusu, tak u rychloměru tam něco dost nepřijemně vrže - nějaký tip na opravu?

V té kapličce to je normál, sundej ty chromové kroužky co jsou na vrchu a jemně je podmázni silikonem. Navíc když trovna svítí slunce v určitém úhlu tak od těch chromových kroužků pěkně bolí oči. Nechápu kdo to tak vymyslel. Měl jsem octaviii 1999 a tam byla přístrojovka úplně bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná mapa. Únik nafty kdekoliv v systému není vůbec normální. Naopak.

Tak podla prijmacieho technika je to vraj normalne ze sa to poti okolo filtra, to je jedno som si pomyslel svoje, ako mu na to nieco vraviet pretoze keby to videli ludia z greenpeace by mu to asi vytmavili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...