Dolky Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 Zajimalo by me po kolika tisic KM zacne jakoby rachtat retez?a chci se zeptat jestl ito necemu vadi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Tak do 150tis bych si sním hlavu nedělal,1.4MPI je v tomto nesmrtelná,v těch 100-150tis bych ho vyměnil,přece jenom bude už nějakou vuli mit a všichni kdo se s tímto motorem setkaly mi daj za pravdu,že se motor ztiší a trochu zklidní,při ceně 500kč(možná ani ne)za rozvody bych je měnil klidně po 100tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 26. Září 2010 Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Ono asi jak kdy. Já třeba ještě na felicii jsem měl najeto 160 tis a původní řetěz a auto bylo ševel květin, dokonce i v servisu to říkali, že paráda, že prý kolikrát tam je auto, který má 80 tis a rachtá šíleně. Rozvodová sada nestojí svět, takže až se ti bude zdát, že rachotí, tak ho vyměn. Měnil jsem ho na formanovi a rozdíl po výměně opravdu velký, auto se pěkně ztišilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 26. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2010 Jo diky moc ja uz ho mam vymenenej je to dyl ja jen kdy treba prijde ta doba abych vedel ale zatim je to ok:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Hoj já ho měnil asi někdy okolo těch 120 - 130tis. ale že by to dělalo nějaký kravál jsem si nevšiml. sada stála nějakých 350kč + těsnění pod prsa. No a já ještě bohužel musel měnit ještě vodní pumpu byla v háji. jinak auto se trochu sklidnilo ale není to moc poznat, jinak toto se už zde někde řeší - lo tak nevím proč nepoužíváš hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rolf Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Zdravím, nedoporučili byste mi nějaký servis, kde by výměnu řetězu provedli za nějakou solidní cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 Ahoj taky uvazuju o vymene retezu .. chrasti to trochu moc ne no ale nekdy vic nekdy min .. na skoda-dily.cz jsem se koukal za 350kč .. neni to malo? A popr. nevite o nekom kdo by mi to udelal nejaky soukromy automechanik za slusne penize okolo Frýdku-Místku? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 1. Červen 2011 Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 Ahoj, cena je v poradku, ja jsem to mel za podobnou cenu, plus prace nejakou tu stovku....co jsem pochopil, tak na MPI to zvladne v podstate kazdy prumerny mechanik, ale to at ti radeji poradi jini. Ale musim rict, ze po vymene je zahraty motor opravdu na volnobeh o hodne tissi, v podstate je vyfuk, ktery mam taky novy hlucnejsi nez motor, takze super. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 (editace) Ja to chciii ja uz chci rozvody co mam obednat piste piste me to chrasti jak chrastitko .. kamos rikal ze to je jako favorit .. najeto poctivych 142 400 km ale predchozi majitel byl stary deda a mlady kluk ktery to zase nesetril..Je to 1.4MPI .. ozubena kolecka 2x a retez obednam a co dal? Diky A nejakeho automechanika? nejlepe blizko frydku-mistku ale i ostrava neni k zahozeni diky A po jake dobe zacne ten z druhovyroby zase chrastet? Nekde ctu po 60 000 jinde uz po 10 000 az 15 000 .. to se mi nevyplati a necham ho chrastit asi ale je to jako chrastitko ikdyz kdyz je to v otackach tak si toho ani nevsimnu ale na volnobeh venku hluk sileny zevnitr skoro nic neni slyset Editováno: 2. Červen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 Řetěz a kola stojí tak málo, že asi nemá moc smysl shánět neoriginální. Kolik vydrží záleží na způsobu jízdy. Pokud někdo motor hodně točí, bude potřebovat výměnu podstatně dřív. Já ho točím, tak jsem ho měnil vždycky po 30 až 40 tisících kilometrů. A po 70 tisících hydra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 No ja motor taky moc netocim .. nejvyssi tocivy moment no jedine po dalnici trochu toci vice okolo 3600 ot. .. ale predchozi majitel motor tocil krome 1. rychlostniho stupne na 4000 ot. a retez chrasti jako chrastitko ale neresim to .. jezdi to vpohode chrasti jen na volnobeh takze vpohode nekdo zase rika ze ten neorigo vydrzi sotva 15 000 km .. a nakonec se musim drzet pravidla nerypat do neceho co funguje nebo se to znici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 (editace) .. a nakonec se musim drzet pravidla nerypat do neceho co funguje nebo se to znici Při dodržení téhle zásady bys nemohl ani měnit olej, svíčky atd... Ono je to trochu zvláštní, ale s vytahaným řetízkem to auto jede o malý chloupek líp, než s novým. Změřil jsem si, že vytahaný řetízek zpozdí vačku oproti klice tak o 1,5 stupně (tj. o 3 stupně na rozvodu) a vzhledem k tomu, že sériová 44 kW vačka je nabroušená trochu moc dopředu oproti klice, tak to motoru vlastně pomůže... Rozhodně to ale neznamená, že bys to neměl měnit - naopak. On přetržený rozvodový řetěz způsobí daleko vyšší náklady na opravu než výměna kol se řetězem. A pokud bys chtěl mít časování rozvodu přesně, bylo by lepší si upravit klínek a přestavit si časování na něm. Editováno: 5. Červen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 (editace) Moment ono jde aby se pretrhl retez? Ja slysel ze je nesmrtelny a 300 000 vydrzi .. a vadi to rozhazeni casovani rozvodu necemu? .. zkazi ze tim neco? Znici? Ja mam akorad lehce nepravidelny volnobeh jinak je to vpohode auto lita jako za mlada ani me neprijde ze ma tolik km spis bych mu minimalne 40 tisic ubral .. svicky,olej a filtry to beru jako spotrebni material ale ne soucastky na motoru obzvlast takove ktere maji 200 000 vydrzet bez problemu a ja mam teprve 142 000 .. rikam si ze jeste 30 000 vydrzi .. az budu pracovat tak to necham vymenit a nebo az se trochu financne vzpamatuju z tech investic Editováno: 5. Červen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Moment ono jde aby se pretrhl retez? Ja slysel ze je nesmrtelny a 300 000 vydrzi .. a vadi to rozhazeni casovani rozvodu necemu? .. Všechno je možné. Ale když ti tam, kde jsi to slyšel, podepíšou, že je nesmrtelný a 300 tis. vydrží, tak ho neměň. To bys byl přece hlupák, ne? Nejde o rozházení, ale o posun - vlastně po kružnici - a výkonu motoru spíš prospěje než ublíží. Vždyť jsem to popsal, co jsem naměřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 No tak snad 30 000 jeste vydrzi .. nebo aspon 5 000 ted musim vymenit remen na dobijeni at se nepretrhne uz je dost popraskany asi je puvodni nebo nevydrzi tolik? ja typuju tak 150 000 .. Co jsem pochopil z toho co jsi psal o tom vytahanem retezu tak to prospeje motoru a vykonu .. takze to nechat tak jeste chvili muzu no ono to jde slyset spise zvenci nebo ja nevim ejstli to jde slyset ja nejsem zvykly na ten zvuk takze asi tak .. po par dnech po koupi se mi to zdalo hrozne rachtajici ale ted uz tak ne a vevnitr to nejde skoro vubec slyset kdyz pustim radio potichu tak uz vubec nejde slyset takze si rikam jeste je to dobre .. a zvenci to jde slyset trochu ale jen na volnobeh v otackach to neslysim a spotreba taky normalni dnes 40 km kopce i rychlost okolo 100 km a spotreba rovnych 5 litru a zpet 45 km 5.4 litru .. rikam si ze je to dobry a ten volnobeh lita okolo 20ot. .. skoro neznatelny na rucicce otacek .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Tvoje auto, tvoje rozhodnutí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Můžu se zeptat,jak se dá ještě poznat vytahanej řetěz krom zvuku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) To je zajímavá otázka. Nedoslýchaví to mají pochopitelně těžké i tomhle. Pak už mě napadá jedině zkontrolovat počet ujetých kilometrů a pokud to má smysl - od poslední výměny jsi najel hodně kilometrů - zkontrolovat řetěz vizuálně. Nebo požádat někoho s dobrým sluchem o pomoc. Editováno: 7. Červen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia14aze Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Ahoj,mám dotaz k roz.retezu:je pravda,ze pri parkování z kopce na zařazenou rychlost se řetěz vytahává,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.