Host amissus Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 Já se ani nehodlal pouštět do boje s větrnými mlýny, ale nedalo mi to a psal jsem tehdy do české pobočky vlčího hradu, kde mi potvrdili, že míchat se to nemá. Tohle vyjádření jsem ještě přeposlal servisu, načež se mi ozval už vedoucí, že by to rád vyřešil k mé spokojenosti. Spokojený budu, když na ně a jim podobné už nenarazím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 ... psal jsem tehdy do české pobočky vlčího hradu, kde mi potvrdili, že míchat se to nemá.... A vo vo vo tom to právě je - ŠA dá vyjádření, že se to NEMÁ, ale nenapíše, že by se to nesmělo - a tím co není vysloveně zakázáno, to je v podstatě povoleno a servis si to vyloží po svým... Jak říkám, při zjištění takovýho skoro podvodu (protože určo si nechali zaplatit všecky stejný a cena za kus s největší pravděpodobností shodná nebyla!) nakopat do prdele ZEPŘEDU...!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Dát do motoru jednu svíčku jinou, to by mě nenapadlo - možná kdybych zůstal někde stát a jiná nebyla po ruce. Ale mohli nakonec posbírat na dílně všechny odlišné a to by si pak motor teprve vyšlapoval .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Ano, V NOUZI třeba někde na cestě se dá spáchat ledacos. A projde to. Kdysi dávno jsem takhle umožnil dojet neznámýmu automobilistovi s jeho šáde, když jsem mu na silnici daroval svíci s tepelnou hodnotou 15 (a se 16mm šestihranem), kterou jsem jako jetou ale funkční, vyndanou po 20 000 ujetejch kilometrech vozil pro strejce Příhodu ve formanu - on měl v šáde "dvanáctky" s 21mm šestihranem a vyvýšeným jiskřištěm (tehdy N12Y PAL Tábor), já měl ve formanu už modernější N15CY s kuproniklovou střední elektrodou - ale šáde na kombinaci 3x N12Y + 1x N15CY chytla a snad i dojela... Musel jsem mu tu svíčku utáhnout svým klíčem, protože na 16mm šestihran on nástrčkáč neměl (a já zase neměl ve formanu klíč na starší 21mm svíce ) - ale odjel. Ale ani fakt, že v nouzi jde použít naráz různý typy svíček rozhodně neomlouvá stejnej postup někde na dílně v autorizáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 (editace) Beru to pozitivně, naučil jsem se měnit svíčky na HTP sám : ) Editováno: 3. Září 2014, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Čím svíce lovíš z těch "šachet" v krytu rozvodu? Máš nástrčkovej "svíčák" s přídržným gumovým kroužkem uvnitř, vytahovač na ohebným lanku se zakončením v podobě kleštiny á la velká "verzatilka" anebo používáš improvizovanej vytahovač třeba v podobě kusu hadice příhodnýho průměru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Tisoň Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Dlouhej nástrčák a zevnitř přidržet třeba šroubovákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Ekkar ešte si zabudol na sviečkový kľúč s vnútorným magnetom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Jen přidám svou zkušenost - v autorizáku mi nabídli BOSCH jednu za 225 Kč, sehnal jsem Brisky (DOX15LE1 Extra) a všechny dohromady (!) stály o 50 Kč méně. Měl jsem strach jak na tom budou se spolehlivostí, ale zjistil jsem, že původně tam byly také Brisky, a to nějakých 67 000 km. Je pravda, že motor byl za studena neklidný, jinak ale ok. Zatím jsem auto jen krátce protáhl a spokojenost...Později kdyžtak můžu doplnit, zda se studené starty zklidnily a foto starých svíček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Zdravím. Místo originální prvovýroby (194 917 875) jsem obdržel svíčky sice prvovýroby, ale japonské NGK (101905617) Je to zásadní problém? Svíčky ponesu do autorizovaného servisu, jsou v originální VW balení. Díky Adam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Je to zásadní problém? nie je to vôbec problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Chlapi, má cenu měnit svíčky po 30 tkm / 3 letech? F II, 1.2 HTP 12V BZG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Podle fabriky je obvyklá výměnná lhůta svíček 60 000km NEBO 4 roky, podle toho co nastane dřív. Já už podruhý v naprostým rozporu s doporučením výrobce vyměnil svíce ve svým BXW za nový už po ujetí cca 30 000km a motor je s tím zřetelně spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 Ja mám najazdené 55000km, motor funguje ako hodinky, spotreba je prijateľná, sviečky sú ešte pôvodné z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
extreme4u Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 room mám BZG 09/07, fábule je AZQ a do rooma lze dávat NGK ZFR5P-G stejné jako po léta používám k maximální spokojenosti ve fábuli. Pro BZG je možno ještě použít NGK ZFR6T-11G, ale já používám ty první, mám je prostě odzkoušené. V roomovi jsem je nasadil poprvé a mají už 25t km (vše na plyn) a OK Zdravím. Svíčky NGK jsem už používal na svoji Fiestě (rv 1998) a vždy k plné spokojenosti. Teď mám Fabii kombi HTP na plyn (od BRC) a taky se chystám na výměnu svíček. Asi to budou ty doporučené od Malty NGK ZFR5P-G, které zde http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-zfr5p-g/ jsou za velmi dobrých 98Kč/ks. Pamatuju si, že na Fiestu stály 4ks vždy skoro 500Kč, ale ty byly Platina. Fabia je Nikl. Malta: Fakt jsou ty NGK ZFR5P-G tak vhodné na LPG, ikdyž to nikde nepíšou a vydrží až k 60tis km?? To by bylo fakt super za tu cenu a při potřebě jen 3ks. Máš na autě přimazávání ventilů Flashlube nebo aspoň aktivovaný přívstřik benzínu od určitých otáček (nebo zatížení)?? A nebo to neřešíš a když si přepne z NAT95 na LPG, tak jezdíš a neřešíš?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 jiné svíčky nepoužívám, nekupuji. Jednou jedinkrát mi dali v servisu při první "svíčkové" garančce Boschky a po 15t km šli do háje ... nestály za nic a od té doby jiné neberu a to jak do Fábule, tak do Rooma a měním normálka po 60t km. Snad jednou jedinkrát jsem na Fábuli měnil po 55t km, páč už to bylo na volnoběh hádavé a kolísavé. Nemám Flashlube ani přívstřik. Poslední větě nerozumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
extreme4u Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Díky. Poslední věta měla být takové shrnutí: 1. Nemám přimazávání ventilů. 2. Nemám přívstřik benzínu od určitých otáček/zatížení. 3. Když je potřeba tankuju LPG, když je potřeba tak NAT95 a jen jezdím. Já se zkusím domluvit s KarlemLPG někdy na jaře (ikdyž to mám hodně z ruky), aby mi udělal revizi a na vše ostatní se mi kouknul a vysvětlil. Jinak u mě vše v LPG naprosto v pohodě funguje. Díky za ty svíčky, já bych určitě vymýšlel a řešil nějaký "LPG svíčky", takhle předané zkušenosti jsou k nezaplacení. Peťan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 tak s BA se mi stane 1-2x do roka že jedu třeba 30km na BA. Pravda loni byla jednou vyjímka, když jsem měl pocit že asi už nebudou tlaky košer a motor se nějak třepal, tak jsem na benál projel tak 150km a to výrazně svižnějším tempem. Naštěstí se z toho vyklubaly jen zaklepané gumičky na pístcích Valteku a tlaky na ty km taky suprové. Takže BA jen na starty a pojezdy do přepnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rix Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 ahojte ja som mal na starej vectre b LPG brisk silver a tie som musel menit po 10-12k km, potom som vzal denso IK20 a zlepsili sa starty bez vynechania, bol som s nimi spokojny teraz mam HTP BZG a dnes som akurat tiez dal denso IK16L http://www.autosuciastky.biz/kategoria/s-v-i-e-c-k-y/sviecky-denso/denso-iridium-power/sviecka-demso-iridium-power-ik16l/, cena dobra, odrth som znizil z 1,1mm na 0,8+-mm a uvidim ci bude rozdiel, co som vyskusal tak starty v poriadku, zajtra sa vozim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 S Densama mám jen ty nejlepší zkušenosti,ve 120 lpg vydrželi daleko déle než brisk,do HTP jsem dal iridiové a také bylo jisté zlepšení cítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Já bych nejen na HTP někdy chtěl vyzkoušet, jak se chovají všecky zmiňovaný značky svíček ne jako nový, ale po určitým km proběhu - to znamená vzít dejme tomu 4 stejný a podobně jezdící auta, samozřejmě se stejným motorem a s přibližně stejným km proběhem, na všech udělat diagnostiku a třeba i výměnu oleje a filtrů, aby byly co nejkonzistentnější výchozí podmínky, na jedno namontovat třeba Brisky, na druhý Boschky, na třetí NGK a na další třeba Denso, případně kolik dalších značek se tady vyskytuje (Champion asi minimálně, o dalších "národních" značkách třeba ruskejch nebo polskejch tady samozřejmě neštěkne ani přejetej pes...). A pak bych ty auta nechal jezdit, aby najely pokud možno současně třeba 10 000km - a pak je porovnat mezi sebou subjektivně (několik řidičů postupně všecky auta) i objektivně (měření spotřeby na daným úseku, měření akcelerace i pružnosti motoru (zase na úseku pro všecky společným) - a pak by se vidělo. Nový svíčky v porovnání s těma předchozíma "očouzenejma" jsou vždycky přínos víc než citelnej, ale z toho dlouhodobějšího testu by jasně vyplynulo, která značka má nejmenší ztrátu dobrejch vlastností s rostoucím nájezdem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 Zdravím, pred chvíľou som sa pokúsil vymeniť sviečky, zapaľovaciu cievku sa mi podarilo v pohode vytiahnuť, idem strčiť sviečkový kľúč a nevošiel mi až dole na sviečku - zasekol sa na vrchu. Dosť ma to zaskočilo, pretože s týmto som nepočítal. Je to kľúč na 16mm a používal som ho bez problémov ešte na Opli Astre. Aký používate kľúč Vy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 16 ořech na svíčky plus dlouhý nástavec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 s magnetom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 25. Květen 2015 Sdílet Vloženo 25. Květen 2015 Takže nakoniec som si požičal od kámoša dokonca momentový kľúč ... Sviečky BRISK z prvovýroby po 60085km - vidno, že už majú niečo za sebou, ale ešte by čosi vydržali ... Tým len narážam na názory na predčasnú výmenu. Pokiaľ s motorom nie je žiadny problém, zbytočne meniť skôr ako po predpísaných 60000km ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.