Červen 8, 200916 r A to můžeme bejt rádi, že to nakonec nepostavili na platformě fábky, jak se původně uvažovalo...to by byl úplnej konec
Červen 8, 200916 r Jak Yeti tak i ta OII FL byli v max.výbavách....o tu výbavu vůbec nešlo...to jsem psal.....Pro mě to byl rozdíl jako když jsem před lety měl svého Passata v servisu a jako náhradní auto jsem dostal OI...to byl opravdu velký rozdíl a tak jsem to cítil i v tomto případě. Tak nezapomen, ze OI vs Passat jsou obe auta v jine tride, stejne tak OII je vejs nez Yeti a to i cenove pokud se nepletu ne ?
Červen 8, 200916 r Tak nezapomen, ze OI vs Passat jsou obe auta v jine tride, stejne tak OII je vejs nez Yeti a to i cenove pokud se nepletu ne ? To se prave pletes, OII a Yeti jsou cenove stejna trida - a podvozkove take. Nova OCTII zacina cenikove na 350k,- Yeti na 360k,-
Červen 8, 200916 r Tak jsem si jetýska vypozeral ze všech stran v Brně. Seděl jsem vzadu, vepředu, mrknul do kufru , do motoru. No je to menší. Čekal jsem to o chlup větší, ale se svými 185cm se mi líbilo jak vzadu, tak vepředu. Kdybych dostal na výběr Yeti-Roomster....tak...beru Yetiho
Červen 8, 200916 r Takže v rozumné výbavě to vychází cca na těch 600-650tis, což je myslím relativně rozumný
Červen 8, 200916 r ceny zajímavý... mě by se líbilo 1.8 TSI v nejvyšší výbavě! Přesně tak - pár věcí tam přihodit, ukecat nějakou mírnou slevu a není co řešit...sněhovej miláček by byl doma
Červen 8, 200916 r no, už jenom mít těch 650 tyček každopádně si myslím, že Yeti není žádná velká hitparáda... motory OK, ale vzhled a velikost má mínus... teda u mě!
Červen 8, 200916 r Tiež to tak nejako vidím... Mohol by to byť nástupca FII v našej rodinke škodoviek...
Červen 8, 200916 r To se prave pletes, OII a Yeti jsou cenove stejna trida - a podvozkove take. Nova OCTII zacina cenikove na 350k,- Yeti na 360k,- To je sice pravda, ale porovnej základní motory. Ten v OII (1.4MPI) se nemůže 1.2TSI rovnat
Červen 8, 200916 r vorlajz: mne sa vcelku nezda ta palubovka .. cakal som luxus v style OII a nie downgrade smerom k FII/R .. a to este v nejakom clanku na iDnes sef vyvoja Skoda rozpraval ot om ze tam povodne cheli naroubovat palubku z roomstra ale ze tam bola moc utopena a ze teda vymyslei novu a on osobne tusim ofuky vymyslel... http://auto.idnes.cz/otec-nove-skodovky-ye...09_automoto_fdv "" Zkuste nějaký konkrétní příklad... Tak třeba palubní deska. Původně se měla použít ta z roomsteru, ale jakmile jsem ji viděl zabudovanou ve voze, řekl jsem, že takhle to určitě být nemůže. Prostě se do yetiho nehodila, byla pro něj moc malá, subtilní; musela se kompletně udělat nová. Auto je robustní, přístrojovka musí být taky taková. Záleží mi i na detailech – u yetiho jsem navrhl třeba ventilační průduchy na palubní desce, jejich tvar a vzájemnou vzdálenost, aby tvořily harmonický celek. "" Upraveno Červen 8, 200916 r od LUKY-007
Červen 8, 200916 r omg... to jsou žvásty... "harmonický celek!" ... btw. je někde fotka té přístrojovky???
Červen 8, 200916 r LUKY-007: Kdyby tam dali tu z OII, tak si někdo bude stěžovat, že nemají ani na novou palubku
Červen 8, 200916 r tu je 2 varianty: Skaja .. a co keby bola ta z Rooma to by bolo viac staznosti :-))) Upraveno Červen 8, 200916 r od LUKY-007
Červen 8, 200916 r souhlas s karlosem, yeti je prekvapive maly vuz, mam z nej stejny pocity... Taky mam takovy prvni dojem, ze je to "jenom" takovy vetsi nafouknuty roomster.. ale pokud bych se mel rozmeslet mezi romem a yetikem a mel rozpocet do 400t,- tak volba bude jasna Yeti na me pusobi o 2 tridy vejs aspon na prvni dojem.. akorat za 360t,- bych cekla ze to bude mit aspon zrcatka vyhrevany a v el. a aspon AC klimu .. ta zakladni vybava Yeti je opravdu socialni.. Upraveno Červen 8, 200916 r od JasteR
Červen 8, 200916 r Kdyz koukam na ty motory, sem mel za to ze zakladni vznetovy bude nova 1,6tka .. z ty polovicaty 2.0 81kw sem aspon v G6 nebyl nadseny.. snad je to jen docasny reseni.. Upraveno Červen 8, 200916 r od JasteR
Červen 8, 200916 r ten interíér žeby kópia Octavie a Roomsteru - tie ofuky :smich: alebo ešte Golfu Upraveno Červen 8, 200916 r od wrccko
Červen 9, 200916 r netusim cemu se divite. Y preci nema byt nastupce FII. Ma to byt samostatna kategorie pri zamhoureni oci vyvoj R. Kdo mate Fi a pak FII, tezko pujdete do Y. Vase dalsi auto bude FIII. Jen par odvazlivcu pujde do Y. BTW: resit 4x4 mi taky ptijde zbytecny. Pkud nekdo bydli na horach, tak si koupi poradnou 4kolu a ne polovicatyho Y. A do mesta zas 4x4x neni potreba. Je to neco mezi. Vesnicani, zemedelci, lesaci tam to vidim.
Červen 9, 200916 r OMG to je hlaska ... "BTW: resit 4x4 mi taky ptijde zbytecny. Pokud nekdo bydli na horach tak si koupo poradnou 4kolku" ... tim je jako mysleno co ? Upraveno Červen 9, 200916 r od MichalF
Červen 9, 200916 r --- 4x4 vyuzijes aj v meste .. napriklad na snehu alebo vode .. blacky obhajujes si sam pred sebou to ze ches kupit yeti 1,2 TSI 2 kolak ... to ale neznamena ze 4x4 je nanic :-)))) 4x4 ´lepsie jazdne vlastnosti ... Upraveno Červen 9, 200916 r od LUKY-007
Červen 9, 200916 r Luky - souhlas, když Yeti, tak jedině 4x4...proč si jinak kupovat auto, který se tváří jako "teréňák", nebo chceme-li SUV, když to bude jen předohrab...to je IMHO jen přetvařování. Výhoda Yetiho spočívá přávě v kombinaci perfektních motorů, malých převisů, vyššího podvozku a pohonu všech kol a verze 4x2 je jen jakási "plakátová" položka, aby mohli mít cenu "již od...", tak jako třeba Fábia junior, kterou taky nelze obhájit jinak než jako "základní social verze"
Červen 9, 200916 r Presne tak. Ja sice bydlim ve meste, ale ze zahrady vyjizdim uprostred kopce. Dolu je to slepy, takze musim odjet nahoru. Ted mam OII a kdyz pres noc napadne snih, tak je problem. Ted to delam tak, ze sjedu dolu, otocim se na cca 10 metrech se rozjedu, co to jde a modlim se, abych ten kopec vyjel. Soused ma A4 4x4 a ten klidne uprostred kopce zastavi a v klidu se rozjede. Takze pristi auto jedine 4x4. Budu muset Yetiho okouknou.
Červen 9, 200916 r jak rikam vesnicani a zemedelci a zahradkari Ad Michal: neco vetsiho, rozusnejsiho s tradici. Nissan, Toyota ??? proste off road Luky: v meste snih? Kdy byl naposled? Nechci zacinat debatu, ze v horni dolni byl snih 4 mesice, protze tam nemaj udrzbu, ze zakon schvalnosti rika, ze kdyz budes potrebovat jet, tak zrovna napadne ap. Skaja: ale Y se preci netvari jako terenak. Ja ho tak apson nevidim. Je to odolnejsi kara do lehkeho terenu. Ale mozna mame jine predstavy pod pojmem terenak. Ja tam vidim auto s ramem, veliky kola s drapakem, 3,5l motor, navijak nadavkem. Nechapejte me spatne. Nechci rict, ze ta 4x4 se nekomu nehodi, ale clovek, kterej jezdi po meste a "upravenych" cestach ji proste nepotrebuje. Zbytecne drahy, dalsi veci, co se muzou posrat a spotreba taky vyssi. Jizdni vlastnosti ma lepsi WTZ, pro cloveka, kterej to vyuzije OK, ale jinak??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.