Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

Jak Yeti tak i ta OII FL byli v max.výbavách....o tu výbavu vůbec nešlo...to jsem psal.....Pro mě to byl rozdíl jako když jsem před lety měl svého Passata v servisu a jako náhradní auto jsem dostal OI...to byl opravdu velký rozdíl a tak jsem to cítil i v tomto případě.

Tak nezapomen, ze OI vs Passat jsou obe auta v jine tride, stejne tak OII je vejs nez Yeti a to i cenove pokud se nepletu ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: mne sa vcelku nezda ta palubovka .. cakal som luxus v style OII a nie downgrade smerom k FII/R

.. a to este v nejakom clanku na iDnes sef vyvoja Skoda rozpraval ot om ze tam povodne cheli naroubovat palubku z roomstra ale ze tam bola moc utopena a ze teda vymyslei novu a on osobne tusim ofuky vymyslel... lol

http://auto.idnes.cz/otec-nove-skodovky-ye...09_automoto_fdv

""

Zkuste nějaký konkrétní příklad...

Tak třeba palubní deska. Původně se měla použít ta z roomsteru, ale jakmile jsem ji viděl zabudovanou ve voze, řekl jsem, že takhle to určitě být nemůže. Prostě se do yetiho nehodila, byla pro něj moc malá, subtilní; musela se kompletně udělat nová. Auto je robustní, přístrojovka musí být taky taková. Záleží mi i na detailech – u yetiho jsem navrhl třeba ventilační průduchy na palubní desce, jejich tvar a vzájemnou vzdálenost, aby tvořily harmonický celek.

""

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlas s karlosem, yeti je prekvapive maly vuz, mam z nej stejny pocity...

Taky mam takovy prvni dojem, ze je to "jenom" takovy vetsi nafouknuty roomster.. ale pokud bych se mel rozmeslet mezi romem a yetikem a mel rozpocet do 400t,- tak volba bude jasna Yeti na me pusobi o 2 tridy vejs aspon na prvni dojem.. akorat za 360t,- bych cekla ze to bude mit aspon zrcatka vyhrevany a v el. a aspon AC klimu .. ta zakladni vybava Yeti je opravdu socialni..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

netusim cemu se divite. Y preci nema byt nastupce FII. Ma to byt samostatna kategorie pri zamhoureni oci vyvoj R. Kdo mate Fi a pak FII, tezko pujdete do Y. Vase dalsi auto bude FIII. Jen par odvazlivcu pujde do Y. :palec2: BTW: resit 4x4 mi taky ptijde zbytecny. Pkud nekdo bydli na horach, tak si koupi poradnou 4kolu a ne polovicatyho Y. A do mesta zas 4x4x neni potreba. Je to neco mezi. Vesnicani, zemedelci, lesaci tam to vidim. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luky - souhlas, když Yeti, tak jedině 4x4...proč si jinak kupovat auto, který se tváří jako "teréňák", nebo chceme-li SUV, když to bude jen předohrab...to je IMHO jen přetvařování. Výhoda Yetiho spočívá přávě v kombinaci perfektních motorů, malých převisů, vyššího podvozku a pohonu všech kol a verze 4x2 je jen jakási "plakátová" položka, aby mohli mít cenu "již od...", tak jako třeba Fábia junior, kterou taky nelze obhájit jinak než jako "základní social verze" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak. Ja sice bydlim ve meste, ale ze zahrady vyjizdim uprostred kopce. Dolu je to slepy, takze musim odjet nahoru. Ted mam OII a kdyz pres noc napadne snih, tak je problem. Ted to delam tak, ze sjedu dolu, otocim se na cca 10 metrech se rozjedu, co to jde a modlim se, abych ten kopec vyjel. Soused ma A4 4x4 a ten klidne uprostred kopce zastavi a v klidu se rozjede. Takze pristi auto jedine 4x4. Budu muset Yetiho okouknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak rikam vesnicani a zemedelci a zahradkari :p

Ad Michal: neco vetsiho, rozusnejsiho s tradici. Nissan, Toyota ??? proste off road

Luky: v meste snih? Kdy byl naposled? Nechci zacinat debatu, ze v horni dolni byl snih 4 mesice, protze tam nemaj udrzbu, ze zakon schvalnosti rika, ze kdyz budes potrebovat jet, tak zrovna napadne ap.

Skaja: ale Y se preci netvari jako terenak. Ja ho tak apson nevidim. Je to odolnejsi kara do lehkeho terenu. Ale mozna mame jine predstavy pod pojmem terenak. Ja tam vidim auto s ramem, veliky kola s drapakem, 3,5l motor, navijak nadavkem. lol

Nechapejte me spatne. Nechci rict, ze ta 4x4 se nekomu nehodi, ale clovek, kterej jezdi po meste a "upravenych" cestach ji proste nepotrebuje. Zbytecne drahy, dalsi veci, co se muzou posrat a spotreba taky vyssi. Jizdni vlastnosti ma lepsi WTZ, pro cloveka, kterej to vyuzije OK, ale jinak??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...