SKAJA Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 A to můžeme bejt rádi, že to nakonec nepostavili na platformě fábky, jak se původně uvažovalo...to by byl úplnej konec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Jak Yeti tak i ta OII FL byli v max.výbavách....o tu výbavu vůbec nešlo...to jsem psal.....Pro mě to byl rozdíl jako když jsem před lety měl svého Passata v servisu a jako náhradní auto jsem dostal OI...to byl opravdu velký rozdíl a tak jsem to cítil i v tomto případě. Tak nezapomen, ze OI vs Passat jsou obe auta v jine tride, stejne tak OII je vejs nez Yeti a to i cenove pokud se nepletu ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Unlimited Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tak nezapomen, ze OI vs Passat jsou obe auta v jine tride, stejne tak OII je vejs nez Yeti a to i cenove pokud se nepletu ne ? To se prave pletes, OII a Yeti jsou cenove stejna trida - a podvozkove take. Nova OCTII zacina cenikove na 350k,- Yeti na 360k,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tak jsem si jetýska vypozeral ze všech stran v Brně. Seděl jsem vzadu, vepředu, mrknul do kufru , do motoru. No je to menší. Čekal jsem to o chlup větší, ale se svými 185cm se mi líbilo jak vzadu, tak vepředu. Kdybych dostal na výběr Yeti-Roomster....tak...beru Yetiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 tak nieco tu uz mame zase http://news.auto.cz/cesky-trh/skoda-yeti.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Takže v rozumné výbavě to vychází cca na těch 600-650tis, což je myslím relativně rozumný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 ceny zajímavý... mě by se líbilo 1.8 TSI v nejvyšší výbavě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 ceny zajímavý... mě by se líbilo 1.8 TSI v nejvyšší výbavě! Přesně tak - pár věcí tam přihodit, ukecat nějakou mírnou slevu a není co řešit...sněhovej miláček by byl doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 no, už jenom mít těch 650 tyček každopádně si myslím, že Yeti není žádná velká hitparáda... motory OK, ale vzhled a velikost má mínus... teda u mě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Tiež to tak nejako vidím... Mohol by to byť nástupca FII v našej rodinke škodoviek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 To se prave pletes, OII a Yeti jsou cenove stejna trida - a podvozkove take. Nova OCTII zacina cenikove na 350k,- Yeti na 360k,- To je sice pravda, ale porovnej základní motory. Ten v OII (1.4MPI) se nemůže 1.2TSI rovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 (editace) vorlajz: mne sa vcelku nezda ta palubovka .. cakal som luxus v style OII a nie downgrade smerom k FII/R .. a to este v nejakom clanku na iDnes sef vyvoja Skoda rozpraval ot om ze tam povodne cheli naroubovat palubku z roomstra ale ze tam bola moc utopena a ze teda vymyslei novu a on osobne tusim ofuky vymyslel... http://auto.idnes.cz/otec-nove-skodovky-ye...09_automoto_fdv "" Zkuste nějaký konkrétní příklad... Tak třeba palubní deska. Původně se měla použít ta z roomsteru, ale jakmile jsem ji viděl zabudovanou ve voze, řekl jsem, že takhle to určitě být nemůže. Prostě se do yetiho nehodila, byla pro něj moc malá, subtilní; musela se kompletně udělat nová. Auto je robustní, přístrojovka musí být taky taková. Záleží mi i na detailech – u yetiho jsem navrhl třeba ventilační průduchy na palubní desce, jejich tvar a vzájemnou vzdálenost, aby tvořily harmonický celek. "" Editováno: 8. Červen 2009, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 omg... to jsou žvásty... "harmonický celek!" ... btw. je někde fotka té přístrojovky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 LUKY-007: Kdyby tam dali tu z OII, tak si někdo bude stěžovat, že nemají ani na novou palubku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 (editace) tu je 2 varianty: Skaja .. a co keby bola ta z Rooma to by bolo viac staznosti :-))) Editováno: 8. Červen 2009, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 ty koxo... na fotkách teda slabota!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 (editace) souhlas s karlosem, yeti je prekvapive maly vuz, mam z nej stejny pocity... Taky mam takovy prvni dojem, ze je to "jenom" takovy vetsi nafouknuty roomster.. ale pokud bych se mel rozmeslet mezi romem a yetikem a mel rozpocet do 400t,- tak volba bude jasna Yeti na me pusobi o 2 tridy vejs aspon na prvni dojem.. akorat za 360t,- bych cekla ze to bude mit aspon zrcatka vyhrevany a v el. a aspon AC klimu .. ta zakladni vybava Yeti je opravdu socialni.. Editováno: 8. Červen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 (editace) Kdyz koukam na ty motory, sem mel za to ze zakladni vznetovy bude nova 1,6tka .. z ty polovicaty 2.0 81kw sem aspon v G6 nebyl nadseny.. snad je to jen docasny reseni.. Editováno: 8. Červen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 (editace) ten interíér žeby kópia Octavie a Roomsteru - tie ofuky :smich: alebo ešte Golfu Editováno: 8. Červen 2009, autor: wrccko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 netusim cemu se divite. Y preci nema byt nastupce FII. Ma to byt samostatna kategorie pri zamhoureni oci vyvoj R. Kdo mate Fi a pak FII, tezko pujdete do Y. Vase dalsi auto bude FIII. Jen par odvazlivcu pujde do Y. BTW: resit 4x4 mi taky ptijde zbytecny. Pkud nekdo bydli na horach, tak si koupi poradnou 4kolu a ne polovicatyho Y. A do mesta zas 4x4x neni potreba. Je to neco mezi. Vesnicani, zemedelci, lesaci tam to vidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 (editace) OMG to je hlaska ... "BTW: resit 4x4 mi taky ptijde zbytecny. Pokud nekdo bydli na horach tak si koupo poradnou 4kolku" ... tim je jako mysleno co ? Editováno: 9. Červen 2009, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 (editace) --- 4x4 vyuzijes aj v meste .. napriklad na snehu alebo vode .. blacky obhajujes si sam pred sebou to ze ches kupit yeti 1,2 TSI 2 kolak ... to ale neznamena ze 4x4 je nanic :-)))) 4x4 ´lepsie jazdne vlastnosti ... Editováno: 9. Červen 2009, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Luky - souhlas, když Yeti, tak jedině 4x4...proč si jinak kupovat auto, který se tváří jako "teréňák", nebo chceme-li SUV, když to bude jen předohrab...to je IMHO jen přetvařování. Výhoda Yetiho spočívá přávě v kombinaci perfektních motorů, malých převisů, vyššího podvozku a pohonu všech kol a verze 4x2 je jen jakási "plakátová" položka, aby mohli mít cenu "již od...", tak jako třeba Fábia junior, kterou taky nelze obhájit jinak než jako "základní social verze" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_b Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Presne tak. Ja sice bydlim ve meste, ale ze zahrady vyjizdim uprostred kopce. Dolu je to slepy, takze musim odjet nahoru. Ted mam OII a kdyz pres noc napadne snih, tak je problem. Ted to delam tak, ze sjedu dolu, otocim se na cca 10 metrech se rozjedu, co to jde a modlim se, abych ten kopec vyjel. Soused ma A4 4x4 a ten klidne uprostred kopce zastavi a v klidu se rozjede. Takze pristi auto jedine 4x4. Budu muset Yetiho okouknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 jak rikam vesnicani a zemedelci a zahradkari Ad Michal: neco vetsiho, rozusnejsiho s tradici. Nissan, Toyota ??? proste off road Luky: v meste snih? Kdy byl naposled? Nechci zacinat debatu, ze v horni dolni byl snih 4 mesice, protze tam nemaj udrzbu, ze zakon schvalnosti rika, ze kdyz budes potrebovat jet, tak zrovna napadne ap. Skaja: ale Y se preci netvari jako terenak. Ja ho tak apson nevidim. Je to odolnejsi kara do lehkeho terenu. Ale mozna mame jine predstavy pod pojmem terenak. Ja tam vidim auto s ramem, veliky kola s drapakem, 3,5l motor, navijak nadavkem. Nechapejte me spatne. Nechci rict, ze ta 4x4 se nekomu nehodi, ale clovek, kterej jezdi po meste a "upravenych" cestach ji proste nepotrebuje. Zbytecne drahy, dalsi veci, co se muzou posrat a spotreba taky vyssi. Jizdni vlastnosti ma lepsi WTZ, pro cloveka, kterej to vyuzije OK, ale jinak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.