Tomas86 Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Musim priznat ze mi taky nejak nejde na rozum, ze tam neni 1.4TSI, prijde mi hrozny skok od 1.2TSI a pak az 1.8TSI, ale tak on ten motor byl jeste syrovy vid, ale tak zklamany jsi nebyl?a jak se to chovalo treba v elascite (pruznosti) treba predjizdeni a tak, no asi taky budu muset absolvovat tu jizdu ale ve fabce to bude asi jezdit zajimave vid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 no kdyby dali na výběr i 1,4TSI tak by šlo jen málo lidí do 1,2TSI...to je obchodní tah... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 JJ to je pravda ze by se to tam tlouklo hodne asi i cenou mezi sebou a tak, no ta 1.2TSI bude ood ve fabce ,tady bude takove ze to nenadchne ani neurazi, takove na pohodu, ale kdyz jsem videl toho mista, v motorem prostoru, oleh´jovy filtr nahore, takze pro servisaky idelani motor asi, me stacilo vymenovat zarovku na svoji fabce vcera, jsem myslel ze ten motor rozeberu tak malo mista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 se žárovkama je to i FII síla..hlavně světlo u řidiče kde je baterka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 se žárovkama je to i FII síla..hlavně světlo u řidiče kde je baterka.... Presne tak , to se modlim aby tam mi nepraskla, nastesti to bylo na strane spolujezdce, ale u toho Yetiho to byla pecka takovy mista a vsechno dostupnost, prehlednost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Já když vyměňoval levou přední parkovačku na Roomsteru, tak jsem myslel, že se odstřelím. U Yetiho taky nechápu absenci motoru 1,4 TSI. Já bych ho dal jak s pohonem předních kol, tak i s pohonem všech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Když chce člověk 1.8TSI, tak musí přihodit tuším snad asi 140k, to je strašně moc. S tou 1.2 jsem jel krátce, bylo to po opuštěné silnici, zkoušel sem několikrát rozjezd, přidávání plynu během jízdy, trochu toho blbnutí na vyzkoušení podvozku. Na nějaký hodnocení motoru to nebylo. Každopádně dojmy jsou - po přidání plynu prodleva jako u dieslu, pak najednou zrychlení. Papírově to má stovku o něco horší než 1.6 v R a subjektivně bych řek, že to bude tak nějak odpovídat. Pružností něco mezi 1.4 a 1.6 s tím, že je tam to turbo a v nízkých otáčkách je to ještě chcíplejší do nástupu turba a mnohem živější po jeho nástupu s mírným vadnutím nahoře. Nevim, jestli sem to napsal srozumitelně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 No tak se nechape prekvapit jestli postupem casu se rozsiri i nabidka motoru, treba o 1.4TSI, no jinak popsal jsi to jako z bezneho provozu, ja jsem s 1.6 16V 77Kw nejel, jen s 1.4 16V 63Kw, tak jestli to jede o neco lip tak to neni asi spatne, ale jak rikas jen na normalni jezdeni, ale zas si rikam ze kdyz uz Yeti, tak asi by byl hezky ve verzi 4x4 ale ten priplatek je masakr a v tom 2.0TDI 81kw, by me to zajimalo, ono se to nabizi uz od zakladni vybavy myslim, ale druha otazka kolikrat clovek opravdu docenni tu 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Tu 81kW sem zkousel v GVI a bylo to hodne prijemne svezeni. Prakticky sem nepoznal, ze je to nafta - dokonce bych rekl, ze turbo se projevovalo min jak tady u te 1.2. Jestli si Skoda neda rict, tak by to po rozumnem cipu mohla byt alternativa k te 1.4. Jenze to clovek musi pocitat s 50k za naftu a dalsi prachy za cip... to uz se pomalu vyplati fakt ta 1.8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Presne tak to uz se ta 1.8TSI 4x4 asi vyplati, no jinak ted jeste ono CR motor je az ten 2.0TDI 125Kw, ono ty 81 a 103 jsou jeste PD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Tomas86: 81 a 103 jsou CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Tak jsem si nasel odpoved 2.0 TDI CR DPF/81 kW 5st. mech. 2.0 TDI CR DPF 4x4/81 kW 6st. mech. 2.0 TDI CR DPF 4x4/103 kW 6st. mech. 2.0 TDI CR DPF 4x4/125 kW 6st. mech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Ale vite co je zajimavy ze v Supovi II je to trosku jinak 2.0 TDI PD DPF/103 kW 6stup. mech. 2.0 TDI PD DPF/103 kW 6stup. aut. 2.0 TDI CR DPF/125 kW 6stup. mech. 2.0 TDI CR DPF/125 kW 6stup. aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 (editace) Na autu.cz naopak prej zadnou turbodiru nepozorujou, tak ja nevim Prijde mne, ze maji trosku tendenci hazet veci do extremu. Uvidim az se s tim projedu jindy. Spatny to urcite neni, minimalne na to kvuli tomu turbu clovek nemusi v pripade potreby az tolik dupat nebo podrazovat. Na druhou stranku, zrychluje to skokove. SU fakt zvedavej na druhej kontakt. Jinak kdyz sme u toho testu - nesouhlasil bych tam se spoustou dalsich veci. Editováno: 26. Říjen 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 jj test sz auto.cz http://magazin.auto.cz/testy/skoda-yeti-1-...-vam-libit.html velmi pěkně napsané :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 pěkně? no já nevim, ale už jenom s tím podvozkem... ta výška je tam poznat, stačí pákrát cuknout volantem. mně se to auto líbí, ale tenhle test považuju za trochu extrémní. je to prostě R o třídu vejš, prostorově je to to stejný, podélně a kufrově mírně horší. zrovna třeba šířku vpředu, která je u Y o 5cm větší a v tom testu ju chválijou sem nějak extra nepozoroval. prodejci mně nezávisle na sobě řekli to stejný. já su rád, velká kráva by byla spíš na vobtíž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Jako nektery testy jsou hodne pritazeny za vlasy a lavne testujici jezdci no nevim asi jak se rika 100lidi 100chuti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Tohle můžu, navíc tahle barva vypadá dost dobře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Jo, je hezká. V reálu trochu světlejší. Jenom se trochu bojim, aby to nebyl případ zlatý, po který pak neštěkne ani pes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Netuši někdo jestli časem se do Jeťaka bude nabizet i ta 1,6TDI. Jeťak je pěkny ale když už tak 4x4, a s tou 1,6 by i ta cena mohla byt přijatelnější než je ted u te 2,0tdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 To je nej barva na Yetiho co muze byt dle meho nazoru, videl jsem ji nazivo a parada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko86 Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Tak od štvrtku som aj ja členom yetiklubu. 103kw 4x4 Advantage modrá aqua. Tie testy na auto.cz sa ani mne nezdajú, napr. presadol som zo Suzuki Ignis a Yeti sa oproti nemu v zatačkach nakláňa viac. Jazdný komfort na letných 215/60 R16 gumách je výborný, no teraz som prezul na 205/55 R16 (majú skoro rovnako vysoký profil ako 17ky) a búcha a nadhadzuje to viac. Ale auto je to každopádne výborné vyhovuje mojím potrebám na 100%. Neviete niekto o koľko resp. či vôbec má yeti s paketom pre zlé cesty zvýšenú svetlú výšku? moj predajca mi nevedel odpovedať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Tak at dobre slouzi a urcite si zaloz svuj topic a dej tam foto a popis a navic 4x4 no parada zavidim jen v dobrem chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 paket u Yetoho ma myslím jen ochranu podvozku a výška je stejná. Nevím proč jsi tam dal jiný než povolený rozměr? 16 je malé kolo a ještě nato dáš menší profil pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko86 Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 (editace) Nevím proč jsi tam dal jiný než povolený rozměr? Mam ten rozmer v technickom, takže je povolený... Inak chcel som 215/60 ale predajca nebol schopný tie gumy objednať - zohnať (nahneval ma)... tak stále prezúvanie odkladal a auto stálo na predajni až som ho nakoniec prebral na letných. Na druhý deň mi volá, že mu prišli papiere a aj gumy, tak som došiel prezuť, prezuli ho, pristavili a pozerám, že gumy sú 205/55. Vravím, že tam nemôžu ísť... Pozrel som do technického a boli tam napísané, tak som to nechal tak... ponahadzoval som puklice a je to v pohode EDIT:podľa návodu je to jediný rozmer, na kt. môžeš dať sneh. reťaze (aspoň nejaké +, plus ešte aj pneu sú lacnejšie) Editováno: 27. Říjen 2009, autor: mirko86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.