Přejít na obsah

1.6 FSI (85 kW)


roman5a9

Doporučené příspěvky

Mischicka: no když jezdí člověk normálně, žadné závodění, tak těch 1000km je v pohodě dosažitelné. U tvého TFSI to bude méně, ale to je jasný žejo, nicméně si myslím že těch 800 - 850 km by mohlo být reálný. Záleží kde jezdíš, město a dálnice jsou "zabijákem" dobré spotřeby. Rozhodně to je znatelný rozdíl mezi N95 a N100

Vorlajz: Zajimavé že u tvého motoru žádný rozdíl ve spotřebě nebo dynamice nepozoruješ mezi různými OČ benzínu. Obzvlášt proto, že Scout ma NOx katalyzátor a tím pádem umí spalovat chudou směs v nizkém zatížení motoru... Napadá mě, že jezdíš asi hodně času v otáčkách > 3000 ot/min že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke jenže ty seš závodník. Kdybych jezdil stejnym tempem jako ty, tak budu mit dojezd max 500 km a zas kdyby jsi ty jezdil jak ja, tak mas urco dojezd pres 1000 km. Ale zaleží kde se pohybujes, pokud to je po Praze tak se není čemu divit. Já po městě nejezdím vůbec třeba. 100% mých cest jsou okresky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted právě jezdim hodně vlažně, dálkový cesty vždycky do 5,5l/100km, nějak mi přijde, že jsem se zklidnil, možná je to tou zimou :) jenže průser je, že stačí pár cest po Praze, kdy mi to lítá 8+l/100km a jde dojezd na nádrž do kopru. kdybych jezdil jen ty dálky, ten tisíc bych asi fakt měl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mischicka: no když jezdí člověk normálně, žadné závodění, tak těch 1000km je v pohodě dosažitelné. U tvého TFSI to bude méně, ale to je jasný žejo, nicméně si myslím že těch 800 - 850 km by mohlo být reálný. Záleží kde jezdíš, město a dálnice jsou "zabijákem" dobré spotřeby. Rozhodně to je znatelný rozdíl mezi N95 a N100

Vorlajz: Zajimavé že u tvého motoru žádný rozdíl ve spotřebě nebo dynamice nepozoruješ mezi různými OČ benzínu. Obzvlášt proto, že Scout ma NOx katalyzátor a tím pádem umí spalovat chudou směs v nizkém zatížení motoru... Napadá mě, že jezdíš asi hodně času v otáčkách > 3000 ot/min že?

Hele a jakou máš teda dlouhodobou spotřebu? Mě z těch Tvých čísel tady vychází hrozná housenumera :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pleteš se a hned dvakrát:

Píše o dlouhodobé spotřebě a ne o aktuální. - ano, to jsem pochopil, asi si nerozumíme...

A i ten dojezd na palPC se počítá ze spotřeby za posledních asi 50 km a ne z toho co je zrovna na displeji. - ano to vím a tím jsem myslel aktuální spotřebu, ale měl jsem napsat aktuální průměrnou spotřebu... tím jsem myslel paměť č. 1 nikoli aktulální spotřebu co se na displeji neustále mění aní spotřebu z paměti dlouhodb, tuží z paměti č. 2

proč jsem o tom mluvil... já běžně najezdím na nádrž cca 650 km... ale když jsem jezdil mimo město tak se mi ukázal jednou dojezd asi 750 km a to jsem měl podle palivoměru v nádrži 3/4 paliva... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mischciko ty ses ptal na dlouhodobej průměr a tím já rozumím průměr za celou dobu co tu spotřebu sleduju, což jsou ty 3 roky jak jsem uváděl a ano spočital jsi to správně že moje dl. prům. spotřeba je 5,7 l/100km, což je nějakých cca. 940 km na nadrž (55l - až po víčko netankuju :) přes 1000km mám pouze na N100, ale jelikož ho netankuju tak často jako N98, tak to samozřejmě nemůže tolik ovlivnit tu dlouhodobou spotřebu, aby mi klesla na těch cca. 5,5 l/100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mischciko ty ses ptal na dlouhodobej průměr a tím já rozumím průměr za celou dobu co tu spotřebu sleduju, což jsou ty 3 roky jak jsem uváděl a ano spočital jsi to správně že moje dl. prům. spotřeba je 5,7 l/100km, což je nějakých cca. 940 km na nadrž (55l - až po víčko netankuju :) přes 1000km mám pouze na N100, ale jelikož ho netankuju tak často jako N98, tak to samozřejmě nemůže tolik ovlivnit tu dlouhodobou spotřebu, aby mi klesla na těch cca. 5,5 l/100

No když to říkáš, tak to asi bude pravda, byť mě zaráží dvě věci:

- kombinovaná spotřeba udávaná ŠA je o litr výš a to je hodnota, ke které se dá obvykle v běžném provozu dostat

- takovou spotřebu nemáani 1.4 Fabia, která je lehčí, má užší kola...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče té Fabie, tak to nemohu posoudit, nejel jsem s ní, ale hodnoty, které jsem napsal jsou pravda a je mi jasné že 95% uživatelů tady na fóru tomu nevěří , ale to mě je jedno, na názory druhých auto nejezdí.

Jak už jsem psal, je to dáno i prostředím kde jezdím, žádné město, žádné stání na semaforech, žádné krátké "poskakovačky" se studeným motorem, je to vše jen jízda po okresních silnicích I. a II. třídy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na fabce dlouhodobou 6l, přes léto se vlezu do 5,5 dlouhodobě.

A i na mé OII se dá jezdit za 5,5l, když člověk využívá terén a zbytečně prudce neakceleruje a z kopce(pokud je prudší) odbrzďuje motorem.

Dá se jezdit i s benzínem úsporně, a já osobně se ani nemusím moc snažit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak před časem jsem zde psal o svém za studena cvakajícím 1,6FSI. V servisu bádání celkem 29dní a postupně výměna rozv. řetězu i s napínákem, výměna hydroštelů, olejového čerpadla. To nepomohlo. Tak autíčko putovalo do MB, kde provedena výměna polomotoru. Zítra si pro auto jdu, tak uvidíme. Nevíte co mi zůstalo z motoru původního a na co si dát bacha?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...