vorlajz Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 moje zkušenost u FSI je taková, že rozdíl mezi N98 a Carrera 100 není... dojezd mám furt stejnejn... na plnou nádrž cca 650 - 700 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Mischicka: no když jezdí člověk normálně, žadné závodění, tak těch 1000km je v pohodě dosažitelné. U tvého TFSI to bude méně, ale to je jasný žejo, nicméně si myslím že těch 800 - 850 km by mohlo být reálný. Záleží kde jezdíš, město a dálnice jsou "zabijákem" dobré spotřeby. Rozhodně to je znatelný rozdíl mezi N95 a N100 Vorlajz: Zajimavé že u tvého motoru žádný rozdíl ve spotřebě nebo dynamice nepozoruješ mezi různými OČ benzínu. Obzvlášt proto, že Scout ma NOx katalyzátor a tím pádem umí spalovat chudou směs v nizkém zatížení motoru... Napadá mě, že jezdíš asi hodně času v otáčkách > 3000 ot/min že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 1000km nemám dojezd ani s ropákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 (editace) tak to sme dvaja ... edit: luke asi to bude tym ze netankujeme N100 Editováno: 12. Únor 2009, autor: CorradoVR6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Luke jenže ty seš závodník. Kdybych jezdil stejnym tempem jako ty, tak budu mit dojezd max 500 km a zas kdyby jsi ty jezdil jak ja, tak mas urco dojezd pres 1000 km. Ale zaleží kde se pohybujes, pokud to je po Praze tak se není čemu divit. Já po městě nejezdím vůbec třeba. 100% mých cest jsou okresky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 ted právě jezdim hodně vlažně, dálkový cesty vždycky do 5,5l/100km, nějak mi přijde, že jsem se zklidnil, možná je to tou zimou jenže průser je, že stačí pár cest po Praze, kdy mi to lítá 8+l/100km a jde dojezd na nádrž do kopru. kdybych jezdil jen ty dálky, ten tisíc bych asi fakt měl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 že jezdíš asi hodně času v otáčkách > 3000 ot/min že? ani ne čéče... ale prostě ten rozdíl mezi N98 a 100 velkej není... jestli vůbec nějakej je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Mischicka: no když jezdí člověk normálně, žadné závodění, tak těch 1000km je v pohodě dosažitelné. U tvého TFSI to bude méně, ale to je jasný žejo, nicméně si myslím že těch 800 - 850 km by mohlo být reálný. Záleží kde jezdíš, město a dálnice jsou "zabijákem" dobré spotřeby. Rozhodně to je znatelný rozdíl mezi N95 a N100Vorlajz: Zajimavé že u tvého motoru žádný rozdíl ve spotřebě nebo dynamice nepozoruješ mezi různými OČ benzínu. Obzvlášt proto, že Scout ma NOx katalyzátor a tím pádem umí spalovat chudou směs v nizkém zatížení motoru... Napadá mě, že jezdíš asi hodně času v otáčkách > 3000 ot/min že? Hele a jakou máš teda dlouhodobou spotřebu? Mě z těch Tvých čísel tady vychází hrozná housenumera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Dlouhodobá (tj. asi 3 roky a 45 000km) je 5,7 l/100. Teď v zimě když je ten marast na cestách tak mám od prosince k dnešku spotřebu rovných 6,1 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 A prosím tě, nádrž u OII je na 55 l. Ty najedeš 1000+ km se spotřebou 5.7 l/100km, to už mi teď vychází, že bys potřeboval nádrž 57 l a to ještě jezdíš a nestojíš na suchu...nebo mi chceš říct, že u benzínu tankuješ až po víčko?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 ale ten dojezd se ti ukáže na základě aktuální spotřeba a ta může být i nižší jak celkový průměr! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Pleteš se a hned dvakrát: Píše o dlouhodobé spotřebě a ne o aktuální. A i ten dojezd na palPC se počítá ze spotřeby za posledních asi 50 km a ne z toho co je zrovna na displeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Pleteš se a hned dvakrát:Píše o dlouhodobé spotřebě a ne o aktuální. - ano, to jsem pochopil, asi si nerozumíme... A i ten dojezd na palPC se počítá ze spotřeby za posledních asi 50 km a ne z toho co je zrovna na displeji. - ano to vím a tím jsem myslel aktuální spotřebu, ale měl jsem napsat aktuální průměrnou spotřebu... tím jsem myslel paměť č. 1 nikoli aktulální spotřebu co se na displeji neustále mění aní spotřebu z paměti dlouhodb, tuží z paměti č. 2 proč jsem o tom mluvil... já běžně najezdím na nádrž cca 650 km... ale když jsem jezdil mimo město tak se mi ukázal jednou dojezd asi 750 km a to jsem měl podle palivoměru v nádrži 3/4 paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Mischciko ty ses ptal na dlouhodobej průměr a tím já rozumím průměr za celou dobu co tu spotřebu sleduju, což jsou ty 3 roky jak jsem uváděl a ano spočital jsi to správně že moje dl. prům. spotřeba je 5,7 l/100km, což je nějakých cca. 940 km na nadrž (55l - až po víčko netankuju přes 1000km mám pouze na N100, ale jelikož ho netankuju tak často jako N98, tak to samozřejmě nemůže tolik ovlivnit tu dlouhodobou spotřebu, aby mi klesla na těch cca. 5,5 l/100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 já mam spotřebu dlouhodobou podle PP nejakych 7.7 - 7.8 a dojezd po natankovani do plne(az vypne pistole) ukazuje vzdy neco kolem 720km, ale vzdy najedu tak nejak kolem 650km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 ti to žere skoro tolik co můj "dvoulitr" promniň! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 njn ... 80% mesto :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 já mám město tak půl na půl... cca .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Mischciko ty ses ptal na dlouhodobej průměr a tím já rozumím průměr za celou dobu co tu spotřebu sleduju, což jsou ty 3 roky jak jsem uváděl a ano spočital jsi to správně že moje dl. prům. spotřeba je 5,7 l/100km, což je nějakých cca. 940 km na nadrž (55l - až po víčko netankuju přes 1000km mám pouze na N100, ale jelikož ho netankuju tak často jako N98, tak to samozřejmě nemůže tolik ovlivnit tu dlouhodobou spotřebu, aby mi klesla na těch cca. 5,5 l/100 No když to říkáš, tak to asi bude pravda, byť mě zaráží dvě věci: - kombinovaná spotřeba udávaná ŠA je o litr výš a to je hodnota, ke které se dá obvykle v běžném provozu dostat - takovou spotřebu nemáani 1.4 Fabia, která je lehčí, má užší kola... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Co se týče té Fabie, tak to nemohu posoudit, nejel jsem s ní, ale hodnoty, které jsem napsal jsou pravda a je mi jasné že 95% uživatelů tady na fóru tomu nevěří , ale to mě je jedno, na názory druhých auto nejezdí. Jak už jsem psal, je to dáno i prostředím kde jezdím, žádné město, žádné stání na semaforech, žádné krátké "poskakovačky" se studeným motorem, je to vše jen jízda po okresních silnicích I. a II. třídy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Já mám na fabce dlouhodobou 6l, přes léto se vlezu do 5,5 dlouhodobě. A i na mé OII se dá jezdit za 5,5l, když člověk využívá terén a zbytečně prudce neakceleruje a z kopce(pokud je prudší) odbrzďuje motorem. Dá se jezdit i s benzínem úsporně, a já osobně se ani nemusím moc snažit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 já se nějak nemůžu dostat s dlouhodobou pod šest!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 (editace) i ty provokatére Však u 2.0 FSI bych se pod 6 taky nedostal, ale pod 8 snad jó Editováno: 16. Únor 2009, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 hh.... s předokolkou by to šlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboun Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Tak před časem jsem zde psal o svém za studena cvakajícím 1,6FSI. V servisu bádání celkem 29dní a postupně výměna rozv. řetězu i s napínákem, výměna hydroštelů, olejového čerpadla. To nepomohlo. Tak autíčko putovalo do MB, kde provedena výměna polomotoru. Zítra si pro auto jdu, tak uvidíme. Nevíte co mi zůstalo z motoru původního a na co si dát bacha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.