Květen 20, 200916 r ahoj, zajímaly by mě intervaly výměny rozvodů u 1,6FSI 85kw a vůbec u všech 1,6 Podle tabulky co tady kluci dávali jsem nic o 1,6 nenašel Intreval_v_m_ny_rozvod._emene.doc ( 41.5k ) Správně rozvody ne, já měnil ve 118 tkm vodní pumpu a kladku na klín. řemenu - byly už slyšet ložiska tak výměna spíš z prevence.
Červen 12, 200916 r Využiju taky nové funkce vkládaní videa přimo do textu a přidávám sem video pružné akcelerace 1.6 FSI na třetí rychlostní stupeň z 60 do 140 km/h. Už jsem to tu někde dával, ale teďka to může být spuštěno rovnou ze stránek :-)
Červen 12, 200916 r K tomuto videu není co dodat. Myslím si, že je to vcelku ucházející. Ten život tam pod tou kapotou je
Srpen 20, 200916 r Ahoj, mám OctaviiII 1.6 FSI automat r.v.2005 jsem s ní spokojenej, ale teď se mi pokazilo palivove vstrikovací čerpadlo ( to v motorové části!!ne v nádrži) Nemůžu ho nikde sehnat a ve škodovce za něj chtějí 11 000Kč což je teď pro mě hodně. Moc Vám předem děkuji za rady.
Srpen 21, 200916 r Ahoj,mám OctaviiII 1.6 FSI automat r.v.2005 jsem s ní spokojenej, ale teď se mi pokazilo palivove vstrikovací čerpadlo ( to v motorové části!!ne v nádrži) Nemůžu ho nikde sehnat a ve škodovce za něj chtějí 11 000Kč což je teď pro mě hodně. Moc Vám předem děkuji za rady. Našel jsem ho tady, ale i tak je za osmičku http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c1...-octavia-2.html tuším, že druhovýroba tohoto dílu asi neexistuje.
Srpen 21, 200916 r a nemají to ve škodovce jako "x" díl??? tzn. repasovaný... tam by byla cena na polovině tuším...
Srpen 23, 200916 r a nemají to ve škodovce jako "x" díl??? tzn. repasovaný... tam by byla cena na polovině tuším... S FSI 1,6 jsem jezdil a takhle opravdu nezrychlovala, možná z kopce a větrem v zádech !! Asi jsem měl nějaký líný motor !?
Srpen 23, 200916 r S FSI 1,6 jsem jezdil a takhle opravdu nezrychlovala, možná z kopce a větrem v zádech !! Asi jsem měl nějaký líný motor !? No mám 1.6 FSI a je pravda, že to zátah jak TDI nemá, ale s 1.9 TDi 77kW si poradí celkem v pohodě (vyzkoušeno s kolegou ve stoupání). Aby jela musí se točit, kdo je zvyklej na nízký otáčky z dieselu tak ve 2000 ot. fakt nejede. Mě osobně to auto potěšilo solidní spotřebou - poslední delší trase KV-Ulm-KV 80% dálnice se zaplou klimou v 4 lidech - průměr 6,5 l / 100km, ale je to motor pro klidnou jízdu.
Srpen 23, 200916 r ale tohle bylo z kopce a s vetrm v zadech!vid Mariosi??? lolo Nene, to bylo z Macochy dolů, těsně před nárazem na zem! aleshh: mam "Übermotor", jezdí to jak 2.0 FSI a žere to jak 1.9 TDI, ale to už tady všici ví že mám ten nejbáječnější motor na fóru.... Upraveno Srpen 23, 200916 r od Marios
Srpen 23, 200916 r jo Mariosi, a ac bys rad, tak jak 2.0 FSI ti to fakt nejezdi!!! Jediné co je bezva na tom motoru je: to ticho, ale výkon to určitě nebyl.
Srpen 24, 200916 r no ja tou jednasestkou jeste nejel a bohuzel ani neznam ve svem okoli nikoho, kdo tento motor ma... ale myslim si, ze 85 kW je Octavii dost!
Srpen 24, 200916 r jo Mariosi, a ac bys rad, tak jak 2.0 FSI ti to fakt nejezdi!!! No dobrá, dostal jsi mě musím se přiznat že to jezdí jak 1.2 HaŤaPka s pěti lidma na palubě, klimoškou na plný koule, karavanem v závěsu, velkou rakví na střeše a 10 pytlema cementu v kufru.
Srpen 24, 200916 r není potřeba přehánět Mariosi, ale zároveň je potřeba otevřít oči... osobně si myslím, že je 1.6 FSI je dobrý motor pro O II., ale jako 2.0 FSI to fakt nejede!!!
Srpen 24, 200916 r No mám 1.6 FSI a je pravda, že to zátah jak TDI nemá, ale s 1.9 TDi 77kW si poradí celkem v pohodě (vyzkoušeno s kolegou ve stoupání). Aby jela musí se točit, kdo je zvyklej na nízký otáčky z dieselu tak ve 2000 ot. fakt nejede. Mě osobně to auto potěšilo solidní spotřebou - poslední delší trase KV-Ulm-KV 80% dálnice se zaplou klimou v 4 lidech - průměr 6,5 l / 100km, ale je to motor pro klidnou jízdu. Můžu se pod toto podepsat? I když to nemám vůbec ve zvyku, s nějakým zeleným 1.9 TDI jsem závodil tak před 14 dny tuším za Mohelnicí při cestě z Jeseníků. Jsou tam do kopce dva pruhy a kupodivu nikde nikdo... jak píše xkali... za 4 a ujelo se mu bez problémů. Jelo se ve dvou lidech+menší batožiny v kufru, v zeleném byl jeden pán... (pro některé: dveře i okénka byly zavřené, posádka byla dobře najezená, momentální součinitel odporu vzduchu v závislosti na jeho vlhkosti a teplotě včetně much narážejících do přední části jsem nesledoval, ani směr větru a geomagnetické pole... ). Podle toho jak nás potom předjel na plné čáře a co vyváděl při předjíždění kolony kamionů byl možná nasranej, že mu ujela oktávka s jednou rourou od výfuku ze kterýho se vůbec nečoudilo Jinak praktikuju spíš pohodovou jízdu, takže tenhle motor mi dokonale vyhovuje.
Srpen 24, 200916 r Můžu se pod toto podepsat? I když to nemám vůbec ve zvyku, s nějakým zeleným 1.9 TDI jsem závodil tak před 14 dny tuším za Mohelnicí při cestě z Jeseníků. Jsou tam do kopce dva pruhy a kupodivu nikde nikdo... jak píše xkali... za 4 a ujelo se mu bez problémů. Jelo se ve dvou lidech+menší batožiny v kufru, v zeleném byl jeden pán... (pro některé: dveře i okénka byly zavřené, posádka byla dobře najezená, momentální součinitel odporu vzduchu v závislosti na jeho vlhkosti a teplotě včetně much narážejících do přední části jsem nesledoval, ani směr větru a geomagnetické pole... ). Podle toho jak nás potom předjel na plné čáře a co vyváděl při předjíždění kolony kamionů byl možná nasranej, že mu ujela oktávka s jednou rourou od výfuku ze kterýho se vůbec nečoudilo Jinak praktikuju spíš pohodovou jízdu, takže tenhle motor mi dokonale vyhovuje. Hej tak pod toto se zas já podepíšu jo? Občas si s nějakým TDI zazávodím když to podmínky a nálada umožní a je fakt že když přišlo na věc, tak jsem vždy jakémukoliv TDI 77kW ujel. O tom že jsem neměl pochybnosti že ten druhý opravdu závodil a snažil se, mě přesvědčí vždy kouř z výfuku a styl jízdy kdy zrychluje zrovna ve chvíli kdy předjíždím a nebo se mě drží zuby nechty i když už jedu fakt dost o hubu... S tím že to nejezdí jak 2.0 FSI to je jasný, rozdíl 45Nm a 35 koní musí být vidět, já tím jen chtěl říct, že ten MŮJ motor je (asi) lepší než všechny ostatní 1.6 FSI (a zas to neber úplně vážně, je to jen legrace) Faktem je, že jsem jel s jiným 1.6 FSI a motorický rozdíl byl evidentní na první sešlápnutí plynu. Na druhou stranu si myslím, že 2.0 FSI ve Scoutovi nebude dynamicky o moc rychlejší jak 1.6 FSI v klasické OII (stačí porovnat údaje uvaděné ŠA) Důvody proč jsou hlavně haldex (váha a větší ztráty přenosu síly na kola), Combi (opět větší váha oproti liftu), větší kola (čím větší obvod tím horší akcelerace, větší šiřka běhounu -> valivý odpor a opět zase váha, tentokrát neodpružená) vyšší podvozek (větší součinitel odporu)
Srpen 24, 200916 r jo jasně... neberu to vážně!!! a v podstatě s tebou souhlasím.... ale nemáš tak úplně pravdu v tom, že by byl Scout FSI na tom stejně, jako 1.6 FSI... zrychlení mám o malinko horší jak klasická FSI... a to z toho důvodu, že mám úplně jiné zpřevodování jak klasická O II FSI! prostě ten rozdíl oproti 1.6 FSI 2 vt. z nuly na sto tam prostě je! ale zase mě to žere, žejo a nepochybuji o tom, že konkrétně tvoje FSI není dobře zajeté... je dobře zajeté a rozhodně se s ním musí dobře jezdit! Upraveno Srpen 24, 200916 r od vorlajz
Srpen 24, 200916 r Tak sa hlasim k Vam:D cca pred mesiacom som sa stal vlastnikom octavky 1,6FSI elegance a musim povedat ze som nadmieru spokojny. Cital som forum-niekto tam pisal ze mu tam nieco cwenga alebo take nieco-zatial mozem povedat ze ja nic take nepocujem. Teda....mam najazdenych 33.000km. Zdar FSI...nech nas je wiac ako to spominane 1%
Srpen 24, 200916 r 1.6 FSIček je tu docela dost.... ale těch "dvoulitrů je nějak málo! fňuk... vymenime? velmi rad.... scout je podla mna nadherne auto........
Srpen 24, 200916 r yes... Scout is sexy! takže bych neměnil...!!! ale tou jednašetkou FSI bych se rád svezl....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.