Přejít na obsah

1.6 FSI (85 kW)


roman5a9

Doporučené příspěvky

ahoj, zajímaly by mě intervaly výměny rozvodů u 1,6FSI 85kw a vůbec u všech 1,6 Podle tabulky co tady kluci dávali jsem nic o 1,6 nenašel Intreval_v_m_ny_rozvod._emene.doc ( 41.5k )

Správně rozvody ne, já měnil ve 118 tkm vodní pumpu a kladku na klín. řemenu - byly už slyšet ložiska tak výměna spíš z prevence.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

mám OctaviiII 1.6 FSI automat r.v.2005 jsem s ní spokojenej, ale teď se mi pokazilo palivove vstrikovací čerpadlo ( to v motorové části!!ne v nádrži)

Nemůžu ho nikde sehnat a ve škodovce za něj chtějí 11 000Kč což je teď pro mě hodně.

Moc Vám předem děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám OctaviiII 1.6 FSI automat r.v.2005 jsem s ní spokojenej, ale teď se mi pokazilo palivove vstrikovací čerpadlo ( to v motorové části!!ne v nádrži)

Nemůžu ho nikde sehnat a ve škodovce za něj chtějí 11 000Kč což je teď pro mě hodně.

Moc Vám předem děkuji za rady.

Našel jsem ho tady, ale i tak je za osmičku

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c1...-octavia-2.html

tuším, že druhovýroba tohoto dílu asi neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S FSI 1,6 jsem jezdil a takhle opravdu nezrychlovala, možná z kopce a větrem v zádech !! Asi jsem měl nějaký líný motor !?

No mám 1.6 FSI a je pravda, že to zátah jak TDI nemá, ale s 1.9 TDi 77kW si poradí celkem v pohodě (vyzkoušeno s kolegou ve stoupání). Aby jela musí se točit, kdo je zvyklej na nízký otáčky z dieselu tak ve 2000 ot. fakt nejede. Mě osobně to auto potěšilo solidní spotřebou - poslední delší trase KV-Ulm-KV 80% dálnice se zaplou klimou v 4 lidech - průměr 6,5 l / 100km, ale je to motor pro klidnou jízdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale tohle bylo z kopce a s vetrm v zadech!vid Mariosi??? :) lolo

Nene, to bylo z Macochy dolů, těsně před nárazem na zem! :smich:

aleshh: mam "Übermotor", jezdí to jak 2.0 FSI a žere to jak 1.9 TDI, ale to už tady všici ví že mám ten nejbáječnější motor na fóru....

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo Mariosi, a ac bys rad, tak jak 2.0 FSI ti to fakt nejezdi!!! ;)

No dobrá, dostal jsi mě musím se přiznat že to jezdí jak 1.2 HaŤaPka s pěti lidma na palubě, klimoškou na plný koule, karavanem v závěsu, velkou rakví na střeše a 10 pytlema cementu v kufru. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mám 1.6 FSI a je pravda, že to zátah jak TDI nemá, ale s 1.9 TDi 77kW si poradí celkem v pohodě (vyzkoušeno s kolegou ve stoupání). Aby jela musí se točit, kdo je zvyklej na nízký otáčky z dieselu tak ve 2000 ot. fakt nejede. Mě osobně to auto potěšilo solidní spotřebou - poslední delší trase KV-Ulm-KV 80% dálnice se zaplou klimou v 4 lidech - průměr 6,5 l / 100km, ale je to motor pro klidnou jízdu.

Můžu se pod toto podepsat? :) I když to nemám vůbec ve zvyku, s nějakým zeleným 1.9 TDI jsem závodil tak před 14 dny tuším za Mohelnicí při cestě z Jeseníků. Jsou tam do kopce dva pruhy a kupodivu nikde nikdo... jak píše xkali... za 4 a ujelo se mu bez problémů. Jelo se ve dvou lidech+menší batožiny v kufru, v zeleném byl jeden pán... (pro některé: dveře i okénka byly zavřené, posádka byla dobře najezená, momentální součinitel odporu vzduchu v závislosti na jeho vlhkosti a teplotě včetně much narážejících do přední části jsem nesledoval, ani směr větru a geomagnetické pole... :D ). Podle toho jak nás potom předjel na plné čáře a co vyváděl při předjíždění kolony kamionů byl možná nasranej, že mu ujela oktávka s jednou rourou od výfuku ze kterýho se vůbec nečoudilo :smich: Jinak praktikuju spíš pohodovou jízdu, takže tenhle motor mi dokonale vyhovuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu se pod toto podepsat? :) I když to nemám vůbec ve zvyku, s nějakým zeleným 1.9 TDI jsem závodil tak před 14 dny tuším za Mohelnicí při cestě z Jeseníků. Jsou tam do kopce dva pruhy a kupodivu nikde nikdo... jak píše xkali... za 4 a ujelo se mu bez problémů. Jelo se ve dvou lidech+menší batožiny v kufru, v zeleném byl jeden pán... (pro některé: dveře i okénka byly zavřené, posádka byla dobře najezená, momentální součinitel odporu vzduchu v závislosti na jeho vlhkosti a teplotě včetně much narážejících do přední části jsem nesledoval, ani směr větru a geomagnetické pole... :D ). Podle toho jak nás potom předjel na plné čáře a co vyváděl při předjíždění kolony kamionů byl možná nasranej, že mu ujela oktávka s jednou rourou od výfuku ze kterýho se vůbec nečoudilo :smich: Jinak praktikuju spíš pohodovou jízdu, takže tenhle motor mi dokonale vyhovuje.

Hej tak pod toto se zas já podepíšu jo? ;)

Občas si s nějakým TDI zazávodím když to podmínky a nálada umožní a je fakt že když přišlo na věc, tak jsem vždy jakémukoliv TDI 77kW ujel. O tom že jsem neměl pochybnosti že ten druhý opravdu závodil a snažil se, mě přesvědčí vždy kouř z výfuku a styl jízdy kdy zrychluje zrovna ve chvíli kdy předjíždím a nebo se mě drží zuby nechty i když už jedu fakt dost o hubu...

S tím že to nejezdí jak 2.0 FSI to je jasný, rozdíl 45Nm a 35 koní musí být vidět, já tím jen chtěl říct, že ten MŮJ motor je (asi) lepší než všechny ostatní 1.6 FSI lol (a zas to neber úplně vážně, je to jen legrace) Faktem je, že jsem jel s jiným 1.6 FSI a motorický rozdíl byl evidentní na první sešlápnutí plynu.

Na druhou stranu si myslím, že 2.0 FSI ve Scoutovi nebude dynamicky o moc rychlejší jak 1.6 FSI v klasické OII (stačí porovnat údaje uvaděné ŠA)

Důvody proč jsou hlavně haldex (váha a větší ztráty přenosu síly na kola), Combi (opět větší váha oproti liftu), větší kola (čím větší obvod tím horší akcelerace, větší šiřka běhounu -> valivý odpor a opět zase váha, tentokrát neodpružená) vyšší podvozek (větší součinitel odporu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jasně... neberu to vážně!!! ;) a v podstatě s tebou souhlasím.... :) ale nemáš tak úplně pravdu v tom, že by byl Scout FSI na tom stejně, jako 1.6 FSI... zrychlení mám o malinko horší jak klasická FSI... a to z toho důvodu, že mám úplně jiné zpřevodování jak klasická O II FSI! ;) prostě ten rozdíl oproti 1.6 FSI 2 vt. z nuly na sto tam prostě je! ;)

ale zase mě to žere, žejo :D a nepochybuji o tom, že konkrétně tvoje FSI není dobře zajeté... je dobře zajeté a rozhodně se s ním musí dobře jezdit! :palec:

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sa hlasim k Vam:D cca pred mesiacom som sa stal vlastnikom octavky 1,6FSI elegance a musim povedat ze som nadmieru spokojny. Cital som forum-niekto tam pisal ze mu tam nieco cwenga alebo take nieco-zatial mozem povedat ze ja nic take nepocujem. Teda....mam najazdenych 33.000km.

Zdar FSI...nech nas je wiac ako to spominane 1%:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...