waso1 Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 Ahojte, stále neviem vyriešiť problém so sekundárnym nasávaním vzduchu a vyhadzuje mi chybu: 01 Elektronika Motoru 06A906033DM SIM0S33 1,6 2V 00HS 17831 P1423 035 Řada 1, systém sekundárního nasávaní vzduchu - prútok príliš malý. Prosím neviete mi poradiť čo s tým ? d. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 18. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2010 Zkontroluj pojistky, myslím, že to bývá velká 60A pojistka. Zkontroluj hadice (těsnost) od filtru do sekundaru a ze sekundaru do kombi ventilu a pak zkontroluj kombi ventil podle příručky. Zkontroluj samotný ventilátor, jeho spoj je řešen nýty a ty jsou většinou utržené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waso1 Vloženo 20. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 Dik,- ventilator som vymenil celý komplet (bol velmi hlučný),- hadice od sekundáru som skontroloval (jednu som už vymenil - tú ktorá ide ku ventilu),- poistka je o.k.,- neviem ale ako sa kontroluje kombi ventil - nevevieš mi poslať nejaký link na manuál ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 (editace) Zkus ještě akční členy, jestli ventilátor opravdu funguje. Vzduchový filtr nemáš náhodou silně zanesený? Postup na kontrolu kombi-ventilu je na obrázku. Někdo tam strká i malíček a pokud je hodně špinavý, je to asi chyba, ale to by ti nemělo projít ani tou kontrolou profuku. Editováno: 21. Říjen 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waso1 Vloženo 1. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Skusil som kontrolu kombi ventilu a bol silne zanesený od karbonu a úplne zapečený, vobec sa nedal ústami prefúknuť (vypadávali z neho kusy karbonu).Omontoval som ho z motoru, namočil som ho na noc do prípravku na odstránenie nečistôt, a s kliešťami som ho postupne rozchodil + namontoval späť do motoru.Chybu čo mi hlásila riadiaca jednotka som vynuloval a zatiaľ mi ju znovu nenehlásilo (ale to som stihol najazdiť dnes iba nejakých 30 km).Dakujem Ti za návod....nerozumiem ale ako je možné že sacie potrubie na sekundáry a kombi ventil boli tak silne zakarbónované (...podobalo sa to znečistením na výfuk na dvojtakte)... a asi to bol aj dôvod prečo som musel meniť celý elektromotor s turbínou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef692 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Zdravým pánové. Potřeboval bych poradit. Už dlouhou dobu (cca rok) se mi na Octavii I 1.6 mpi 75 kw rozsvěcuje oranžová kontrolka motoru. Po návštěvě servisu diagnostika vypsala chybu Sekundární vzduchový....., průnik příliš malý. Mechanik zkonstatoval, že nějaký ventilátor se zapíná později než by mel, ale že se pokaždé zapne, tak ať to neřeším, a v druhém servisu mi to potvrdili a že výměna ventilátorů by stála 5000 Kč a nezaručují mi, že to zase chybu nevypíše. Ale docela mi ta svíticí kontrolka vadí, tak bych potřeboval radu co s tím. Pokaždé když mi to v servisu vynulují, tak to vydrží různě, někdy se to rozsvítí hned první den po vynulování, a někdy měsíc nic a pak to zase svítí bez toho abych s tím něco dělal. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Výpis z diagnostiky nemáš? Hodil by se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 kod motora? tam ochadzala hadica ku filtru a aj tie ostatne podtlakove , klapka cista ?stav sviecok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef692 Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Kod motora neznám, ale v týdnu mám v plánu navštívit servis, tak pak písnu i udaje z diagnostiky. Doufám, že to pomůže dohledat problém. A nevíte náhodou pozicí uložení pojistek? Pod co by moch ventil patřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Kód motoru bys měl mít (mimo jiné) ve velkém techničáku, označení a pozice pojistek bývá obvykle v manuálu k autu. Pokud ho nemáš, dá se stáhnout zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef692 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Výsledek diagnostiky: rada valcu 1 - sekundární vzduchový systém P1423 - 35-00 - průtok příliš malý Kod motora: STAVUX01FM5 Pojistku 60A jsem nezkoušel protože jsem nenašel uložení. V levé straně palubky jsou jen malé, a nevím kde ještě by to mohlo být. V servisu mi řekli, že by to moch být ventil přívodu vzduchu, ten fungoval přes PC dobře. Ale motor byl teplý tak to nešlo zkusit, jestli funguje i za studena. Cena výměny ventilu cca 5000 Kč, ale nezaručí, že je to ono, a že jse chyba nezopakuje. Pak je ještě možné, že to bude EGR, ale taky by to chtělo vyměnit celé a nemají tam žádný kousek na vyzkoušení. V poslední době mi, ale stoupla docela spotřeba. Nevím jestli to muže mít na to vliv. Jezdil jsem Prahu za 7.5 - 8 L. Teď´ se pod 9,2 L nedostanu, a nezměnil jsem ani styl jízdy ani pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Témata jsem spojil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesuch Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 (editace) Mám motor po stření opravě s výměnou Lambda sondy - najeto 200 000 Km s LPG /dříve 1 až 1,5 l oleje na 1000 km/.Zapnutí kontrolky motoru u mého motoru způsobuje nezapínání čerpadla sekundárního vzduchu, které vhání sekundární vzduch do katalizátoru.Závada trvá už od roku 2013 a řešení opravy bylo vždy jen vymazání závady, která se opět zapla po 15 km.Zapínání čerpadla vzduchu na dobu 60 až 90 sekund řeším při každém startu samostatným relé se spožděním.Zapínací proud motorku čerpadla sekundárního vzduchu je 30 A!!! a předřadná pojistka je 60 A na baterii vpravo.Relé motorku se nachází pod plastovým krytem označené číslem 100 vlevo - je 40 A.Pro zájemce mohu poradit v tété úpravě na adrese zdesuch54@seznam.cz Editováno: 11. Duben 2019, autor: zdesuch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czzapik Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 ahoj lidi opakuje se mí stále stejná chyba. svítí kontrolka motoru a v readiness kodu neprojde test na sekundární vzduch. jinak ostatní testy OK. dělal test profouknutí ventilu a je to divnej stav. profouknu to v pohodě až odpojím kovovou trubku co je za tím ventilem a vede do výfukového potrubí (na obrazku číslo 10). s trubkou ani za nic. to je jako kdyby bylo něco ucpané ve svodech. je to vůbec možné?? jinak dával jsem nové svíčky NKG, vzduchový filtr, sehnal jsem druhé (jeté) čerpadlo sekundárního vzduchu. koukal jsem na ten ventil a je čistej. když dáv ve vagu test akčních členů čerpadlo fouká, ale nejsem shopný určit jestli fouká dost a já nemám 2 vadný čerpadla. auto jede v pohodě, ale čeká mě STK a proto to řeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery 2 Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 V 11. 4. 2019 na 11:07, zdesuch napsal: Mám motor po stření opravě s výměnou Lambda sondy - najeto 200 000 Km s LPG /dříve 1 až 1,5 l oleje na 1000 km/.Zapnutí kontrolky motoru u mého motoru způsobuje nezapínání čerpadla sekundárního vzduchu, které vhání sekundární vzduch do katalizátoru.Závada trvá už od roku 2013 a řešení opravy bylo vždy jen vymazání závady, která se opět zapla po 15 km.Zapínání čerpadla vzduchu na dobu 60 až 90 sekund řeším při každém startu samostatným relé se spožděním.Zapínací proud motorku čerpadla sekundárního vzduchu je 30 A!!! a předřadná pojistka je 60 A na baterii vpravo.Relé motorku se nachází pod plastovým krytem označené číslem 100 vlevo - je 40 A.Pro zájemce mohu poradit v tété úpravě na adrese zdesuch54@seznam.cz Ahoj, nějak nechápu - k čemu je v reálu to spínání zpožďovacím relé ? Ten ventilátor přece spouští ŘJ motoru a když ho zapíná něco jinýho, tak to přece pozná a stejně občas rozsvítí kontrolku. Ten foukací nesmysl přece nemá vliv na nic než na měřený emise, taky se aktivuje jenom v rozsahu teplot, kdy se motor homologuje a naopak třeba v mrazu, kdy jdou do katu bohatý spaliny a vzduch navíc by byl přínosem, to ani nezafouká :-) Já ho po druhý výměně zapalovací cívky už zpátky nevracel, připojil jsem k němu 2 velký krokosvorky a na dovolený ho v kempu používám na foukání matraček a podobnejch blbin :-) Nevím, jestli jednotka pozná odpojení, nebo jenom podle tlaku vyhodnotí, že to nefouká, tak jsem do konektoru místo fukaru připojil aspoň žárovičku parkovačku, aby tam nebylo přerušení obvodu. Každopádně občas se mi zapíše chyba ve smylu malýho objemu sekundárního vzduchu, jindy to zase i v readiness proběhne v pořádku :-) EGR se mi taky bimcá v motoru na jedný trubce a kablíku a nikam nevede a někdy to je jako chyba a někdy zase v pořádku :-) Jinak teda jezdím na LPG a mám na volnoběhu směs bohatou mimo rozsah a jinde naopak do chuda, takže kontrolka mi svítí skoro furt a její zhasínání beru jako rutinu patřící ke každý cestě a přes bluetooth adapter to zvládám telefonem už skoro poslepu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marculianis Vloženo 7. Květen 2020 Sdílet Vloženo 7. Květen 2020 Takže nie je riešenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery 2 Vloženo 7. Květen 2020 Sdílet Vloženo 7. Květen 2020 před 1 hodinou, Marculianis napsal: Takže nie je riešenie? Řešení čeho konkrétně ? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berka92 Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 V 11. 4. 2019 na 11:07, zdesuch napsal: Zdravím pánové mám Škoda octavia II 1.6 75kw a taky řeším problém se sekundárním vzduchovým systémem a to ten že mi ten ventilátor pořád běží a vybíjí mi baterku teď ho mám odpojený abych mohl jezdit, nevíte kde by mohl být problém ??? díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery 2 Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 před 2 hodinami, berka92 napsal: To podle mě vypadá na spečený relátko. Teď si nejsem úplně jistej, ale myslím, že je v takový černý krabičce jakoby nad posilovačem brzd, aspoň u O1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.