Publikováno Říjen 22, 201014 r Tak jak se vám líbí nový katalog Greenline? Děti se zeleným mikrofonem, malý kluk v obleku s "Ekonomickými novinami" a v nich stupidním nadpisem "Nové trendy: přístup na internet pro každého zdarma", no a na zadní straně pečlivý milicionář kontrolující záď auta... Mluví se o budoucnosti a pro ni sníženým emisím CO2. Bere někdo do úvahy, že člověk ovlivňuje produkci 3% (slovy tří procent) tohoto plynu? Přijde vám ta propaganda normální? Kochejte se tady http://www.skoda-auto.cz/cze/Documents/Catalogue/NewFabia/51_GreenLine_Catalogue_CZ.pdf Upraveno Říjen 22, 201014 r od bojler
Říjen 22, 201014 r Na můj vkus je tam moc dětí a je to moc "zelené". :-) No jo, trend je takový, že CO2 se bere za největší zlo a auta za největší tvůrce a kdo není proti CO2, tak je špatný a odsouzeníhodný. Ekologie se teď cpe všude, nemůžu si už přečíst žádný časopis o autech, aby alespoň polovina nebyla o hybridních autech, elektromobilech a různých modernizacích snižující CO2... Ještě tak chápu, že Greenline jsou modely s nízkou spotřebou, ale když vidím, čím je ji dosaženo (viz pneu, které sice mají malý odpor, ale vlastnosti dost špatné), tak raději pár desetinek litru obětuji. Prostě je teď móda, že vyrábět auta s málo, nejlépe nula, CO2 je moderní, tak to tak všude je, ať je to blbost jakkoli velká...
Říjen 23, 201014 r Jednoducho si to nekupujte a je po probleme. K tomuto dotlacila automobilky Europska komisia svojov stupidnov smernicou o max. flotilovych emiach CO2. Takze tu budeme mat take perly a Mercedesy s trojvalcovymi motormi. Skodovka na to ide este celkom rozumnym sposobom. Len ten marketing to ponal v tomto pripade akosi zvlastne.
Říjen 24, 201014 r Tak leták hodnotím jako takový lehký kýč a při vzpomínce na to jak ta moje zelená bestie žere v chladných měsících, tak mě to nechává chladným
Listopad 12, 201014 r Souhlas s Bojlerem. Jsem proto, aby se chovali jen zelený krávy. Ty současný totiž produkují daleko víc CO2 emisí než celá doprava dohromady... Takže, nekupujme maso z krav, které nebudou mít energetickou třídu alespoň A+, způsobují přece globální oteplování!!! A jinak ať se mi někdo nesnaží vysvětlit, že Euro normy na emise jsou k něčemu, když s každým dalším zpřísněním limitů roste spotřeba aut... Zlatý Euro 3 a motory TDi, co jezdily normálně pod 5l na 100km - to byla EKOLOGIE!!!!!!!!!!!! Dnes je to jen mediální propaganda a populismus
Listopad 12, 201014 r Autor Je několik analýz, ze kterých vyplývá, že typická stará popelnica by musela jezdit ještě cca 10 let, aby dosáhla energetické náročnosti (wtf?) a produkce škodlivin ve výši, jakou obnáší výroba "ekologického" auta. No a jen tak na okraj. Není lepší jezdit s EU4 než měnit za poloviční čas zničenej motor?
Listopad 16, 201014 r souhlas, nejsem si jistý zda někdy chci mít auto s Euro 5 a výš... Btw. nejvíc na tomhle vydělají ekospekulanti, kteří investují do dolů s např. s Lithiem a Niklem. Bude to vcelku podobné jako ten solární boom. Následně se budou hledat cesty, jak zamezit dotacím na taková auta a jak je zrecyklovat...
Leden 25, 201114 r Autor tak se dívám, že show must go on. http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2011_13_modelySkodatanapalivoE10.aspx chtělo by to pořádně hnout s cenou lihu, aby se štamgasti sebrali a pořádně pocuchali mocipánům zadky
Září 30, 20195 r Vypadá to, že v dnešní době gretománie to bude již jen pro běžného motoristu, jenž má v oblibě spalovací motory jenom horší a horší .... Ať už to bude s pokutami za vyšší než schválené emise CO2 jakkoliv - ten zápočet pokuty k jednotlivým modelům je prostě otřesný. Nevím jestli je to spíš k pláči než ke smíchu, ale moje pocity z toho jsou minimálně ... emisní pokuty.pdf
Leden 12, 20223 r https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-agenda-odborar-ze-skodovky-diesel-udrzime-do-posledni-chvile-skonci-v-roce-2035-185531#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=ZLM9I3qJ8rg-202201121552&dop_id=185531&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.