david0007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 nazdar chlapi mam problém z octavii 1.9 tdi 66 kw po ohřatí na 90°c dojde poklesu teploty na 60°c teda podle budiku a pak zase vzestupnemu stoupaní zas na puvodní teplotu a pak za celou cestu je vše pohodě a udělato akorat studeny zajel sem do servisu kde mi překontrolovali pamnět zavad kde nic nebylo čidla překontrolovaný ty jsou v pořadku vymněnily termostat 14 dní v pohodě ale zas to začalo dělat přitom hadice k chladiči jsou horké a samotny chladič je studeny jen po delší cestě po dalnici je vlažný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 najel sjsi s tím víc kilometrů ? (100-200) jestli to není zavzdušněny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 najel sjsi s tím víc kilometrů ? (100-200)jestli to není zavzdušněny najeto 580 km ja už fakt nevim co s tim autem mam dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 to ti může udělat jen termostat. Voda se zahřeje v motoru, termostat to pustí a v první moment se to chladí ve zbytku systému, tak teplota poklesne, a pak už se to srovná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 jednou to tak dělala octa co měla utrženou vrtulku na vodní pumpě , ale tam byla plastová a na TDi by měla být kovová a dělalo to furt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 to ti může udělat jen termostat. Voda se zahřeje v motoru, termostat to pustí a v první moment se to chladí ve zbytku systému, tak teplota poklesne, a pak už se to srovná. to by bylo dobrý možna jen blbnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 jednou to tak dělala octa co měla utrženou vrtulku na vodní pumpě , ale tam byla plastová a na TDi by měla být kovová a dělalo to furt utržena vrtulka na vodním čerpadle byla puvodní oprava po udajnem překontrolovani v servisu mi řekli že je v pořadku.Kdyby to bylo vodní pumpou tak se to bude přehřejvat ne ? a jen mne napada jestli nakym zpusobem neprokluzuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 tenkrát to chvilku vřelo chvilku byla teplota nízká prokluzovat nemůže jde přes rozvodový řemen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 tenkrát to chvilku vřelo chvilku byla teplota nízkáprokluzovat nemůže jde přes rozvodový řemen možna těd pišu hloupost ale jestli nemuže ve vnitř vodní pumpy ňakym zpusobem prokluzovat vrtulka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když .... ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Mohl by někdo napsat po jaké vzdálenost nebo době se motor zahřeje na normální teplotu? Mám podezření že mi termostat odchází do věčných lovišť-motor se dlouho zahřívá, nebo za jízdy najednou poklesne teplota, je to opravdu termostatem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001 ano, vrtiulka na pumpe je plastova, jinak pokud nekeca cidlo teploty (vadne cidlo, prechodove odpory v konektoru atd...zkus srovnat s udajem teloty co jde do motorovky) tak je to urcite termostat, prace na cca 30minut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 29. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 29. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001 ano, vrtiulka na pumpe je plastova, jinak pokud nekeca cidlo teploty (vadne cidlo, prechodove odpory v konektoru atd...zkus srovnat s udajem teloty co jde do motorovky) tak je to urcite termostat, prace na cca 30minut... čidla jsou v pořadku mezi dvouma je rozdil tři stupne mněl sem to napojeny VAGu už jen proto abych z vesela nejezdil a na budiku 90°c a třeba ve skutečnosti nevařil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej to ale neznamena ze funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej a byl měněn před závadou nebo až teď ? já jednou měnil termostat na fiatu a byl špatnej. to že je novej neznamená že je 100% ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 29. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne jestli se spíš nepřidírá termostat termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej a byl měněn před závadou nebo až teď ? já jednou měnil termostat na fiatu a byl špatnej. to že je novej neznamená že je 100% ní. termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil. odvzdušni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 29. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil. odvzdušni neodvzdušnuje se chlazení samo ještě mně napadlo jestli to neovlivnuje nak vičko na nadobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paul Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 už je to v pořádku, teď jsme se vrátily z Brna a rafička se ani nehla a motor se zahřál po 3 km (cca). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david0007 Vloženo 30. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 už je to v pořádku, teď jsme se vrátily z Brna a rafička se ani nehla a motor se zahřál po 3 km (cca). gratuluju taky bych si odych kdyby to šlo takhle lehce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 už je to v pořádku, teď jsme se vrátily z Brna a rafička se ani nehla a motor se zahřál po 3 km (cca). gratuluju taky bych si odych kdyby to šlo takhle lehce A má to auto ještě nějaký jiný problém? Už to tady zaznělo, třeba to kolísání je normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GloweringI Vloženo 15. Únor 2007 Sdílet Vloženo 15. Únor 2007 Po ujetí přibližně 5 km jde teplota na cca 70, pak spadne dolů, za okamžik jde zpět na 70 a tam se ustálí. Tak se to stane 2x za sebou .Na 90 ( t.j. střed stupnice ručička nedojede ).Termostat měněn před cca 1200 km.Může to být opět termostat ? Nebo je závada jinde? Octavia 1,9TDI 66kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.