Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Tak budu se muset podivat po necem jinem. Davam to do servisu a tam davaji preve tyto fri-tech. A kotouce Bremba. Tak nevim. Na moje jezdeni by to snad i stacilo ..... :rolleyes:

Ja jsem koupil tady od seba kotouce i desky. Jsou super a levne. Napis mu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prosím o radu, myslím že mi dosluhují kotouče na 1,6 74 kW AKL, typuji, že to jsou 256 mm a tyto mi tam od pohledu moc nesedí . Když stejně budu kupovat nový, řekněte mi někdo co vechno je potřeba vyměnit, kybych chtěl nějaký o trochu větší třeba 280 nebo 288. Současné doufám, že by to i lépe brzdilo. A pokud mám zůstat u 256 mm, tak jaký typ a k tomu destičky? díky

post-4663-1176069759_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před pár měsíci jsem tady psal že dáván ATE PowerDisc... najeto 3000 km a uz se mi zase klepe volant :(:(:(

Hanzi sorry za OT, ale ctu to tady cely a jestli najedes na nekterej brzdach 5000 a jdou do haje, asi bych se zamyslel nad ridicskejma schopnostma.. neni to urazka..ale brzdy, maj vydrzet vic, a co vim tak tech 5000 ujedu za pul roku,a asi jezdis plyn-brzda, a mozna i bez kvaltu a nebo kalis dalnici a dobrzdujes ve vysokejch rychlostech, pak muzes mit sebelepsi a pujdou brzo do kytek.. prijde mi to divny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před pár měsíci jsem tady psal že dáván ATE PowerDisc... najeto 3000 km a uz se mi zase klepe volant :(:(:(

Hanzi sorry za OT, ale ctu to tady cely a jestli najedes na nekterej brzdach 5000 a jdou do haje, asi bych se zamyslel nad ridicskejma schopnostma.. neni to urazka..ale brzdy, maj vydrzet vic, a co vim tak tech 5000 ujedu za pul roku,a asi jezdis plyn-brzda, a mozna i bez kvaltu a nebo kalis dalnici a dobrzdujes ve vysokejch rychlostech, pak muzes mit sebelepsi a pujdou brzo do kytek.. prijde mi to divny.

To máš částěčně pravdu, ale často se hodně lidem křiví kotouče ikdyž nijak intenzivně nebrzdili...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec kluci,

...a je to tady! Podlouhém a vyčerpávajícím shánění se mi podařilo tu vytouženou zadní RS nápravu dovést domů. Vše je na autě, zbývá mi jen odvzdušnit, seřídit ruční brzdu a šup s tím na kola. Koupil jsem na ní nové kotouče SBS s deskama ATE.

 

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec kluci,

...a je to tady! Podlouhém a vyčerpávajícím shánění se mi podařilo tu vytouženou zadní RS nápravu dovést domů. Vše je na autě, zbývá mi jen odvzdušnit, seřídit ruční brzdu a šup s tím na kola. Koupil jsem na ní nové kotouče SBS s deskama ATE.

Hodně dobrá práce :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před pár měsíci jsem tady psal že dáván ATE PowerDisc... najeto 3000 km a uz se mi zase klepe volant :(:(:(

Hanzi sorry za OT, ale ctu to tady cely a jestli najedes na nekterej brzdach 5000 a jdou do haje, asi bych se zamyslel nad ridicskejma schopnostma.. neni to urazka..ale brzdy, maj vydrzet vic, a co vim tak tech 5000 ujedu za pul roku,a asi jezdis plyn-brzda, a mozna i bez kvaltu a nebo kalis dalnici a dobrzdujes ve vysokejch rychlostech, pak muzes mit sebelepsi a pujdou brzo do kytek.. prijde mi to divny.

To máš částěčně pravdu, ale často se hodně lidem křiví kotouče ikdyž nijak intenzivně nebrzdili...

Souhlasím najedu cca jenom 10 tis.km za rok a brzdím docela citlivě a stejně mi rok staré origo kotouče se zvlnili. Myslím si, že na skoro 1,3 tuny težké auto musí být brzdy prostě kvalitnější materiál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě se navrátim k Powerdiskám od ATE, tyhle desky jsem před 30.000 km dával na auto, od té doby jsem měl velmi dlouhý krok pedálu brzdy a brždění nebylo ono, přičtu ještě propadání pedálu... řadil sem se mei uživatele, kteří na tyhle desky nadávají. Co čas nechtěl, v neděli jsem se dal na výměnu spojky, pak došlo na její odvzdušnění. Je možné že odvzdušněním spojky se srovnaly i ty brzdy ??? Teď to brzdí jako kráva, pedál zabírá hned na hoře a bzdy se hezky zostra zakusují. pedál je hezky tvrdej jako kámen. Spojka sice má společnou nádržku na kapalinu, ale nikdy bych neřekl, že by to mohlo mít na tohle vliv. Vždycky sem si myslel že je v háji hl. br. válec, ale ten jak je vidět je zcela v pořádku !!! Takže teď si těch Powerdisků fakt uživám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě se navrátim k Powerdiskám od ATE, tyhle desky jsem před 30.000 km dával na auto, od té doby jsem měl velmi dlouhý krok pedálu brzdy a brždění nebylo ono, přičtu ještě propadání pedálu... řadil sem se mei uživatele, kteří na tyhle desky nadávají. Co čas nechtěl, v neděli jsem se dal na výměnu spojky, pak došlo na její odvzdušnění. Je možné že odvzdušněním spojky se srovnaly i ty brzdy ??? Teď to brzdí jako kráva, pedál zabírá hned na hoře a bzdy se hezky zostra zakusují. pedál je hezky tvrdej jako kámen. Spojka sice má společnou nádržku na kapalinu, ale nikdy bych neřekl, že by to mohlo mít na tohle vliv. Vždycky sem si myslel že je v háji hl. br. válec, ale ten jak je vidět je zcela v pořádku !!! Takže teď si těch Powerdisků fakt uživám.

A ty máš desky Ate a kotouče Ate Powerdisk na autě už 30tis km a do volantu nevrní? To by byl úspěch!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cca kolem 250 km. Zdá se mi to už v poho. Stačí nepatrně sešlápnout a tlačí se mi bulvy na čelní sklo :kuk: . Zatím to ale šetřím, tak nemůžu říct. Prostě jsem si na to už zvyknul a těžko říct, jestli je to lepší nebo horší než standardky. Prostě je to spoko. lol

Tak já jen potvrzuji: Vrtané Zimmermany předek i zadek na deskách Ferodo Premier brzdí bezvadně mám cca 1000 km. lol Dobrý kup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam, ze jeste ze sem ty jiny fora prolez a docet se, co je opravdu dobry, jinak by tu vsichni stale kupovali horem dolem ATE a Bremba a podobny sragory :)

nevim podle ceho je to sragora...az ti ty tvoje cimrmany prasknou tak si budeme podivat co je sragora..

na aute jsi to nemel tak nevim jak to muzes hodnotit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...