Červen 27, 200619 r Ne Brembo destičky nedělá. A cože to budeš dávat na zadek Oprava dělá ,ale jen pro superturismo a vejš
Červen 27, 200619 r No ten obchod jak tu psal aka- http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=3& ...kdyz koukam na ty desticky tak se system ATE, LUCAS a KELSEY HAYES lisi asi tvarem. Tys kupoval s tim cidelem na opotrebeni? Brzo budu mit 120tis., garancku a budou se delat asi i brzdy, chtel bych kotouce Brembo Max, ale co k tomu za desticky ATE, Jurid, Lucas, Textar? Tohle je obr system ATE: Odpovi me nekdo na ten tvar desticek, nebo je to jedno? tvarem se origo nejvic podobaj ATE systemu.
Červen 28, 200619 r Ate power disk jsem dával na Fábii TDI a jak tady někdo píše,potzřebujou se zahřát a potom fungujou OK.Dnes jsem na Superba kupovat ATE desky+ATE kotouče a spokojenost Já tam mám asi 14 dní ty ATE (powerdisk + desky ATE), nějakou dobu jsou je jen šolíchal, cca.550 km a teď jsou fakt super. Oproti seriovce určitě...
Červen 28, 200619 r hm, tak abych pravdu rek, zacinam premejslet i o brzdach, protoze ty z vyroby jsou nic moc
Červen 28, 200619 r Ate power disk jsem dával na Fábii TDI a jak tady někdo píše,potzřebujou se zahřát a potom fungujou OK.Dnes jsem na Superba kupovat ATE desky+ATE kotouče a spokojenost Já tam mám asi 14 dní ty ATE (powerdisk + desky ATE), nějakou dobu jsou je jen šolíchal, cca.550 km a teď jsou fakt super. Oproti seriovce určitě... Kotouce mas 256mm? ktery konkretne desticky ATE si tam dal? http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=3&
Červen 28, 200619 r Autor Já mám Octávku 1.8T rok výroby 2000 - ještě ta starší. Nemám tam čidla opotřebení, takže jediná možnost je tato: přední brzdové destičky (kód: GDB1275) pro systém ATE nepřipraveno pro signalizace opotřebení Appr. stamp E9 90R 01107/054 délka 74,2 mm tlouštka 156,4 mm výška 19,5 mm
Červenec 13, 200619 r tak kluci procital jsem to a ja shanim neco slusnyho na 1.9tdi 66kw kotouce asi brembo nebo zimmermann a desky mozna ferodo... nebo jestli mate nejaky jiny vyzkouseny tak prosim poradte...diky
Červenec 13, 200619 r Autor Zatím testuju ATE, ale čekal jsem od toho asi víc, nevím, zdá se mi, že musím velkou silou zmačknout brzdy, aby mi aspoň trošku zabralo ABS, jestli je třeba chyba při montáži, že je tam vzduch nebo já nevím
Červenec 13, 200619 r Zatím testuju ATE, ale čekal jsem od toho asi víc, nevím, zdá se mi, že musím velkou silou zmačknout brzdy, aby mi aspoň trošku zabralo ABS, jestli je třeba chyba při montáži, že je tam vzduch nebo já nevím hmm a ani kdyz se zahreje tak to tolik nebrzdi...je tam rozdil proti origo... mam ted na ty ate dobrou nabidku
Červenec 17, 200619 r Jako brzdí dobře, nevadnou, ale zdá se mi spíš chyba na autě.. a jak dlouho je mas a jestli uz vidis jak se opotrebovavaj??
Červenec 21, 200619 r Ja mám 3 dny na autě ATE PowerDisc + desky ATE.. Teprve zajíždím tak pak napíšu jaký jsou .. Ale konečně mi nevibruje volant .. Před tím jsem tam měl originály, vydržely 10 tis km a zkroutily se.. Duofám že tyhle vydržej víc !
Červenec 22, 200619 r Ja mám 3 dny na autě ATE PowerDisc + desky ATE.. Teprve zajíždím tak pak napíšu jaký jsou .. Ale konečně mi nevibruje volant .. Před tím jsem tam měl originály, vydržely 10 tis km a zkroutily se.. Duofám že tyhle vydržej víc ! Na vibracich se hodne podily spatne silenbloky predni skrutne tyce.Pokud jsou spatne,tak se spatne sjedou kotouce a pri brdeni se chveje volant. Doporucuji prvne vymenu techto silenbloku,potom kvalitni desticky vcetne kotoucu a je klid nadobro.
Červenec 23, 200619 r Ja mám 3 dny na autě ATE PowerDisc + desky ATE.. Teprve zajíždím tak pak napíšu jaký jsou .. Ale konečně mi nevibruje volant .. Před tím jsem tam měl originály, vydržely 10 tis km a zkroutily se.. Duofám že tyhle vydržej víc ! Na vibracich se hodne podily spatne silenbloky predni skrutne tyce.Pokud jsou spatne,tak se spatne sjedou kotouce a pri brdeni se chveje volant. Doporucuji prvne vymenu techto silenbloku,potom kvalitni desticky vcetne kotoucu a je klid nadobro. Ty jsme delali asi pred pul rokem.... ted i loziska.. snad to vydrzi vic nez 10tis km ..
Červenec 23, 200619 r Dával jsem ATE Powerdisk desky Jurid vcelku slušný.Studený mají snahu pískat a příde mi že po zahřátí lepší brzdí.Alespon se mi to tak zdá.Mám na nich najeto asi 5 000 km.
Srpen 2, 200619 r No psal jsem to tady o par prizpevku niz. Mam tam vymeneny snad vse a brembo max po 3tis v haji. A ani jsem je poradne nezahral. Dalsi vec co se bude preventivne menit budou silenbloky na napravnici a uvidi se.
Srpen 3, 200619 r Jako brzdí dobře, nevadnou, ale zdá se mi spíš chyba na autě.. Co vím tak kolega dodával známému brzdy na Nissan Sunny GTR na rallye a dával mu Feroda. Ferodo DS Performance. Dost mastné jak kotouče tak destičky, ale prý v pohodě. Jinak nečekej zázraky. Co já mám informace tak hlavní přednost je že brzdy tak rychle nevadnou, ale není to tak, že by to začalo brzdit více. Jen to má lepší odvod tepla takže mají delší dobu účinnosti. Dokonce ve studeném stavu jsou nebezpečnější než normální protože nejsou zahřáté... Ty ATE jsou celkem v pohodě. Vrtané s drážkou. Ale nediv se když Ti budou dřívě odcházet destičky Řekl bych, že Ferodo je lepší než ATE...
Srpen 28, 200619 r Tak nikdo nemá zkušenosti s kotoučema LUCAS, event. i destičkama? Tak to budu asi první, který to zkusí.
Srpen 28, 200619 r Ja mám 3 dny na autě ATE PowerDisc + desky ATE.. Teprve zajíždím tak pak napíšu jaký jsou .. Ale konečně mi nevibruje volant .. Před tím jsem tam měl originály, vydržely 10 tis km a zkroutily se.. Duofám že tyhle vydržej víc ! presne tohle mam taky chteji zahrat, ale nevadnou apak to brzdi jedna basen...
Srpen 29, 200619 r mate nekdo zkusenosti kolik vydrzi ty ATE Powerdisk + ATE desky takovou normalni jizdou???
Září 12, 200618 r Tak dneska jsem poridil i ja a to BREMBO MAX a TEXTARY. Prej spolu vyvyjeji,tak jsem zvedavej,jak budou spolupracovat mechanicky Jen jeste pro shrnuti.Ted mi docela vibruje volant pri brzdeni.protoze jak mi bylo receno na TK mam krivy levy kotouc,takze kdyz vymenim ty disky a desky,tak by to melo prestat,ale jeste tady kolkrat pisete vymen jeste stabiky,vymen silentbloky,vymen luzka,co teda vsechno v mym pripade bude dobry vymenit,aby se mi teda ty Berembice zase nezkroutily kvuli debilnimu gumovymu krouzku? Upraveno Září 13, 200618 r od kocht
Září 16, 200618 r zdar kluci, trochu odbočím od destiček k 312 mm brzdám z RS. Teď když už mám RS čumák, chystám se k němu udělat i přední brzdy. A tak se ptám jestli je "hlava ložiska čepu kola" (těhlice) obj. č. 1U0 407 255-6 AH stejná jako u turba 110kw??? Teda pokud jsem se dobře díval, tak Etka hovoří že ano! Předělával už někdo z vás brzdy ze 280 na 312 mm???? Za jakou cenu se na dají použité těhlice sehnat??
Září 20, 200618 r Ahoj, já dal na své 300 koňové RS kotouče zimmerman a desky ferodo 2500 a super. Na předku jsou chlazené vrtané průměr 312 mm tloušťka 25 mm a na zadku chlazené průměr 246 mm tloušťka 22 mm. Po dvouměsíční zkušenosti můžu říct, že brzdí úplně stejně jako originály - ovšen brzdí pořád - nevadnou ani při častém prudkém brždění.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.