Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

:) Na puvodnich kotoucich jsem najezdil 120tis. Pak vymena ATE 25tis. a jsou zkrouceny. Uvidis, az je budes muset vymenit kvuli male tloustce, kdy se Ti zkrouti.

Na druhy OI ATE se pravidelne krouti po 8tis. km.. byly tam i Feroda a ty se zkroutily driv.

Z toho vypliva, ze Ti kotouce budou slouzit az do prvni vymeny a pak se budou kroutit a kroutit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si dobře vzpomínám, tak v tomto fóru byl jeden příspěvek o vůlích, kde se popisovalo, že pokud jsou v náboji vůle, tak dochází k obrušování kotoučů, kde se po časem vytvoří "plošky" a pak při brždění dochází k rázům.

Když jsem nechával srovnávat kotouče, tak po změření úchylkoměrem zjistili, že jeden kotouč byl v pořádku a druhej byl jen opravdu drobet hozenej. Docela jsem se divil, že i při velmi malé výchylce auto při brždění tak "kope".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám svoji zkušenost. Dříve sem na autě měl ATE PowerDisk a destičky ATE (obyč.), nyní vidím že to nebyla dobrá kombinace. Po 90.000 km se mi kotouč sjel pouze o 1 mm a destičky na polovinu a celkově brzdný výkon od začátku nebyl nic moc. Teď jsem dal Brembo MAX a destičky TEXTAR a málem sem si rozsekal obličej o volant jak to brzdí, ještě že se poctivě poutám. Takže tuto kombinaci mohu všem doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Poraďte mi, co by jste koupili na skoro 200koňovou octávku, našel jsem docela slušnou akci na Bremba, proto o nich přemýšlím, ale i tak jsou drahý jako prase.

Kdyby jste třeba věděli o nějaké super ceně nebo měli s nějakou značkou dobré zkušenosti, budu moc rád, když řeknete. -_-

Rozhodnbe brembo na 200 koni sou nejlepší a na BRZDACH SE NESMÍ ĚETŘIT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

potřeboval bych poradit zda na 1.8T 1999/3 budou pasovat přední desky ferodo FDS 1463. V katalogu je uvedeno od 2000/7. Od face-liftu byla přidána signalizace opotřebení, bez té bych se obešel, ale nevím zda se měnil rozměr desek, případně konstrukce třmenu. Bude někdo vědět odpověď?

Dík Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Pánové,

potřeboval bych poradit: před několika dny se mi na palubce rožnula kontrolka brzd. (najeto 90 tis.Km - vše původní). Nelenil jsem a mrknul dneska na stav kotoučů i desek. Naměřil jsem 20,2mm tloušťku kotoučů o průměru 280mm a destičky mají celkem okolo 11,5mm. Kablík nevypadá nikde poškozený. Není to nějak moc brzo, že už to signalizuje výměnu? Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...