Delf Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Na puvodnich kotoucich jsem najezdil 120tis. Pak vymena ATE 25tis. a jsou zkrouceny. Uvidis, az je budes muset vymenit kvuli male tloustce, kdy se Ti zkrouti. Na druhy OI ATE se pravidelne krouti po 8tis. km.. byly tam i Feroda a ty se zkroutily driv. Z toho vypliva, ze Ti kotouce budou slouzit az do prvni vymeny a pak se budou kroutit a kroutit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DaveTDI Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Nejak nechapu proc by kotouce ATE mely po vymene vydrzet o mnoho mene nez puvodni ATE ? Mel by to preci byt stejny dil jako se montuje v automobilce, tak by to preci melo vydrzet stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Je to divny, ja ted nahodil Brembo a ty vydrzely 5000 km, uz taky nevim, co mam delat. Mel jsem auto u dvou mechaniku a ti na naprave nic nenasli docela me to zacina srat, abych rekl pravdu. Nekoupil jsem si auto kvuli tomu, abych mel strach zabrzdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Pokud si dobře vzpomínám, tak v tomto fóru byl jeden příspěvek o vůlích, kde se popisovalo, že pokud jsou v náboji vůle, tak dochází k obrušování kotoučů, kde se po časem vytvoří "plošky" a pak při brždění dochází k rázům. Když jsem nechával srovnávat kotouče, tak po změření úchylkoměrem zjistili, že jeden kotouč byl v pořádku a druhej byl jen opravdu drobet hozenej. Docela jsem se divil, že i při velmi malé výchylce auto při brždění tak "kope". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 (editace) Budu ted nechavat menit pruziny, takze bude auto na zvedaku, na tohle se zamerim diky za dalsi radu Edit: kde mam podpis? Editováno: 11. Červen 2009, autor: houmik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Já jsem měl původní kotouče do 185t km pak již neměli min tl. tak jsem nedávno měnil... ATE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Edit: kde mam podpis? zobrazuje se pouze 1x na každé straně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 (editace) Ja mel jako prvni pri vymene ATE, ty odesly za 2500 km, ted teda Brembo a citim jemny kopani po 5000 km a to jsem menil komplet cely brzdy, predek, zadek, desticky, proste vsechno Beda: diky za vysvetleni Editováno: 11. Červen 2009, autor: houmik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 já maám těd na ATE asi 2tkm. Prví tis km jsme se maximálně snažil brzdit hodně s citem aby se zajeli...nevím co je na tom pravdy ale oproti těm starým je naprostý klid, žádný kopání nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Ja taky zajizdel jak posranej no, co ja tady tak cetl, tak je to prevazne problem 81 kW nafty... Beda: ale preju ti, aby te to krouceni nepotkalo, protoze to je nehorazna pakarna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Přidávám svoji zkušenost. Dříve sem na autě měl ATE PowerDisk a destičky ATE (obyč.), nyní vidím že to nebyla dobrá kombinace. Po 90.000 km se mi kotouč sjel pouze o 1 mm a destičky na polovinu a celkově brzdný výkon od začátku nebyl nic moc. Teď jsem dal Brembo MAX a destičky TEXTAR a málem sem si rozsekal obličej o volant jak to brzdí, ještě že se poctivě poutám. Takže tuto kombinaci mohu všem doporučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampo54 Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 No chlapi, já mám fabku TDI, chip 104kW a nedávnou jsem koupil BREMBO MAX + Textar destičky(prej špička) a opravdu si nemůžu stěžovat, brzdí to sakra dobře, nedá se to srovnat s původními. Obojí jsem koupil na rajautodilu.cz a vše v pohodě, někde tam o těch Brembo max mají i článek....mohu doporučit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 Dobrej PR prispevek, to je Tvuj shop nebo kamosuv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampo54 Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 Dobrej PR prispevek, to je Tvuj shop nebo kamosuv? bylo mi to doporučeno, není to reklama, jeslti chceš, pošlu ti fotku jak to mám na autě a nikoho jiného kdo dělá brembo jsem na netu pořádně nenašel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 ELIT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frygo Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Dobrej, chystám se vyměnit u mé Octavie 1.8 T AGU brzdovou kapalinu, a tak bych se chtěl zeptat jaké množství (ml) si mám připravit. Dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;hl=brzdov%E1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 4. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 dnes vymenene brzdove kotuce komplet predne original vydrzali 156 000km new Brembo max dosticky ferodo zadne Brembo easy check dosticky ferodo... moj poznatok k vymene predne v pohode ale zadne nedoporucujem rozoberat bez pripravku na zatlacenie piestika lebo to neposkladate... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gilerakk Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Tak jsem dneska na Fabii vymenil kotouce+desticky (po 150000 km uz bylo treba) a brzdi to tak nejak nic moc. Ale to je asi normalni,ze? Kolik kilometru tak trva, nez to zacne brdit alespon tak, jak s tema puvodnima brzdama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Tak jsem dneska na Fabii vymenil kotouce+desticky (po 150000 km uz bylo treba) a brzdi to tak nejak nic moc. Ale to je asi normalni,ze? Kolik kilometru tak trva, nez to zacne brdit alespon tak, jak s tema puvodnima brzdama? Počítej tak 1000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Elr Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 Poraďte mi, co by jste koupili na skoro 200koňovou octávku, našel jsem docela slušnou akci na Bremba, proto o nich přemýšlím, ale i tak jsou drahý jako prase.Kdyby jste třeba věděli o nějaké super ceně nebo měli s nějakou značkou dobré zkušenosti, budu moc rád, když řeknete. Rozhodnbe brembo na 200 koni sou nejlepší a na BRZDACH SE NESMÍ ĚETŘIT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Elr Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 cus lidi dejte si pozor u kotoučových brzd na zadní nápravě hadičky(trubičky ) jsou obaleny takovym plastovym krytem a rychle korodujou a praskaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jonda Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Zdravím, potřeboval bych poradit zda na 1.8T 1999/3 budou pasovat přední desky ferodo FDS 1463. V katalogu je uvedeno od 2000/7. Od face-liftu byla přidána signalizace opotřebení, bez té bych se obešel, ale nevím zda se měnil rozměr desek, případně konstrukce třmenu. Bude někdo vědět odpověď? Dík Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Bude tam 100% rozdíl akorát v tom že budou mít signalizaci, je zajímavé, že signalizací jsou levnější, než bez ní! Jinak žádné konstrukční změny na deskách se nekonali! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Pánové, potřeboval bych poradit: před několika dny se mi na palubce rožnula kontrolka brzd. (najeto 90 tis.Km - vše původní). Nelenil jsem a mrknul dneska na stav kotoučů i desek. Naměřil jsem 20,2mm tloušťku kotoučů o průměru 280mm a destičky mají celkem okolo 11,5mm. Kablík nevypadá nikde poškozený. Není to nějak moc brzo, že už to signalizuje výměnu? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.