paldous Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Ahoj, je tu nekdo kdo ma origo od vyroby tu 1.6ku na plyn? Zajimali by mne skusenosti s timhle motorem a hlavne s provozem na plyn, jake mel poruchy, kolik ma najeto km a pod... A jeste by mozna bylo dobre vytvorit specialni skupinu pro tenhle druh pohonu, cili neco jako podskupinu k pohonu 1.6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venasy Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Měl by dotaz ohledně přimazávání ventilů u tohoto typu motoru. Mám první LPG, najeto pár tisíc km, zkušenosti žádné. Je nutné řešit přimazávání ventilů toho motoru? Pořídil jsem si Flas*Lube (http://www.ochranamotoru.cz/flashlube-ochrana-motoru-lpg-cng-valve-saver-kit.php) a chystám se k montáži a uvítal by jestli by mě někdo neporadil kam přesně do sacího potrubí u tohoto motoru umístit přívodní šroub. Jakou máte spotřebu? Já se zatím pohybuji kolem 8 - 8.5l/100km (ikdyž PP píše kolem 6l/100km :-) O2 2009kombi, LPG BRC seq. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 taky by mne to zajímalo... Nevíte někdo alespoň, od jakého výrobce montuje Škodovka v provýrobě LPG komponenty? Co jsem zaslechl, tak jedna paní povídala, že je to BRC a nemusí to být nutně špatný, ale chtělo by to nějaké seriounější info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 Ahoj,Octavku 1.6 s LPG z vyroby, tady ma člen "Bajny Phoenix,sve zkušenosti piše v sekci Fabia 1-Lpg.Tam jsi o jeho zkušenostech s timto vozem mužete něco přečist.Ma tam k tomu i pěknou fotodokumentaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 10. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2011 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PauLofWoCC Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Příteli, buď to navrtáš do takovýho místa (1 tryska), aby jsi měl bezpečně zaručenou jistotu, že ti to sežere každej válec, tzn nejlepé někam za klapku směrem k motoru, a nebo si koupíš kostku-rozdělovač a do každý komory k válci navrtáš trysku (tzn 4 trysky). Ta kostka vyjde odhadem na 500kč. Ale možná taky kecám a stojí 200kč.....pokud máš zájem, napiš SZ a já ti dám přímo odkaz na to kostku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venasy Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 další dotaz: jaké čidlo na tomhle motoru musím odpojit (příp. co něco jiného), aby nešel nastartovat nebo v případě běhu zhasl? řeším druhý immob., tak kdyžtak přes SZ. Paliv.čerpadlo není to pravé. Ideální by bylo něco, co nejde jednoduše zjistit diagnostikou, ale není to podmínka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fikusito Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 nazdar, ja mam LPG od Feb 2012 (BRC) , najazdenych 28 tis.km s plynom, zatial bez problemov...realnu spotrebu mam okolo 8.5L/100km, pocitana v exceli do posledneho centu. Sedi mi to aj ked natankujem plnu 47 L tak spravim 550km co je v prepocte tiez 8.5. Na benzine som mal spotrebu do 7L ked som netlacil, a ked som tlacit strach a hroza... Neviem co to robi s motorom, pocul som vela nazorov pre aj proti, podla mna to je individualne, zavisi to od stylu jazdy, hlavne vytacanie motora pri extremnych mrazoch, jazdenie na kratku vzdialenost, celkova starostivost o auto atd. 1.6tky motory nie su velmi vydarene, nepoznam zatial nikoho, komu by nezrala olej, davnejsie som mal Audinu 1.8, 15 rocnu a ta nebrala vobec nic...asi aj preto davaju do Tour iba 1.6tky aby zvysili ich predaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 2 fikusito: Pokud neznas nikoho komu by 1.6 nezrala olej. tak se ti predstavuju cca 100t km a jeste jsem nedolival.. menim po 15t km vzdy bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 A co tam máš za olej ? 5w40 ? Já mám 5w30 a pukod jedu klidně do 3000 ot/min tak nežere jak víc tak žere . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fikusito Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 davam tam cely cas castrol 5w30, no menil som v 30 tis. intervaloch, bol som naivny,veril som,, ze ked to bolo tak nastavene a odporucene od vyrobcu, tak by to malo byt fajn, no mechanik odporucal menit po 15 tisic, bolo jednuduchsie menit po 30k km,a nedat na jeho odporucanie, takze aj v tom moze byt pricina..ale pokial viem po vacsine beru olej...zacalo mi to brat ked som mal nabehanych okolo 70k ...teraz mam 160k nie je nic strasne no musim dolievat...tak pol litra od vymeny po vymenu...velmi to nesledujem..ked zasvieti dolejem..no emisnej to bolo v norme...takze asi je to v norme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 Tak potom ja som druhy zatial nezere olej mam nabehane 120000km 5W40 menim kazdych 15000km na lpg najazdene 30000km tiez brc 7L aj 6L zalezi na jazde a obsadenosti auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Nezlobte se ale motor prostě z principu olej zrat musí, i kdyz třeba jen pár deci na výměnu. Leda ze by se redil nespalenym palivem. Ja dolévám během výměny litr a nevidím v tom problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faust81 Vloženo 27. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2015 mě taky sežere od vyměny do vyměny olej bez dolívání .měním taky do 15tkm octavia 1.6 2012 60tkm,nechápu někoho kdo věří že olej do 30tkm vydrží a pak udělá puf a je špatnej už v pulce má busiva která zbytečně ničí motor a co tím ušetříte-...prd. pokud teda nekoupite auto nové a ve 100tkm ho prodáváte.já kupuju klasicky škodovácký olej longlife ale měním ho po 15tkm olej je dobrý ale nic neni věčné.mám najeto s autama přes 1M km a pokaždý včas měním olej a ty motory drží příští rok chci dát octavii do plynu ale zatím nevím který systém je nejlepší ale samo dám přimazávaní ventilů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 to Jakub Šik: pokud by jsi hledal tady svůj příspěvek, přesunul jsem ti ho sem http://forum.skodahome.cz/topic/125590-%C5%A1koda-octavia-ii-16-mpi-lpg/#entry2145538 je to přímo v sekci LPG, kam chodí i plynaři montážníci, takže tam spíše dostaneš fundovanou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Šik Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igi54 Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 Ahoj, právě kupuju Octavii v této motorizaci. Co bych měl udělat jako takový vstupní servis? Vyměnit olej, olejový filtr, vzduchový filtr. Co ještě dalšího? Benzínový filtr nebo něco ohledně LPG? Auto má najeto cca 270k a rozvody už se dělaly. Má i servisku tak tam vidím co vše se měnilo. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 ohledně LPG asi jako první bych mrkl na nádrž, pokud je 10 let, bude to chtít novou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igi54 Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 před 2 minutami, Malta napsal: ohledně LPG asi jako první bych mrkl na nádrž, pokud je 10 let, bude to chtít novou Jo, to už jsem se ptal přímo ve vlákně LPG, že když je to tovární zástavba, jestli se taky mění, ale nejspíš se tedy mění. To mě čeká příští rok v červenci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 je otázka, v jaké kondici budou vstřiky, viz vlákna v LPG sekci o problematických vstřicích v tovární zástavbě ... osobně, bych se asi tomuto autu vyhnul, neboť s tímto autem nebudeš moci jet za byť sebelepším plynařem, kvůli blokované jednotce, zkrátka ti na tom nic neudělá. Jak říká můj plynař, kupte holé auto, LPG tam doděláme nové a se zárukou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igi54 Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 No auto už jsem právě koupil, sice nebylo úplně nejlevnější (necelých 120k), ale zase má poctivou servisní historii, auto mělo jednoho majitele a bylo firemní a jezdil s tím většinou jeden starší člověk. Co myslíte, dá se za tu cenu? Takže se mi moc nechce hledat jiné. Trošku jsem prošel co se dá zde na fóru a jedno z řešení bylo použít jinou LPG řídící jednotku a pak by se daly tedy použít jakékoliv (kvalitnější) LPG vstřiky? Podle servisní knihy mají současné vstřiky méně než 60k km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igi54 Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 (editace) Ještě všeobecný dotaz - kromě věcí vyloženě ohledně LPG, tak jinak je vše úplně stejné jako 1.6MPi nebo některé díly jsou nějak speciální? Editováno: 21. Říjen 2021, autor: Igi54 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 21. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2021 Lpg nici a degraduje vsetko.Takze hadice s tesnenim,piestne kruzky,olej,ktore vydrzia pri benzine 300tkm s LPG im moze byt koniec za 100tkm. Otec ma tiez LPG od 20tkm a pri 105 tkm mu zrala 2L oleja na 1000km. Ked bolo sanie v takomto stave vypisovala RJ rozne chyby,a tym aj odstavila LPG a motor siel len na benzin. Po prekruzkovani motora a jeho dokonalej ociste sania ide vsetko normalne cca 35tkm. Sam som zvedavy kolko mu to este vydrzi.Tieto prace si robim sam takze prekruzkovanie nas vyslo na cca 500 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2021 s tím LPG ničí a degraduje všetko .... bych asi úplně nesouhlasil, rozhodně to nelze paušalizovat, není jasné z tvého příspěvku, co tvůj otec má za auto na LPG, ale měl jsem jedničkovou haťapu 47kW od nova, plyn jsem tam dával od zajetých 3t km a do poslední chvíle (než jsem jí poslal za symbolickou cenu do světa) nebrala ani deci oleje a to měla na hrbu poctivývh 400t km. Nevím jak teď, ale info tak čtvrt roku zpět, měla aktuálně 415t km a jezdí dál. Jestli to co popisuješ, se týka 1,6 v oktávě, je to možné, ten motor neznám, ale mé zkušenosti s LPG, jsou vesměs pozitivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 22. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2021 Sme v sekcii OII 1.6.Mpi takze preto som neuvadzal motor.Ma OII 2012 1.6 Mpi BSE. To ,ze tvoja Htp nevypinala plyn ked motor vypustal cely ten sajrajt z vyfuku este neznamena ,ze sa netvoril.Tieto motory vydrzia 400 500 tkm urcite no mne vadi ked ides na vylet 2800 km a musis premyslat aby si motor nezozral vsetok olej. Zadavatel sa pytal preco mu vypina plyn.Ma modernu RJ a ta uz pri menej zavaznych chybach to robi. Ps: ja tie motory rozoberam 3- 4 do roka a vidim sam ake su hadice znicene.Mna nikto nemusi presviedcat ci LPG ma vplyv na gumu a ine materialy. Staram sa o sest tychto motorov s najazdom od 150 do 480tkm a vidim ,ze staci doladit tesnost sania a dychania motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.