-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
jak uz jsem jednou psal, potrebujes jine tehlice. Takze doporucuju rovnou sehnat tehlice z 2.0tdi klidne i s tlumicema a loziskama protoze ten to ma vsechno vetsi. Tlumice maj vetsi prumer, loziska jsou pouze 4 sroubove provedeni pro uchyceni. Pak muzes nahodit bud 288mm a nebo 312mm, ale tam uz takovy markatni rozdil v brznem ucinku neni. Kotouce jak doporucujou ostatni,vyhodou u techto brzd je, ze at das cokoliv nebudes resit zvlneni kotouce, destisky urcite ferodo ds2500..ten rozdil je hodne hodne znat.
-
Tahnuti podvozku do strany, vibrace
na 17 a 18 je jine nastaveni geometrie, proto se vam sjizdi spatne a auto se blbe chova.
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
ja teda kotouce nikdy nezajizdel, zakaznikovi probrzdim a predam. Ostatne ve fabrice se s tim taky nebudou zdrzovat
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
ja bych v prvni rade zmeril hazivost samotnych kotoucu a hazivost lozisek. To ze nekdo ocisti dosedaci plochy a vse promaze je snad samozrejmosti. Na 288mm brzdy potrebujes i jine tehlice s tlumicema pripadne udelat mezikrouzky na tlumice.
-
Čištění klimatizace
demontuj spodni kryt stredu palubky aby ses dostal na cidlo co je na vyparniku. demontuj cidlo a hadickou s kvalitnim cisticem poradne proper vyparnik az to potece pod autem z odtoku klimi. tohle opak dvakrat a mas vyhrano
-
COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510
zdravim prosim muzete mi poradit jaky format videa presneji videoklipu mi columbus prehraje? Obcas si nejakou tu pisnicku stahnu z youtube a nevim jaky format zvolit abych to mel i s obrazem. Diky
-
Olej v chladící kapalině
tenhle vymenik ma dneska uz skoro kazdy auto. Olej ma vetsi tlak tak se tlaci do vody. Zkus ho vyradit a vycistit system od oleje a vyzkouset.
-
Klepání v pravé přední nápravě
praskle pero nemas? obcas praskne posledni zavit a pak to v te misce drnci. A pak se mrkni jestli nemas vuli v tycce rizeni, vem za ridici tyc a hybej s ni dolu a nahoru. Uz jsem resil rachot a bylo vylagrovany rizeni.
-
Zobrazení teploty oleje
hmm tak to je zajimave pocteni aspon to nekdo poradne vysvetlil. Ja zil v domneni, ze to na zaklade nejakeho odporu meri zaneseni oleje a tim vyhodnocuje i jeho opotrebovani. Utvrdilo me v tom i to, ze pri resetu intervalu je v nabidce okenko kvalita oleje. Kazdopadne beru tede svoje tvrzeni zpet a davam zapravdu jinym.
-
Zobrazení teploty oleje
Vyhodnucuje kvalitu oleje podle obsahu zeleznych pilin na to nepotrebuje zadnou laborator ale staci mu kapacitni senzor.
-
Zobrazení teploty oleje
je na vane je to TOG cidlo, meri kvalitu, teplotu a hladinu oleje.
- O2combi po vymene pruzin hadze zadna naprava na nerovnostiach , neplava !!!
-
Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW
za vse muzou saly, kouknete na dieselpowerforum. U problemovych motoru maji saly jine koncove oznaceni a jsou vetsinou znacne vydrene, Momentalne se daji koupit pouze jedny a rozdeluji se na horni a dolni saly. Sam jsem vymenu delal, fotky info najde tam
-
Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW
spis nez srouby je treba vymenit saly Tam vznika ten hlavni problem.
-
Nejde se rozjet, padá to
treba vyletela hadice, nemusi to byt hned turbo
jakub benes
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva