Přejít na obsah

ELXEL

Uživatel
  • Počet příspěvků

    338
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1701 zobrazení profilu

Oznámení ELXEL

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

58

Popularita

  1. Má už Škodovka aktualizaci map pro Amundsen letos? Poslední, co mám u VW ekvivalentu, je z loňska a Columbus podle všeho už má novější mapy. Netušíte někdo, kde to vázne?
  2. Máte nějaký ověřený usb hub/rozdvojku, přes kterou zapojím jak CarStick tak CarPlay? Mám jenom jedno USB a přes USB hub, který mám, to nefunguje. Jednotka vidí USB Modem, ale nefunguje to, když CarStick připojím napřímo, tak to jede (ale tím přijdu o CarPlay). Nebo je nějaký jiný způsob? PS: Technicky mám Discovery Media v Golfu 7.5, ale ono je to totéž a VW fóra nejsou tak užitečná. EDIT: Jestli to chápu správně, tak to ani nemůže jít, protože při použití CarPlay se přehodí role a telefon je USB Host a jednotka v autě je periferie…
  3. Tak buď se v Brně něco chystá nebo jsou nové mapy špatně, protože mi to ve hrozne spoustě ulic dává 30 i kdyz tam není.
  4. Ten konec května by mohl odpovídat, on je vlastně už červenec :-D
  5. To píšou na stránkách VW, ale jsem si celkem jistý, že jsem to kontroloval před méně než měsícem (mám teď Golfa) a určitě to tam nebylo. Shodou okolností jsem na to kouknul dnes a objevilo se to tam. Nevím ale, kdy se to přesně objevilo.
  6. Já jsem dneska Golfem ještě nejel, tak uvidím, až do něj večer sednu, jak to bude vypadat.
  7. Ten problém není jenom u škodovky, stejné problémy má i CarNet od VW, taky to pozoruju od středy, včetně toho Internal Server Error. Přepdokládám, že na pozadí je společný zdroj dat a je to akorát jinak „naskinované“ pro různé značky.
  8. Budu předpokládat, že Škodovka má stejné zdroje jako Volkswagen. Co se vytížení silnic týká, tak je to s Waze plně srovnatelné IMHO, někdy možná lepší, někdy možná horší. V čem se to může lišit a liší, jsou uzavírky, u nás má Waze dobrou editorskou podporu a všechny uzavírky jsou v něm vidět hned, nebo velmi brzo poté, co je někdo nahlásí. CarNet si to bere z nějakých oficiálních databází, takže něco je tam vidět okamžitě a správně (třeba v Brně na dvě hodiny čistili jedno rameno tunelu a to bylo v ten čas přesně v infotainmentu viditelné) a něco tam není vůbec nebo se objeví až po delší době (IMHO úřady prostě nezadávají správně ty uzavírky, jak by měly, ale to je moje spekulace). Výmoly/odstavená vozidla/švestky umí jenom Waze. Pak taky záleží na zemi, kde to budeš používat. V Německu je Waze spíš slabší, u nás je hodně silný. Další věc, kterou je třeba brát v potaz je to, že Amundsen si cesty plánuje sám, tj. on naplánuje trasu a třeba až po chvíli mu dorazí aktuální dopravní informace a to může být na přeplánování pozdě (ale nemusí), zatímco Waze plánuje na serveru, který ta data samozřejmě má. Suma sumárum: Obojí funguje slušně, někdy selže to, někdy ono. Na delší cesty, kdy vím, že hrozí kolony (typicky D1 do Prahy), pouštím obě navigace.
  9. Takže jestli to chápu správně, přišel jsi o držáky na pití a při prudším manévru telfon odletí bůhvíkam :-D
  10. Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění). Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.
  11. To sice pochopili, ale působí to trochu směšně, jako v tom vtipu, kdy policajt říká "Pán je nějaký suterén, když mu nesvítí pravý heligón."
  12. IMHO protože automat bez auto hold funguje tak, že po puštění brzdy se auto rozjede. A najednou byste měli v autě funkci, kdy se po puštění brzdy nic nestane. Navíc si umím představit, že tam bude i jiný, technický důvod (například, že držet tlak v brzdovém systému automaticky z nějakého důvodu není vhodné).
  13. Trochu se zpožděním (sleduju to tu méně, co jsem změnil vozidlo) - tohle je AFAIK legislativní požadavek ve Slovinsku (nebo aspoň byl, když jsem tam byl před deseti lety na dovolené), takže bych očekával, že Škoda bude mít možnost tohle softwarově řídit.
  14. To se do trojkové oktávky dávalo vždycky, je možné, že do nějakých výbav jenom za příplatek, to nevím.
×
×
  • Vytvořit nový...