Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

houmr

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    ta cierna 44kW ma peknu vybavu 😉
  2. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    Za mna nafta v F3 nema vyznam, tam jedine benzin. Pokial mu nevadi 1,0 MPI 55kW 95Nm a doteraz mu staci HTP 47kW a 112Nm, tak asi vie do coho ide. Pise ze chce jednoduchy motor a to to MPI je. Ono ani TSI nie je zase tak komplikovany a s dnesneho pohladu hybridov uz vobec nie. Fabie 1,4 TDI sa vacsinou fasovali ako firemne, kde bude najazd urcite vacsi. Zatial tu zaznel iba rocny najazd ale nepadlo tu o dobe pouzivania vlastnenia vozidla kolko sa predpoklada. Tiez dolezity udaj. https://www.autobazar.eu/detail-autoesa/skoda-fabia-combi-iii-10-mpi-clever/AbSVtOxTnP0/ https://www.autobazar.eu/detail-aaa/skoda-fabia-combi-10style-servkniha-tempomat/AeKlmqZs3Ej/ toto som nasiel ale najazd uz cez 150tkm, ono celkovo tieto MPI su vacsinou vybava active, v lepsich vybavach je malokedy to byvali TSI.
  3. houmr odpověděl na miroslav.spatny's téma v Elektrika
    @Patrik1971 ja som hovoril o nakodovani a prijimaci technik, ze pokial je baterka parametrovo rovnaka nie je potreba. Tiez si neviem predstavit ako auto rozozna X rocnu a novu. Kolegovi toto tiez povedali v Hyundai presne co mne. Dalej som to neriesil, bolo to informativne ;-)
  4. houmr odpověděl na miroslav.spatny's téma v Elektrika
    @FFA pokial menis baterku za rovnaky typ (parametrovo) len kus za kus tak nie je potreba. Riesili sme to v servise a vysledok netreba.
  5. houmr změnil svou profilovou fotografii
  6. @TomasSA Sam si tu odpovedas, kde bude problem, co bude lepsie. Pises, ze mas zachovale, garazovane auto s roku 2015 a najazdom 15tkm. Ked si chcel usetrit a vyhnut sa problemom naco na najazd 15tkm za 8+ rokov ti je tempomat ? ODPOVED mas: vo svojom poslednom prispevku v poslednej vete ;-)
  7. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    @informator myslim, ze F3 mala pri 1,2 TSI EA 211 radu CJZ.....a CYV myslim, ze nebola v F3.
  8. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    @TOMUS pisal som to iba s vizualno - estetickeho hladiska @Malta ano bolo za priplatok, myslell som to skor ze CR trh trosku Skoda culila oproti SR, kde si to nemusel priplacat pokial si nebral holotu. Na SK je vidiet daleko menej pred FL F3 iba klasickymi svetlometmi (bez projektoru) oproti CR, kde sa to muselo priplacat resp. uz ambition to mal u nas v zaklade.
  9. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    @zwan vsetko zelezi od rozpoctu a priorit.......... ako uz bolo pisane. Motory uz nebudeme rozoberat 1,0 TSI zivsi, 1,2 TSI prijemnejsi, vybava vsetko je to o prioritach a rozpocte. Za mna jednu vec, ak chces pekne vozitko vizualne: - pekny kukuc je o svetlach- pred FL jedine cocky projektor ( a to v CR bol iba STYLE najvyssia) po FL full LED svetlomety ( zase vysoke vybavy). Obycajna ziarovka nie je moc atraktivna celkovo svetlomet. - zadne kotuce pred FL ( v CR za priplatok, standard iba 81kW) po FL iba 81kw verzia.......... Pokial nepozname rozpocet a co musi mat vybava tazko sa poradi.
  10. @Karel z HK Nato ze auto ma max. 30tkm a prva prehliadka slusna faktura na 330 eur. Na jar som v SA menil olej + filter + prehliadka + sviecky 295 eur p.s.: kde je test baterky ? ci na ten prdia ?
  11. houmr odpověděl na teedy's téma v Podvozek
    @do.mo F3 1,2 TSI 66kW ma predne kotuce 256mm priemer, mensie t.j. FS III. Vzadu ma 1,2 66kW ak bola kupena na SVK, tak kotuce v zaklade. Boli krajiny, kde boli bubny a kotuce sa priplacali ak niekto chcel. Signalizacia opotrebenia nie je.
  12. houmr odpověděl na Fero74's téma v Motor 1.2 TSI
    @snicel96 len si zistil, ze alternator spravne dobija baterku. Ked je auto odstavene, neodomykas ani nic ine min. hodinu, tak zmeral kludove napatie akumulatora......
  13. @Jezdec52 na motor HTP netreba nadavat. HTP je urceny do mesta a motanie okolo komina. Pokial si ho niekto vyberie na jazdu po dialnici 140km/h a pise ako to zerie, tak si vybral absolutne nevhodny motor. Zrovna 1,4 TDI by som oznacil jednoznacne najhorsi motor (a obzvlast v F3), ci prejavom, kulturou atd ;-)
  14. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    @informator ja som bol na zaciatku skepticky k verzii 1,2 TSI 66kW, ze to nepojde oproti Leonu (1,2 STI 77 kW EA 211 EU5) a som prekvapeny, ako na bezne pohodove vozenie staci aj 66kW verzia. Ono samotne auto Fabia nie je ziadne zavodne, takze tam ani netreba ziadny extra motor.
  15. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    @informator 1,2 TSI velmi dobre poznam a samozrejme viem ako jazdi 1,0 TSI, je zivsi, ale vo vyssich otackach ;-) co ti mozem povedat, tak 1,2 TSI urcite nepotrebuje cez 2 000 ot. aby nechcipla ;-) To by uz musel byt hodne nesikovny vodic. Zrucnemu vodicovi na rozjazd staci 1300-1500 a v kopci 1700 ;-) V briezku sa pohnem bez plynu ;-) presne ako pise @Martab lepsie sa to uz neda vystihnut, uzivatelskost je u 1,2 TSI o nieco lepsia hlavne naspodu. 1,0 TSI potrebuje nad 2000 ot. zatial co 1,2 TSI nad 1500 ot. (samozrejme zalezi na prevodovom stupni a ceste) @DoubleGtoto je dalsi faktor pri vybere ;-)
  16. houmr odpověděl na Hochmi's téma v Ostatní
    @informatorzabudol si este na jednu vec, co sa tyka motorov 1,2 TSI a 1,0 TSI a to si musi zvazit kupujuci. Nehovorim, ze 1,0TSI je zly motor, ale v spodnom paske ma 1,2 TSI lepsi samotny beh motora, lepsie sa pozbiera, lahsi rozjazd a tak a prave v meste by som povedal pri poskakovani ma 1,2 TSI vyhodu v tomto. S casti to poriesi DSG ak si to vyberie (osobne by som DSG nechcel). Keby je v cenniku pri fabii motor 1,0 TSI a 1,2 TSI beriem prave 1,2 TSI. Dovod je presne, taky ako som pisal, tiez dost jazdim po meste.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.