-
Nefunkční stěrače a ostřikovač
Stejný problém, stejné příznaky - léčba: výměna pojistky č.15
-
závada start stop systému + EPC + ztráta výkonu
Jelikoz zatim hlaska zmizela, v servisu jsem s tim jeste nebyl... takze zatim zahada. Pokud mas auto v zaruce, tak musi resit autorizak.
-
závada start stop systému + EPC + ztráta výkonu
Ahoj, vcera se mi stal podobny problem - pri kratke jizde za studena auto zacalo trosku cukat (skoro nepozorovatelne), rozsvitila se kontrolka motoru a pak zavada start/stop system. Motor se samozrejme nevypinal, ani kdyz nebyl S/S system vypnuty. Hlasku zavady to pak psalo jeste i po nekolikerem opetovnem nastartovani, ale uz bez svitici kontrolky motoru. Dnes uz to nepise nic... OIII, 1,4 TSI/110kW, najeto 8000km.
-
SmartGate
Ahoj, mam taky problem s pripojenim Smartgate pres Wifi Direct (viz. anglicky prispevek vyse)... dokaze nekdo poradit co delam spatne? Pres WiFi Client se mi telefon pripojuje normalne automaticky po zapnuti zapalovani, samozrejme pokud mam zapnute mobilni data, tak se nepripoji... Pokud ale zmenim typ pripojeni v aplikaci na WiFi Direct, tak se to nespoji. Telefon nic nenajde ani pokud dam hledat WiFi Direct zarizeni.... diky za rady Jinak aplikace Drive funguje dobre, pokud mam zapnutou i GPS nacita a uklada i trasu cest, akorat moc nechapu z ceho pocita efektivitu a kolik jsem usetril
-
Jakou barvu na OIII?
ahoj, rozhodoval bych se mezi bilou Candy a bezovou cappucino metlou... Bilou mam ted na Fabii (na udrzbu des...) a s metalizou zadne zkusenosti. Mate nekdo bezovou metlu - jake jsou zkusenosti - co se tyka udrzby i vzhledu? diky
-
Mikrospínač zámku
Ahoj, tak se přidávám k problému s mikrospínačem i já. Závada se projevovala tak, že se nerozsvěcovala výplň dvěří, po odemčení nešel otevřít kufr, občas mikrospínač reagoval při mírném přivření dvěří... Po nastudování vícero návodů a objednání nového mikrospínače jsem se konečně pustil do opravy. Po rozebrání (rád bych poznal toho kdo navrhoval systém uchycení zámku i celé kontrukce krytu dvěří, včetně konektorů ) jsem zjistil, že problém je v jednak ošoupané tyčince mikrospínače ale hlavně v rozervaném plastu, kterým je potažená vačka zámku! (v jednom příspěvku už jsem to tady zaregistroval). V mém případě jsem to ale vyřešil odřezáním až na samotný kov a prodloužením tyčinky z nového mikrospínače (použil jsem smršťovací bužírku navlečenou na tyčinku a volný zbytek jsem vyplnil epoxidem). Vzhledem k většímu průměru je pak nutné zvětšit i otvor v těle mikrospínače. Po složení a důkladném promazání vazelínou vše funguje jako nové
-
Denní svícení
Ja jsem kontrolku tady nedavno pridelaval - primo paralelne na napajeci modul svetel. Vyresil jsem to pridanim dalsi diody do kontrolky potkavacich svetel. Diky postupnemu snizovani napeti pri prepnuti/vypnuti svetel jsem docilil zajimaveho efektu - viz. video na ktere se muzete podivat
-
Osvetleni pri vystupovani
Další varianta i s návodem na montáž - tady
-
Nádržka ostřikovačů
Taky jsem se potykal s tim samym problemem - teklo mi to nekde primo u nadrzky... Pustil jsem se do rozdelavani a pridavam par fotek jako navod (pro zacatecniky ). Zkusil jsem nejdriv povolit pouze tri srouby a odehnout kryt podbehu, ale pristup je k tomu nic moc, tak slo nakonec dolu kolo a nasledne i kryt... (ale tech sroubku tam je - viz obrazek ) Cerpadlo slo vytahnout v pohode, zbytek kapaliny odsaty, vse vycisteno... Cerpadlo neminulo kompletni rozdelani a zitra se vrhnu na slozeni se zatesnenim silikonem. Pri te prilezitosti jsem vycistil i protejsi stranu podbehu - kdo tohle navrhoval a vymyslel - po rukach ho mlatit malo A to tam toho nebylo moc, protoze posledni cisteni probehlo nekdy na podzim... Mejte se, Lucky
-
Protažení kablíku
OK, diky, mrknu na to a zkusim
-
Protažení kablíku
Ahoj, nemas prosimte nejake cislo te gumove pruchodky? ...v etce to nemuzu najit. Diky
-
Vibrace v záběru
Tak jsem opět zde... svěřil jsem auto známému, který pátral a zjistil, že příčina byla v levém vnějším kloubu (zkoušeli dávat poloosy i pneu z jiného auta) - prý byl vnitřek kloubu už "nafialovělý"... takže došlo na jeho výměnu! Když jsem vezl auto od něj, bylo to výrazně lepší, i když mírné vibrace tam ještě byly, ale prý na tom mají zásluhu gumy Bravuris2 (nové 04/2009). Nicméně asi po týdnu se vibrace začaly projevovat znova, ne tak jak předtím, ale pořád je to hodně cítit - někdy i za studena, někdy po dělší jízdě. Problém vibrací při plném plynu je nejznatelnější kolem 70-100km/h - většinou na 4 a 5ku. Aktuálně po výměně zimních gum (Polaris2) se to nezlepšilo, takže začínám pochybovat o vlivu pneu na tyhle vibrace Nenašel by se někdo zkušený z Brna, kdo by to se mnou mohl projet a dát mi k tomu svůj názor? (už je povyměňované kdeco (ložiska, L vnější kloub, spojka, kotouče, desky, stabiliz.tyčky, oprava stabilizátoru...) a pořád problém přetrvavá - už z toho začíná rezonovat celá palubka, nehledě k tomu, že to není moc příjemné pro delší jízdy
-
Jak rozleštit přední světla
Ahoj, jelikoz nejsem vlastnikem potrebneho strojoveho parku, tak nezbyvalo nez rucne Urcite by to bylo jeste lepsi, venovat tomu vic casu
-
Jak rozleštit přední světla
Ahoj, tak se přidávám k leštičům - Tempo a cca půl hodiny práce . Dalo by se to i víc, dát tomu jen víc času... Trocha fotek pro porovnání: Viditelný rozdíl na straně u řidiče (před/po vyleštění), detail škrábanců Stav před/po vyleštění.
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Je potreba to menit, nebo to mam nechat byt? Muze se nejak dal poskodit samotne servo?