-
Homokinetický kloub
kdyz ne homous tak pak poskozeny diferak (resp. prevodovka)
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
pristi vymenu dej 5w40/50501, vrat budiky zpet na pevny servis QG0, nevim k cemu long live na rocni najezd 8tkm chladic turba ve predu pod podbehem kola, hadice jde oddelat a nahlednout
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
kolik mas najez za rok ? kdyz je chladic tesny tak se ti olej nahromadi bezne i uvnitr
-
Fabia 1.9 TDI PD 74 kW - motorový olej + filtr
moje ex F1 1.9tdi 03 eng. code ATD najeto 196tkm, olej viskozity 5w40 a dle WV normy 50501, provoz jen 5km do mesta popr blizke okoli, jednou za rok dovolena cca 2tkm, mezi vymenama zadny ubytek, interval vymeny 15tis. Olej se casto ztraci do mezichladice plniciho vzduchu, pokud je netesny, je videt skvrna po stani u predniho praveho kola
-
Fabia TDI 59kW BNV tlak oleje
mer tlak a zkontroluj jestli i vacka dostava
-
centrál - závady, poruchy, nefunkční
klasika , mikrospinac pripadne vacka zamku KO ....
- Ložisko předního kola
-
Kontrolka motoru - zavada 19586 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu
treba ATD motor se montoval priblizne do konce roku 2005 a plni EURO 3, po nem prichazi AXR ktery je uz norma EU4 Co se tyce rozsvicovani kontrolek, tak MR 2003 kontrolku nema ale zaslepeny EGR ulozi chybu do ECU ( vyctes VAGEm ), pozdejsi modely ulozi chybu a zaroven roznou kontrloku
-
Chybove kody
pises ze tocis nejak zahadne klickem, dej na zkousku jiny orech spinacky
-
Elektrická okna
jsou tu jini experti na diagnostiku, ale u predface verze ma motorek okna ridice integrovanou jednotku a ta dale komunikuje s ostatnimi motorky ( okny ) ... treba jini doplni jak to je u modeloveho rocniku od r. 2005 tim sem ti chtel rict, ze klidne muze byt neco spatne na tom motorku (s jednotkou ) u ridice
-
Elektrická okna
mel sem neco podobneho, obe strany mokre ( leva i prava ) a okno spolujezdce fungovalo taky jen ze ovladani od strany ridice a jen kdyz motor nebezel. Po nastartovani a "nabehu" dobijeni uz nefungovalo vubec a vzdy bylo nutne vypnout motor. Diagnostika VAG ukazala trvalou chybu na adrese 46 ( cislo chyby uz nevim ), vymenil jsem origo vypinac na dverich spolujezdce ( cca 300 kc ) a taky nic. Auto Fabia combi 1.9TDi rv 6/2003 vybava komfort ( predni okna v elektrice+centralni zamykani s dalkovym ovladanim+tovarni alarm ). Je to dvakrat neprijemne, protoze trvala chyba v komfort systemu u me neuspavala jednotku ktera "taha" baterku. Nez zacnes menit komponenty, uvedom si, ze okna na pred face a face lift se lisi
-
Brzdové kotouče na přední nápravě
po odsroubovani kola zajistuje sroubek neustaly kontakt kotouce k naboji a neni takove riziko napadani necistot koroze mezi tyto dve dosedaci plochy, da se rict, ze svuj vyznam tam jakysi má. U fabie je hlavicka sroubku na klic typu torx ale i tak ti doporucim na zavit nanest treba grafitovou vazelinu a dotahovat staci lehce. Nekdy sezenes kotouce a sroubky jsou v baleni k tomu, nekdo je u montaze zajistuje Loctitem . ps. zadnou paniku z toho, jsou i vozy ( audi aj ) ktere z vyroby nemaji sroubky zadne
-
Klidový odběr proudu
diagnostikou se podivej na adresu komfortsystemu ( 46 ) co mas vsechno aktivni a napis chyby pro srovnani G4 mr2000 ( vybava bez eletr. oken, jen central na dalku a tovarni alarm ) po 15sekundach od uzamceni to vsechno usne a odber 18mA
-
Hodi sa 1.4 16V na kazdodennu jazdu pls sem tam dlhsiu na dialnici ?
Fabia 1.9tdi ma kkk turbo, netrpi na zatuhlou regulaci kdyz porovnavas s pasikem ps. v nabidce benzinu f1 chybi zkratka kubatura 1.6
-
elm327 bluetooth
na reset "insp" si dej adresu budiky