Přejít na obsah

Lonanek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    207
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lonanek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Hlavní kostřící bod pod baterkou. Očko musí být pevně připojené ke kabelu (velké proudy). Pokud není ukostřeno, pak se samozřejmě v autě objevují bludné proudy mezi jednotlivými kostřícími body. Předělat od elektrikáře, ukostřit a bude klid.
  2. Osobně chci také předělat osvětlení kufru na LED pásky a nalepit pod držáky pro zadní repro. Na prasklou sulfitku naletuji dvoulinku a tu co je dál od sulfitky (na pravé straně) budu tahat s ostatní kabeláží. Může pak být vše bez dalších přechoďáků na konektorech.
  3. Pokud si to budeš montovat sám, pak na STK budou požadovat typový list s číslem tažného zařízení. Záleží na STK, ale nemyslím, že by typový list nepožadovali. Pokud Ti to udělá firma, která má oprávnění montovat tažné, a vystaví Ti papíry tak stačí zajet na úřad a nechat zapsat do TP. Já si to montoval sám (měl jsem všechny doklady od výrobce) a využil jsem pravidelné STK a celá sranda mě přišla na 50,- za zápis do TP, když samozřejmě nepočítám klasickou technickou.
  4. O dva příspěvky výše je odpověď. http://forum.skodahome.cz/topic/109703-mp3-cd-pripadne-usbsd-original-radio-nebo-menic/?p=1524912
  5. Sirénou je myšlen originální alarm. Pokud není alarm, nemá co pípat...
  6. Bude nutné dokoupit fantomové napájení pro anténu (cca 150,- Kč). Ten miniISO (modrý-zelený-žlutý) nikam nezapojíš, pokud není na rádiu samec. Další co bude následovat bude přehození napájení a S-kontaktu. Prohození ISO pinu 4 a 7 mezi sebou. To poznáš tak, že ti nebude "držet" nastavení rádia - stanice, ... Volný kabel bych hledal kam jej vrátit, nebo minimálně zaizolovat.
  7. Někde jsem narazil na tyto hodnoty - řádově stovky mA (cca 300mA) při zavřeném, ale odemčeném autě a řádově desítky mA (30mA) při zamčeném autě. Tedy hodnota 10mA by odpovídala zamčenému autu. Zkusil bych ještě deaktivovat při zamčení alarm a jiné zabezpečení..
  8. Nebo při jízdě v -10 zavřít okno a pustit klimu...
  9. 1% by mělo být dostačující. Navíc, pokud by tedy protijedoucí na Tebe stále blikali, máš ještě možnost je stáhnout a pak opravit nastavení... Znám i takové řidiče, kteří při pěti lidech v autě ani náhodou večer světla nedají dolů... No a pak se diví, že na ně protijedoucí blikají a ještě nadávají na servis, že jim to špatně nastavili...
  10. Osobně bych postupoval takto: 1. mít prázdné auto (bez zbytečné zátěže hlavně v kufru). 2. regulátor nastavit do polohy 0 (nejvyšší zdvih světel) 3. seřídit světla podle regloskopu. Pak musí svítit tak jak mají a nelze s nimi zbytečně oslňovat - pokud nebude naložený zadek a nezvedne se tak čumák auta.
  11. Nebylo nastaveno zamykání auta při jízdě nad 15km/h a po vytáhnutí klíčku odemčení???
  12. Lonanek

    Jaký olej

    Není nutné. V servisu mi taky po 10W40 dali 5W40 bez problémů. Obojí je polosysntetika. Mezi námi ty průplachové oleje jsou pěkný svinstvo. Vyčistí to i "dobrý" bordel a to je pak zaděláno na další problémy....
  13. Také by pravděpodobně při trvale nízké teplotě motoru šla spotřeba nahoru, obzvláště teď v zimě. O tom se ale nezmiňuje, zda je spotřeba v mezích normy nebo je vyšší.
  14. Nebylo by špatné uveřejnit i heslo po stažení souboru .....
  15. Doporučuji vybrat zapojení, které má také ošetření proti zákmitu. T.j. aby nedošlo k několikanásobnému zap - vyp při stisku tlačítka. Tedy na tlačítku musí být jasně definované stavy (1 - 0) pouze jednou při stisku.
×
×
  • Vytvořit nový...