-
Počet příspěvků
1155 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
3
Rosta1.8 naposledy zvítězil 7. Duben 2011
Rosta1.8 nejvíce like obsah!
Kontaktní metody
-
Web URL
http://
-
ICQ
0
Oznámení Rosta1.8
Nováček (1/14)
7
Popularita
-
V Praze máš možnost www.autochip.cz. Sídlí v Horních Počernicích, čipovali mi Roomstra 1.6MPI a udělali na mě velice dobrý dojem.Z Prahy to máš kousek i k www.cimbu.cz-kousek za Mladou Boleslaví.Cimbu je o dost dražší nežli AutoChip ale měl jsem s nimi velice dobré zkušenosti z minula a tak OII s 1.8TSI mi čipovali oni, Roomstra 1.6MPI nedělají a tak jsem dal šanci AutoChipu a také jsem byl velice spokojený.
-
Přečetl jsem si úvahy o 1.2TSI v OII,sám mám čipnuté OII 1.8TSI 156kW/280Nm a Roomstra 1.6 85kW/175Hm už dva roky a minulý týden jsem jel konečně i s 1.2TSI, ne v OII ale v Roomsteru, který je asi o 80kg lehčí než OII.Šlo mi o to zda-li tento motor by byl lepší do Roomstra namísto 1.6 MPI. Samozřejmě jsem četl všechny recenze na tento motor a na jízdu jsem se velice těšil.No upřímě jsem byl jízdou poněkud zklamaný.V porovnání s 1.6 MPI je motor v rychlostech nad 130 km/h méně živý, zdá se, že malé turbíčko nedohoní chybějících 400 cm3 obsahu.Nelze samozřejmě přehlédnout fakt, že motor byl nový a po zajetí se jeho výkon zvedne, případně čipem se ještě výkon doladí.V každém případě je to motor spíše vhodný do Roomstra, méně už do OII. V OII je tento motor v hodný pro řidiče jenž ji bude používat pro klidnou jízdu na vzdálenosti do 100-150km, kdy je jedno jakou rychlostí a v jakém čase se do cíle dostane.Motor se moc nehodí do hornatých oblastí-malý kroutící se do hor nehodí.Na vzdálenosti více jak 200-250km už bude jízda v hustém provozu méně příjemná.Nad 500 km už bude jízda zvláště v naloženém voze po třech hodinách už dost stresující.Sám jezdím trasu přes 1000 km dlouhou, trvá mi to 12-13 hodin a i s 1.8TSI je to ke konci dost únavné.Já osobně motor 1.2TSI v OII považuji za dobrý na kratší vzdálnosti v méně hustém provozu.Jako tragický ho vidím pro silnice typu Hradec Králové - Náchod či Hradec - Mohelnice-kde je velice hustý provoz a první pomalejší náklaďák bude velký problém pro předjetí.Také některé německé dálnice, které se nezařezávají do krajiny ale kopírují ji tj. jsou tam dlouhé mírné stoupáky a cestovní rychlost je tam okolo 130 km/h a více 1.2TSI bude zvládat obtížněji.Osobně jsem přesvědčený, že 1.4TSI je vhodnější a pokud to situace dovolí (je dražší o 40 000,00) vyplatí se do něj investovat. Na vzdálenosti delší než 300 km už se nelze plazit spoustu kilometrů za každým náklaďákem a čekat na vhodné místo k předjetí. Nesmírně to prodlužuje čas jízdy a zvyšuje nervozitu a únavu za volantem. Nelsem žádný mladík je mi 55, ročně najezdím přes 50 000 km a z vlastní zkušenosti vím, že i na výletní jízdě na delší vzdálenost se hodí silnější motor a pokud např. finanční situace nutí koupi OII s 1.2TSI je nutné počítat s větším nervovým vypětím a tím i větší únavou.Pokud by delší jízda byla párkrát do roka jistě se to dá vydržet ale pokud by to bylo každý měsíc už to příjemná jízda nebude. Spotřebu u motorů 1.2TSI;1.4TSI i 1.8TSI nemá smysl moc řešit-bude více méně stejná.Moje dlouhodobá spotřeba kolísá od 6,8 do 7,2 l/100km-větší krouťák mi ji pomáhá srážet.Při dlouhé jízdě po dálnicích do Hannoveru a zpět na otočku mám spotřebu kolem 8 l-samozřejmě, kde to jde jedu 160-180 protože i v Německu jsou na dálnicích uzavírky a je na nich rychlost omezená jen na 60km/h(zlatá 80km/h na našich dálničních uzavírkách), cestou jich posledně bylo v součtu 184 km na celkové trase přes 1000 km dlouhé a to velice zdržuje i unavuje.Po 12-13 hodinách řízení v OII je člověk dost unavený i když si dá přestávku a jet to jen s motorem 1.2TSI by se mi opravdu moc nechtělo.Je ale fakt, že je u nás dost rodin, kde cestovatelské ambice končí návštěvou příbuzných v blízkém okolí či nákupem v sousedních městech-pro takovéto ježdění je 1.2TSI bezesporu perfektní.
-
Ahoj chlapi dnes jsem narazil na novinku od vydavatelství GRADA Octavia II, druhé přepracované vydání.Z motorů je tam přidáno 1.4TSI, 1.8TSI a 2.0TDI CR.Motory 1.2TSI a 1.6 TDI CR tam samozřejmě nejsou, jsou příliž nové.Cena knihy je 499,00 CZK.Mrzuté je také, že knihy nakl. Kopp-Jak na to - novější tituly stojí v krámě 750,00 CZK a na jejich webovém obchodě 650,00CZK.To už je docela dost.
-
Nech origo, ochrání Ti převodovku, jejíž oprava je mnohem nákladnější nežli výměna spojky.I s čipovaným motorem se můžeš rozjíždět s citem a při přeřazování přidávat plyn plynule-tím si ochráníš i spojku a přesto můžeš jet svižně.
-
Třema budeš mít pravdu já jsem měl možnost seznámit se jen s jednou DSG vs. 2.0TDI a ta skutečně zlobila, škubala a v zátěži nečekaně řadila.Něco rozhodně nebylo OK a nakonec se to řešilo někde v Německu úpravou SW převodovky.Z jednoho vozu se nedá dělat obecný závěr ale naznačuje to, že mohou nastat i problémy.Nevěřím, že si DSG upraví sama svůj SW na základě dat z ŘJ motoru.Také jsem zvědavý jak to v tomto případě dopadne.
-
Jednou mi to kolegové v Německu vysvětlovali.Řídící program aut. převodovky je postaven tak, že má uložena přednastavená výkonová data motoru tj. výkon a nárůst či ztráta kroutícího momentu v určitých otáčkách a program má nastaveno jak má řadit.Čipem změníš poměr otáčky vs Nm, síly na převodovce jsou najednou jiné, program se nemůže dočkat dat která očekává a začne zmatkovat.Začne řadit nahoru nebo dolů, případně převodovka začne škubat.Bez přeladění řadícího programu převodovky to prostě bude zmatkovat a neočekávaně řadit.Nevím kdo to v ČR umí, možná se budeš muset obrátit do Německa.Když čipneš motor s manuální převodovkou je na tobě abys upravit řazení dle nové výkonové křivky motoru-automat je ale nepřizpůsobivý stroj-musí se přeprogramovat jeho SW.Upřímě mě se to zdá být pro tvoje auto nevhodné.To už riskuješ opravu motoru i převodovky a oprava automatu je opravdu drahá sranda.Snad bys to měl ještě jednou uvážit.