Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3 592 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 60 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 75 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 81 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 117 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 142 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 125 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 104 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 94 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 181 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 112 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 265 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 240 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 189 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 200 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 340 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 170 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 252 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 256 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 162 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 230 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 243 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 431 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 255 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 223 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 288 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...