Přejít na obsah

paveldo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení paveldo

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Měl jsem stejný problém - pravé kolečko nereagovalo. Staří 10 měsíců a najeto 10000 km. Servis - prý je to dost častá porucha. Sice to trvalo 2 dny (údajně ŠA vyžaduje u této poruchy diagnostiku, ale nakonec bez problémů vyměněno v rámci záruky. Levé funguje bezvadně a to ho používám určitě častěji.
  2. Ano - některé kontakty mám ve více skupinách - je to struktura, kterou sebou "táhnu" asi 7 let a prošla 6 telefony. Zrušení všech skupin a "znovuzačlenění" jí vůbec neuškodí. Management kontaktů dělám pouze v telefonu, nebo pomocí google účtu v PC - kde mám plnou synchronizaci. Nic od samsungu nepoužívám. Výběr zobrazení kontaktů v telefonu - pouze google účet. Už jsem skupiny zrušil všechny jen nemám jak vyzkoušet - s autem mi ujela žena :-)
  3. Tak tady vyhodnotím závěr víkendové sondování problému. Vypadá to, že havrosh měl pravdu - je to o skupinách. Bohužel nebyl čas a nepodařilo se mi odhalit pravidlo, jakým rádio čte kontakty z telefonu. Jen vím, že někoho stačilo přidat do skupiny všechny kontakty (u samsung S6 - moje kontakty) někoho naopak odebrat a najednou rádio načítalo třeba 63/63 kontaktů. V každém případě je problém ve skupinách. Samsung S4 stávající strukturu předal bez problémů rádiu, bohužel S6 ne. Nejspíš to bude verzí androidu, kde mi bylo přímo na helpdesku samsungu sděleno, že nová verze androidu má jiné bezpečnostní protokoly pro komunikaci a sdílení. Prostě ne vždy je novější lepší, alespoň pro běžného uživatele. Nejspíš mě čeká zrušení všech skupin a testování. Snad to načte vše. Ale dík havroshi
  4. Dobrý nápad - zkusím. Skupiny používám. Vlastně stejnou strukturu jako na S4. Ale odpoledne zkusím některou skupinu zrušit, co na to rádio. Dík za tip
  5. Nemám - vše stejné jako u samsung s4 - všechny kontakty synchronizované s účtem gmail, vše uloženo v telefonu, SIM prázdná
  6. Tak zkusím oživit téma. Řeším tento problém: Vlastnil jsem Samsung S4. Spojení s bolerem pomocí bluetooth fungovalo naprosto v pohodě - načtení kontaktů včetně obrázků, hovory, přehrávání hudby. Samozřejmě smartlink (mám plnou výbavu bolera - smartlink, android auto, Apple Carplay - modelový rok 2016 - koupeno říjen 2015) nefungoval, protože samsung S4 tyhle funkce nepodporoval. Pořídil jsem samsung S6 hlavně skrz téměř plnou podporu konektivity pomocí smartlink. Vše OK - propojení funguje, Sygic navigace bez problémů. Problém nastal při propojení pomocí bluetooth - rádio načte pouze 50 kontaktů z cca 350 a konec. A to náhodným výběrem - od A až po Z. Samsung S4 s tím neměl problém (v profilu rádia bylo 350/1000). V profilu telefonu v autorádiu mi zobrazí 50/50 - viz přiložený obrázek. Dělal jsem tovární nastavení rádia, psal si se Samsungem, škodovkou .... nikdo nic - všichni dělají mrtvého brouka. Nemá někdo stejný problém?
  7. Vůli v domečku jsme zkoušeli - jasně bez měřáku, jen rukou. Vím ruka není měřák, ale nebyla cítit žádná vůle. A kdyby měla být taková, že mi kriticky klesne tlak oleje, tak už bych ji cítil i rukou.
  8. U vačky se měří pouze axiální vůle, ne? Alespoň podle servisního manuálu .....
  9. Díky - to stojí za pokus. Kontrolovalo se po výměně čerpadla - jen opticky, jestli se náhodou neudělalo při výměně zdvíhátek něco blbě. Vůle jsem neměřil. Před výměnou zdvihátek vše šlapalo jak hodinky, hlava mi nebere, že teď by měla být někde nějaká vůle. Vše dobře "složeno" zpět.
  10. Dík za tip,ale tím to nebude. U výměny olejového čerpadla jsem byl - dělalo se to "na kanále", šla dolů vana a sací koš s trubkou a pak čerpadlo. Na trubce nic neleželo. Další tip byl přicpaný sací koš (tajně jsem doufal, že bude), ale nic a v oleji ve vaně ani smítko,kal nebo něco podobného. Všechno čistý ..... :-( Fakt netuším co to je za šotek ...... A teď si uvědomuju, že se nejdřív dělal vrch motoru - zdvihátka - a po nějaké době začal blikat tlak oleje. V té době se do spodku motoru ještě vůbec nelezlo.
  11. Omlouvám se, že otvírám skoro mrtvé téma,ale mám hodně podobný problém jako BorekCh v prvním příspěvku. Prostě fabia I, benzín 1,4, 16 ventil 55kw, rok 2001. Před 3 měsíci měněny zdvihátka - motor už klepal jako šicí stroj - současně udělány rozvody.Po výměně vše 14 dní v pohodě, pak (předpokládám,že bez souvislosti s předchozí opravou) vyměněn EGR -svítilo EPC - zakousl se v otevřené poloze a motor se "udusil"a chcípl za jízdy. Vše opraveno, nastaveno a nakonfigurováno ve Vagu. Pak se nepravidelně začala rozsvěcovat kontrolka mazání (červená). Vždy po zahřátí na pár sekund, pak pár kilometrů nic a zase - nezáleželo na rychlosti, otáčkách - prostě náhoda. Oleje v motoru dostatek , stejný jako před výměnou rozvodů Shell Helix HX7 10w-40 - nový při výměně včleně filtru. Vyměněno tlakové čidlo oleje - stále stejný problém. Při měření tlaku - měřák místo tlakového čidla - naměřen malý tlak. Vyměněno olejové čerpadlo (po rozebrání bylo původní v dobrém stavu), kontrola kliky a uložení - vše v normě bez vůle. Po výměne čerpadla stále stejný problém. Kontrola vahadel,vaček po sundání víka - vše bez vůle a ve stavu odpovídajícím staří vozu. Napadá vás něco? Já už jsem bez nápadu. Jen upřesním - auto kupováno starší, znám majitele, žadný levárny, pravidelný servis, stále stejný olej. Auto dalo bez problémů v horku Itálii, Chorvatsko, nikdy problém s tlakem oleje. Po výměně zdvihátek to řeším už 3 měsíce. Díky za každý nápad.
  12. Vidím že v tom mají i servisy guláš - mě bylo v Ostravě řečeno, že (hodně zjednodušeně) stačí výměna páčky jako u starších modelů a softwarové "odemknutí" funkce tempomatu v řídící jednotce. Jediný rozdíl proti předchozím generacím je prý ten, že odemknutí funkce tempomatu potřebuje speciální kód - servis si údajně vyžádá u ŠA a je vázaný na vin kód. A ŠA si ho nechá pěkně zaplatit. Kde jsou ty časy, kdy kolega u octávie II nechal v servisu vyměnit páčku a za 2500,- Kč měl odborně dodělaný tempomat.
  13. Já Rain-light assist neobjednával, nepovažoval jsem to za ty peníze důležité - páčku stěrače umím přepnou snadno a zadarmo. . To jsem ale netušil, že za deště umí zavřít okna. V manuálu jsem se o tom nikde nedočetl (možná jsem špatně hledal). To už je jiný kafe, stálo by to určitě za to. A zase mi vrtá hlavou, že když nezavřu okna při příjezdu ještě dřív než vypnu zapalování, musím ho znovu zapnout - to znamená, že ovládání oken s vypnutým zapalováním je bez proudu. Jak teda může fungovat dešťový senzor a zavřít okna, když auto stojí s vypnutým zapalováním, s otevřenými okny a začne pršet? (fakt to funguje i v takovém případě?) "systém zavírání oken" mě u nové fabky nepřestává překvapovat.
  14. To je otázka, jak kdo to použije. Žiju ve městě a pootevřené okna si nemůžu dovolit. Ale nápad se zavíráním při dešti není vůbec špatný .... když už lze mít dešťový senzor. Myslím si, že by to vůbec neměl být problém a možná by tím škodovka udělala větší díru do světa než s TwinDoorem u superbu. Tím se ale zase vracíme na začátek - chybí domakat ovládání oken.
  15. To máš pravdu. Já pomatuju, kdy jsem na škodě 100 "profukoval" trysky, šteloval předstih "uchem" a o klimatizaci jsem snad jen slyšel. Bylo horko, tak jsem "zatočil klikou" a větral. Bohužel čas nezastavíš.
×
×
  • Vytvořit nový...