Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
rds76 si změnil profilovou fotografii
-
no... https://www.echo24.cz/a/Huc2h/zpravy-ekonomika-automobilovy-prumysl-zmeny-pravidel-pro-emise-se-nechystaji-hoekstra
- Dnes
-
Ahojte, podobný prejav registrujem aj ja na Octavii 3, 135 kW, 4x4. Počas jazdy bez plynu počuť zo zadnej nápravy valivý hluk. Prejavuje sa to ale len pri jazde bez plynu - keď je v zábere tak to prestane. Môže to byť ten diferenciál?
-
Ahojte, podobný prejav registrujem aj ja na Octavii 3, 135 kW, 4x4. Počas jazdy bez plynu počuť zo zadnej nápravy valivý hluk. Prejavuje sa to ale len pri jazde bez plynu - keď je v zábere tak to prestane. Môže to byť ten diferenciál?
-
Tak uvidíme, můj servis mi řekl, že řešení není zatím, a že když jsem hlásil reklamaci tlumičů, tak, že ty moje (výr. 10/2024 kombi) by již měly být OK. Zatím jsem to vyřešil, že jezdím Comfort +3 (kde se více houpe ale je to tišší), díry v malé rychlosti rezonují pořád i s naloženým kufrem...😄 Avšak, jak tu někdo psal, tak rok od představení by to mohli mít vychytané lépe. Otázka je jak moc se ten S4 prodává, protože co jsem se ptal ve více prodejnách, tak je to výrazně méně než nový Kodiaq, kde vzhledem k počtu reklamací mohou tlačit na opravy více...vládací prvek span
-
Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m) 2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm) díky za váš názor
-
@Sccavanger Záleží co tam je vadné. Z jednoho krátkého zvuku ve videu ti nikdo neřekne přesnou závadu.
-
Dobrý den, od kdy se tedy do Karaqu montuje motor 1,5 TSI EA 211evo2 ? Díky
-
Že by se konečně někomu v makovici rozsvítilo? Tak to asi těžko, jen jsou nuceni reagovat na to, co sami svými neuváženými a nepromyšlenými rozhodnutími způsobili a co smrdí velkým průserem, aneb jak evropští lidovci vyráží do boje za záchranu automobilového průmyslu. Největší europarlamentní frakce evropských lidovců (EPP) v oficiálním stanovisku navrhuje, jak by se mohlo upravit nařízení, kvůli kterému automobilkám hrozí v příštím roce velké emisní pokuty. Jednat by se mělo například o vyhodnocování emisí na základě tříletého průměru místo ročních hodnot. Zároveň EPP vyzývá k tomu, aby se už v příštím roce revidoval zákaz spalovacích motorů po roce 2035, který podle EPP v současném znění narušuje princip technologické neutrality. A kdože pak to paní Ursulo von der Leyen vyšel z lůna EPP...? https://www.echo24.cz/a/HvHiT/zpravy-ekonomika-epp-chce-pomoci-automobilkam-pokuty-emise-spalovaci-motory?
-
@boban1108S tím samozřejmě počítám. Je předplacená na 5 / 100 000, kdyby nebyla, tak bych se neptal, zdali by se to dalo řešit v rámci záruky, jen mě zajímá, jestli se spojky dají uplatnit na záruku, nebo jestli se to bude brát jako běžné opotřebení provozem
-
Ahoj, po pročtení tady skoro celého vlákna jsem nabyl přesvědčení, že už jsem také vstoupil do klubu klepajících viz příloha. Mám Fabii 1,416V 55kw z roku 2005, najeto má málo, skoro tři roky to auto stálo. Dal jsem na podzim udělat olej, filtry, rozvody, vodní pumpu a natankoval Vervu 100. A začínám pozorovat klepání. Vzhledem ke stáří auta a jeho využití, pouze občasné přibližovadlo pro dceru, nechci zbytečně investovat. A tak se ptám, lze s tím jezdit, nebo brzy přijde jeho konec a odťukává poslední kilometry? Případně kdybych to chtěl řešit, (klepání nejde z hlavy, ale je slyšet ze spodu), kolik by přibližně mohla stát taková oprava? Díky za odpovědi.
-
Záruka je daná časem. Tedy do dvou let, pokud jsi si nepřiplatil za delší záruku.
-
A já bych začal před založením nového tématu hledat. O servu je tady téma, které má celých 94 stran. Zamykám.
-
@andrejviperDěkuji za info s tvou zkušeností. Zkusím ještě počkat jestli někdo něco napíše, každopádně. Myslíš si, že pokud by to bylo tímto, dalo by se to vyřídit v rámci záruky, nebo se to prostě bere jako spotřební zboží ? Má to najeto cca 70 000.
-
shrek_85 začal sledovat Vypíná servo
-
Začal bych diagnostikou - vyčtení závad řídící jednotky posilovače řízení (adresa 44).
-
Dobrý den, včera odpoledne jsem přijel z práce, zaparkoval v garáži, ale udělal jsem školáckou chybu - nechal jsem zařazenou 1 a pustil spojku. Auto samozřejmě chcíplo, ale stálo tam kde jsem chtěl, takže jsem neřešil. Každopádně dnes ráno přijdu do auta, snažím se nastartovat, na chvilinku chytne a hned chcípne. Zkusil jsem nastartovat asi 10x za sebou, ale nic. V přiloženém videu ukázka. Na plyn nereaguje. Zkoušel jsem startovat se spojkou i bez, ale žádný rozdíl. Baterie je sice asi čtyři roky stará, ale doteď fungovala výborně. Palivový filtr mám rok starý a tankuji téměř vždy aktivovanou naftu, případně aditiva přidám sám. Nevíte, co by se mohlo dít? Nikdy předtím mi to neudělalo. Nemohl jsem svým slavným včerejším příjezdem něco poničit? Zkušenosti s auty moc nemám. Děkuji za rady. (mám facelift verzi 2 Octavie, 1.6 TDI) Ještě takový dodatek, na videu mi probliknou světla, ale je to z důvodu, že mám LED, ale Canbus je nějak nechce přijmout, po pár bliknutích je vše v pořádku a za poslední dva roky s tím nebyl problém a podle mě to nemá nic společného. PXL_20241212_054257217.TS~2.mp4
-
Zdravím poslední dobou se mi při nastartování rozsvítí kontrolka serva řízení a taky i přestane fungovat. Někdy musím několikrát znovu nastartovat aby servo fungovalo. Začalo to dělat po výměně baterie. Poradí mi někdo jak vyřešit tento problém? Děkuji
-
@petr.podzimek, tak u nižší výbavy dát jdou a pochybuju, že by se lišily brzdy mezi Top Selection a Exclusive
-
Lotus nedávno připustil, že do roku 2028 nepůjde čistě na elektrický pohon, jak bylo původně plánováno. Značka Geely se nyní podělila o předběžné podrobnosti o tom, jak hodlá udržet benzinový motor při životě. Během konferenčního hovoru o výdělcích za 3. čtvrtletí 2024 generální ředitel Feng Qingfeng chválil takzvanou technologii Hyper Hybrid, která je v současné době v provozu. V podstatě znovu potvrdil, že společnost nemá v úmyslu přejít v dohledné době čistě na elektřinu. Co nová technologie dokáže? Nové nastavení, plug-in hybridní pohonné ústrojí, umožní vozům nabídnout maximální dojezd více než 1100 kilometrů. Zajímavým kouskem, který sdílí hlava Lotusu, je […] Článek Lotus plánuje Hyper Hybrid technologii s režimem pouze pro benzín se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
-
Ahoj zadne bocne kufrove skla su lepene a tesnenie okolo su spojene zo sklom alebo je tesneni zvlast ? Dole mi to tesnenie nedolieha . Foto sem dam neskôr .
-
Pri nastaveni kessy na otvirani dveri nereaguje. Uz se mi to jednou stalo a z niceho nic pak zacalo opet fungovat. kdyz nastavim otevreni dveri pri priblizeni funguje vzdy,ale tato moznost mi nevyhovuje. Kdyz zmacknu tlačítko na klice tak auto zamyka,ale pokud chci dvere otevrit neodemknou se. Nekdo stejny problem pripadne radu jak na reset ci “opravu”? samotne vypnuti zapnuti kessy problem nevyresi.
-
Změn si název tématu. Ať každý ví, co se tady řeší.
-
Frouzman začal sledovat Scala kódování
-
Díky za odpovědi. Jak píše altra já právě myslím jen ty jízdní režimy z důvodu individualizace. Hlavní důvod je ,že mi často nevyhovuje plachtění ale nechci ho vypnout na tvrdo. Klidně by mi stačilo jen normal režim bez plachtění a jeden původní.
- 884 odpovědí
-
- diagnostika
- kódování
-
(a 1 více)
Označen s:
- Včera
-
Ak si vymenil 5 škrtiacich klapiek, prosim ťa, vymen komplet ten konektor za 5 eur. Či su tie piny v poriadku na oko nezistiš. Po tych rokoch maju kontakty svoje vôle. Ja po výmene absolutne bez problémov. Následne kontrola pinov do RJ motora.
-
Ahoj, chci se zeptat ohledně doraz předních tlumičů. Vadí něčemu když je jeden dotaz otočený? Tak , že to užší je nahoru ? Přesně tak jak je na obrázku. Děkuji.
-
Zdravím všechny Potřebuji radu, stále se mi vrací chyba P1142, 17550. Je nová škrtící klapka,nový EGR,nový vzduch filtr,nový snímač tlaku v sání,trubka od EGR čistá a průchozí, plynový pedál podle dat v diag funguje dobře,dokonce i jiná ŘJ motoru. Různě jsem četl že by mohlo jít o nějakou netěsnost v sání ale už si nevím rady Pokud se s tím už někdo setkal prosím o pomoc čeho se chytit Fabia 1.4 16V 74KW