Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ahoj, v servisnom manuálne je písané že pri výmene oleja (aj pri iných úkonoch) treba dotiahnuť výpustnú skrutky na určitý moment. Dá sa to spraviť aj bez toho alebo si mám zaobstarať momentový kľúč ? Ďakujem za rady.
  3. Ano od jara do konce léta ten dojezd máme přes 55km. Můj rekord byl skoro 80km jen na EV - profil trati tomu pomohl. Jinak aktuálně jsme na dojezdu kolem 45km-50km. Jako můj styl jízdy těch 45km dá, ale žena ta to neřeší toliko. Ona jede do práce 10km a 10km z práce po okraji Opavy - obchvat. Tam jede na EV - profil mírně dolů a zpátky tomu ráda šlápne tak jsem říkal ať pustí hybrid. Já klasicky na hybrid jezdím 2-3l/100km a do 10kwh EV.......záleži na profilu trati, obsazenosti auta.......Po vybítí do 0% se snaží auto ve městě stále rozjezdy na EV a pak to přepne na hybrid. Kolikrát auto samo nabíjí ikdyž to nechceš - elektronika si to koriguje sama. Třeba 30km lehce nabíjí a pak má pár procent ve městě na popojíždění. A to mě na tom autě baví, přepínat,hrát si s tím. Celkový dojezd bych neřešil, nabiju,vybiju a tak dokola. Za mě ideální auto, ročně naběháme 15 000 - 20 000km, mnoho krátkých tras kolem komína i několikrát za den. Ale to tíško v autě wow. Včera jsem 2h leštil, zase jako nové. Musím do fora napsat rekapitulaci 11 000km za námi .....
  4. keras

    Kódování Kamiq

    Ano tak to přesně je. Nepraktická problikávačka☹️ Nebo vypnout v infotainmentu je taky možnost. Možná by to šlo i dát do rychlého menu mě nenapadlo.
  5. Ahoj, vedel by niekto poradiť Octavia 2 RS 125kw 2011. dovoz z DE. V serviske mám výmenu rozvodov + vodnú pumpu pri 142 000 teraz ako som kúpil je 175 000+ odporúčate to vymeniť alebo nie? Poprípade dá sa to skontrolovať či to bolo vôbec menené, interval by mal byť až pri 180 000. Okrem toho idem robiť olejový servis + filtre, čaká ma výmena olej a filter v DSG, a začína sa ozývať zotrvačnik, Ďakujem za rady.
  6. Yesterday
  7. Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje
  8. Zobrazení rychlosti ventilátoru v režimu AUTO Show A/C blower speed when in AUTO *YES* / NO
  9. 0.0 nic to nebude, i to natočení svíčky do přípravku bude v tom kvantu svíček stát pár centů a to asi rozhodlo, že se to už nedělá. Pokud by to totiž mělo takový vliv a byla by to nutnost pro chod motoru, originál ND s logem VW by byly taky přesné. Možná ale koncern to taky dělá tak, že ve výrobě skutečně dává přesné svíčky s ohledem na dodržení flotilových emisí, a do ND klidně dá levnější nepřesné, protože emise v provozu po nějakých 4 letech/60tkm už nemusí řešit.
  10. Já bych řekl, že nejde o řezání závitu, ale o navaření vnější elektrody. Natočí část svíčky se závitem do přípravku a na pořád stejné místo (vzhledem k připravku) přivaří elektrodu. Stačí dbát jen na polohu přípravku ve svařovacím automatu. Náklady 0,0 nic.
  11. › Čtenáři německého motoristického magazínu auto motor und sport zvolili model ŠKODA FABIA nejhezčím vozem ve své kategorii› Čtvrtá generace vozu FABIA zaujme emocionálním designem a velkorysejším prostorem› Nejvýraznější designové prvky: nový model FABIA charakterizují dynamické proporce, skulpturální tvary a ostře řezané přední světlomety a zadní světla s LED technologií ŠKODA FABIA Čtenáři německého motoristického časopisu auto motor und sport zvolili v rámci ankety Autonis nový model ŠKODA FABIA za nejlepší designovou novinku roku 2021. Čtvrtá generace tohoto úspěšného modelu se v kategorii malých vozů prosadila mezi šesti konkurenty. FABIA zaujme emocionálním vzhledem, velkorysým prostorem a krystalickými prvky typickými pro vozy ŠKODA. […] Článek ŠKODA FABIA nejlepší designová novinka roku 2021 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  12. Dával som rovnaký príspevok na FB a do úvahy pripadajú 2 možnosti. Tá prvá je tesnenie kolektora výfukových plynov samotné tesnenie stojí pár € ale je tam veľa práce zhodiť turbo DPF a podobne. Dole posielam aj foto kde podfukuje tesnenie je to tam poriadne čierne. Chlapec ktorý mi to poslal ma upozornil že mu zničilo stifty a musel ich odvrtavat. Druhá možnosť je niektoré tesnenie na EGR. Tento týždeň to idem riešiť poriadne popozerať, tak dám vedieť viac ak niečo zistím :)
  13. :-) ses zrovna vyklubal z vejce !!
  14. Dotaz na majitele Superbu III po FL (iV): V Customization jsem nenašel položku Heating and Ventilation, zkoušel jsem nejnovější Caristu i různé BT OBD, ale tahle položka mi chybí. Chtěl jsem si nastavit zobrazení rychlosti ventilátoru v režimu AUTO, a nastavit vyhřívání sedadel, aby si pamatovalo stupeň nastavení 10 min. Na mém předchozím Superbu rv 11/16 to bylo.
  15. No tady jim to z fabriky sedělo de facto "nachlup", nevim jak je to u jiných aut ale předpokládám že to bude stejné. Originál svíčky jako ND jsou oproti "druhovýrobě" dražší, takže bych čekal že tam právě to požadované přesné řezání bude ... ale prd :-/
  16. Jirra

    Kódování Kamiq

    Ahoj, segmenty světel jsem ještě nezkoušel, ale potvrzuji funkčnost kódování Light assist a upřesňuji rychlosti. Aktivace je při 60km/h, k vypnutí dojde pak až při zpomalení na 30km/h. Přepínání je celkem solidní, pouze mi vadí, že pokud je volba aktivní, přičemž dálková světla zrovna nesvítí, nejde to vypnout bez toho, abych zapnul dálková světla.
  17. Díky za zprávu, no, asi to vydržím s tím originálním sedadlem... :-)
  18. @Tadek1949 napiš @ferda25 soukromou zprávu....určo se Ti ozve😉
  19. Přesně tak. Ono se po nějaké době přišlo na to, že to nejde dodržet ani při výrobě. Nejspíš jim to přesné řezání závitů výrobci svíček naúčtovali jako vícenaklad, tak se od toho upustilo. Je na to sice TPI, ale v servisu to nikdo dělat nebude. Tam může být člověk rád, že to dotáhnou podle předpisu.... 😉
  20. Docela by mne zajímalo jak je to s pozicováním oněch kontaktů na svíčkách. Zrovna dnes jsme měnili svíčky na F3 1.2 TSI CJZD, objednány svíčky (04E 905 601 B), originál v krabičce VW. Při demontáži jsme si označili polohu ořechu vůči hlavě abychom zjistili jak byly svíčky z fabriky namontovány. Překvapilo mne že kostřící kontakty byly skutečně všechny naprosto ve stejné poloze tak jak popisuje TPI (!) Nové svíčky ale při dodržení momentu 22Nm jsou otočeny i o 180° oproti správné poloze. Navíc je každá jinak - závity na originalních svíčkách rozhodně nejsou přesně řezány s ohledem na správnou pozici, v porovnání s původní svíčkou je to vidět pouhým okem že závit začíná jinde ... Kdybysme neměli poznačenou pozici kontaktu na ořechu, asi by byla spokojenost že je dotaženo 22Nm, a tedy namontováno ve správné pozici. No jo, to su celej já, detailista až za hrob :-/ Přetáhnout svíčku o 180° se docela obávám, to asi nebude nejlepší řešení. Nějaký jiný nápad ?
  21. Ahoj, vedel by niekto poradiť Octavia 2 RS 125kw 2011. dovoz z DE. V serviske mám výmenu rozvodov + vodnú pumpu pri 142 000 teraz ako som kúpil je 175 000+ odporúčate to vymeniť alebo nie? Poprípade dá sa to skontrolovať či to bolo vôbec menené, interval by mal byť až pri 180 000. Okrem toho idem robiť olejový servis + filtre, čaká ma výmena oleja v DSG, a začína sa ozývať zotrvačnik, počul som že pri zotrvačnik v DSG netreba vymeniť lamelu a tanier. Ďakujem za rady.
  22. Situace došla až tak daleko, že pokud má prodejce vůbec nějaké auto (skladovku) prodá se i bez slevy. Předváděčky stojí jen opár tisíc méně než co stály jako nové...
  23. Před 1/2 rokem jsem málem u AC Jičín koupil OIV v maximální výbavě včetně AGR sedaček a Webasta. Měla najeto 6tis.km a chtěli za ni 760tis.Kč. Teď se ta samá (bez AGR sedaček) prodává za 929tis.Kč No a teď s těma cenama? Teď už nic, ať si to nechají. To už je naprosté bláznovství, co se děje.
  24. Prostě vypneš zapalování a pokud ti stále nabíjí telefon ze zasuvky zapalovače tak to bude fungovat.
  25. Co zapojení kamery do USB-C u zpětného zrcátka? Kablík 6 cm a propojit.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...