Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Dneska projizdka v jine f3 a spojka mirne za pulkou brala . najezd 87 tis Zitra se snad podari zajet na tu z odkazu,
  3. Ahoj, mám Columbus, MIB 2.5, celosklo...Dá se aktualizovat firmware abych to měl jako to mají nové SIII?
  4. Today
  5. Ta chyba znamena ze nekdo blbe zmenil interval servisu a hodnoty nesouhlasi proto to pise tohle
  6. Možná by to chtělo sdělit historii toho, jak se v tom někdo vrtal... To vypadá, že přístrojovce chybí základní nastavení (Basic settings). Neudělal někdo reset hodnot, atp.?
  7. dafro

    Vaše spotřeba

    Bohužel je to přesně tak. Pokud někdo tvrdí něco jiného, tak neříká úplně pravdu. Přestože to sem úplně nepatří, tak jsem měl možnost v tomto týdnu vyzkoušet stejný motor v Superbu a při stejných rychlostech na trase Zlín-Praha a zpět reálná spotřeba skoro o 2 litry nižší. S Karoqem se pod 7,5 l nevejdu (ani při 130 km/h). Tímto si rozhodně nechci stěžovat, já jsem s Karoqem nadmíru spokojen.
  8. Díky za reakce. Bohužel to fakt není moc auto na dálnici a za mě celkem zklamání. Zkusím ještě hodit dotaz jestli není novější verze SW.
  9. Tak aspoň na zdroji se shodneme... Ochranná folie zadního nárazníku
  10. Zvýšit i snížit intenzitu topení sedaček umí i Laura na hlasový pokyn. Dokonce i na sedadle spolujezdce nebo na zadních sedadlech. Ručně se nemusí nastavovat ;-)
  11. Yesterday
  12. @jenycek tak u mne - po otevření očí díky JirikHL - se topení volantu dá vybírat stejně jako u sedaček a infotainment si to teď pamatuje. @Sebastentopí stejně - nic-moc, pouze zapíná na max, předtím jsem to musel přecvakat ručně
  13. Dnes v Praze, treba nekdo z fora? Ale můj šálek tunění to není, trochu mix všeho.😎
  14. Nastavil jsem neaktivní, tak uvidíme, díky moc .
  15. Urcite se da, ale bude to stat hromadu penez, spoustu casu a po par letech se ti stejne vypali paraboly a bude to svitit na prd. Radeji si schovej penize na opravy.
  16. Dobrý večer přeji. Mohl bych požádat o radu jak složitá by byla výměna halogenu za bixenony s denim led svícením. Koupil jsem S2 facelift 1,4tsi (2015, 90tis nájezd, po výměně rozvodu) v elegance paketu. Je to Němec. Auto má klasické halogeny. Zajímalo by mne jak složité by byla výměna světel za bixenony s LED denním svícením. Jestli je to možné dodělat. Dle vinka je to paket elegance (kupovan v německu). Neřešil to tu někdo z vás?. Děkuji.
  17. Čau kluci mohli by jste mě poradit s tímhle viz. obrázek.? Po smazání ihned naskočí zpět stejná chyba. Děkuji
  18. Hele, takto by to fakt nešlo. FIII opravdu není SIII. Napiš si to do odpovídající sekce. Tady to smažu.
  19. Jo pardon, jedná se o Fabii 3, ale předpokládám že princip bude stejný u všech skodovek.
  20. Zdravím, můj dotaz možná není zcela k tématu. Ale vzhledem k tomu že se jedná o zadní sedačky a stalo se mi to při demontáži zadních sedaček dovolím si jej vložit sem. Při demontáži zadních sedaček (konkrétně opěrky zadních sedaček), jsem si všiml že prostřední pás mi nejde vysunovat. Nemůžu potvrdit ani vyvrátit jestli to tak bylo už předtím, tohle mě opravdu nenapadlo zkontrolovat. Jediné co mě napadlo je opěradlo znovu zacvaknout jestli tam není nějaká pojistka a pořád nic. Ještě dodávám že pás dovnitř zajíždí ale ven prostě nejde takže jsem se dostal do fáze kdy tu zadní opěrku ani nedám z5, protož ten pás už je velmi nakrátko. :D Je možné aby tam byl nějaký chyták nebo se prostě jedná o závadu? Děkuji
  21. Neviete niekto ktora klapka by mohla sposobovat moj problem? Zomstrednych vyduchov mi kurenie fuka ok teda tepli vzduch a z bocnych len slabucko letny vzduch. Dakujem
  22. No a topí to už lépe nebo pořád nic ?
  23. Ano lze, není s tím žádný problém. No, to je ta potíž, když si to někdo takhle překóduje, což lze snadno i s např. OBDEleven/VCDS, tak pak ta záruka no..
  24. To, ze sa to da prekodovat je jasne, ale otazne je, ci to takto prekoduju v AS vramci deaktivacie TA. Nastastie zatial problem s TA nemam (klop klop klop), ale do prekodovania mimo AS sa osobne hrnut nebudem ak by nahodou (auto mam na firemny operak).
  25. Jo, takto to fungovalo na modelech se starým volantem a uživatelsky je to snad i příjemnější. Otázka je, zda toto (fungování adaptivního vedení v pruhu nezávisle na TA) lze kombinovat s kapacitní volantem.
  26. Problém s tím mají všude - ŠKODA, SEAT, VW, AUDI. Osobní zkušenost např. z Golf 8 GTD. Jinak s tím TA, tak tohle vyjádření není korektní: Vozidla lze překódovat tak, aby opět adaptivní lane assist fungoval nad 60 km/h a držel tedy uprostřed a v případě aktivního ACC (TJA), tak bude držet už "od 0 km/h" (u DSG) a u manuálu od 30 km/h tuším.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...