Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Těžko uvěřit, ale už jsou to téměř dva roky, co Honda oživila jméno Prelude koncepčním vozem na autosalonu v Tokiu v roce 2023. Model šesté generace se později vyvinul v téměř sériový prototyp pro letošní Goodwood Festival of Speed a nyní se chystá začít prodávat v Japonsku. V příštím roce by se mělo dostat i do Evropy. Oprášení přezdívky, na kterou se skoro zapomnělo Aby Honda podpořila svůj znovuzrozený název, zřídila tzv. „ukázkovou stránku“, kde lze narazit na zajímavé prohlášení. Důvodem pro výrobu kupé zřejmě „bylo odhalení latentní poptávky po ideálním sportovním voze“. Šéf vývoje Tomojuki Jamagami tvrdí, že projekt […] Článek Honda tvrdí, že nový Prelude je „ideální sportovní vůz“ se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  3. U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.
  4. Dnes
  5. Neobjednával jste někdo na jaře Sportline 2.0 TSI? Mně byl právě prodloužen termin dodání o 5 měsíců...
  6. Dle komentářů ke článku 👇, to nechodí vícero uživatelům, takže chyba bude systémová a za to se má platit 😡! https://www.garaz.cz/clanek/servis-vyuzijte-svoji-skodovku-naplno-mobilni-aplikace-vas-propoji-s-autem-a-zjednodusi-vam-zivot-i-servis-21015298#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
  7. denial

    Kola R20

    kupis si od autorizovaneho slovenskeho predajcu disky homologizovane pre tvoje vozidlo a on ti ich odborne namontuje a da k tomu potrebne dokumenty v potrebnom jazyku pre okresny urad https://www.mindop.sk/ministerstvo/statny-dopravny-urad/info-o-prevadzkovani-vozidiel/zapis-alternativnych-rozmerov-rafikov-a-pneumatik-montaz-diskov-z-lahkych-zliatin https://www.disky.sk/clanky/ako-zapisat-disky-do-technickeho-preukazu alebo si kupis homologizovane disky pre tvoje auto od neschvaleneho predajcu, zozenies si certifikat od disku, das si ho uradne prelozit, ides na STK a potom na okresny urad ked mas vela penazi, dava to cele zmysel
  8. Včera
  9. Omyl to není drobná výrobní vada, to je další z vršící se řady nepřijatelných šmejdů na tomhle autě za které jsme zaplatili hromadu peněz a dostali jsme nekvalitní produkt. Stejně jako u ostatních vad naprosto nevěřím, že škodovka neví, že to tam je - prostě si sehnali někoho, kdo jim to vyrobil za pár korun ale nekvalitní a cpou to tam, takže tohle jim tolerovat fakt nebudu.
  10. Ještě se přidám s cenou opravy?
  11. S4 nemám. Dle videa jde možná o drobnou přehlídnutou výrobní vadu. Sice nijak nebrání užívání vozu, ale já na Vaše místě bych to napsal přímo do ŠA. Primárně kvůli zpětné vazbě. Možná vám odpoví, že o nic nejde nebo, že se máte spojit s dealerem. Ale nic víc bych od toho neočekával.
  12. Kolik měla převodovka najeto a výměna oleje někdy proběhla? Díky za zpětnou vazbu.
  13. U Cupry, Seatu je jakbysmet problém s klepáním/hlučným DCC podvozkem a fabrika se brání uznat to na garanci jako závadu a dát nový komponent. Když to výrobce neschválí a zamítne, servis s tím houby udělá. Takže s tím není problém jen u škody, ale je to širší a bude chvilku trvat, než to "konečně" začne být bráno jako závada, jako se vším.
  14. @Zajcew19 Ty svoje výlevy si nech od cesty - buď budeš slušně diskutovat k věci, nebo to tady prostě nebude!
  15. Já musím říct, že za mě sedačky fungují dobře. Osobně na třetí stupeň jsem ještě nepouštěl. Stačí první, max druhý a vše je cítít, jak ventilují-> záda suchý
  16. Auto objednáno, nemel někdo tenhle motor na brzdě, kolik po zajetí dává skutečných kw?
  17. Dotaz přesunut do nového tématu ve správné sekci.
  18. Problem odstraneny, bolo to gufero axialneho vackoveho hriadela.
  19. Zdravím ,tak problém hučení vyřešen , bylo to kuželíkové ložisko v diferenciálu 👍
  20. Tome, máš pravdu, omlouvám se. Jeden šroub je vlevo zboku - vypoušťák, ten je níže a druhý vpravo z boku - napoušťák/kontrolní. Vyndal jsem tedy ten vypoušťák a ještě trocha oleje vyteklo, nechávám odkapat. Fotka 1 je čep + vypoušťák, fotka 2 je napoušťák/kontrolní.
  21. honzinov, zdravím ťa, otázka znie či to bude aktivované respektíve to ostane aj po prípadnom update Infotainment ak prebehne. inak cena bola aká?
  22. Tak dalsi 3000km za mnou. K autu stale nemam zadnych vyhrad. Naopak cim dal vic ocenuji opravdu dobre sedacky a celkovy posed, usazeni za volantem. Plasty zatim nevrzou, vse je zatim pevne tak jak ma byt. Vzhledek k tomu, ze jsem klidny ridic setrilek, jsem rad za ty 15" kola, ktera poskytuji velice slusny komfort od podvozku. Jasne, pro sviznejsi jizdu by byly 16ky vhodnejsi a jizda jistejsi, ale pro me potreby to staci. Prumerna spotreba je za celkove najete kilometry 4l/100km, coz je myslim velmi pekna hodnota. Spojeni pres ACP s telefonem funguje zatim bezchybne, stejne jako Skoda connect. Na tom ocenuji moznost kontroly, zda mam vozidlo uzamceno a funkci jizdni data pro perfektni prehled najetych kilometru a projetych penez. Co bych asi zmenil, kdyby to slo, je barva vozu. Ackoliv se mi graphite grey libi co se prakticnosti tyce, docela se ji chyta slunce, myslim ze stribrna brilliant by byla lepsi a interier se zahrival mene. Obcas kouknu na merku oleje na ktere nastesti nic neubyva, ani nepribyva. Razeni uz preci jen trosku povolilo a nyni je to opravdu pozitek radit. Vse jde lehce a hladce. Nevim jestli je to zajetim motoru, nebo pouzitym palivem (tankuji uz vyhradne maxxmotion 100plus), ale motor ani na volnobeh nema vibrace. Obcas si zanadavam na semaforech, ze jsem blbec nevypnul start stop a zase mi to chciplo. Tak ne, vypnul, ale motor ani pri lehce pustenem radiu neslysim a ani necitim, coz mi teda prijde na 3-valec s pasivnim vavazenim az neuveritelne. Vyjimka je pouze studeny start, ale ani tehdy to neni nic dramatickeho a vibrace jsou naprosto minimalni. Ze zacatku mi chodily po motoru kuny, to jsem uspesne vyresil vonnym stromeckem s prichuti vanilky. Ale je potreba jej jednou za mesic vymenit. Bez vycitek bych tohle auto doporucil ridici, ktery se chce pekne v klidu vezt v pohodli, v prijemnem, hezky zpracovanem a nadcasovem interieru, s dostatkem prostoru, v tichu, nejlepe v rovinate krajine, kde motor pri klidne usporne jizde neni treba nijak moc vytacet, ale take ridici jezdiciho po kopeckach, kteremu nevadi pridrzet motor ve strednich otackach, ktery si rozumi s radici pakou Docela mi tahle Fabia prirostla k srdci a pokazde se tesim, az do ni nasednu.
  23. Jasan, já to jejich tvrzení také beru s velkou rezervou (ale prý bych ten rozdíl viděl, kdybych měl voltmeter do zapalovače a sledoval to za jízdy). Ve výsledku jsou v servisu také přesvědčeni, že problém tentokrát nebyl v samotné baterii ale v té chybě software, kterou opravili. Ještě říkal, že tenhle konkrétní SW update nahrávají pouze těm, u kterých se problém projevil, tj. neaktualizují to v rámci běžných pravidelných servisů. Já jsem spíš víkendový řidič, v týdnu auto stojí v garáži. Je tedy možné, že když se neděli vrátím a baterie zrovna není "inteligentně" nabitá, tak mi to pak celý týden stojí na nižším napětí. Budu si to teď pravidelně hlídat, když už jsem zainvestoval do nové baterie...
  24. ano, jde - našel jsem pár ukrajinců, kteří mi ho dnes v Praze odemkli bez fyzických zásahů - dokonce bezdrátově. Jak jsem psal výše, mám také výbavu selection, ale fabii. za hodinku a půl bylo hotovo
  25. Mohl bys prosím udělat a nasdílet fotky zespoda i shora? Jinak vypoušťák je ten ve spodním kroužku. A horní kontrilní/plnicí šroub najdeš schovaný nad nápravnicí jakoby směrem ke kabině. Ten se mě povoloval sakra blbě. 100% jistotu tedy nemám, ale na této fotce jsou vidět ty šrouby oba
  26. Dobrý deň, Ďakujem Vám za odpoveď. Ja si tiež myslím že to nie je nič dôležité, pretože písať príspevky vyzerá že viem bez problémov. Považujem to teda za bezpredmetné.
  27. @tom01Já tam klasický vypoušťák (na spodku převodovky) nemám, jen ten kontrolní šroub zboku vlevo na převodovce. A ten si myslím, že vyndavat nemusím, ten čep vidličky je níže. Je tam k tomu šroubu horší přístup kvůli přední nápravě, nejde tam moc dát ráčna. Vypustil jsem to jen tou vidličkou, trošku to bryndalo, ale nic hrozného. Jinak jsem zkusil zavolat p. Sixtovi a ten mi také řekl, že kontrolní šroub (zboku) se vyndavat nemusí, má-li převodovka výpustný šroub (zespoda), tak ten ano. Množství pro 6kvalt cca 2,3 - 2,4 l, větší množství prý nevadí. Napouštět budu přes tu horní vidličku.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...