Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Red.Max

    Octavia IV FL

    Jednu jsem viděl projíždět před týdnem v Praze, ale moc jsem to nestíhal 😁. Dokonce to byla i moje konfigurace 😅. Objednával jsem cca W13 a dodání by mělo být W27. Je to první auto, které jsem koupil, aniž bych ho viděl naživo. Osobně se mi IV nelíbila až do FL na fotkách, a když jsem zjistil, že tam bude nový EVO2 a výměna hardwaru i softwaru a tím odstraněny pro mě největší průsery, tak se slevou, kterou jsem dostal, jsem to risknul😅.
  3. Ahojte z ničoho nič mi prestalo fungovat zatváranie a otváranie okien cez DO. Neviete niekto čo to môže byť ? Mám pocit že jedny dvere sa po spomaleni pod 20km/h odomknú a zas po zrychleni nad 20km/h zamknú môže to mať niečo s tým spoločné?
  4. Pajtaš

    Tlumiče

    Rezať bolo jediné riešenie, nešlo to povoliť že vôbec.. a zaujimavé že ľava išla krásne povoliť.. Nakoniec som dal Meyle HD, hádam budú fajn
  5. Jaký je původ vozu? ČR nebo zahraničí? V různých zemích byly různé prvky výbav.
  6. Prograw

    Škoda Superb 4

    Hele a to je dobrý point! Dokonce na eshopu Škody jsou ty ANIARA bez aerodynamického krytu: https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/alu-kolo-aniara-19-superb-iv/p/3P0071499C+FL8 Přísahám ale, že ty kola má kolega skutečné celé odlité vč. té aerodynamické "vložky". Zkusím najít, co to je za kola. Mezitím teda příspěvěk škrtám a omlouvám se za dezinformace. EDIT: Takže kola jsem našel, jedná se o VELA/VEGA AERO: https://eshop.skoda-auto.sk/en_SK/alloy-wheel-vega-aero-19-for-superb-iii/p/3V0071499T+FL8
  7. Dnes
  8. Na O3 jsem řešil stejný problém ve 125T km. Byla to vodní pumpa, řešení byly tedy komplet rozvody a ty vydržely až do prodeje ve 335T km.
  9. KennyMc

    Octavia IV FL

    Taky na to čekám, i když už mám objednáno. Prodejce slíbil, že se mi ozve hned, jak bude mít předváděčku. Snad měla jít do výroby minulý týden.
  10. brrrrm

    Škoda Superb 4

    Len zo zvedavosti... ak sa tie kryty nedajú dať dole, ako sa potom dá dostať ku skrutkám?
  11. tomakecTD podarilo sa ti niečo zistiť? Mám presne totožný problém na Golfe 4 1.6 16V BCB
  12. Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální. K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743.. I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu.
  13. Red.Max

    Octavia IV FL

    Nemáte někdo informace jestli je už někde k vidění naživo ?
  14. Dobrý deň my máme problém,že webasto keď zapneme cez diaľkové normálne spustí je hi počuť že sa rozbehne a ide ale nespustí do vnútra kúrenie a auto je studené nezohreje sa.co to môže byť . ďakujem za pochopenie a skorú odpoveď
  15. @Bubaq ja chapu co myslis, ale i presto to zkusim s tim mini JBL zda nebudu spokojeny. Ja nepotrebuji aby to basovalo ze prasknou okna, ale staci mi ze to proste bude hrat lepe basove nez zakladni ne-canton audio system s 8 repraky.
  16. Pánové, je potřeba si uvědomit, že tyhle origo Canton suby, stejně jako třeba to JBLko jsou pořád pidi repráčky s příkonem max 100W v malinkaté ozvučnici. Čekat z toho basy jako z custom made subu s 12'' reprakem a objemem 100+ litrů je pošetilý... Pro zvuk obecně je v téhle budget kategorii mnohem přínosnější vytlumení karoserie než do nevytlumeného auta přidat pidi "subwoofer".
  17. Front assist samozřejmě zůstává pořád takový jaký si nastavíš.
  18. informator

    Brzdy

    Nabízí se otázka proč dávat auto do autorizovaného servisu a osazovat originální díly, když nevydrží o nic víc než nejlevnější náhrada z Číny za zlomek ceny. Neřežou si tak trochu sami pod sebou větev?
  19. Dnes na Olomoucké v Prostějově-Orlen.
  20. `Nebude lepsie niekde dat doinstalovat original subwoofer` -> Tady tento odkaz me presvedcil ze ten skodovacky subwoofer nebude asi basovat dost dobre: https://www.briskoda.net/forums/topic/407494-skoda-octavia-canton-subwoofer-upgrade/ : "It has been well documented about the Canton subwoofer upgrade and the disappointment it has had on most Octavia owners". Nevim, neslysel jsem ten original skoda subwoofer, ale asi to nemuze hrat tak dobre jak moje oktavkova bedna, tak zkusim ten JBL pod sedak, bude to v kabine, a treba budu happy.
  21. No nevim zda to bude pro manzelku hruza, to zjistim 🙂 Mam v oktavce I 400W subwoofer ve velke bedne v zavazadlovem prostoru, takze "vim jak to ma hrat", tak uvidime co ten maly JBL po sedakem. Pisnu sem pak jak jsem spokojen. S velkyma bednama jsem skoncil, nebavilo me to porad vyndavat, a kdyz jsme nekam jeli na dovcu, tak se to bez subwooferu nedalo poslouchat 🙂
  22. Tak jsem zjistil ze Ferrari 296 ma velka padla co se neotaci s volantem, a rikal jsem si sakra proc to neni default, a pak jsem zjistil ze Porsche 911 992 ma male padla co se otaci s volantem, a to me uklidnilo 😀
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...