Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Tak jsem tu zas. Zase nejde spínané 12V (terminál 15). Po všem proměření mám závadu v tom, že relé B1 (460) pro terminál 15 na centrální jednotce J519 nedostane na cívku napětí ze spínací skříňky a relé nesepne. Kostra je na vinutí relé v pořádku přítomna, na spínacím kontaktu je v pořádku napětí . Sundal jsem kryt spínačky a na kontaktech se při otočení klíčku napětí normálně objeví. Čili cesta od spínačky k relé B1. Nevíte někdo, na co se zaměřit a kudy to tam vede? Zkusil bych alespoň na zkoušku to relé B1 proklemovat, jestli to visí všechno jenom na něm, ale nevím jestli můžu, abych něco někde neodpálil, kdyby ten napájecí potenciál nebyl všude. Už to mám potřetí a vždy normálně dojedu, zaparkuju do garáže, dálkou zapnu a druhý den nic. Jak kdyby se to "něco" stalo už za jízdy a motor to nějak podržel do vypnutí klíčku. Jinak fakt nerozumím tomu, proč mi to neudělal někde na silnici (díkybodu tedy..) Díky za každou radu. Už jsem z toho na nervy 😞
  3. Dnes
  4. PetrBobo.. mám totéž, na nic jsem nepřišel a zatím nijak zásadně neřeším, ale chci zkusit ten držák převodovky do napravnice (konkrétně teda u audi). Vzhledem k tomu že od tvého dotazu uběhl již rok, tak jestli jsi na to přišel, budu rád když napíšeš příčinu. Díky!
  5. kedysi som klaksony riesil na F3. asi moc nepomoze, no aspon pre inspiraciu https://wirer.sk/f3_klakson/
  6. Ja jsem měl teplotni čidlo. Maxi dot jsem dodělal a ukazovani teploty oleje bylo. Měl jsem F2FL 2011rv. @Kevis se pta či na dipleju al'a nokia 3310 jde nakodovat teplotu oleje. Zakladni věc je taková či auto ma namontovane čidlo. Kodovanim se to zvladně.
  7. Omlouvám se sem zde nový ,kam to mám vložit,prosím?
  8. Prčo není probíraný problém v názvu tématu? Oprav to, jinak to tady smažu.
  9. Ahoj včera mi vyskočila chybová hlaska P261A čerpadlo chladící kapaliny...nevi někdo co by to mohlo být a zda s tím můžu jezdit,než s tím pojedu do servisu...dekuji
  10. Plánovanie funguje úplne v pohode, a aj po dokúrení príde z aplikácie notifikácia, aj keď je trochu nepraktické neustále nastavovať čas manuálne. Mám auto Octaviu z roku 2021. Vonkajšiu teplotu, ktorú do aplikácie nedávno pridali, nie je možné aktualizovať priamo z aplikácie. Podľa môjho pozorovania je potrebné fyzicky odomknúť auto, pričom sa teplota v aplikácii niekedy aktualizuje, ale takto to opäť stráca zmysel. Mám to odsledované – priame kúrenie z aplikácie prestalo fungovať okolo 22. januára. Čokoľvek, čo chalani zo Škodovky v tom období menili, pravdepodobne spôsobilo tento problém (odkedy pribudlo odvetrávanie). Vidím to ako čisto softvérový problém aplikácie alebo serverov, s ktorými aplikácia komunikuje.
  11. Mám Karoqa r.v. 2019 a každý rok jsme koukal jak z aplikace mizí funkce pro můj vůz až prakticky nezbyla žádná. Nemluvě o technických problémech. Aktuálně mi je aplikace k ničemu. Takže asi tak... Holt je to asi jako u mobilů max 2-3 roky a pak ruší popdporu.
  12. No a co chceš jako slyšet. Jestli je to tak jak říkáš a nikdo se v tom před tím nehrabal tak jsou nejpravděpodobnější dvě možnosti: Zkrat na vedení (větev přes to relé). Nebo kouslé čerpadlo. Takže bych postupoval takto: -stáhnout DP elektro (ohledně konektoru a barev a pinů) - rozpojil konektor u nádrže a zkusil bez připojeného čerpadla jestli znovu vypne pojistka - pokud ne tak ještě pro jistotu test mou oblíbenou žárovkovou zátěžovou zkoušečkou -pokud test OK hledat v čerpadle -pro tyto zkoušky je možno využít test akčních členů přes diagnostiku
  13. Jestli se nepletu, tak ještě záleží na tom, aby tam měl čidlo teploměru oleje. Vedle vypouštěcího šroubu oleje. Je to společný snímač G266 hladinový a teplotní. Ale z výroby ho mívaly jen auta s prodlouženým servisním intervalem.
  14. Mám 75 kw BFQ 2009 a čepadlo zavrčí už když otevřu dveře
  15. Ano budu muset sundat celej přední nárazník, koupit buď jednu fanfáru, nebo jak jsi poslal odkaz, tak celou sadu, vyrobit rozdvojku a snad to bude fungovat a nebude to chtít nějaké kódování... :-//
  16. Bohužel v autě druhou fanfáru opravdu nemám, takže žádné kódování nepomůže.. :-((
  17. Mám 2.0 TSi 195 kW v L&K najeto 6000 km. No co vím, tak mě v palubce ZATÍM !!! nevrže nic, ale jediné co mě dost vrže je područka u řidiče předních dveří. Už jsem to nahlásil u servisu Škoda, ale narovinu řeknu, že pochybuju o tom, že s tím někdo bude něco dělat. 😪 Neví tady někdo jak se toho zbavit? Co udělat aby to nevrzalo? Je to fakt peklo !!! Moc Děkuji. 🙏🏼 Ale upřímně, už bych Superba 4. generace nechtěl. Je to akorát nekvalitní eurosračka a strašná míchanice všeho možného. Chvilku s tím budu jezdit a pak půjde z baráku.
  18. Mám, ten stejný problém. WEBASTO nelze spustit z aplikace MyŠkoda, ani z verze 8.0.0. Vozidlo v servisu, standartně zkoušejí přehrát datové sady v několika jednotkách určitě je to: 09, 17, 75, 5F a myslím, že ještě nějaké další, ale teď přesně nevím. Jenže tohle už dělali (tenkrát to pomohlo), od té doby dobrý až do SW 1985. Opět to přehráli, žádná změna. (Ani funkční, ani nový data pro jednotku) Topení stále nejde spustit (to plánování jsem nevěděl a nezkoušel). Já mám ještě chybu v OCU, která nejde smazat, servis by ji rád vyměnil, ale musí schválit přímo ŠA. (Řeší už týden, už ji jednou měnili s tou stejnou chybou a pomohlo to.), nicméně mě občas nejde načíst v aplikaci celý auto, případně se přepínají uživatelé na guesta občas samovolně. Ale jak to tak čtu s topením bude asi problém přímo v SW 1985. Ono totiž jestli jste si všimli v aplikaci MyŠkoda verze 8.0.0 přibyla možnost volit topení / odvětrávání, a taky topení ukazuje venkovní teplotu, aby jste se jako mohli rozmyslet, jestli to vůbec chcete zapnout. (Myšlenka rozhodně dobrá), ale od té doby to nejde. Podle mě je asi problém v tom, že ta nová apka není kompatibilní s tím topením nebo tak něco, předtím se to rozmyslelo samo jestli topit / chladit a teď tam bude o nějaké data navíc, a je otázkou jestli se to umí zpracovat v těch starých autech. Mě nejde ani aktualizovat ta venkovní teplota? To Vám jde? A jak starý máte auto, který takto zlobí (já mám 08/23). Díky.
  19. může mi někdo poradit auto začalo vynechávat a nakonec už nelze nastartovat . diagnostika ukáže závady ale nelze je vymazat. 17912 - identifikovana netesnost v sacim systemu vzduchu P1504 - 000 - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 182 Kilometry: 205518 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 14:14:34 info o závadě: Provozní stav: 00000100 Výkon/klapka: 100.0 % Lambda: 0.0 % Rychlost: 53.0 km/h Teplota: 60.0*C Tlak: 975.4 mbar Otáčky: 2550 /min 16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu P0304 - 000 - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 182 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 20:13:38 info o závadě: Provozní stav: 00000100 Výkon/klapka: 33.9 % Lambda: 18.0 % Rychlost: 4.0 km/h Teplota: 14.0*C Tlak: 413.3 mbar Otáčky: 942 /min 17580 - snimac uhlu 2 polohy skrtici klapky (G188) P1172 - 000 - signal prilis maly - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 182 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 09:03:22 info o závadě: Provozní stav: 00000010 Výkon/klapka: 32.9 % Lambda: 17.0 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 21.0*C Tlak: 396.2 mbar Otáčky: 1950 /min 16706 - snimac otacek motoru (G28) P0322 - 000 - zadny signal - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 182 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 17:16:19 info o závadě: Provozní stav: 00000100 Výkon/klapka: 0.0 % Lambda: 0.0 % Rychlost: 2.0 km/h Teplota: 11.0*C Tlak: 944.9 mbar Otáčky: 0 /min 16585 - vstrikovaci ventil valec 1 (N30) P0201 - 000 - chyba v el. obvodu info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 142 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 10:28:45 info o závadě: Provozní stav: 00000001 Výkon/klapka: 0.0 % Lambda: 0.0 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 10.0*C Tlak: 948.6 mbar Otáčky: 241 /min 16586 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31) P0202 - 000 - chyba v el. obvodu - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 182 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 10:28:45 info o závadě: Provozní stav: 00000001 Výkon/klapka: 0.0 % Lambda: 0.0 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 10.0*C Tlak: 948.6 mbar Otáčky: 241 /min 16587 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32) P0203 - 000 - chyba v el. obvodu info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 142 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 10:28:45 info o závadě: Provozní stav: 00000001 Výkon/klapka: 83.8 % Lambda: 0.0 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 10.0*C Tlak: 850.1 mbar Otáčky: 239 /min 16588 - vstrikovaci ventil valec 4 (N33) P0204 - 000 - chyba v el. obvodu info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 142 Kilometry: 205953 km Indikace času: 0 Datum: 2063.14.31 Čas: 10:28:45
  20. Zdravím, na zobrazení kompasu je třeba mít zakoupenou a aktivovanou navigaci. U systému columbus karoq 2024 to tak aspoň bylo. Stačilo v aplikaci zvolit koupit, zadat platební údaje (kartu) a do tří minut vše fungovalo. Ta navi už tam je, jen není aktivní, dokud se nezaplatí. Platba je jednorázová na furt cca 10200Kč. Ta hláška o kompase se dá jednoduše změnit na jiný údaj např. o spotřebě nebo o stavu adblue. Pomocí tlačítka na pravé straně volantu a volby potřebné informace otočným ovladačem.
  21. Jestli správně chápu, budeš muset vyrobit rozdvojku na kabel: https://www.autodily-pema.cz/autodily/skoda/kodiaq-ii/2.0-tdi-110kw/elektroinstalace/klakson-houkacka?productId=8627248
  22. @dfga mam na nich 190tkm. a ver, ze se na vlnach nedohupuji .. ze neodskakuji na nerovnostech v zatackach ... proste fungujou uplne bez problemu. mel jsem auta, kde jsem tlumice menil po 100tkm. ale tohle je prozatim naprosto v pohode. nekomu vytecou, nekomu funguji. neni proste pravidlem, ze prestanou fungovat. jen R19.
  23. Dobrý den. Mám problém s palivovým čerpadlem. Když chci nastartovat, praskne mi pojistka. Kde bude problém? Vyměnit palivové čerpadlo? Nebo, jak souvisí pojistka s relé? Děkuji.
  24. Tato přechodku na pamět' nebo ne ?
  25. Tie testy su orientacne, verit tomu mozes ale 100% to nie je. Kazdopadne ak na tom jazdis po Slovensku na R19 po 150t km su na kasu. Niektore odchadzali skor ale tyka sa to prvych kusov, rocniky 15,16,17.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...