Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Já jdu nakonec na komplet brzdy do autorizáku za 16tis., ale asi bych nemusel. Chci mít dalších 5 let pokoj.
    • bezne davam na kotucoch 100k. ale jazdim dlhe trasy a ked to porovnam s tym co som jazdil vcera v BA, tak mi je jasne, preco tolko vydrzia. vymeni platnicky a ked pride cas na kotuc da platnicky nove ako pises. platnicky su drobne. aj ja si to idem zase prekontrolovat, ze pred garanckou a STK nech viem, ci mam aj platnicky menit. kotuce som vcera presiel, tie su ok, platnicky pozriem po zhodeni kolies
    • Dřív to tak nějak bylo, dvoje destičky na jedny kotouče, ale dnes už tomu nevěřím. Jestli myslíš, že kotouče vydrží dalších 70tis., tak proč ne. Podle mě ne a pak budeš muset s kotoučama dávat i desky. 
    • Mám na Kodiaqu L&K MR2023 (2.0TDi, 110kW, 4x4) najeto 45tis km od nového a mám DQ381. Oleje jsem si vždy měnil sám (daleko kratší intervaly, než doporučuje ŠA) a motor či převodovka behem mého používání a servisování vždy bez závad. Zanedlouho budu mít (60tis km) budu měnit olej v DSG a koupil jsme si plničku včetně nástavců od společnosti Vevor (68$) cca 1600kč. Olej pouze originál, filtr a ostatní díly taktéž.    
    • na saní je senzor tlaku. ten dáš von a musíš mat pohyblivú ovládanú endoskopickú kameru a vieš sa tam pozrieť. ja mam kúpene toto: https://www.aliexpress.com/item/1005007060880422.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.254b18024cD1aj   je to 8mm priemer a ide to LTT už by som kúpil 7mm alebo 6mm ale sú drahšie. 6mm kamera 100eur aj z displejom   6mm bez displeja       BigFoot007: tankuje klasicky benzín 95tku + VIF  
×
×
  • Vytvořit nový...