Přejít na obsah

ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)

Škoda 742 byla rodina sedanů s motorem vzadu vyrobených společností AZNP Mladá Boleslav v letech 1976 až 1990. Prvními vyrobenými modely byly Škoda 105 S, Škoda 105 L a Škoda 120 L. Škoda 105 S a L byly chudé verze Škoda 120 L.

 

Vozy Škoda 135 a 136 sice formálně tvoří novou řadu 746, ale z logiky věci jsou zahrnuty pod řadu 742.

Fora

  1. 165
    příspěvků
  2. 13
    příspěvků
  3. 6
    příspěvků
    • Syny
  4. 16
    příspěvků
    • Žádné příspěvky
    • Žádné příspěvky
    • Žádné příspěvky
  5. 53
    příspěvků
  6. 81
    příspěvků
    • Žádné příspěvky
  7. 3
    příspěvky
  8. 36
    příspěvků
  9. 45
    příspěvků
    • Žádné příspěvky
  10. 46
    příspěvků
  11. Ostatní

    Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...

    314
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Jenže u mě jsou pneu na discích s průměrem 17 palců a nafoukáno na 2,5 baru a vzadu tuším 2,8.
    • Jeden z projevů toho táhla na turbu je ten zvuk při studeném startu a druhý je při jízdě v režimu na 2 válce. Zvuk je sice slyšet jen při jízdě s otevřenými okny, ale jde o celkem zřetelné chrastění.   Obojí lze vyřešit montáží opravné sady 05E 198 701 A. Sada je určena pro kód motoru DADA i DPCA.
    • Nie, ja som nakoniec zobral pneu Sebring. Na odporucanie znameho, ktory ich ma na Rapide a bol velmi spokojny. Tak som zacal zhanat info a ziadne negativne recenzie som nenasiel. Patria do koncernu Michelin. V pomere cena/vykon dobra volba. Ja jazdim prevazne kratsie trasy, dialnicu minimalne, takze ziadne velke naroky na pneu som nemal. Som kludny vodic, chodim predpisovo. Mam ich od zaciatku sezony a zatial spokojnost. 
    • Zdar pánové,    při parkování na systému parklift vždy používám dvojklik zamykacího tlačítka na klíčku, protože chci auto opustit s vypnutým hlídáním interiéru (pohyblivé parkovací stání jinak spouští alarm což je nežádoucí). Hlídání vnitřního prostoru je možné deaktivovat také přes infotainment, nicméně klíčkem je to pohodlnější. Dvojklik na klíčku mi po dvou letech z nenadání přestal fungovat. Autorizovaný servis neshledal žádný problém. Zkusil jsem použít jiný klíček který mám k vozu, vyměnit baterii v klíčku, poslední aktualizace systému by měly být nainstalované. Vše ve voze jinak funguje, žádná chyba se nezobrazuje. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Předem díky za nápady a tipy.
    • Víko nádrže u elektromobilu? 
×
×
  • Vytvořit nový...