Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3851 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 518 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 518 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 518 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 518 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 518 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
  1. CAR4WAY v Praze roste

    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
  2. PRAGUE CAR FESTIVAL 2016

    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
  3. DNA vozů ŠKODA RS

    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Má OIV FL liftback možnost mít protisluneční roletu na zadním okně, respektive platu? 
    • 310 vzadu nikdy dizel nemal , jedine 3,2 3,6  , upgrade na 312 a 310 je pekna hovadina ,bud daj dopredu 312 a zadok nechaj tak alebo to urob cele ala 3,6 , zalezi kolko do toho chces dat penazi  pripadne ak je to dvojkolka ako vzadu vyriesis plechove stity ...    mam 340/310 na OII a ze by to bol taky velky rozdiel oproti 312/272 nemozem povedat 
    • Sžívám se pomalu s F3 1.0 mpi 2019, kterou jsem nedávno koupil manželce a SS mě překvapil, že se téměř aktivuje, zatím. Za včerejší 100km cestu s různými zastávkami u semaforů a jinde se motor vypnul jen jednou, když jsem popojížděl v dlouhé koloně a jen kvůli klimě jsem už sáhl po tlačítku. U Rapida 2019 mám SS od nova vypnutý trvale tak jsem na ten nesmysl už málem zapoměl 😀
    • Ahoj,   už nějaký čas přemýšlím nad upgradem brzdového systému. Problém je, že mam 16 palcová kola, takže dopředu se mi vejde maximálně 312 mm kotouč, který tam mám. Vzadu mám 282 mm plný nevětraný kotouč, tzn. že by se tam větší vešel. Našel jsem, že se na Supa dělal 310 mm vetraný dozadu, který byl používaný s motorem 3,6 - těžší auto, vyšší výkon, je jasný, že všechny brzdy byly větší... Nyní jsem ale našel, že i u motoru 2.0 TDI 103 kW CFFB ve verzi 4×4 snad mohla být kombinace 312 mm vpředu a tento větraný 310 mm vzadu. Prosím o informace: Byla prodávána kombinace 312 mm vpředu + 310 mm vzadu? Vzhledem ke změně velikosti kotouče se předpokládám změní brzdný účinek, je potřeba zadat změnu rozměrů do ABS/ESP/EBD jednotek? Předpokládám že vzhledem k tomu, že tato brzdová kombinace byla (pokud byla prodávána pouze u 4×4, tak "mapa" ESP bude počítat s další zátěží vzadu - haldex? Vejdou se třmeny na 310 mm kotouč vzadu do 16 palcových kol? Zkoušel někdo tady upgradovat brzdy? Šel by do toho znovu? Vyplatilo se to?   Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...