Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3903 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
  1. Nová značka Piëch

    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 453 zobrazení
  2. Nový Jaguar I-Pace

    • 0 odpovědí
    • 453 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 453 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 453 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
  3. Nová 508 bude skvělá

    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 451 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • No Temelín... Už se začíná řešit revize (přitvrzení podmínek a zvýšení cen) pro povolenky systému ETS1 - tzn. zdražení pro velké emitenty v energetice atd, jinak řečeno, že i přechodné plynové elektrárny budou muset zdražovat. 
    • Tak si po svém nedávném, předcházejícím  příspěvku zde, čtu následující komenty a reakce  jiných členů fóra a vidím, že lidé asi již začínají tzv. střízlivět. Jo, uznávám, jsou zde  "mnohonozí" členové fóra, konzistentní ve svých názorech na "nucenou" elektromobilitu, ale čtu zde komenty, nebo i  hodnocení těch, co tak trochu změnili názor.  No a pak taky pamatuji zde na fóru dobu, kdy po mém obdobně koncipovaném  příspěvku, jako byl ten můj předposlední, jsem od "zeleně" smýšlejících členů dostával tzv. čočku.  Tím nechci  nikoho konkrétního jmenovat, ale beru to tak, že každý jsme nějaký a mýlit se může taky každý, i já se občas mýlím. A ano, jak jsem psal již několikrát, proti elektromobilům nic nemám, občas se s nějakým svezu, když mi ho někdo půjčí, ale vlastnit ho nechci, prostě nemám k tomu patřičné podmínky, neboť bydlím v onom paneláku.  Ovšem  s tím oficiálním, neohrabaně skrývaným systémem dehonestace spalováků a bezbřehého  a podle mne až nesmyslného upřednostňování elektromobilty se nikdy nesmířím. Ostatně tohle je jen "pouhá" elektromobilita, ovšem náš život a způsob svobodné volby  je takhle křiven čím dále, tím více.  Jen tak dál a abychom brzo nepadli tzv. na hubu, dění v Bruselu taktéž sleduji a nepřipadá mě, že by chtěli něco vážně revidovat, spíše jen kličkují....
    • @Alda_cz Neberu-li v potaz domácí nabíjení z FVE, kde by Béďa Trávníček řekl a mám to zadarmo, ale pomalé veřejné AC nabíjení, dá se dostat u veřejného na 5 Kč/kWh, což už je jako domácí nabíjení z rozvodné sítě, dokonce i v dnešní době se dá stále dobíjet zdarma, je zde možnost dobíjet u Tesla superchargeru za cca 9 Kč/kWh, což je srovnatelné s provozem spalováku. Na druhou stranu je tu omezená dostupnost takových míst. Kapitola sama o sobě je, kolik si za dobíjení řekne trojlístek elektrovykuků ČEZ-EON-PRE, nebo s koncernem provázaná a nehorázně předražená Ionity. To jsou ceny veřejného dobíjení, které od elektromobility odrazují sami o sobě.  Po umělém zdražení fosilních paliv se ručička vah vychýlí dále směrem ve prospěch elektro (samozřejmě nikdo netuší, jaká bude cena elektřiny, ale protože bude Temelín, budeme jako v ráji majitelů spalováků v Kataru a budeme mít elektřinu zadarmo 😁). Dvojnásobná cena elektromobilů byla před pár lety, Dnes se podívej na cenu Karoqu a Elroqu a jsi plus minus na stejné ceně. Je to samozřejmě tím, že spalovací motory jsou uměle zdražovány, ale to je holý fakt, se kterým se nedá, mimo defenestrace odpovědných osob v nejmenovaném městě v Belgii, nic dělat ...
    • Tak dneska vyměněny rozvody (bez pumpy. Ta odešla ve 130 000 a už je tam nová) za 12 000kč. Bál jsem se že to bude horší.
    • Ahoj. Tak jsem se dnes přemluvil a také odpojil ten mínusovej kablík. Pár věcí je ve mně proti, Baterie u těchto aut od novoty vydrží i 8 a více let, tak dlouho by přeci žadná baterie, která nedostává co má nevydržela. Jistě asi jsou kvalitní, ale i tak je to dost, ja ji preventivně vyměnil po 9 letech, ale nebylo třeba. Pak, že by inženýři co vymysleli motor, že by toto nedotáhli a nevěděli by, že to baterii škodí, zas takoví blbci to nebudou. Mě už nebavila ta změna stylu jízdy, skoro nikdy nevyřazovat a dojíždět s rychlostí, aby se baterie nabila, pořád na to myslet, ale po vytažení drátku SS to už dělám automaticky. Poznám, že baterie je málo nabitá, že mi vypíná SS, po krátké jízd opět funkční, takže se dobije, když je třeba, samozřejmě v zimě to bude jinak, jezdím hodně málo. Asi to nevydržím a zasunu ho zpět do dírky, promluvim s jedním dobrým mechanikem co mi na to řekne.
×
×
  • Vytvořit nový...